2010. február 8., hétfő

Milyen jó is lenne, ha valaki feltalálná az "érzelem kikapcs" gombot.

Használatával az embör lánya egy szempillantás alatt elfelejthetné ha megbántották, netán a régi sebeket, azokat az érzéseket amikkel nem tud mit kezdeni. 
Ámbár a gyereknevelésben és a házaséletben lehet hogy okozna némi fennakadást, de hát ami a mai napi lelki állapotomat illeti, így sem zökkenőmentes a dolog.
Tegnap este a férjecském ágyneműje a nappaliban landolt (de visszahozta amikor már aludtam) és ma sem igazán vagyok vele kedves. (nem nehéz, itthon sincs)
A bűne csak annyi,hogy nem szólalt meg amikor kellett volna, és megszólalt amikor nem kellett volna.

Van ez így, nem lehet mindig boldogságosság.

6 megjegyzés:

Kedveske írta...

Van ám...de majd édes lesz a kibékülés! :)
Vártam, hogy írsz Pipacshoz...izgulok érte!

Mimoooo írta...

Máris.

Gesztenye receptjei írta...

Mimooookám!

Én is landoltatni szoktam az ágyneműt a másik szobába:-)))))

Lazac írta...

Ha az ember kicsit összezördül, akkor utána az a jó benne, hogy ki is békül...az nagyon jó tud lenni! :):):)

Csapos írta...

Remélem, ma már nem landol az ágynemű máshol... :)
teide

Mim írta...

Iccaka már nem landolt az ágyneműje