2009. július 10., péntek

2007. április


Mimoooo írta #

2007-04-30 21:29 hétfő

A mai nap egy vastag piros betűs nap!

*magamnak jegyezve*


7

Mimoooo írta #
2007-04-30 12:04 hétfő

Na mi az abszolult naivítás?

Beültettem a virágoskertem.


7

Mimoooo írta #
2007-04-30 07:58 hétfő

Miután köztudottan, minden rossz cselekedett elnyeri méltó jutalmát, annak megtorlásaként, hogy kiröhögtem a kedvesem jól elzsibbadt a lábam.

Így jártam.


0

Mimoooo írta #
2007-04-30 07:51 hétfő

Gáborom iszonyatos tempóban tud öltözködni, ha 7.15-kor kiderül, hogy már negyed órája le kellett volna váltania az éjszakás kollegát. Közben arra is tud szakítani időt, hogy morcos harcos hangon azt mondja élete értelmének (azaz Nekem ) hogy :-"Nem röhög!!!"

Meghalnék az unalomtól, ha egy komoly felelőségtudó férjem lenne. Pont ilyen lükének szeretem.

*A magam nevében beszéltem, a kollegái véleményét nem áll módomban tolmácsolni *


2

Mimoooo írta #
2007-04-29 21:09 vasárnap

A mai nap összefoglalása egy unalomig elcsépelt gyöngyszemmel a legpontosabb, mely szerint az idegbaj örökletes betegség...én is a lányomtól kaptam......


4

Mimoooo írta #
2007-04-28 11:25 szombat

Hancurka óvodás társának az anyukája üzente, hogy egyek többet.......

Már nem is vagyok vézna, édes ici pici gombóc vagyok. Különben is elsőnek egyen annyit amennyit én, aztán megbeszélhetjük......


4

Mimoooo írta #
2007-04-27 12:10 péntek

Jólvan akkor legyen harc...


8

Mimoooo írta #
2007-04-27 12:05 péntek
Kölcsön kajáskép visszajár....

4

Mimoooo írta #
2007-04-27 08:01 péntek

Hancurkának egy pirítós által öngyilkos merényletett végzett az első kiesett foga. Jelenleg a fogcsorbulást szenvedett óvodás korú alany örömtáncot lejt (bár tettem némi próbálkozást arra, hogy vegyítse esőtánc elemekkel, mert nincs kedvem este locsolni). A drága azt gondolja, hogy jönni fog a Fogtündér. Amennyiben valaki ismeri az említett hölgyike mobilszámát kérem sürgősen jelezze, mert estig le kell vele bótolnom a a fogügyletet és azt se tudom hol keresem a spinkót.


10

Mimoooo írta #
2007-04-26 15:45 csütörtök

A frissen ültetett illatos loncom azért van kiszáradva, mert éjjel kiszívta a nap.


12

Mimoooo írta #
2007-04-26 13:42 csütörtök

*fejfalbaver* *fejfalbaver*

*fejfalbaver* *fejfalbaver*

*fejfalbaver* *fejfalbaver*

*fejfalbaver*


2

Mimoooo írta #
2007-04-26 11:51 csütörtök

Kerestetik az a személy aki lesz hozzám olyan tündibündi és úgy kupán nyom, hogy mára beájulok....

Jelentkezni a komment ablaknál lehet.

Jelige: " fa testápoló"


5

Mimoooo írta #
2007-04-26 07:49 csütörtök

Most inkább visszavonulok.

Különben pedig egy kérdés. Mit gondolsz, ismersz?


6

Mimoooo írta #
2007-04-25 15:30 szerda

Miközben pakolásztam a dosznyáimat, egyszercsak felugrott szobatárs. Bizonyára eszébe ötlött a nagy unalomba, hogy Ő most férfi lesz, de nem olyan pipogya, hanem az izzig vérig fajtából. Ennek a projektjének a keretében el óhajtott volna hajtani a dossziéktól, hogy majd Ő pakolja helyettem, nekem árt. Le ugyanmároztam. Szárnyaszegetten ült vissza a helyére. Én pedig bajszom alatt mosolyogva, mert azért jól esett a figyelmesség, mégha teljesen alaptalan is folytattam tevékenyésgemet ami a következőekben lázas számolgatásból, javításból, majd nyomtatásból állt. Ekkor szobatárs ismét lángra kapott és azt szerette volna, ha hagyom, hogy ő hozza be az 5 méterre lévő nyomtatóból a papírokat. Na ekkor már nyomatékosan de illedelmesen közöltem, hogy igazán tüneményes de erre most semmi szükség. De tényleg. Igenis utazom, dolgozom és ha hazamegyek mosok főzők takarítok gyereket húzok vonok, amíg bírom. Ahogy azt mondani szoktam, terhes vagyok, nem beteg.

Aki belémköt a köhögés miatt kinyúvasztom! Nem vagyok beteg és slussz passz!


6

Mimoooo írta #
2007-04-25 10:00 szerda

Mai nap folyamán reménykével való beszélgetésem a ruházkodásra terelődött. Kiderült, hogy reménykénk fázik, majd az is, hogy könyvtárba egy szál cicifixbe, tangába és necchariba ül. Készül az esti bulira. Nekem mindegy.

DE AKKOR NE NYAVALYOGJON, HOGY NAPI EZER DIÁK AKAR KÖNYVET, MEG NETEZNI!!! HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRR!!!

*ahogymostanában mondja*

Ez egy fizetett hirdetés a Könyvtárszövetség megbízásából


13

Mimoooo írta #
2007-04-25 08:31 szerda

Vigyázat!!

Ma formában vagyok!

Mindenki fusson amerre lát, blogokat bezárni, kommenteket letíltani .....


8

Mimoooo írta #
2007-04-24 14:37 kedd

Senki nem vetheti a szememre, hogy nem veszem fel a környezetem ritmusát.

Nemrég szakadt az eső, mostmeg hétágra süt a nap.

Ennek keretében nemrég piszok jó kedvem volt, mostmeg......szívem szerint mindenkit elküldenék a fenébe.

Hületik


5

Mimoooo írta #
2007-04-24 13:26 kedd

A mai napi bejegyzéseim főleg a kajáról szólnak, meg arról, hogy ma mohó vagyok.

Csak ha valaki nem vette volna észre.

*Láttátok Málnusnál, milyen guszta málnák vannak?*


0

Mimoooo írta #
2007-04-24 13:18 kedd

Ha ma valaki rajtakapna, hogy enni készülök ne legyen rest csapjon egy jó nagyot a kicsikacsómra.

Csakcsupán az én érdekemben.

Köcceeeeeeeee


4

Mimoooo írta #
2007-04-24 10:21 kedd

jól bezabáltam, aztán meg nyavalygok, hogy hányingerem van, de mindeközben azon törpölök, hogy este nincs Gáborom, mi lenne ha zsiros kenyeret vacsiznék hagymával. Jellemzőőőőőő


15

Mimoooo írta #
2007-04-24 08:52 kedd

Sürgős munka:

Reggel éppencsak felcsaptam a dosznyát, bejött a főfőfőfőfönök megkérdezni, hogy minden renben van-e a feladattal. Esküszöm csak egy dolgot kérdeztem.Egyből telefonálgatott, rémülgetett, kétségbeesett, majd azt mondta a feladat lezárva. Végeztünk, nincs megoldás.

Kussolnom kéne?


1

Mimoooo írta #
2007-04-24 08:28 kedd

Tegnap az egyik kolleganőm azt mondta, hogy annyira sugárzik belőlem a boldogság.

Másrészt azt is mondták, hogy a terhesség megszépített.

Szerintem csak az a többieknek a furcsa, hoyg így egy hónap után elmúlt az arcdagadásom, nem piros az orrom és a szemem sem könnyezik.

Na persze tényleg tagadhatatlanul boldog vagyok, talán még nem is voltam ennyire.


1

Mimoooo írta #
2007-04-23 14:10 hétfő

Nyah oda szép életnek, kaptam pluszmunkát izgalmas határidővel.

Majd előkerülök.

Asszem...


0

Mimoooo írta #
2007-04-23 12:44 hétfő

Egyik ügyes kolleganő rácsodálkozott a telefonon az ügyfélre:

-"Maga meghalt, nem????"

A mi munkatársaink nagyon ott vannak abban a témában, hogyan tegyék jobbá az ügyfelek hétköznapjait.


6

Mimoooo írta #
2007-04-23 11:20 hétfő

Túró Rudi jégkrém capuccinóval, mert élni tudni kell

*ezennel búcsút mondok annak a pici hangomnak ami pár napig újra volt*


3

Mimoooo írta #
2007-04-23 08:18 hétfő

Nagyon fázom.

Mondanivalóm nincs, csak ülök és vigyorgok, mert jó.

Nem tudom mi jó, de akkor is az


9

Mimoooo írta #
2007-04-22 12:50 vasárnap

Gábor szólt ma nem csak mi leszünk ebédkor.

Felkészültem, megterveztem, kivettem, előkészültem, korán keltem.

Aztán szólt, hogy mégis csak mi leszünk....

Egy csomó kajával együtt pislogtam.

Aztán isteni szikra, telefon. Bátyus. Ecseteltem a helyzetet. Bátyus csak annyit kérdezett:

-Jól értem, zabálni hívsz minket???

Hát jah, olyasmi. És miután Bátyus nagyon segítőkész és megértő ember és különben is ki segítsen a bajban ha nem a család, hát jön és segít.


8

Mimoooo írta #
2007-04-21 11:42 szombat

Gáborral telefonon:

-Sajnos nincs haza busz, én nem akartam de úgy látszik el kell mennem shoppingolni. Veszek egy pár új cuccot!

-Igen ? ... kissé riadtan...

-Igen új répát, új karalábét....

..és ahogy az lenni szokott ha kajáról van szó mehetek ....

*az a rész, hogy felsorolja a tennivalókat én meg nyüsszögök, hogy nincs kedvem hozzá szándékosan lett kihagyva*


5

Mimoooo írta #
2007-04-21 11:17 szombat

Ma délben végzek, viszont nincs buszom haza.

Csinga a saját illetve a gyerekek haját tépi az állatkertben, tehát őt most jobb békén hagyni.

Anikó dolgozózik.

Gáborom Jászberényben.

Dorci kölcsönadva, úgyhogy haza se kell sietnem.

Minden családanya álma, egy szabad délután.

ERRE ÉN MOST ITT ÜLÖK, HOGY MIT CSINÁLJAK?????


10

Mimoooo írta #
2007-04-21 09:17 szombat

Tegnap Hancúrka átment a szomszédba játszani. Mi meg két komoly, felelőségteljes felnőtt kicsórtunk a húsvéti csomagjából két pici milka tojást. A jelszó az volt, hogy ugyanmár, átmehetett játszani, nem??? Ami engem illet gyorsan benyomtam a számba a zsákmányt, aztán csak pislogtam, hogy zsibog a szám. Apjuk férfias alaposággal ekkor még csak a csomagolás feltérképezésénél tartott, de miután meghallotta, hogy robbanócukros ő is gyorsan megette....aztán meg csak ültünk az asztalnál elégedett bárgyú mosollyal az arcunkon és élveztük, hogy robbangat a szánk............


5

Mimoooo írta #
2007-04-20 20:14 péntek

Vacsorára Apjuknak friss meleg és ropogós bagettet igértem. Ami már csak azért is könnyelmű igértenek számít, mert az életbe nem sütöttem bagettet. Mindenestre valamik kuksolnak a sütőben. Viszont ami biztos, hogy friss zöldfűszeres sajtos mártogatos készült hozzá. No meg persze Sangria ( nekem kakajóóóóó). Nem hiszem, hogy a teraszon fogyasztjuk el szerintem inkább filmet nézünk közben. Azt elképzelni se tudom, hogy fogok reggel 5-hor felkelni. Ahogy magunkat ismerem jó sokáig fog menni a dőzs. De nem baj, ha jól esik


7

Amit a Panka nem ér el 2. #
2007-04-20 19:17 péntek


0

Amit a Panka nem ér el 1. #
2007-04-20 19:17 péntek


1

Mimoooo írta #
2007-04-20 13:08 péntek

Ősszel az egész cég kiruccan Dublinba egy pár napra. Na pont amikor már nem leszek.

