2009. július 10., péntek

2009. március

Mimoooo írta #

2009-03-31 21:36 kedd

Ma egy igen hosszadalmas procedúra végeredményeképp megtudtuk, hogy Mazsola nem érzékeny (már?) a tejre.

Mást is megtudtunk arra vonatkozóan, hogy vajon mi idézte ezt elő , de ezt most hanyagoljuk.

A lényeg a lényeg, nemdebár.

Ugyanakkor nem értünk oda az egyik gyerek miatt a másik gyerekhez, de ezt még időben jeleztük az angoltanárnak aki hazavitte Hancurkát.

Összegezve a mai napot: facca felelőségteljes szűlők vagyunk


0

Mimoooo írta #
2009-03-30 16:30 hétfő

Idén műkörömös kis kacsóval gyuggatom a hagymát.

Ehhh de nő vagyok...de nő vagyok....


2

Mimoooo írta #
2009-03-30 10:25 hétfő

Ezúton szeretném leszögezni, hogy a mai napon Gödöllőn történt balesethez semmilyen közöm nincs. Most nem én jártam arra autóval.

Egyébiránt fontosnak tartom azt is a kedves olvasóközönségem tudtára adni, hogy amióta látott ez a jóember (aki engem egyébként okat) vezetni, nagggyon hallgat arról a másfél hónapról ami alatt én jogsit szerzek . mentéségre szóljon viszont, hogy fantasztikusan tud veszekedni.


5

Mimoooo írta #
2009-03-30 07:38 hétfő

Geri rendesen eszik, alszik.

Nem vagyok én ehhez hozzászokva.


1

Mimoooo írta #
2009-03-28 08:35 szombat

Reméltem, hogy egy olyan nehéz nap után, mint a tegnapi, már csak jobb jöhet.

Erre viszont mégsem számítottam.

Két év óta először végigaludtuk az éjszakát!

Reggel ki tudtunk kelni az ágyból, értem amit mondanak még akkor is ha összetett a mondat és válaszolni is tudok rá

Meg aztán megszünt az a kozmikus árnyékvilágos érzés is.

Újra élek


4

Mimoooo írta #
2009-03-27 10:41 péntek

Hát az az igazság, hogy nem megy jól ez a "leszoktatjuk Mazsolát a ciciről" dolog.

..de kitartunk..legalább


1

Mimoooo írta #
2009-03-25 07:30 szerda

Jelentem a fiatalember kibírta az éjszakát szopizás nélkül!

Ellenben a fiatalember anyukája egyre feszültebb, de szorgalmassan szopogatja az apasztó bogyóit. Közben néha meg meg áll és a szopiztatás közben járó simogatására gondol...


2

Mimoooo írta #
2009-03-24 20:07 kedd

Ma délben egyszer csak érzetem MOST van elég erőm és kitartásom.

Délután elmondtam Mazsolának, elég nehezen fogadta.

Viszont az esti altatásra már tudta mi a helyzet, és meglepően könnyen ment.

Mától pici Mazsolám nem szopizik.

*azért piszkosul fog hiányozni*


3

Mimoooo írta #
2009-03-24 11:47 kedd

Fázok bzmg.

Éppen ezért nem kertészkedem.

Minekisnemigaz?


3

Mimoooo írta #
2009-03-23 16:29 hétfő

Feletébb meglepő, hogy a hétfő és a rossz idő ellenére is piszkosul jó kedvem van.

Nahát, nahát.


4

Mimoooo írta #
2009-03-20 15:55 péntek

Egyik perceben esik a hó, a másikban szikrázó napsütés.

Mazsolának egyszerre 4 rágófoga nő , abból kettő hegye kibújt az éjszaka folyamán, ennek következtében sem ő sem pedig én nem aluszkáltunk.

Gábor fel s alá futkos, azt hiszem el van.

Dóri meg olyan amilyennek lennie kell, azaz fáradt.

Ennyi.


5

Mimoooo írta #
2009-03-19 08:22 csütörtök

Fázik kicsi Majmóca Mim lábikója.

Fontos hír volt ez, kérem szépen.


3

Mimoooo írta #
2009-03-18 21:53 szerda

Szóval ma az történt, hogy AVon tanácsadó nő lettem. Nem is igazán értem, sohasem voltam jó viszonyban a kozmetikumokkal. Mostmeg itt ülök egy rakás katalógussal meg mintával és azon törpölök mit kéne tegyek ezekkel. De nem ez a pláne, hanem hogy azt mondtam Gáboromnak siessen haza mert a műkörmöshöz megyek tölttetni. Na ezt értem hogyan történt, de akkor is olyan idegen.

..és jogsim is lesz, tuti. Minap 70-nel döngettem végig a falun. az is véletlen volt.

Istenem na, hagyom hogy sodorjon az élet, de nem vagyok abban biztos nem-e kellene kicsit korrigálni az irányt.


9

Mimoooo írta #
2009-03-18 07:31 szerda

Mostanság igencsak jól vagyok.

Meg aztán még mindig működik a dolog Hancurkával Csi és ez nem semmi.

Köszönjük.

De tényleg.


3

Mimoooo írta #
2009-03-16 22:08 hétfő


5

Mimoooo írta #
2009-03-13 10:18 péntek

Ünnepély van az iskolában.

Gondos anyuka ünneplőbe öltözteti gyermekét, kitűzi a kokárdát, homlokon csókolja a kis drágát és útnak ereszti az iskolába.

Kicsi Mimoooo ezzel szemben:

Előveszi az üneplő ruháját gyermeknek félálomban, majd belekotor a varrósdobozba ahol a kokárdát tartja. Szemei kikerekednek a nemzeti színű kitúzendő sehol. A macska rúgja meg! Gyorsabban kotorász. Semmi. Berohan Hancurkához aki ippeg erőlteti magára az ünneplőst, két keze a magasba rajta lóg a felső de a fejecske nem tud átbújni. A mi gondos anyának látszó Mimoooonk átsegití a buksit és elhadarja a tényt miszerint nincs meg a kokárda. Hancurka megnyugtatja anyukáját azzal, hogy nem gond jó lesz az iskolai kitűző is.

Homlok megtöröl, levegő kifúj. Szuper.

Mimoooo nyugodtan elcammog az iskolai kitűző lelőhelyére, kinyit, bekukucskál, csodákozik. Kitűző sehol.

Gyors és cseppet sem nyugodt kotorászás következik. Majd a házban való fel s alá futkorászás és még több ideges kotorászás.

Mentőötletként a szomszédban élő nagymama és nagypapa megkérdezése az ő kokárdatulajdoni helyzetükről, majd elszomorodás. Hát ma ők se húzzák ki a csacsika családot a pácból.

Ekkor tűnik elő Hancurka az ünneplősbe, ami bizony csúnyán gyűrött.

Ünneplő levétele, kivasalása. Közben Dóri biztatása arra hogy a reggelijét ma egyedül is képes lesz megcsinálni.

Kis levegővétel: Na akkor összegezzünk, ünneplő oké, a gyerek eszik az oké, kokárda sehol.

Ekkor hirtelen ötlettől vezérelve a mindenes fiókból előkerülnek pompomok. Van egy zöld nagy, egy piros közepes és két kicsi fehér. Varródobozt előkapni, cérnára füzni a megfelelő sorrendben. Valahogy rábizerelni egy biztosítótűre, gyerekre tűzni.Olyan lett, mint egy nemzeti színű kismanó, piros fejjel két kicsi fehér kézzel és egy nagy zöld pocakkal. Végülis jobb mint a semmi, a gyerek boldog. Küldetés teljesítve. Pipa.

Ekkor Hancurka előveszi az üzenőfüzetet és nagy boci szemekkel nézi anyuciját.

Jaaaaaaa, hétfőre kimenőt kérni, nem vagyunk itthon. Anyuci gyorsan elkezdi belekaparni a szöveget, majd eltéveszti. Próbálja gyermekével együtt a megfelelő mederbe terelni a szöveget, de nem megy. Mindegy, gyerek azt mondta nem gond majd kimagyarázza, az Ő anyucija azt nem egészen úgy gondolta ahogyan hangzik csakhát.. istenem...még nem ivott kávét...meg egyébként is..stb...stb..

Oké.

Akkor, készen?

Hancurka ekkor előáll azzal, hogy bizony ki kéne vágni egy feladatot.

Feladat előránt, olló előkotor és vagdosás. Ekkor Mazsola felsír.

Anya vág ördögi tempóval, Hancurka rohan Gerit vigasztalni.

Pár perc és minden rendeződik.

Uzsonna?

Szekrényből előkotorászódik egy csomagolt nasi.

Na akkor összegzés ismét: Hancurka tele pocakkal, vasalt ünneplőbe, kokárdának látszópompomköteggel, részint megírt üzenővel, kivágott feladattal és csekély uzsonnával készen.

Mazsola megnyugodva ámélkodó szemekkel, végülis rendben.

Mimoooo valahogy félregombolódott pizsiben abszolult kávémentesen ámde mégis felpörögve, senem fésülködve senem mosakodva senem magánál.

Hancurka sóhajt, puszit lehel anyucijára és egyedül lendül neki az útnak Papáékig.


10

Mimoooo írta #
2009-03-12 21:00 csütörtök

Arról nem volt szó, hogy az első órán már vezetni is kell forgalomban

Úgyhogy Gödöllő és vonzáskörzetében lévő bloggerek FUSSATOK! MENEKÜLJETEK!!!


12

Mimoooo írta #
2009-03-11 21:16 szerda

Jaja, őszinteségi roham:

Dórinak napok óta sikkasztjuk a háziját.

Rossz anya vagyok büntessetek!


2

Mimoooo írta #
2009-03-11 21:12 szerda

Kissé későn vettem észre, hogy nem tea, hanem sangria volt a pohárban.

Most pedig beszédülök a kádba.

Már csak hármat alszunk!


0

Mimoooo írta #
2009-03-11 11:34 szerda

Felhívtam az OKTATÓM, hogy akkor készen állok.Holnap kezdem

Szerinte 1,5 hónap alatt meglesz a jogsi

Hát én erre befizetek!

höhö tényleg befizetek erre


5

Mimoooo írta #
2009-03-10 19:01 kedd

Szépen lecsücsültünk egy pohár sangria társaságában elfogyasztani a jól megérdemelt vacsoránkat. Már végeztünk mire csörgött a telefon és kiderült az én szívem feledékeny csücske már megint elnézte a besoztását és ma éjszakás.

Végül is ma elég jó kis napja volt, mindent kiborított, leejtett és elfelejtett. A vizsgára menet eltévedt, az oktatómat zargatuk, útbaigazításét. A vizsgára várva meg egy egész pohár kávét kiborított és takarításra kérte a személyzetet.

Egyem a szívét, csak beérjen!

Holnap már új napja lesz, új lehetőségekkel.


2

Mimoooo írta #
2009-03-10 17:13 kedd

Na, legalább átmentem a KRESz elméleten.

Az is valami, ami velem történt mostanság.


5

Mimoooo írta #
2009-03-09 09:09 hétfő
Mostanság valahogy qvára nincs jó kedvem.

1

Mimoooo írta #
2009-03-08 21:02 vasárnap

Angyalkákat kaptam gesztenyétől !

"Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blog íróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket. Válassz nyolc embert."

Nagyon köszönöm!

A nyolc embere választását most passzolom, ha nem gond .


0

Mimoooo írta #
2009-03-04 21:50 szerda

SZOLGÁLATI KöZLEMÉNY

GYÁSZJELETÉS

Ezúton szeretném a tisztelt olvasóközönség tudtára adni, hogy a tegnapi nap folyamán igaz barátom, a SZÁMÍTÓGÉPEM elhalálozott.

Mély gyászom tovább fokozza a tudat, hogy magával vitte a másvilágba az összes elmentett blog címet, meghívót, jelszót. Kérném, hogy azok a kedves ismerőseim akik nem a blogolon vezetik naplójukat jelentkezzenek már le, hogy ismét olvashassam őket. Abban csak reménykedni tudok, hogy a jelszavak eszembe jutnak.

Mimóca

a titkosos blogok címét a picipuc@gmail.com címre várom


6

Mimoooo írta #
2009-03-03 07:55 kedd

Ma olyan örültek házásan futkosós napnak nézek elébe.

No, de este megállunk egy pillanatra szemrevételezni Gábort ugyanis hazaugrik egy kicsit.

Éppen csak horkolni fog egyet kettőt és szalad tovább.


4

Mimoooo írta #
2009-03-02 16:19 hétfő

Mazsika mostanában mindent jól megnyomkod. Így tett a mosogatógépemmel is. Sikerült neki beállítania, hogy 9 óra múlva mosogasson el.

Akármit nyomogattam rajta, akárhogy próbálkoztam egész egyszerűen nem volt hajlandó az átok masina rám hallgatni. Csakis Mazsola által megadott utasításokra mutatott hajlandóságot. Miután férjem most ippeg nincs, a leírás valahol biztos helyen pihen, blenyugodtam. Na és? Mi van ha nálunk 9 óra múlva lesz elmosogatva? Semmi.

Erre becsattogott Mazsikám a konyhába és ugyanazzal a nemes egyszerűséggel ahogyan beállította az időzítés ki is lőtte.

Apja fia.


6

Mimoooo írta #
2009-03-02 09:16 hétfő
Mostanság plörkölök.


5

Mimoooo írta #
2009-03-01 12:15 vasárnap

Csak az van, hogy nagyon hiányzik Dag pedig még csak most jön a neheze


2

Nincsenek megjegyzések: