2009. október 13., kedd

Úgy gondoltam ma eljött az ideje annak, hogy Mazsolát megtanítsam színezni. Tettem mindezt annak ellenére, hogy picinyke porontyom minden ilyen jellegű tevékenységtől távol tartja magát. Mondjuk ha lelkesen elkezdek mondókázni szánalmasan végigmér, majd otthagy. Gondolom a lelkes verselésre azt hiszi jól szórakozom én így egymagam is hát nem zavar...
Tehát magam mellé csalogattam a kis édest, hirtelen felindulásból előkaptam a színezőt és nagy nagy lelkesedéssel elkezdtem színezni egy halat. Mazsolám abban a szent pillanatban felüvöltött, hogy : -" KOTYOOOOOOS" -és elkezdte a kis kezével törölgetni a képet közben pedig zokogott, nem kicsit. Én szapora léptekkel elrongyoltam egy radírért és eltüntettem amit odacsúnyáltam. A férfi palántám abban a pillanatban elhallgatott, kis kezével letörölte a halat és közölte: -TITTA.

Végül is mit vártam egy olyan babától aki ha elesik nem azért sír mert bibis lett, hanem mert összepiszkolta a kezét. Mostmár megvilágosodott, hogy amíg Mazsi pocaklakó volt, miért éreztem olyan nagy kényszert a takarításra.


8 megjegyzés:

Csillagvihar írta...

rend a lelke mindennek. Egy anya ne firkáljon.

szilvi írta...

hagyd hogy ő firkáljon!:)

Mimoooo írta...

Szilvi, nanáhogy azt is megpróbáltam.
Végülis hagyom hogy lelépjen Dódó színeseivel és rendezgetheti...az is valami.

Yogaangyal írta...

Nagyon Édes sztori...jót mosolyogtam,és elképzeltem a picit....Én is ilyen voltam kislányként..Megértem tehát:-)))
A kajával nem csinál így??Értem ezalatt,hogy nem fogja meg a kaját,nehogy összekenje magát...

Mimoooo írta...

Dededededeee!!!
Esetleg hajlandó villára szúrni, de van hogy betekeri egy szalvétába és úgy fogja meg :D..

Lazac írta...

Na még szép, hogy egy halat nem firkálunk csak úgy össze !!! Mazsola a barátom :):):)

Off
Még mindig? *közben nagyon röhög*

On

Mimoooo írta...

Mostmárnem :D

Én (csak én vagyok) írta...

Á szerintem irigylésre méltó tulajdonság a drága. Micsoda személyiség.!!!! Hehe
A szomszéd kislány pont az ellentéte, még a fiuk is tisztábbak nála, na meg állandóan vetkőzik. Édes kis szőkeség. Színezni sajnos kell erre a suliban döbbentünk rá mert mi sem szerettünk órák hosszat görnyedni az asztalon és húzogatni a csíkokat. A zenét meg úgy oldottuk meg hogy először csak a rádió szólt a háttérben azt meg szépen a H.Judit. persze rám is nézet Élet hogy mi a baja anyunak mikor szépen a pörkölt mellett elkezdtem rokizni a parfissal, de azóta ő is lejti a saját táncát. :)