2009. július 10., péntek

2007. augusztus


Mimoooo írta #

2007-08-31 21:26 péntek

Ma semmit nem haladtunk a szobánkkal sőt még hibákat is vettünk észre és az állólámpánk is eltört......de letojom

Akkor is minden jó úgy ahogy van

Mert van valahogy

Érted?!

Különben is lesből támadásos hajba labambázás áldozata lettem.

Na ez is van

Valahogy, ugyebár


6

Mimoooo írta #
2007-08-31 10:27 péntek

Csi:

5 funkció közül lehet választani: altató dalok, természet hangjai és ellazító dallamok ringatják álomba a babát.

Egyidejűleg a forgó finom pillangómintát vetít a szoba plafonjára.

- A távirányító megakadályozza, hogy a szülők a babát az elalvás fázisában ne zavarják még egyszer.
- A forgót az ágyon lehet rögzíteni, de az éjjeli szekrényre vagy a pelenkázóra állítva tovább lehet használni.



7

Mimoooo írta #
2007-08-31 08:52 péntek

Jah és mindenkinek Csóóóóóóóóóóók és mindenkit imáááádok ésatöbbi ésatöbbi


0

Mimoooo írta #
2007-08-31 08:50 péntek

Ma már a fehér kockákat pöttyezük fel a plafonra.

Aztán meg a pénzem is megjött, és ezelőtt nem érte meg bejárnom dolgozózni, alig kapok kevesebbet viszont nem kell annyit költenem. Minek jártam én be???

Aztán meg ööö...ezt elfelejtettem.

Jah igen, vettem távírányítos projektoros !! bébiforgót Istenem nah, beleszerettem.

És és és és már csak 59 nap. Az baromi kevés féllábon is ki lehet bírni, na persze nem ekkora kufferral, de akár ki lehetne

..és még csak hálóruciban vagyok, mik lesznek itt ma még kérem szépen


3

Mimoooo írta #
2007-08-30 21:55 csütörtök

Apusnak be KELLETT jönnie, és azonnal ( nem késöbb, nem holnap, nem máskor) meg KELLETT találnia Péterfy Boritól a Hajolj bele a hajamba című számot.

Most pedig szegénykémnek hallgatnia KELL.

Meghallgatható : http://amorfordogok.blogter.hu/?post_id=153178


10

Mimoooo írta #
2007-08-30 14:13 csütörtök

Ma a hogyan reformáljuk meg a nagyanyáink régi jó receptjeit napunk van. Elvagyunk.

De még nem tudok nyilatkozni


5

Mimoooo írta #
2007-08-30 09:47 csütörtök

Arra gondoltam lehet, hogy értelmesebb blogot kellene vezetnem. Magvas gondolatokkal, meg ilyesmi.


7

Mimoooo írta #
2007-08-29 21:14 szerda

Ma egész nap a nagybüdösbe voltunk. Voltam a munkahelyemen, ahol azt mondták, hogy nem vagyok kövér épp csak tüneményes babaváró párnácskáim vannak.

Aztán meg jött egy sms az alábbi szöveggel:

" Üdvözlet így a nyár végén! Ahogy ígértem, találkozunk az órarendet egyebeket megbeszélni szept.7-én, pénteken du. 4 órakor a Művelődés Házban. Addig még egy szép szabad hétvégét ! név"

Jól elkuncogtunk, majd írtunk egy választ, merthogy én nem vagyok iskolás a név nem ismerős és nehogymár valaki ne tudja miattunk az órarendjét ugyebár:

"Szia! Szerintem ezt az üzit nem Nekem szántad! Név"

Erre:

"De igen! Dóri angoltanára vagyok és elkezdődik a tanév a jövő héten. Üdv."

"Ebben az esetben ott leszünk! "

Nyem is tudtuk, hogy a kis ovisunknak TANÉVE meg ÓRARENDJE van. Nanáhogy összezavarodtunk. Mindenestre mi halálra röhörésztünk magunkat azon, vajon szegény tancsinéni miket gondolhatott...

Aztán meg kaptam egy új felsőt, mert a nyáriak kezdenek kissé hüvösek lenni, ami meg tavasszal még jó volt... nos az felejtős. Mindjárt elkapom Papamacust, hogy képezzen le, mert ezt meg kell mutizni

Hancurkát meg leadtuk a mamának, most ott ivartalanít.

Ennyi voltam.

ÉN

Jaja , ha a nevetés hízlal ma jól mwghíztunk Papussal, asszem


9

Mimoooo írta #
2007-08-28 19:43 kedd

Mimoooo éppen tesz vesz a konyhában. Érkezik Hancurka:

-Anyu rendet tettem a szobámban, meglocsoltam a paprikát.

- ööööööö....jóó -Mimoooo már gyanakszik

-Maradt holnapra is pár dolgom, ki kell ivartalanítanom a háziállataimat...- folytatná még de erre:

- Miiiiiiiit csiiiiiinááálsz?????????

-Jaaaaaj, a plüssállatokat.

Mindenesetre megbeszéltem Gáborommal, hogy amennyiben rajtakapom, hogy konyhakéssel kergeti az állatokat, istenuccse letiltom az animal planetről.


5

Mimoooo írta #
2007-08-28 16:20 kedd

Zorán: Ahogy volt, úgy volt

Ma is gyanakodva figyel, aki attól fél, ami volt
Ma is magabiztos nagyon, aki abból él, ami volt
Új a felirat, de régi a kép
És ha letakarod sem túl szép
Itt él még a múlt, bármi volt

Néha arra lehet fogni a gondot s bajt, ami volt
Néha azt sem lehet tudni, hogy meddig tart, ami volt
Régi hiteinket óvja a csend
Néha ugyan az is mást jelent
Hát kéznél a múlt, bármi volt

Nem kell, hogy elrejtsd a múltam
Azt, amiben részem volt
Nem kell, hogy átírd a múltam
Azt, ami csak pont úgy volt
Nem kell, hogy szégyelld a múltam
Ahogy volt, úgy volt

Könnyű lesöpörni újra az asztalról, ami volt
Aztán kifaragni tűzpiros márványból, ami volt
Mégis változik egyre a múlt
Bajba kerül, aki jól tanult
Hát hány féle múlt van, ami volt

Nem kell, hogy elrejtsd a múltam
Azt, amiben részem volt
Nem kell, hogy átírd a múltam
Azt, ami csak pont úgy volt
Nem kell, hogy szégyelld a múltam
Ahogy volt, úgy volt


1

Mimoooo írta #
2007-08-28 09:53 kedd

Hogyan mondják kutyául, hogy ne nyald a cicát???


7

Mimoooo írta #
2007-08-27 18:44 hétfő

Barbás Bözsi féle csirkemájasos pinzát sütöt nekem telefonnal a kezében a netről az emberem mert én már kipurcantam

Ő nem vacsizik, mert megivott vagy 5 kiló vegyes gyümölcsöt, bár utólag tudta meg mit csinált, úgyhogy kiméli a gyomrát mert úgyis nehéz éjszakája lesz

A gyerek meg apucimaci féle sültszendvicset kap

Kényeztetődünk ám


17

Mimoooo írta #
2007-08-27 11:03 hétfő


4

Mimoooo írta #
2007-08-27 11:01 hétfő


3

Mimoooo írta #
2007-08-27 09:24 hétfő

3

Mimoooo írta #
2007-08-26 20:22 vasárnap

..és ebben a pillantban jööötteeeeeeeeek!!!!!!!!!!!

rohanok...vagyis döcögök!!!!


1

Mimoooo írta #
2007-08-26 20:19 vasárnap

Türelmetlen vagyok, mint egy nimfomán szűzkislány a nászéjszaka előtt anno 1752-ből. Pedig nem nézek ki szűzkislánynak Nimfománnak? Nos ezt meg hagyjuk.

Mikor jönnek máááááááááááár????


1

Mimoooo írta #
2007-08-26 17:32 vasárnap

Kitaláltam, hogyan tudom hasznosítani magam!!!! Persze még nem tökéletes a terv, de mi/ki az?!

Szóval a megnövekedett tüdőkapacításom (lihegek, mint Panka ha ha úgy csinálok mintha eldobnám a labdáját, de nem dobom el viszont hagyom hogy keresse) lenne a hasznosítandó. Télen ugyebár a kandallókhoz kell fújtató. Ezt a szerepet tölthetném be. Kosztért kvartélyért/kvartéj (majd jön Firkusz és súg akkor kiveszem a felesleget) egy hintaszékbe ülve végzem a kandalló előtt a lélegzés nehéz feladatát. Apró malőr mondjuk, hogy most nyár van és télre normál légzésem lesz. De mondtam, hogy nem tökéletes. Ha netán valaki fázós szólhat most is, a feladatra kész vagyok. De még mennyire.....vagy esetleg grillezésnél..EZ AZ!!!!!! A múltkor Gábor és Pitti úgyis hőlégfúvóval gyorsította a grillezést. Most nem kell jövök ÉN!!! (mellesleg a grillezett cukkini kedvencem, csak szólok a fizetés végett....de cukkinit tudok vinni van annyi, mint a fene)

Kéne mán egy kávé, ittam én de az nem olyan jó, mint a Gáboré.


12

Mimoooo írta #
2007-08-26 12:19 vasárnap

Nyah jól van, felkelek tökös - mákos rétest csinálni, mert az a kedvence és mert hiányzik és mert megérdemli.

Merészelje valaki azt mondani, hogy nem vagyok édi bédi !!!


2

Mimoooo írta #
2007-08-26 08:12 vasárnap

1, Hogy mondják cicnyákul, hogy: -haggyámánaludni!!!!

2, Hogyan fogom most megkapni a szőrős mellkas által tálcán hozott gözölgő kávémat?????

Imádom az sms csatákat, meg a csókcsatákat is de azt majd ha hazajön. És éjjel azt álmodtam, hogy Gergő megszületett de elfelejtettem, mármint álmomban ezt a tényt nem az álmot.

Nyah mentem visszafeküdni és ki sem kelek addig az ágyikóból amig nem jön a kávé. Így sajnos nem áll módomban a hazavárós kaját megcsinálni a családnak. aki nem ad kávét az ne is egyék....

Kávéééééééééééééééééééééééééééééét


4

Mimoooo írta #
2007-08-25 18:04 szombat

Újra ismerkedem a világgal.

Döbbentem vettem észre, hogy ha felmosok, bizony nem lesz egyből a konyha kövén ici pici koszos lábnyom. Ha elmosogatok, nem kerül fél perc múlva még egy két pohár a mosogatóba. Amit leteszek valahova ott marad, mondjuk ilyennel már találkoztam, de nem is lesznek rajta sem gipszes sem sáros ragacsos kéznyomok

Egyébként ez egy olyan éjszaka lesz amikor az ember előveszi a szíve sarkából a kincsesládáját leporolgatja és felidézi a régi titkos szép emlékeit. Vagy egyszerüen csak elalszik


5

Mimoooo írta #
2007-08-25 09:43 szombat

Ezennel megkezdődött kicsi Mimoooo első és valszeg utolsó egyedül töltött hétvégéje, amit a gyerek utáni rendrakással kezd


0

Mimoooo írta #
2007-08-24 21:05 péntek

Én most olyan nyem. Nagyon nyem.


0

Mimoooo írta #
2007-08-24 19:47 péntek

Böm böm bőőőőőőőm böm bömbőőőőőm brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr böm bőőőőm böm böböbbőőőőőőőőőm bö bőőőőőőőőőőőőbőbőm böm böm brrrrrrrrrr........

*Bucibácsi valami szarral már vagy másfél órája füvet nyír, én meg kimennék ha tudnék és megkergetném ha utolérném cimű bejegyzést olvashattátok*


1

Mimoooo írta #
2007-08-24 16:28 péntek

Végülis megbeszéltem az embörrel eltérünk a protokolltól és én hétvégére maradok a seggemen itthon.

Szerintem mindenki jól jár, ők tudnak kirándulni, menni menni menni én pedig pihenni, olvasni.


5

Mimoooo írta #
2007-08-23 21:07 csütörtök

Az olyan vendégségbe amikor sok sok emberkét hívsz meg magadhoz azt a részt fogod a legjobban élvezni, amikor a csapat elmegy és Te bezárod utánnuk a kaput.

Mimoooo eldöl és előre szól, hogy azt a bátor embert, macskát, kutyát, szomszédot és postást aki 9 előtt fel meri ébreszteni bármilyen módon, na azt kinyúúúúvasszaa, nem kicsit!!! NAGYON!!

