2010. január 11., hétfő

Ma üldögéltem az orvosi váróban Apjukra várva. (Igen nálunk a kisfiúnál nehezebb elvinni a nagyfiút orvoshoz, mely tevékenység szigorú felügyeletet igényel. Sőt előtte oda telefonálást is, hogy férfiemberem érezze ciki nem elmenni....)
Szóvalhát ültem. Egyszercsak belépett egy idős hölgy. Semmi különleges, lehuppant a székre, előráncigált a táskájából egy újságot rábiggyesztette az orra hegyire a szemcsit és elkezdett olvasni. Na ekkor pillantottam rá és rosszul lettem. Pillanat alatt leizzadtam, rémültem rámásztam a sarokban lévő szekrényre nehogy ...nehogy. Pont úgy nézte az újságot, olyan lassan és kéjesen  mérte végig a lapot mint régen, amikor az osztálynaplót vizsgálta. Én pedig pont úgy nyüsszögve lapítottam mint akkor.....
Beidegződés......


2 megjegyzés:

Lazac írta...

Pedig már nagylány vagy! :):) Nem kéne félned tőle. :)

Kedveske írta...

Én sose csinálok ilyet..na jó csak 1-2 gyerekkel.. :)