2010. január 8., péntek

Kávéfőző II.

Tegnap reggel Gábor azt mondta, hogy majd megnézi a gonosz szerkezetet, csak előbb más dolga van. Ámde a szeme előtt meglebegtetett nyújtófa azt a benyomást keltette benne, hogy a kávékészítő szerkezet megvizsgálása mindennél fontosabb. Nagy sóhajok közepette hozta a mérőszerkezeteit meg szerszámait és vizsgálat alá vonta a gépet. Az első 20 percben kezet tördelve ültem mellette, majd otthagytam azt látva hogy nem két percig fog ez tartani. Nem a hőkioldó lett rossz, mert azt meg tudta volna csinálni. Nem a kapcsoló volt rossz mert azt meg tudta volna csinálni. Nem értem mi a bűnös pedig elmondta. Mindenesre megkért hogy nézzem meg az E lektrikó honlapját ha ma szeretnék belefeledkezni a mélybarna nedű melegségébe.Ott nem találtunk semmi érdekfeszítő masinát, így a férfim bogarászásba kezdett aminek eredményeképp ma bevonulunk a Nagybüdösbe alkatrészt venni.
Ami a koffeinbevitelemet illeti átnyargaltam Anyuhoz és határozott pillantásommal és kétségbeesett arckifejezésemmel rávettem Aput hogy azonnali hatállyal túrja fel a házat és a hozzá tartozó mellékhelységeket az öreg koytógóért. Úgyhogy most azzal nyomulok én is....

2 megjegyzés:

Lazac írta...

Kotyogó rulez!!!!:):)

3 elektronyost elnyűttem, mire rájöttem, hogy ezazigazi :):):)

pudingocska írta...

Nekünk karácsony előtt halt meg megszerelhetetlenül a gépünk. Van egy tarcsiba is, de aztán az egyik sógornőm leszármaztatta nekünk az ő régijét, mert neki van pöpec új. És végre újra tudok rendes kapucsínót csinálni. Hállelúja.