*A fenti szigor alól mentesíthető az a személy aki szőrős mellkassal rendelkezik és kávét hoz tálcán TEJSZÍNNEL*


4

Mimoooo írta #
2007-08-23 06:45 csütörtök

Mindenkinek van egy álmaaaaaaaa

háttérben Mimoooo oldalra fordulva: türümtürüm


Az enyém Teeeeee lettél

háttérben Mimoooo oldalra fordulva: da-da dadam


Van egy nagy-nagy ideááááááááálja

háttérben Mimoooo oldalra fordulva:: param


Az enyém Te lettél

háttérben Mimoooo oldalra fordulva: tü-türüm


Egy bolondos ideááááááááááája

háttérben Mimoooo oldalra fordulva: pápápápám


Az enyém Te lettél

háttérben Mimoooo oldalra fordulva: türü-türüm


Mindenkinek van egy tévedése
Jaj, nehogy Te légy

háttérben Mimoooo oldalra fordulva: sus sus sus


Vigyázz, hogy szerelmes álmaink
Ne tépje semmi szét

háttérben Mimoooo oldalra fordulva a válla felett szexisen visszanézve, tenyerét olyan izésen rázva: dubááááááááá..


8

Mimoooo írta #
2007-08-22 20:34 szerda

Feldobja az ember lányát, ha egy nagy tv-n fütyköst nézeget

Kijét, kijét?! Hát a Gergőjét !


22

Mimoooo írta #
2007-08-22 14:26 szerda

Ha magam alatt vagyok hogyan tudok szétfolyni? Márpediglen tudok. A hókotró meg valahol a sufniban pihen, nem lesz ebből önkotrás. Ebből semmi sem lesz, mert le van sajnálódzva a sufnyi. Én is le vagyok. Mindenki levan.

mindögy.

...a pókmalac, a pókmalac..


3

Mimoooo írta #
2007-08-22 06:49 szerda

Éjszaka totyogtunk Gáborral a folyosón, én elöl Ő átfogta a mellkasom és szorosan mögöttem. Közben egyre csak az járt az eszembe, hogy :

-"a pókmalac, a pókmalac..."

http://www.videoplayer.hu/videos/fullscreen/78971


6

Mimoooo írta #
2007-08-21 21:47 kedd

Igen Csi idetalált. Hozott nekünk egy hihetetlen ügyes macskoszt. Csi mindezért utazott sokat, mert Csi jó fej. Miután Csi elment, meghívtak minket a hétvégére a Csi melletti városba...

KijazaMurphy?


2

Mimoooo írta #
2007-08-21 07:28 kedd

Ma gyjön hozzánk Csí, én nem aszontam meg neki hol lakunk éppen azért várom, hogy mikor kérdi meg hova fognak jönni ők. Tegnap meg vótunk ott ahol akkor mi éltünk, de már nem fogunk soha többet. Péceli ügy lezárózódva. A hasamon meg szokott pattogni piros katica mama meg csörgős gyereke, foglalkoztatom az ott lakót nyah. Én nem aludni túl sokat, kiccsé lenni furesz, de nem baj. Bátyám mondta szeret, de nem beszéli dzsadzsar.

Menek mert gulás.

cuppperáááj


3

Mimoooo írta #
2007-08-20 08:23 hétfő

Amikor itt járt Dundi olyat mondott Nekem, hogy kitágult pupillákkal hallgattam. Egyből tudtam, NEKEM KELL. Ha egy pasi ennyire felizgat egy nőcit ki kell elégítenie, úgyhogy el is mondta hogyan lehet az enyém, a varázsszó pedig: káposztalevélen sült kenyér.

Úgyhogy hajnalban kaján mosollyal az arcomon egy fej káposztával a kezemben és a kellő mennyiségű információval a fejemben kihajráztam a konyhába és nekiálltam alkotni....


9

Mimoooo írta #
2007-08-19 21:27 vasárnap

Jó is az, ha az ember gömbölyded lánya ilyen jó kis melegben fekete pólóban és farmernaciban három izmos megtermett pasival együtt izzad. Egész délután. Méltóztattam egy szülinapi bulin megtisztítani egy pingpong asztalt. Mazsival. Istenem na, ha egyszer észrevették, hogy nem tudok a hálóhoz közeli labdákkal mit tenni és ezt ki is használták ezek az átok pasik.Istenőhöz hasonlatos kis testemmel feküdtem az asztalon, illetve gazella módjára vetődtem és ádázúl küzdöttem. Én. Pici Mimoooo. Bár a fent említett testmozgás következtében olyan a járásom, mint egy csipőficamos az evolúció útjára lépő és két lábra emelkedő vizilónak.

Degyóvót


7

Mimoooo írta #
2007-08-19 00:09 vasárnap

Upsz most látom, hogy ma holnap van.

Az árgyélusát de hosszú filmet néztünk.

Kotródom szusznyókálni, mert holnap nehéz nap vár ránk

Na jó reggelt mindenkinek, mert ilyen idétlen időpontban is csak én vagyok képes bekukucskálni.


1

Mimoooo írta #
2007-08-18 10:36 szombat

Szombat reggel nem kellene Nekem itt csücsürészni, nemde? De bizony. Akkor usgyi a dolgomra. Lehet választani, álljak neki pulcsit kötni Hancurknak vagy olvassak?

Nehéz a döntés....


4

Mimoooo írta #
2007-08-17 20:34 péntek

Nemtudom megfogalmazni a mai napom.

Mindenestre TE tudd, NAGYON mert az vagy aki és mert MINDIG és OTT ahol kell és AHOGYAN, mégha másképp is látszik.

KÖSZÖNÖM.


0

Mimoooo írta #
2007-08-16 23:02 csütörtök

Ma nagy bölcseletet hallottam ám. Asszonta Nekem a Dundi:

" Az első osztály mindig párnázott"

Jaja, de egy év múlva amikor újra gebe leszek mivel vigasztaltok?


2

Mimoooo írta #
2007-08-16 13:23 csütörtök

Illatosat porszívózok.

Az ám


8

Mimoooo írta #
2007-08-16 10:48 csütörtök

8

Mimoooo írta #
2007-08-15 19:03 szerda

Nemtudom ki találta fel a kovászos ubit na de az micsoda egy találmány!! Kimegy az ember lánya a kertbe, leszedegeti a zöld csüngőket, belegyömöszköli az üvegbe rámegy a cucc, szimplán kiteszi a napra és amikor látja, hogy libafoszöld örül, hogy már jó. Szól az emberének az megkóstálja és azt mondja, hogy csináljon már hozzá egy kis paprikás krumplit (na az is micsoda találmány és akkor jól bepakol belőle az embör és olyanokat mond, hogy tündér, meg istennő meg a világ kincséért el nem cserélné és akkor az ember lánya kidobja a vicsort és annyira odavan, hogy csak éccaka húz bőrt a fogára amikor már elaludt.Szóval a kovi ubi is jó találmány.


14

Mimoooo írta #
2007-08-15 17:48 szerda

Ez itt egy szeretem ezt meg azt, mert jó, meg szép az élet, meg boldogságos bejegyzés helye, csak most nem óhajtok csöpögőset írni.

De azért még van

Csak szóltam.

Hogy tudjátok.

Na ne má hogy ne tudjatok arról ami van


0

Mimoooo írta #
2007-08-15 17:44 szerda

Nem tudom ki találta fel a délutáni elszunyókálást, na de az személy aztán tényleg igazán nagyon okos volt. Eldobod a tested a kanapén, durmolsz egy picit és mire felkiabálnak a gyerekek már újra képes vagy némi életjelet adni. Bezony, és ez nagyon jó

Vacsira császármorzsát csinálok, azt ki találta fel? Mert fincsis dolog ám


1

Mimoooo írta #
2007-08-15 14:05 szerda

Nemtudom ki volt az aki feltalálta a kávé, de piszkosul agyas embör volt az holtziher. Lefőzöd megiszod és pitty putty olyan vagy, mint egy duracell nyuszi. Én nem tudnék ilyen okos dolgokat kitalálni


8

Mimoooo írta #
2007-08-15 11:54 szerda

Nem tudom ki találta fel a szőlőt, de okos embör volt az bizti. Fincsisen roppanak szét az édes szemek az ember lányának jó nagy szájában. Hát csudi jó dolog.

*volt itt védőnő és megaszonta, ne egyek annyi szőlőt, de nem hat meg*


5

Mimoooo írta #
2007-08-15 11:02 szerda

Nem tudom ki találta fel a vakaródzást, de okos embör volt az tutti. Isteni dolog megvakarni emitt amott valamit. Én nem tudnék ilyen csudi jó dolgokat kitalálni.


1

Mimoooo írta #
2007-08-14 18:07 kedd

Titokban járhatott nálunk egy hasmenéses hóember, de nem húzta le a wc-t

Egyébként pedig megettem egy egész tehenet. Mindezt Gábor döbbenten nézte végig, hiába kínáltam egy harit se kért. Finnyás
Mentünk kaparni.

6

Mimoooo írta #
2007-08-14 09:46 kedd

Rooooohaaaaanj!!!!

ÜLDÖZ A HŰTŐLÁDA SZELLEME!!!!!!

Fuuuuusssssssssssssss

Inkább szedj szőőlőőőőőőőt!!!!!!!!

áááááááááá


3

Mimoooo írta #
2007-08-14 08:39 kedd

Tegnap sétáltunk az OBIban, mert mi mostanában ilyen romantikusak vagyunk. Ment a drága mellettem, egyszercsak finoman hozzáért csakcsupán véletlenségből a kezemhez. Megbizseregtem egyből. A következő lendületnél még jobban hozzámért miközben magyarázott. Aztán a harmadikra már belefonta az ujjait a tenyerembe és onnan kézenfogva mentünk. Olyan volt az egész, mint mikor a kedvesed először próbálja megfogni a kezed. Bizsergető, andalító, szerelmesítő...

..olvadó Mimoooo érzelgős soraihoz volt szerencsétek....

..mert az egy apró kis semmiség napokra fel tudja dobni az embör lányát


7

Mimoooo írta #
2007-08-14 08:35 kedd

Az idő napok óta meg van őszülve.

Imádom az őszt, akár idő akár pasi haja. Most csak az idő, Gáborom még mindig nem hajlandó őszülni , pedig ha tudnátok miken megy általam keresztül

Nem lennék jó magándetektív, mert nem nagyon birok órákig kuksolni a kocsiban. Tegnap 3 órát vártam Gáborra, viszont megtudtam, hoyg létezik-e egy életen át tartó beteljesületlen szerelem. Nagybevásároltunk is. Imádom ha roskadozik a hűtő, lehet nagyokat zabálni csipegetni.

Na de megyek, mert nagytakarítok, nagymosok nagypakolok, nagyokat pihenek utánna szőlővel és regénnyel a hintaágyikóban és egy félig nyírt kutyával no meg egy rohangászós Hancúrkával.

...mert élni jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó


4

Mimoooo írta #
2007-08-13 08:45 hétfő

Sikernyált találnom egy pólót amibe még bele tudom préselni a pocakot. Az van ráírva szép arany betűkkel: Baby Boo. Belenéztem a tükörbe és egyből két szó jutott az eszembe : baba, tehén. Különben ma menek a védőnőhöz, akitől piszkosul félek, mert úgy le fog szedni a tíz karmócámról, mint a fene a kilóim miatt....na csakcsupán ezért. Mert én már belenyugodtam magamba, csak a Julika néni nem Aztán menünk Gáborom dokibácsijához, ha minden igaz gyógyultnak nyílvánítják, bár dolgozni még nem fog menni, mert erre a hónapra nincs beosztása, úgyhogy mostmeg szabin lesz

éééééés qva ngay kupi van !!!


7

Mimoooo írta #
2007-08-12 19:40 vasárnap

Jöttek Dundiék és a mi kérésünkre disznó ólat csináltak a házból. Mert mi így szeretünk élni... Most a nappaliban lakunk, meg a hálószoba is ideköltözött, legalábbis egy része. Nem van jó kedv, oda a komfortérzetem. Viszont gyönyörű hálót rittyent nekem Apjuk...úgyhogy kussolok és hálásan nézek életem értelmére abban reménykedve, hogy hamar befejezi amit el se kezdett...bár akkor meg a nappalit kapja szét, utánna a teraszokat meg a folyosót...hmm.....ebben az életben már nem leszünk kész, igaz?


5

Mimoooo írta #
2007-08-12 08:53 vasárnap

Tyű a mindenségit! A szomszéd faluban nyomatják a lecsófesztivált

Valami eszelős tervre lesz szükség, hogy Apjuk ma kimozduljon, uuuutálja a lecsót...


3

Mimoooo írta #
2007-08-11 20:08 szombat

Lett ám kerti tavunk bibibiiiiiiiii

Ráadásul hűtött, jégdarabos!!! Bezony!!! No nem mondom, hogy nincs még egy ilyen a környéken, szerintem minden szomszédnak sikerült legalább egyre szert tennie. Sőt a szembe lakónak majdnem pince tava lett. Valamiért nem lehetett neki szimpi az ötlet, mert vödrökkel cigőlte ki a vizet, Gábor megszánta és átment segíteni.....most rumos teáztatom

Különben meg: EZÉRT!!!

*Elnézést a kép minőségéért, de a diófa alól konyharuciba csomagolt fényképezővel készült *


9

Mimoooo írta #
2007-08-10 19:36 péntek

Három kemény órás küzdelem után :

Panka: Kutyakozmetikus néni

1:0

...és még addig sem tudott eljutni, hogy a géppel hozzáérjen, a fürdetéstől pedig álmodni sem mertünk.

Pankus volt karrierje során az első kutya akit nem tudott befejezni, azt hiszem nagyon kiborult Hiába vigasztaltuk, hogy ismerjük a kutyusunk és elhiheti így is felülmúlta minden reményünk

Viszont azt megállapította hogy a mi kutyusunk piszok nagy egyéniség, és még sosem látott ilyet.


13

Mimoooo írta #
2007-08-10 12:37 péntek

Jó dolog Anikóval pletyizni


1

Mimoooo írta #
2007-08-10 09:06 péntek

Sikerült találnom egy olyan elszánt és lelkes kozmetikus aki bevállata Panka rendbetételét. No persze néhány dolgot nem említettem.... magam előtt látom amint a mi kis házikedvencünk délután meghempregeti méregdrágán balzsamozott testét a locsolás utánni pocsolyákban....


6

Mimoooo írta #
2007-08-09 19:53 csütörtök

kéretik szíves elnézést mindenkitől, de nosztalgikus egy nap ez a mai. Bár a holnapi méginkább annak igérkezik ugyanis ülök majd a szoba közepén a kezemben egy csöppet rucikával és bőgök, mint egy szamár babarucikat fogok válogatni, mosni vasalni.

Jaja, tőlem ennyire telik mostanság


7

Mimoooo írta #
2007-08-09 10:40 csütörtök

Ma van azon napok egyike, amikor szerény ámde határozott személyiségem olyan morc, hogy fröcskölnek szét körülöttem az emberek amint meglátnak. Ilyenkor a nézésemtől egy épp öklelni készülő bika fülét farkát és szarvát behúzva nyüszögve menekül...

Különben pedig UFF!


5

Mimoooo írta #
2007-08-08 20:02 szerda

A motoros fűrésznek áldozatul esett a halott cseresznye, én meg aggódhattam halálra magam, mert az is motoros. Duruzsolva fel is kellett nyújtanom, hát elég eszement ötlet. Aztán meg elállta a szőlő útját. Ilyen disznóságot! Hát nem tudok én már mászni, na de a muskotályért mindent. De megszünt ez a bibi. Persze szalonnás sütni még nem lehte, ahhoz bezzeg nem száradt a ménkű rúgja meg. Akkor hogyan fogok én csöpögtetni. Na de majd máskor, legalábbis remélem, mert csöpög a nyálam a csöpögtetésre.

Különben meg létezik sírig tartó beteljesületlen szerelem? Félek, hogy későn tudom meg, ugyanis piszkosul tud fájni.

Nyah de húzok elpakolni, meg kipakolni szétpakolni és újra elpakolni mert azt bizony muszáj, ha már az embör csertelenített.


3

Mimoooo írta #
2007-08-08 17:27 szerda

Na bakker azzal a hülye agyammal el is felejtettem szólni : meg van jelenve.


5

Mimoooo írta #
2007-08-07 20:07 kedd

Nyahszóval megérkeztünk! A gyomrunk kikészült a testünk elfáradt de piszok jó volt

Sokat ettünk, mentünk, mindenfélét csináltunk.

Voltunk McKoynál a Zöliben!

Találkoztunk Csível és Élettel a Nagyfiúval és a Kicsilánnyal

Alább kedvenc képek egy része.

Még alább búcsúzás, mert kivagyok, mint a fene.

Ez itten a búcsúzás, mert mint írtam ki vagyok , mint a fene


3

Mimoooo írta #
2007-08-07 20:04 kedd


2

Mimoooo írta #
2007-08-07 20:02 kedd


4

Mimoooo írta #
2007-08-07 20:01 kedd


5

Nincsenek megjegyzések: