2009. október 28., szerda

Beálltam a garázsba!
Jól van tudom, megesett ez már mással is, de nálunk hónapok óta nem fordult elő. Tavasszal ugyanis Dagobert telepakolta a személygépkocsi tároló helységet tűzifával addig amíg el nem tudja valami jobb helyre pakolni. Ennek a lehetőségnek a részleteit és a mikéntjét most nem taglalom de elég körülményes a dolog az biztos. Vagy egy hete el is kezdett kipakolni a garázsból de kb. 90%-os készültségi foknál megállt a dolog.

Én pedig ma úgy döntöttem megpuceválom a kicsi kocsim és ha már csillog villog akkor nem hagyom a selyemakác alatt ami most épp trutymós leveleket hullajt. Először csak előbbre álltam. Viszont akkor ha hazajön a ház ura Ő nem tud hova állni ugyebár (Micsoda gondok, micsoda gondok ) Úgyhogy befejeztem a kipakoltást és bepakoltam. (mármint a kocsit és ráadásul tolatva bibiiiiiim)
Nyah.
Ennyi.

4 megjegyzés:

Lazac írta...

ügyes, határozottan ügyes! :)

Kedveske írta...

Köszönöm a meghívót...és nagyon kis ügyi voltál :)

Csillagvihar írta...

tyujj!

Klarissz írta...

Ez egy kemény feladat, amit lazán megoldottál! Csak így tovább!