2009. augusztus 7., péntek

Az a jó abban, ha cukrász gyereke nyaral az ember lányánál, hogy csak akkor érzi jól magát a kis drága ha süti illat lengi be a házat. Ezért mindent meg is tesz. Így amíg csacsi nálunk volt több süti is sült. Meg kell mondjam nekem naggggyon bejött, hogy nem én vacakoltam viszont forrón magamba tuszkolhattam őket.
Ami a holnapi napot illeti este már csak ketten leszünk Apjukkal tervezgetem hova is menjünk, vacsi , mozi görkorizás. Istenem, már három évbe nem gurultunk :(

Hétfőn egész nap egyedül leszek, este érkezik egy kisebb csapat tréningre, majd a Bátyám.
Itt alszik ami még soha nem fordult elő. Esti kiüléses eszem iszom van tervbe, majd másnap hajnali indulással túrázunk. Csak hárman. Azt hiszem ezt várom a legjobban :)


Kis dícsekvős Majmóca Mimóca volt olvasható....

Nincsenek megjegyzések: