2010. április 1., csütörtök

Nekem most dolgoznom kellene, de mégsem teszem. Történt ugyanis, hogy az új főnököm azt gondolta, hogy a tavaszi szünet végett maradjak még a gyerekekkel. Majd utána....Ez az említett főnök, ki náluk az új (a többieknek már régi) gazdasági igazgató és én a jobb keze méltóztatok lenni (vagy a bal,kitudja? ) Ezen figyelmesség után megnéztem az iwiwen és megnyugodtam. Nem lesz itt semmi baj...bandzsalítós, pofavágós képet bigyeszett ki magáról. Szerintem megértjük majd egymást csakis jó fej lehet.
Drága férjem tegnap megberetválkozott!!!!kivasaltatott velem egy inget!!!! és ma úgy ment dolgozózni már mérnökként. Közben olyanokat motyogott, hogy irodakukac lett. Még nem tudja, hogy sosem buktam a beretvált vasalt inges pasikra. Remélem azért lassacskán a "kutyából nem lesz szalonna" elven visszaszőrösödik.

2 megjegyzés:

Kedveske írta...

EZ az azért nagyon kedves dolog volt az új főnöködtől..elkezdtem irigykedni.. :) Szép húsvétot! :)

Lazac írta...

Örülök, hogy aránylag zökkenőmentesen kezdődött...a főnököd egy jó fej lehet :):)