2009. november 3., kedd

A hétvége folyamán Gáborom zalai rokonságát látogattuk végig. A körút milyenségéről lehet következtetni:

-vaddisznópörkölt dödöllével
-házi huresz
-93éves néni által készített húzott rétes (tökös mákos is)
-kandalló előtt alvás a ropogó tüzet hallgatva.....

Sajnos életem párja összeszedett némi betegséget, melynek következtében erős hanghatásokkal éli mindennapjait és jelentős papírzsepi utánpótlásra is szert kellett tenni.
Ma reggelre sikerült a legkisebbel együtt birtokolnunk ugyanezt a betegséget, bár nekünk a pocakunkra ment rá elsősorban, így a kicsi ruházatát és a mi ágyneműnket ippeg mosom. A helyzetre való tekintettel holnap Gábor nem megy be dolgozni, nem hagy így itt minket. Egyem a drága husikáját.

Megtudtam azt is hogyan lehet egy 1 éves gyereket angolul tanítani. Az anyagot magammal hoztam, azzal a hitben magára hagyva a családod hogy Mazsola is bőszen nyelvel majd, de igazság szerint Dóri tanulja ugyanezeket és neki szántam gyakorlásnak. De csittpszt ez titok. Bár miközben Hancurka bámulja a tananyagot Geri bámulja és válaszolgat....néha angolul. Döbb...

Nahát ennyi, megyek szenvedni....

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jobbulást tündércsalád!

Csillagvihar írta...

mé' névtelen? Én voltam .

Lazac írta...

jobbuljatok, tanuljatok :):)

Kedveske írta...

Gyógyuljatok.. :)

pipacs írta...

Jobbulást!

:*

Gesztenye receptjei írta...

Remélem jobban vagytok?

Mimoooo írta...

Köszönjük.


Alakulunk, alakulunk....