2010. június 14., hétfő

Ma éppen olyan napom volt mint az időjárás.
Egész éjjel ugatott Panka, ezért hajnalban dagadt szemmel mentem dolgozni. Ahol várt egy papír arról, hogy bérszámfejtő vagyok, meg egy 2 perces értekezlet ahol megtudtam, hogy bizony kaptam jutalmat.
Aztán kiderült, hogy ex-szobatárs nem dolgozik többet velünk :(, később leszámfejthettem a plusz pénzeket, majd pedig pánikot keltettem (hű micsoda futkározás lett ) amikor észrevettem, hogy egyik pályázatunk egyetlen tételét sem fogadták el.

Ennyire szélsőséges napom régen volt már. 

Mindenesetre számolom a napokat csütörtökig amikor is vasárnap lesz.
*okosan bólogat*

4 megjegyzés:

Lazac írta...

szabira mész? :)

Mimoooo írta...

Nyem, szimplán csak nem megyek be. Meg Gábor se, Geri meg Dóri se.

pipacs írta...

az jóóó! :)

Lazac írta...

Ezt azért kifejthetnéd bővebben is. :) Én sem megyek holnap, de szabin leszek :)