2010. március 6., szombat

Ez a CÉG mizéria eléggé megvisel. Bár tudom, hogy csupa jó dolog történt mégsem így terveztük az életünket. Napok óta nem tudok nevetni. Az evés és az alvás sem az erősségem. Pedig nem azt mondták, hogy megszűnt a helyem és okom lenne erre...mégis....Tegnap néztem a VEZETŐT, amint a Híradóban nyilatkozik arról hogy micsoda fasza cég ez, zavar hogy nem tudom akkor miért ment el a 3 legfontosabb ember (köztük a saját lánya) amíg nem voltam...nincsenek jó érzéseim.
Ráadásul hiába tavaszodik, süt a nap és rohanhatnék a kertbe egész egyszerűen nem megy.
Jó lenne gatyába rázódni....

6 megjegyzés:

Csillagvihar írta...

Most tulképpen kivetted a dátumot?
Mert az listácska nem jelzi, hogy új bejegyet írtál.

Csillagvihar írta...

Amúgy meg perszepersze drukkolok és értelek!

Mimoooo írta...

AZt sejtettem, hoyg Te érted. :)

Amikor bezáródom mindig ezt csinálja.

Csillagvihar írta...

Ja, közben rájöttem, csak az utóbbi időben mindig belépve olvasgattam mindenkit, ezért nem vettem észre, hogy zártál. :)

Gesztenye receptjei írta...

Mimooookám, hogy jobb kedved kegyen, hagytam valamit nálam :-))))
puszillak és fel a fejjel!

Mimoooo írta...

Köszönöm gesztenye :)