2010. május 19., szerda

Az van. hogy a cég látott bennem fantáziát és drága pénzért beiskolázott. 
Nem vagyok bérszámfejtő, bár az alapfogalmakat még értem. Nem vagyok tb ügyintéző és nem is értem. Így most ültem egy csoport bér és tb ügyintéző közt és tanultam ők hogyan használnak egy speciális programot a szakmai fortélyok véghezviteléhez. A béres résznél még csak csak derengett valami, a tb-s résznél már nem annyira a bevallások fejezetnél meg végképp elvesztettem a képzeletbeli fonalat.
Mindenesetre az oktató cég úgy döntött,  ellenőrzi a drága pénzen adott tudás benne maradt-e a fejemben, így ma egy olyan vizsgát íratott meg velem, hogy mit hova írok be az ilyen olyan nyomtatványról, hogy ezt meg azt a járulékot hogyan fizesse a program. Hát izzadtam rendesen. Majd holnap kiderül, hogy tudok -e bérszámfejteni és tb ügyintézni úgy, hogy nem is tudok.



Még a végén kiderül, hogy őstehetség vagyok :D

Nincsenek megjegyzések: