2009. július 10., péntek

2007. március


Mimoooo írta #

2007-03-29 20:39 csütörtök

Anyu levese ide, mézes tea oda én kidőltem. Csendben és hangtalanul.



Mimoooo írta #
2007-03-29 14:53 csütörtök

Azok a kedves olvasóim akik azért látogatnak, mert olyan nagyon utálnak megnyugodhatnak. Úgy tünik lassacskán kihalok. Ez a köhögéses megfázás lassú keserves véghez fog vezetni. Bár javaslom, hogy ne igyanak előre a medve bőrére, mert Anyuci levesén kivül Papamaci ápolása is kijár. (lásd: lefekhetek a nappaliban, betakar és kussolhatok amig tanul, mert holnap zh-ja lesz)

Szóval......lehet elkezdeni kárörvendően tenyeretdörzsölni....




Mimoooo írta #
2007-03-29 11:32 csütörtök

Ma az Anyukám főz nekem finom húslevest, hogy meggyógyuljon a napok óta tartó köhögésem.

Bibibiiiiiiiiiiiiiii




Mimoooo írta #
2007-03-29 08:10 csütörtök

Jól kezdődik a nap.

Megfulladok a röhögéstől és a székről majdnem lepottyantam.

Csaaaajooooook!!! Ti meg akartok engem ölni !!!!




Mimoooo írta #
2007-03-28 15:46 szerda



Mimoooo írta #
2007-03-28 14:49 szerda

Szobatárs lelkesen és minden apró szaftos részletre kiterjedően ecseteli, hogy miket főzött a vendégeinek.

Én meg pusztuljak éhen,mi?

Enni akarok olyan pecsenyét amit ő csinált!!!



Mimoooo írta #
2007-03-28 11:20 szerda




Mimoooo írta #
2007-03-28 11:13 szerda

Szóóóval? Tegnap óta megszünt a világ???




Mimoooo írta #
2007-03-28 10:26 szerda

Csak ülök és vigyorgok.

Süt a nap, szépen haladok a munkával, isteni ebéd vár.Papamaci hétvégén csak az enyém, semmi tanulás.Ma nem volt semmi gondom reggel.Nekem ennyi már elég a boldogsághoz.

Azért nem baj ha valaki nem is olyan nagyon okos, könnyebb boldoggá tenni

Vihihihiiiiii csajok!!!




Mimoooo írta #
2007-03-28 07:51 szerda




Mimoooo írta #
2007-03-27 13:10 kedd

Szeretnék most otthon lenni és a takaró alatt arra várni, hogy Apjuk bokán rúgjon.



Mimoooo írta #
2007-03-27 09:24 kedd

Mert az

Mert akkor

Mert úgy

Mert azért

Mert annyira

Mert amikor

Mert csak.




Mimoooo írta #
2007-03-27 08:00 kedd

Ami a mai reggelt illeti a tegnapi leányálom volt. Kissé szédelgősen, lucskosra izzadt ruhában, de itt vagyok. Viszont holnap reggel nagyon ciki lesz felszállni a buszra, de már mindegy.

Megjött a vérvizsgálatom eredménye éééééééééééés bizony sikerült a cukroszintemet átlagosra levinni. *vállvereget* Mondjuk azért továbbra is figyelek magamra, már úgy megszoktam, meg nem is hiányzik. (azért mára van egy BOCI AERO-m).

Több mondanivalóm most nincs.

*Mimoooo uncsis helyzetjelentését olvashattátok*




Mimoooo írta #
2007-03-26 14:00 hétfő




REMÉNYKE #
2007-03-26 12:07 hétfő

Fuss rohanj enni!!

Igazi, szilárd husit, nem gyümölcsöt!!!!




Mimoooo írta #
2007-03-26 10:57 hétfő

Ooooh mán!

Egy művészi lelkületű hód nézze a fülét alkotásai alapjának és rágjon belé szép népművészeti motivumokat!

Egy élesre köszörült fogú punk egér kuccizza meg a talpát a hófehér csilivili fogaival!

Hogyaza hasmenéses galamb repkedjen felette.......

*nyah kidühöngtem magam, megyek vissza dolgozózni*




Mimoooo írta #
2007-03-26 07:28 hétfő

Nem van minden OK.

