2010. január 22., péntek

Szóvalhát:
Ki lettem pakolva a belvárosban fehatalmazva a vásárlásra. Az emberem még el is sorolta hosszú perceken át miket találok a környéken (mintha nem éltem volna vele ott 9 évig), hova érdemes bemennem. Tehát vásárlás és határ a csillagos ég.
Mit csinál erre az egyedül maradt kiéhezett háziasszony?! Az első üzlet után kitalálja, hogy ehhez semmi kedve és elvonul a piacra.
Láttam ám, hogy a gomba igen jó áron futott eszembe jutott az emberem és beálltam a sorba. Kértem is a perkötnek valót (csakis nyoklival ;) ) Egyszercsak meghallottam A HANG-ot, odakaptam a fejem és megláttam a valahavolt legszörnyűbb exfőnököm. Gyomrom görcsbe, visszajárót sem kértem úgy elszeleltem. Nem viseltem volna ha megismer. Kirohantam a piacról és Gáborom munkahelyéig nyargaltam végig a Váci úton, majd ott vártam rá  fél órát miközben kockára fagytam.
Kitett volna útközben máshol vásárolni, de akkor már biztosra vettem ez a nap nem az enyém, úgyhoyg gondoltam megvárom amig beugrik állásinterjúra  és aztán majd együtt...Két és fél órát vártam a kocsiban. Közben reszeltem a körmöm, kilakkoztam, megmaszíroztam rizsolajos krémmel a kacsóm. Letakarítottam a műszerfalat és mindenfélét kitöröltem a mobilomból....
Addigra már olyan mértékű volt a csalódottságom, hoyg csak a legfontosabb helyre ugrottunk be pihe puha takatóért de nem volt.
Úgyhogy hazaindulót fújtam, összeszedtük az aprónépet, megettük a sógorék vacsoráját és most itthon vagyunk.


DE hétfőn újra megyünk, sőt állítólag megnézzük a CSI kiállítást is.

5 megjegyzés:

Lazac írta...

Jól van, ez is arra volt jó, hogy ismétlehess. :):):)

Csillagvihar írta...

ez van, mikor rákészülsz.
Lesz ez jobb is!

Csapos írta...

Van ez így: lehetne, és mégsem megy. Majd hétfőn... ;)

teide

Lazac írta...

Csomag tegnap útrakelt. :) Beszéltem telefonon, várják. :) Pussz

Mimoooo írta...

Teide: valóban jobb lett a hétfő :)


Vizicsibe :) szupi vagy :)