2009. augusztus 19., szerda

Kezdek kissé összezavarodni, hogy ki kivel van, hol alszik mikor és miért.

Nyárvége.

Éjjel telefonáltak rám, hogy szeretnének alám tenni, segítsek. Így elég későn még dolgoztam vagy mi. Aztán reggel óta kapok az sms-eket hogy mennyi mindent raktak alám. Mondjuk kissé elbandzsálódott a dolog, mert Pécelre megy a cucc, de Gábor érte megy. Remélem ide is érte jön valaki mert elég sok dobozzal fogok itt pislogni. Állítólag így szokták, mindenki segít mindenkinek.
Jó, hát tőőőőlem.Most nekem segítettek egyébként is.

Most megyek, mert megyek a nagybüdösbe, mert jönnek és hozzuk. Nem baj ha nem érted én sem vagyok képben, pedig én mondtam vagy egy hete de én szerintem másfél hónapja is volt. Nem is baj, nem is baj, jó lesz az!

Kaptam ám gyógyszert is, így már este ki tudok menni. Éjjel ugyan nem alszom, reggel nem látok de este már alakulgat.Jobb mint a semmi.
Na.
Ennyi van ma.






2 megjegyzés:

Csillagvihar írta...

Na ez van, ha az ember konduktor...nem, korrektor..., nem, korrepetítor...
Ja, megvan! Kordinátor!

Mimoooo írta...

bólogat

ez...