A kávé sem hat 1 perc alatt, amíg vissza nem fordul az addig megtett úton.

Azért mindenki másnak jó hétfő reggelt!




Mimoooo írta #
2007-03-23 13:27 péntek

Mindenkinek nagyon szép vihorászós hétvégét!

Ami engem illet csakis a család, semmi net.




Mimoooo írta #
2007-03-23 09:53 péntek

Küldjetek dolgozni azt az elázott szőrű kanmacskáját már neki!

Hát sosem leszek kész!

*jaja ezért is más a bünös *




Mimoooo írta #
2007-03-23 09:19 péntek

Szolgálati közlemény:

LAZAC sokkal jobban énekel nálam

Szolgálati közlemény vége.




Mimoooo írta #
2007-03-23 08:07 péntek

Reggel bejött az egyik kolleganő aki elmesélte az anyukájának, hogy szeretem a halászlevet nem is kicsit.....erre az Anyukája nekem is csomagolt ebédre.

Lehet, hogy én egy szánalmas kis hülye libuska vagyok, de szeretem az embreket. Azt gondolom, hogy épp ezért történnek velem mindig ilyen dolgok. Nem muszáj érteni.Elég ha ezt most én értem Bár nem gond ha Te is, csak prönytögök itt össze vissza megint.

Különben pedig hajnalban csiripeltek a madarak.




Mimoooo írta #
2007-03-22 11:57 csütörtök

tüptürüp tádámdádám el vagyok úúszva

tüptürüp tádámdádám jó sok a munka

tüptürüp tádámdádám de úgyis meg lesz oldvaaaaaa

tüptürüp tádámdádám mert már dolgozom rajtaaaa




Mimoooo írta #
2007-03-22 09:33 csütörtök




Mimoooo írta #
2007-03-22 07:57 csütörtök

Papamaci nagy puha és megnyugtató tenyerét akár doktorbácsi is felírhatná receptre a fájdalmasan feszülő porcikák gyógyítására.

Na persze csak és kizárólag Mimoooocicának.




Mimoooo írta #
2007-03-21 06:37 szerda

Megszállottak vagyunk.

Nem , nem nem annyira elszántak, hanem hangyásak.

Jó jó tudom, hogy tudjátok, de most arra gondolok, hogy hangyák szálltak meg minket. Vagyis a házunkat. Bezony.

Irtó nagy meló lesz kizizzenteni őket., Irtó hehe ez jó. Még korán van.

Na rohanok, mert ma a véremet ontják.




Reménykének #
2007-03-20 14:39 kedd




Reménykének #
2007-03-20 14:35 kedd

Ezt a képet loptam, mert bár én is csináltam képet Neked, de a fényképezőről nem tudom letölteni, hiányzik a kábel hozzá.




Mimoooo írta #
2007-03-20 14:01 kedd

Ma nem úgy indultak a dolgok ahogyan azt terveztük. De sebaj holnap újrapróbáljuk.

Tekintettel a megváltozott körülményekre ma itthon egyedül ücsörgős, mélázós, ábrándozós napom van. Telis tele reményekkel, ábrándokkal és emlékekkel.

Most épp így jó.




Mimoooo írta #
2007-03-18 19:51 vasárnap

Az elkövetkező 3 napban a bürokrácia útvesztőin próbálunk eligazodni.....szerintem reménytelenül (és kedvetlenül).

Ha nem jelentkezem valamely hivatal folyosóján lucskosra bizerált sorszámmal toporgok.

Pusz




Mimoooo írta #
2007-03-18 15:04 vasárnap

Fejfájós, émelygős, étvagytalanságos, nincs kedvem semmihez sem-es, vigyorgásmentes olyan nagy szürke ködös napom van.

Jó lenne a fejem homokba dugni és megvárni amíg elmúlik, de ahányszor megpróbálom egy vékonyka hang elkezd ciripelni mellettem,hogy:-"Anyuuuuuuuuu gyere már jáááátszaaaaniiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Még depizni sem lehet nyugodtan



Mimoooo írta #
2007-03-18 10:55 vasárnap

Akik arra szavaztak, hogy Anikó IGEN megérkezik és minden figyelmeztetés ellenére igényt tartanak a jutalomra kérem juttasák el telefonszámukat a részemre.

