2009. szeptember 5., szombat

Azt tudom, hogy koordinátorként segítenem kell a csapatomba tartozó tanácsadónőknek. Azt gondolom többet is segítek, mint az elvárható. Megmutatok ezt azt, kisegítem őket rendeléssel ha kell, meg minden. De vajon ha az egyik becsönget miközben egy csapat helyi kisebbség áll mögötte idegesen kiabálva, fenyegetve a feladatkörömbe tartozik-e kivonulni és tenni valamit?
Amúgy igen, kimentünk Gáborral ami engem illet jól kikiabáltam magamból egy időre a feszültséget (nem mondtam semmi csúnyát vagy bántót, csak azt szerettem volna ha meghallják amit mondok) Kaptam fenyegetéseket és nem túl fantáziadús szidalmakat is. De minden elrendeződött és mindenki hazamehetett.

Ja igen, és úgy néz ki 2-3 hét és saját autóm lesz.
Egy koromfekete Punto.
Szurkoljatok ám ezerrel!

5 megjegyzés:

Csillagvihar írta...

az nem fair, hogy ő gerjeszti a feszültséget, te pedig megoldod a problémát.

Meg kellene ezt vele is értetni. :)

pipacs írta...

Akkor már két vadvezető lesz az utakon, ugyanis nekem is veszünk! :D
Mi lesz ebből?? :D

Mimoooo írta...

Csi, azt azért nem mondom, hogy megoldottam a problémát, viszont aktívan részt vettem az össznépi hangoskodásban :D

teddybear írta...

Előre gratu az autódhoz!csak előre jelezd, hogy merre jársz!:D:D:D

Mimoooo írta...

Ohhmár, de bizalmatlan vagy !!! :D

Ma is vezettem és mindenki életben maradt, kissé megrémültek az ok, de életben maradtak és ez a lényeg :DDDD