Nyem baj. Majd jól irigylem őket


8

Mimoooo írta #
2007-04-20 12:17 péntek

Aszongya szobatárs:

-..."s z é t r ú g o m a z r i t y ó j á t "

Bírom a dumáját


2

Mimoooo írta #
2007-04-20 09:15 péntek

Mimóca dolgozózik:

Főhősnőnk pici Mimoooo a "Hivatalban" munka közben dolgozik. Na jó csak ritkán. Ez a büntetendő cselekedett többek közt emigyen zajlik. Mimoooo csücsül elégedett mosollyal és keresztbe tett lábikóval az asztalnál. Az egyik lábikó hegye végén ritmusra lengeti a háromnegyed részt levett tipegőjét. Hirtelen mozdulattal lök magán egyet és tovasuhan görgős székén. Felemel egy vaskos dossziét. A maradvány dosznyák eldőlnek magukkal sodorva a ceruza tartó csuprott nagy zajjal. Titkárnő meg sem mozdul Eleinte még be be kukucskált, késöbb bekiabált, ma már észre sem veszi.... Nyo nem baj, Maaajd felállítjuk. Mimoooo felcsapja a dosznyát és ezáltal kiveri a saját szájából a ceruzáját, ami a földre hull csak a kupak marad a szájban. Miközben helyezkedik, hogy széken ülve kényelmes helyzetben fel tudja venni a cerkát (mert ugyebár egy lusta dög ) a tipegő leesik a földre..ééééés ebben a pillanatban lép be a főfőnök megnézni, hogyan halad a sürgős határidős munka. Kicsi Mimoooo pirul szájában egy ceruzakupakkal cipőtlenül az asztal alatt, az asztalon pedig feldőlt dosznyák és kiborult ceruzatartó.....Igen. Egyértelmű a helyzet Mimóca egy komoly tapasztalt munkatárs.


13

Mimoooo írta #
2007-04-20 07:50 péntek

Ezer hála és köszönet annak aki feltatálta a szűk pocakbetétes kismama farmert.

Kényelmesen, pocakosan csinosnak tudom magam érezni.

Nincs ódivatú tehénérzet.

Végre úgy nézek ki, mint bármikor máskor.

Szóval


11

Mimoooo írta #
2007-04-19 19:44 csütörtök

Említettem már, hogy tőkehalmáj függő vagyok?


12

Mimoooo írta #
2007-04-19 14:00 csütörtök

Megkaptam az üdülési csekkeimet!!!

Nyaralni foguuuunk!!!!


7

Mimoooo írta #
2007-04-19 10:38 csütörtök


11

Mimoooo írta #
2007-04-19 08:01 csütörtök

Drága munkatársaim kitörő örömmel fogadtak mindaddig amíg meg nem szólaltam, azóta haza akarnak küldeni.

Ellentmondás a dologban viszont, hogy mindenki nekem esett a jajdesürgősmostazonnal melóval. Bár az is lehet azért, mert félő holnap ismét nem jövök?


9

Mimoooo írta #
2007-04-18 19:49 szerda

Apjuk telefonállt melóból, hogy mégiscsak éjszakás, mert elcserélte mert így meg úúúúgy. Sztem csak a szőke libuskája nem ér rá máskor.

Mindenesetre bulit tartottam gyorsan amit más halandó ember csak vacsinak nevez. Ennek keretében némi fokhagymás piritós halt hősi halált karöltve mozzarellás paradicsomos lilahagymával. Csakcsupán az egészségem miatt

Van egy olyan sandám, hogy Hancúrka ma nem akar majd velem aludni...

Nyah megyek beáztatom habtestem a kádba, mert holnap meló korán kelek.


5

Mimoooo írta #
2007-04-18 15:46 szerda

Ki a fene kuksizik naponta többször is Kínából??? Legalábbis az IP-je szerint. Legyen olyan tünemény és köszönjön már be, mert erre piszok kíváncsi vagyok


9

Mimoooo írta #
2007-04-18 13:04 szerda

Mai napi fergeteges ténymegállapítás:

Hideg van és fúj a szél.

Mimoooo időjárásjelentését olvashattátok.

Na megyek aludni.


2

Mimoooo írta #
2007-04-17 22:40 kedd

...csak potyogtatom a könnyeim....a picsába már !!!


14

Mimoooo írta #
2007-04-17 09:17 kedd

Gábor dühösen:

-"Igenis enyém az utolsó szó"

majd pajkosan:

-"Igen drágám, minden úgy lesz ahogy akarod "


4

Mimoooo írta #
2007-04-17 08:50 kedd

Csingaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

Mikor keresed meg nekem azt a nacit?????

*különben ma prósza *


7

Mimoooo írta #
2007-04-15 23:21 vasárnap

Jah igen!!

Tavasz van a javából, úgyhogy szerelmesedjetek!!!


7

Mimoooo írta #
2007-04-15 23:20 vasárnap

Holnap ismét doktornéni. Valahogy el kéne hitetni vele, hogy már jobban vagyok. Végül is ha nem köhögök és hapcizok épp, nem folyik az orrom és nem szólalok meg van esélyem......


1

Mimoooo írta #
2007-04-15 18:58 vasárnap

Csendet!!!

Most Zümzüm dumdumál:

Sirályosul sirály egy szál nyári rucában mezitláb csatangolni a frissen felszántott kertben . Csakhogy tudjátok.

Este pedig egy kis Sangria a teraszon jégkocka helyett fagyasztott eperrel, kis citromfűvel......Nos..élni nagyon jó.


8

Mimoooo írta #
2007-04-14 11:49 szombat

Mimoooo jelenleg házon kívül van. Még mindig valahol a felhők közt repked.....és nem is akaródzik jönni


0

Mimoooo írta #
2007-04-13 23:50 péntek

Most értünk haza.

Csak gyorsan leírom, hogy hihetetlen boldog vagyok, mert most láttam, először kicsi Mazsimat aki nagyon jól van jelenleg 5,1 cm hosszú és nagyon mozgékony. Szegény doktorbácsi (jó döntés volt) nagyon leizzadt mire sikerült lemérnie. Kaptunk képet is.

Hazafele egész úton csak áradoztam, hogy milyen ééééédesen rugkapált és mozgott. Olyan babás már.

Szóval, ha van valakinek egy elszabadult madara, papagája pillangója vagy mittomén milyen repkedő elkapandó izékéje, csak szóljon ingyen és bérmentve vállalom, mert bizony madarat lehet fogatni velem Akár kettőt is


11

Mimoooo írta #
2007-04-13 08:10 péntek

Én elmentem a vásárba fél pénzzel

Tyúkot vettem a vásárb fél pénzzel

tyúúúkom mondja kitykáááárotty

Kárikittyom ééédes tyúkom mégis van egy félpénzeeeeeeeeem.

*Tooooom kotródok pihikélni*


4

Mimoooo írta #
2007-04-13 08:04 péntek

Nem hirtelen elhatározásból történő szülészcserét hajtottam végre. Az új doktorbácsim ma fogad először. Azt sajnos nem értem miért épp 21 óra 30 perckor. Elfoglalt embör lehet.

Éjjeeeeel érkezeeeeeeeeeeem..pampam parapampam.....


11

Mimoooo írta #
2007-04-12 18:01 csütörtök

Nemsokára vége a mai napnak. Ezt is kivégeztük, jöhet a következő. Lassacskán jó napnak kell jönnie. Tudom, érzem a zsigereimben


4

Mimoooo írta #
2007-04-12 10:05 csütörtök

Kiborult a bili.


5

Mimoooo írta #
2007-04-10 21:58 kedd

ÓÓÓóóóóóóhogyaza méretes elefánt tapossa laposra, most meg húsleves kéne.

Nyah megyek feltúrom a hűtőt.


11

Mimoooo írta #
2007-04-10 21:35 kedd

Sajtóközlemény:

1, Apjuk hazahozta a 3/4 új mosógépünket. Csak monitornak állítottuk be.

2, Agresszív vagyok,megégetett a krumplipüré ezért én bosszúból szétvertem.

3, Mind a kettő szolgálati közlemény A betűvel kezdődik. A harmadik nem.