A jutalom mellékhatásai a következők lehetnek:

-halláskárosodás

-megzizzennés

-depresszió

Azok a nyertesek akik az említett tüneteket észlelik magukon a nyeremény hallgatása közben vagy utólag, így jártak. Én szóltam ......




Mimoooo írta #
2007-03-15 07:25 csütörtök

Tavasz vaaaaaaaan!!

Pang a pitty!!!!




Mimoooo írta #
2007-03-14 14:58 szerda

Anikó barátnőm egy éve igéri, hogy lejön hozzám de ezidáig nem tette meg. Azt mondja, hogy most szombaton valszeg megérkezik. Itt lehet fogadásokat kötni arra, hogy most jön-e vagy sem.

A nyertest felhívom telefonon és énekelek neki




Mimoooo írta #
2007-03-14 14:55 szerda

Mimoooonak nem van kedve írni.

Mimoooonak számolni sem van kedve.

Mimoooo akar menni haza kertbe.

Mimoooo akar főzni hami,meg akar enni nyami.

Mimoooo nem okos, de nem baj.

Mimoooo nem tudja mikor ír, mert 1 7-ig otthon lesz.

Lüketik Mimoooo küld puszit sok kedves embernek aki ezt olvassa.




Mimoooo írta #
2007-03-14 11:26 szerda




Mimoooo írta #
2007-03-14 11:17 szerda

Azt kezdék el sutyorogni a pletykás munkatársak madarak, hogy jutalomosztás van kilátásba fizuemelés helyett.

Jaj de nagyon szurkolok, hogy igazuk legyen, ki szeretném festeni a folyosót, a hálót és a nappalit.




Mimoooo írta #
2007-03-14 10:13 szerda

Megjelent a BOCI AERO tejkrémes változata.

Annnyiiira isteni, hogy tapsol a fülem örömömben.




Mimoooo írta #
2007-03-14 07:42 szerda




Mimoooo írta #
2007-03-13 13:22 kedd




Mimoooo írta #
2007-03-13 12:33 kedd

Olyan nagyon meg tudja bolondítani az embert ez az időjárás. Egy kis nap sütés és a józan ész máris lelécel.




Mimoooo írta #
2007-03-13 10:08 kedd

A nap fénypontját szerintem a ki milyen cipőt visel ma témájú mms-ek jelentik.

*hmmm ezt akár versenyszerűen is meghirdethetnénk*




Mimoooo írta #
2007-03-13 09:34 kedd

A 9:

Konkrétumokat én sem tudok írni. Gyerekkoromban kiolvastam a falu könyvtárát, krónikus könyvfüggő voltam. Az utóbbi 6 évben (lásd: gyermekem megszületése) az évi egy könyv elolvasása is csodaszámba megy.

Első kupac: Amit a gyereknek olvasok, minden este, mert nekünk nagyon fontos: Szutyejev meséi, Gábor régi gyerekkori könyvei (77 magyar népmese, Repülő hajó) Szepes Mária Pöttyös Pannija, Gőgös Gúnár, Mosó Masa stb..stb...

Második kupac:Gyerekkorom nagyjai, amin felnőttem:Nemere:Fantasztikus nagynéni és a folytatása , Várúr fia, minden nyáron kötelező jelleggel kiolvastam...sokszor

Harmadik kupac:Fekete, már alig várom, hogy Dóri is elég nagy legyen hozzájuk: Bogáncs, Vuk, Kele, Lutra és a mindennyáron kötelező: Tüskevár, Téli berek

Negyedik kupac: Gábortól ragadós: Lőrinc L László, Leslie L Lawrence: minden

5, Na ez egy konkrét könyv lesz, még 15 éve olvastam akkor nyoma sem volt a Da Vinci kódnak, most újra felkapták : Pierre La Mure Mona Lisa magánélete. Rettenetesen sokat lehet megtudni belőle

Hatodik kupac: Minden ami egyiptom fáraó és piramis...

Hetedik kupac: Krimik töménytelen mennyiségben, kivéve Agatha Christie

Nyolcadik kupac: Szeretem a jobb mozifilmeket olvasni is.( Bárányok hallgatnak, Forrest Gump)

Kilencedik kupac: Minden más: Janikovszky Éva, Szilvási Lajos, Purres Libby:Hogyan ne legyünk tökéletes anyák, ami nagyban megváltoztatta a gyereknevelési szemléletem, Szepes Mária és még felsorolhatatlanul sok nagyszerű könyv.

Nem volt egyszerű




Mimoooo írta #
2007-03-12 12:28 hétfő

Megbeszéltük a fönökkel, hogy s mint alakuljon ezentúl az életünk.

Megdöbbentem.

Pozitívan

Tudtam, hogy "kismamabarát" a cég, hiszen az egyik profilunk. Tudtam, hogy elégedettek velem, hiszen mondták. Mégsem tudtam mire számíthatok, manapság.A leghajmeresztően pozítívabb elképzelésem sem volt annyira merész, hogy azt gondoljam ami történt.

Most olyan körbeöllelném a világot kedvem van.

Egyébként pedig, úgy nézek ki most, mint Dórival 4-5 hónaposan. Na de komolyan , mi lesz késöbb??




Mimoooo írta #
2007-03-12 08:50 hétfő

Szépen üldögélek, dolgozgatok. Berohan szobatárs kabátban. Ráköszönök. Megáll, döbbenten néz rám. Majd megszólal:

-Timi már köszöntél, az előbb is itt voltam bennt.

Mostanában nagyon feledékeny vagyok.

Viszont reggel is fel kéne tennem a szemüvegem, mert akkor nem fordulna velem elő olyasmi, hogy űzött vad módjára rohanok a buszmegállóba, hoyg elérjem a ...........kamiont...




Mimoooo írta #
2007-03-10 17:47 szombat

*fejfalbaver*




Mimoooo írta #
2007-03-09 12:56 péntek

Ma olyan Lehel piacon bevásárlós kedvem van, mint régen, mint amikor még a nagy büdös városban laktam.

Valaki csatlakozik esetleg?




Mimoooo írta #
2007-03-09 09:46 péntek

Tavasz is van, péntek is van salalalaaaaaaa

Nőnapra meg chipset kaptam subidubiduuuuuuuu

38-as nacim van és pihe puha entyem pentyem

Ezért ilyen jó a kedvem

*Ne könyörögjetek, senkinek nem írok dalszöveget!!!*




Mimoooo írta #
2007-03-09 09:31 péntek




Mimoooo írta #
2007-03-09 09:13 péntek




Mimoooo írta #
2007-03-08 15:32 csütörtök

Esti program tervezet:

Ha befejeztem a munkát gyorsan elrohanok a gyógyszertárba vitaminokért. Utánna hazasietek a buszon aluszkálok egy jót. Berakok egy adag ruhát mosni, rittyentek vacsik, átolvasok egy pár dolgot, írok egy pár dolgot, lefürdetem Hancurkát, olvasok neki mesét, elaltatom, elpakolok, kiteregetek.

Tehát:

Bemegyek a gyógyszertárba sokan lesznek elkésem a buszt , ácsorgok egy csomót a megállóba, hazaérek ledobom a táskám leterülök a nappaliba és elalszom véletlenül. Gáborom ébreszt éjféltájt, hogy mindent elitézett gyorsan zuhanyozzamle és sipirc az ágyba...




Mimoooo írta #
2007-03-08 10:05 csütörtök




Mimoooo írta #
2007-03-08 08:56 csütörtök

A főfönök:

-Kedves Béla! Sok szerettel köszöntelek így Zoltán napon, nőnap alkalmából!

És azzal átnyújt a kollegának egy húsvéti kaktuszt.Amit egyébként mi is kaptunk. Utánna pedig beállított a fönök a szobámba rámparancsolt, hogy menjek utánna MOST. Ekkor már több hölgy is ácsingózott mögötte. Mindahányan átmentünk a gazdasági osztályra követve őt, mint kiskacsák az anyukájukat, ahol a fönök nőnap alkalmából elmondott egy viccet.

Aztán mehettünk a dolgunkra.




Mimoooo írta #
2007-03-07 12:17 szerda

Nem célozgatok.....csak mutatom




Mimoooo írta #
2007-03-07 12:11 szerda

Úgy döntöttem, hogy amíg hajnal ötkor kelek és fél hétre érek haza, nem törödöm a kilókkal. Még a végén tényleg dobok egy hátast valahol, néha így is szédelegtem. Szóval kell az energia és punktum. Majd ha otthon leszek, odafigyelek az étkezéseimre.

Ennek az új elhatározásnak a keretében egy szelet zöldséges pizza, egy rántott húsos szendvics és dupla adag spenótfőzelék halt hősi halált.

Most elégedetten hátradölve a székemben rájuk emlékezem....




Mimoooo írta #
2007-03-07 08:24 szerda

Rezonál körülöttem a levegő. Ezt a különleges hatást a fogammal tudom produkálni. Kocogtatom. Minden gond nélkül megy, magától.Bár nem szeretném, de nem kérdezte meg egyik fog sem mi az óhajom, rezeg és kész. Alulöltöztem...de legalább az új cipőmben csinizek. Meg rezegek...




Mimoooo írta #
2007-03-06 14:02 kedd

Halastúrós Manciiiiiiiiiii




Mimoooo írta #
2007-03-06 11:09 kedd

Valaki volt olyan drága és az e r o t i k u s s ü t i keresőszóval talált rám




Mimoooo írta #
2007-03-06 09:09 kedd




Mimoooo írta #
2007-03-05 14:40 hétfő

Ma egy fönök sincs bennt a cégnél és igazából sok munkám sincs, úgyhogy szépen elláblógáztam és neteztem egész nap. Néztem:

- blogokat

- ruhákat

- utánna olvastam ennek annak és

- utazásokat.

Aztán nyavalyogtam egy kicsit reménykének, hogy velem mostanában nem történik semmi. Dehát ez egy ilyen időszak, nehéz úgy izgis dolgokat véghez vinni, hogy pajtásom a hányinger mindenhova elkisér. Írnivalóm sincs igazán. Minden halad szépen csendben a medrében. Megvagyunk, magunknak hárma..bocsánat négyecskén

Úgyhogy az egymondatos postok, a nem jelentkezések ennek tudhatóak be.




Mimoooo írta #
2007-03-05 09:53 hétfő

Boldog vagyok!




Mimoooo írta #
2007-03-05 09:53 hétfő

Jól vagyok, mert nem vagyok jól.




Mimoooo írta #
2007-03-03 12:36 szombat

Apukámmal aludtam




Mimoooo írta #
2007-03-02 10:45 péntek




Mimoooo írta #
2007-03-02 10:31 péntek

Ma olyan álmosító idő van.

Azt hiszem ha hazamegyek bedugom Hancurkát magam mellé az ágyba és egész este csak filmeket nézünk.




Mimoooo írta #
2007-03-02 07:47 péntek

Tegnap Gáboromat a megírt zh-ja után arra kérte a tanár, hogy tegye már fel a kezét, hogy lássa ki is ő. Aztán pedig lezsenizte.

Én meg dagadok a büszkeségtől.

Az enyim

*de ha olyan okos mit akar tőlem? *




Mimoooo írta #
2007-03-01 15:34 csütörtök
Nemsokára megérkezik értem Gábor, elmegyünk a doktorbácsihoz, vásárolunk, hazautazunk, Hancurkával játszunk és alszunk.
Nekem most jól fog esni.
*bár a dokitól kicsit félek*



Mimoooo írta #
2007-03-01 11:33 csütörtök

Körbekukucskáltam egy két helyen, hogy tudjam mire számítsak, ha már szükség lesz rájuk....eleinte pityeregtem, de aztán jól esett nézni a pocis gatyókat, kiságyakat, rugikat...



Mimoooo írta #
2007-03-01 09:45 csütörtök

Megtudtam, hogy idén nem lesz fizetésemelés, pedig most lett volna.

Jó nap ez a mai.




Mimoooo írta #
2007-03-01 08:08 csütörtök

Jah igen és kutyára nincs jó napom.

Nincs kedvem nagyon kommunikálni sem , ezért ezer bocs.

Megyek elásom magam.

pusz




Mimoooo írta #
2007-03-01 07:59 csütörtök

Ma reggel 3 táskával rohantam a buszra, de a telefonom egyikben sem volt. De végül is nem gond, mert Gábornak egy táskájában két telefon volt, adott egyet kölcsön. Bár azért ez meglepő volt.

Voltunk péknél vettünk reggelit, csak egy pár falatot mely egy reklámszatyrot kitöltött.

Éhes vagyok.

Ennyi




Nincsenek megjegyzések: