2010. február 10., szerda

Engem is meglepett ez a díj, amit a kukoricalevesemmel (is) érdemeltem ki, pedig nincs gasztroblogom.
De jól esett, hogy gondoltál rám Csi.
Játékszabályok

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitõl kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem õket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.


Na tehát a 7 dolog:

1, Szeretnék szilvásgombócot csinálni fuckinsuperhero részére !!!
2, Ami azt illeti ma 2 bugyesz és Gábor boxernacija is rajtam van, ugyanis felfáztam.
3, Nem is vezetem a saját autómat.
4, Napok óta búzacsírát nasizok. Magam sem értem.
5, Nekem ízlik a koffeinmentes gabonakávé
6, A melegbarna szemű pasik le tudnak venni a lábamról.
7, És csak és kizárólag a nagy fenekű szőrős pasik vonzanak pocakkal. :)


Sok törpölés után úgy döntöttem nem adom tovább a stafétát.

3 megjegyzés:

fuckinsuperhero írta...

Jajj de jó!
Akármikor teljesülhet a titkos vágyad, rajtam nem múlik:D

Lazac írta...

igazi mimooooos post volt. :)

Mimoooo írta...

:) jó majd egyeztetünk :)