5

Mimoooo írta #
2007-04-10 16:16 kedd

Ahogy elnézem ma egy kis szexuális bizsergés szállíngózik a levegőben.

*jaj csak el tudjak kapni egy kis szikrát én is *


41

Mimoooo írta #
2007-04-10 16:06 kedd

A paradicsomszószos tésztáról a paradicsom lenyalogatása már már szexuális örömet tud okozni.


7

Mimoooo írta #
2007-04-10 11:44 kedd

Tudom, hoyg eltünt a hátterem, de lesz_rom.


6

Mimoooo írta #
2007-04-10 11:15 kedd

Ma felhivtam a főnököm és elmondtam neki, hogy én tudom, hogy ott dolgozom csak még nem látszik ez a tény. A hangom hallatán felsíkitott, majd közölte hogy a héten még maradjak a seggemen nyugdtan. Nem vagyok elkésve a határidőkkel, de ha mégis majd megoldjuk.

Hm........lehet, hogy még nem kéne telefonon rémisztgetni embereket a "hangommal".

Holnap valahogy össze kell magam szedni és elmenni vásárolni. A felsők felcsusszannak a pici pocin


3

Mimoooo írta #
2007-04-08 11:18 vasárnap

Különleges helyzetbe leszek, bezony!

Az Apósommal együtt leszünk GYES-en. Majd jókat dumálunk a bébipapikról

*beszarás*

MINDENKINEK KELLEMES HÚSVÉTI ÜNNEPEKET!!!


11

Mimoooo írta #
2007-04-07 09:48 szombat

Elegem van a köpködő pingpingből.

A szomszéd zsepijéből.

Az izetlen szagtalan cuccokból.

A misztikus zsibbadt érzésekből.

A pult támasztásból.

És abból, hogy mindig "Hancurka most nem megy"

ELMENTEM VILÁGGÁ

*Igen betettem a zsepim a vitaminom, a gyógyszerem, a meleg zoknim*


11

Mimoooo írta #
2007-04-07 09:43 szombat

Emese baba


3

Mimoooo írta #
2007-04-05 19:56 csütörtök

Tudok fából vizet facsarni.


4

Mimoooo írta #
2007-04-05 13:05 csütörtök

A doktornénim széttárt karokkal áll és nem tud mit kezdeni velem.

Apjuk bepipult és mindenről letiltott, most is ő főz.

Valszeg anyós is jönni fog.......

Nekem meg kussolás van.

Jah és a derekam is beállt mert nanáhogy, de 3-ra kaptam időpontot Apuhoz

Jah és a főkönyvelőnk rájött arra, hogy igazam volt a múltkor az áfával kapcsolatban. Most mindenki javitgat Mert ugye hogy ugye?????


4

Mimoooo írta #
2007-04-04 20:10 szerda


4

Mimoooo írta #
2007-04-04 20:01 szerda

Ma reggel az oviba egy szőke copfos kislány odajött hozzám csodálkozva:

-"Nem is tudtam, hogy a Dórinak anyukája is van, azt hittem csak apukája meg papája "

Hát igen, nem jutok el sűrűn az oviba


2

Mimoooo írta #
2007-04-03 16:14 kedd

Gábor azt mondta mindjárt kihozza a teraszra a kertibútort Holnap délben a teraszon iszom a kávémat teámat a muskátlik és a leander társaságában


7

Mimoooo írta #
2007-04-03 15:54 kedd

Gáborom tud muskátlit ültetni, én meg egy székről pofázni Na jó a végén kicsit besegítettem, de icipicit!

Különben meg kelnek a cuccok a kertben. Jó is az! Úgyis legelnem kell egész nyáron a védőnő is megaszonta. Az elkövetkezendő 6 hónapban már csak 10 kilót hízhatok, vagyis kicsit többet, mert tegnap kettő lecsúszant sitty sutty. Nem árulom el a titkot


7

Mimoooo írta #
2007-04-02 13:10 hétfő

Köszönöm mindebkinek a jókívánságot és az aggódást!

Vagyok, élek.

A többi meg elmúlik legalábbis a doktornéni szerint

Viszont Gábor is és Dóri is itthon van velem, hogy csak a jót írjam.

Sok ezer pusz.



Nincsenek megjegyzések: