2009. július 10., péntek

2008. július


Mimoooo írta #

2008-07-31 22:27 csütörtök

Így adom a tisztelt olvasó közönségem tudtára hogy nehéz napom volt ma. Voltam főgonosz ezért elcsorták a vérmintám, kielemezték majd rájöttek, hogy a fiam is fertőzött ezért el akarták venni de nem adtam, de álnok módon lefényképezték. Majd voltam sminkes és koreográfus.De elloptam az egyik táncost ezért kiccsé kitört a balhé. Mindenesetre a táskáját megtartottam.

Aztán, hogy megnyugodjak mutánsokat vagdaltam a vérszívók közt, meg ilyenek....


7

Mimoooo írta #
2008-07-30 18:55 szerda

A házat csak akkor veszik meg ha a Gábor által épített konyhabútor, a gáztűzhelyem és az egyik szőnyegem marad.

No meg ha a saját házukat eladják.

*térdét fogva röhög*


3

Mimoooo írta #
2008-07-30 12:17 szerda

Nehogymár ne dicskedjek:

Kemény 10 kg-ot fogytam.

Bezony!


12

Ne olvasd el, tökre hosszú #
2008-07-29 20:43 kedd

Szétrobbantottuk a nappalit és az apró darabkáival terítettük a ház többi részét. Kígyózó mozgással közlekedtünk a lezacskózott lakás minden pontján. Akkor jött a Rendőr Pista, lecsiszota a falat, melynek következtében mindent ellepett egy fehér porréteg, majd átkente egyszer, majd hazament, mert nem száradt. Visszajött újra kente, majd kiakadtunk, mert nem takart. Újarkente, ekkor már takart de igencsak késében voltunk. Elment.

Mint az örültek suvickoltunk, pakoltunk. Aludtunk, keltünk suvickoltunk pakoltunk mert aznap este már jöttek az első és ittalvós vendégek. 10 perccel az érkezésük előtt lettünk kész.

Másnap reggel Kreszta 7-kor kiült a konyhába és várt, azt hitte majd felkelek. ÉÉÉNEEEE???? 8-kor még ágyban heverésztem. Hiába lebegett a fejem felett a tudat hogy iszonyat mennyiségű jóember érkezik ünnepelni. Mondam, itt nem szokás 7 kor nekiállni főzni.

12-kor tálaltunk, különben. Volt leves 3 főétel körettel. Vállmegvereget.

Viszont ebéd alatt áttelefonálltam a szomszédba ahol 2 azaz két darab gyógymasszőr ebédelt együtt, hogy valaki gyakorlatozzon a derekamon, mert elég necces, hogy estére nem mozgok. No csak azért gondoltam, mert alig bírtam átvánszorogni. Kávé után sikerült átsurranom, addig fedeztek.

Kikupáltak Apuék.

Szóval akkor, torta, meg búcsú. gyalog, dögmelegben 3 km oda meg 3 vissza.

Megkérdeztem lazán anyóst, mikor jön le pár napra, asszongya MOST MOOOSTTTT???? Ez mit jelent?

Ruhával jött.

Nonemcsak engem lepett meg.

Gábor senem tudta.

Meg Kreszta se, mert azthitte Ő lesz a bébisintér.

Így történt, hogy anyósom itt marad, meg a Csacsi is . Ismét.

Istenem na, ki vigyázott volna rá, ha a mama itt van. Ugyebár.

Aztán megérkezett Dóri bútora.

Na mi történt?

Minden kicigől, ide pakol, odarak.

Közben hol egy Hancurka, egy Csacsi, egy Mama egy Mazsola.

Persue azért segítettek is.

De elmentek

Most az elébb.

Zilált vagyok, egyébként.

El ne felejtsem kiemelni, hogy Kreszta meg a Csacsi rohadt sokat segített.

Meg hoztak, tortát, sütit, és pogit.

Jah igen. Valszeg a falu meg azt gondolja új pasim van.

Itt lődörögtem egész sokat Hógolyóval.

Ennyi voltam.

ÉNE


7

Mimoooo írta #
2008-07-22 11:33 kedd

Hát a doktornéni sem tudott sok tanáccsal szolgálni.

A váróban olyan bunfordi anyukával találkoztam, hogy még most is fortyogok.

Viszont elbúcsúzom, mert szedjük szét a nappalit.

Majd egyszercsak jövök.


3

Mimoooo írta #
2008-07-21 13:45 hétfő

Olyan jó lenne 2 órát egyfolytában aludni.

4-ről már álmodni sem merek.

Holnap megyünk a védőnőhöz. Azt mondta menjek be, ott lesz a dokinénink is és megbeszéljü, hátha találunk valami megoldást.


2

Mimoooo írta #
2008-07-19 22:20 szombat

Hancurka meg csak bazsalyog Bikficcel....


8

Mimoooo írta #
2008-07-19 22:19 szombat

Bikfic is segít Apának kötözni a selyemakácot..


2

Mimoooo írta #
2008-07-19 22:19 szombat

Mazsola segít Apának kötözni a selyemakácot...


7

Mimoooo írta #
2008-07-19 11:34 szombat

Rendőr Pista késik, ami azt jelenti, hogy szerdán jön festeni. Ami azt jelenti, hogy picirit bepánikoltam, mert vasárnap tartjuk Dóri szülinapját és 18-an leszünk. Ha jól számoltam. Ráadásnak Gáborom a konnektorokat is szerelni óhajtja.Szóval alig pár nap alatt kipakolni, villanyászni, falat csiszolni, festeni, kitakarítani, visszapakolni és készülni a vendégségre.

Fejjel a falnak!


4

Mimoooo írta #
2008-07-18 16:43 péntek

Szolgálati közlemény:

A szivárvány szünetel ( belenövésig elpakolásra kerül), helyette majd létrázni kell.

Nőnek, mint a gomba.


7

Mimoooo írta #
2008-07-18 14:53 péntek

Egyszercsak azt vettem észre, hogy nem 4 hanem 6!

Mingyá kolbász, ahogy Csinga mondta.


5

Mimoooo írta #
2008-07-17 21:13 csütörtök

Ilyen cipőt Nekem ide a lábikómra!

Juj de nagyon szeretném.


13

Mimoooo írta #
2008-07-17 18:41 csütörtök

Hancurka ma 7 éves!

Aztamindenit!


14

Mimoooo írta #
2008-07-17 18:18 csütörtök

Ma túrtuk a földet mint a vakondok, mert ugyebár a kert...

.....most főzök, mert holnap Gábor 24-ezik, neki is kell, nekünk is kell...

.....aztán meg nekiállok takareítani, mert holnap jönnek...

.....és ha marad erőm kivasalok éjszaka....

Szóval így vagyunk.

Na igen!


1

Mimoooo írta #
2008-07-15 22:50 kedd

Itt vagyok, megvagyok.

A hétvége szuper volt.

Nanáááhogy a debreceni délután ( ami éjszakába torkollott) vitte a prímet.

De olyan érzésem volt végig, hogy nekem már 3 anyósom van.

Nagyon aranyosak voltak velünk Csiriék

Anyósom meg eltörte a kezét. Hasonlóanm mint amikor az egyetlen kicsi fia tavaly motorozott , de ő biciklivel. Sietett, mert sürgős belügye támadt. Döngetett ahogy a lábán kifért, amikor a kapuja elé ért akkorát satuzott, hogy kifarolt és megtörtént a baj.

Holnap megyünk beteglátogatni, de sietni kell különben gipszes kézzel képes főzni, mert megyünk.

Mindig azt mondom neki, hogy olyan, mint egy Duracell nyuszi

Most még sül a pogi, mert kérte hogy azt viszont süssek neki.

Meg kalácsot.

Nanáááhogy sütök.

Még szép

Na jó éjt

Én voltam itt kicsi Mimoooo, innen a jövő héten festetendő nappaliból.


3

Mimoooo írta #
2008-07-10 15:33 csütörtök

Már pakol..

Máááár pakol....

Subidubi

Már pakol...

Dádááááááááááám


6

Mimoooo írta #
2008-07-09 09:15 szerda

Csodák márpedig vannak!

Sikerült vásárolnom 2 azaz két darab bikinit erre a testre ami nekem van itt.

Bezony.

Oldalmegkötösösbugyisosháromszögciciseset.

Állítólag elmegyünk a debreceni élményfürdőbe
Na ez az uccsó mondta tartja bennem a lelket az elkövetkező napokra
Anyuék szuperbiztos "senkinekseadjaelmegveszemügyvédetdeazonnal" vevője meg úgy néz ki leleccentet.


7

Mimoooo írta #
2008-07-07 18:07 hétfő

Köszönet a csillagok együtt állásának mindazért a sok dologért amit sikerült ma elintéznem.


0

Mimoooo írta #
2008-07-07 07:35 hétfő

Szóval az van, hogy elment Csacsi.

Volt tegnap buli nálunk, meg voltunk vándorcirkuszba.

Holnap meg megyünk iskolatáskát venni Dórinak.

Hétvégén meg Berettyóújfaluba.

Jövő héten szétrobbantjuk a nappalit aztán jön a RendőrPista.

Utánna összerakjuk a nappalit.

Aztán búcsú lesz.

Utánna nyaralunk.

Meg ilyenek.


9

Mimoooo írta #
2008-07-03 15:34 csütörtök

Óvatosan halkan suttogva:

Van itt valaki a környékről talán?


7

Mimoooo írta #
2008-07-02 21:23 szerda

Hát bakker!

Anyámék a legelső érdeklődőnek eladták a házukat.


9

Mimoooo írta #
2008-07-02 19:54 szerda

Kölcsön Csacsi a diófa alatt:

- Ez mindig diófa volt?

Mimoooo:

- Nem eredetileg almafának indult.

Csacsi:

- , na de tavaly nem meggy volt?

Mimoooo:

- De, de idén megkértük, hogy inkább dió legyen.

Édes kis szőke szamaram


7

Mimoooo írta #
2008-07-02 08:35 szerda

BOLDOG SZÜLINAPOT CSAJESZ!!!


2

Nincsenek megjegyzések: