2010. február 22., hétfő

Megérkezett a csicsókánk.
Igazából azért lett nekünk ilyenünk, hogy a kerítés oldalát végigültetve megkíméljük az utcán járó kelő embereket a kertészkedési szokásaimmal okozott sokktól. Ez a növény ugyanis 2,5m magas, virágzik is, különösebb gondozást nem igényel és szinte elpusztíthatatlan. Ismerve minket ez igen nagy előny. A neten talált képeket nézve eldöntöttük, hogy teljesen megfelel a kerítés átláthatatlanná tételéhez. 
Azért vettem megkóstolásra is, de nem fűztem hozzá túl nagy reményeket. Azt gondoltam max. talán én ha eszem. 
Először nyersen kóstoltam meg, és kitágultak a pupilláim. Aztán gyorsan benyomtam :) Erre Gábor is bátorságot merített a csámcsogásomból. Ő is befalta.
Ekkor kitaláltam, hogy mivel igen kevés a köret az ebédhez én sütve ilyet eszem. Gábor kérte, hogy neki is készítsek. Aztán megkóstolta Mazsola......szóval még egy adagot megpuceváltam és sütöm folyamatosan.....

Azt gondolom érdemes lesz elültetni.

2 megjegyzés:

-Anita- írta...

Honnan szereztétek, ha nem titok? Tetszik ez a nem lehet kipusztítani dolog! :D

Mimoooo írta...

Nem titok, átküldöm :)