2009. július 10., péntek

2008. február

Mimoooo írta #

2008-02-29 12:52 péntek
Miért van olyan érzésem, hogy mostanság nem kellene több teát vásárolnunk... ?

14

Mimoooo írta #
2008-02-27 08:55 szerda

Egy hisztis hülye picsa vagyok.


14

Mimoooo írta #
2008-02-26 08:41 kedd

Köszönet!

Ezúton fejezem ki hálámat annak a becses személynek aki kitalálta a hason alvós párnát. Igazán nagy találmány volt, remélem nagyot kaszált vele. Köszönet továbbá gyermekeimnek, akik megértették végre, hogy ha éjjel üvöltenek az anyukájuk másnap üvölt. További köszönet illeti eme csendes falu csendes lakóit. Hálás vagyok a holdnak, hogy ezen a rendkívüli éjszakán leváltotta a napot és nem ment el mondjuk szabadságra.Fontos megemlítenem, hogy a csend is nagyot alakított, ügyesen ráült a hálónkra...és köszönet minden apró pici dolognak, jelnek és nem hangnak amely kivette részét a mai éjszakából.

Akkorát aludtam!

Én, kicsi Mimoooo


18

Mimoooo írta #
2008-02-25 20:10 hétfő

Tudjátok mi lesz most?

Az, hogy jó lefekszem!

UFF


2

Mimoooo írta #
2008-02-25 18:01 hétfő

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

ááááááááááááááááááááááááááá

ááááááááá

ÁÁÁÁÁ

*Mazsinak, Dórinak és Szelikének rossz napja volt ma és Gábor 24-zik*


3

Mimoooo írta #
2008-02-25 08:04 hétfő

Halkan suttogva:

Csajok, mostmár akkor le kéne szedni a karácsonyos cuccot az ebédlőből?


12

Mimoooo írta #
2008-02-24 09:41 vasárnap

Az ember szexuális élete két gyerek mellett olyan, mint tinédzser korában. Lopott minden perce.Na de az édesíti meg.

Cinkos nevetgélés, lopott csókok, szerelmetes ölelések és kirobbanó vágyak.


9

Mimoooo írta #
2008-02-21 21:02 csütörtök

Most úgy elszívnék egy cigit.

Meg innék pezsgőt is, habos fürdős közben.

Úgyhogy megyek fürcsizni csak úgy. Gábor mondjuk hoz be nekem limcsit közben, de sietek, mert Mazsikát viszem magammal aludni ugyanis szegénykém a hintájában szundizott el. De addig nem merem kivenni amíg nem tudok vele menni.

Legközelebb vasárnap jövök.


6

Mimoooo írta #
2008-02-21 17:54 csütörtök

Na mostmár tudom mi a trend itt nálunk.

A faluban lakó kismamákok csoportot alkotnak és libasorban egymás után tolják a babákokat a célnak megfelelő járműben azzal a szándékkal, hogy jól kiszellőztetik a csemetéket.

Már megint ki fogok lógni a sorból.

Nyemtok magammal csoportot alkotni és uuutálom a libasoros dolgokat is.


Update: Vacsi közben meséltem Gáboromnak, hogy mit láttam, aki abbahagyván az evést tágra nyílt pupillákkal kérte, hogy legközelebb fényképezzem le az eseményt. Szeretné beküldeni az Animal Planetnek, "Új faj keletkezik" címmel.

Egyúttal elnézést minden libasoros kismamától, a hiba nem bennük, hanem bennünk van. Mi vagyunk alkalmatlanok mindenfajta társasági dologra.


7

Mimoooo írta #
2008-02-21 13:54 csütörtök

Amikor nincs itthon a férjemuram ezerszer több időm van mindenre, de még mindig nem elég ahhoz hogy megtegyem mindazt amit szeretnék.


1

Mimoooo írta #
2008-02-21 09:42 csütörtök

Tüneményes kutyusom van ám!

Hát van-e még egy olyan figyelmes állat, mint a Panka? Nincs!

A drága nagyfülüm tudja mi kell a gazdinak! A gazdinak az a valami kell amit elásott, majd jól elfelejtett. No de sebaj, kiássa és elhozza nekem, hogy eszembe jusson.

Eszembe is jut. Sokminden, bár eddig a köszönöm még nem volt a gondolatok közt.

Mert hálátlan gazdi vagyok!

Le velem!

*Idén se nyílnak nálunk hagymás növények *


0

Mimoooo írta #
2008-02-21 09:21 csütörtök

Pont egy évvel ezelőtt vegyes érzelmekkel ébredtem. Egész nap nyúztam szegény Pöpöt a vadvirágot, hogy szerinte most mi van...van-e valami. Délután már egy idegbajos reménykedő némber lett belőlem. Majd elmentem a gyógyszertárba megvettem amit kell és majd elájultam a boldogságtól amikor két csíkom lett!!!

Na azóta élek a felhők közt.

Egy évvel ezelőtt tudtam meg, hogy Mazsika már velünk van.


2

Mimoooo írta #
2008-02-20 19:22 szerda

Nagy problémám van, nem tudom eldönteni mit egyek vacsira:

-paprikás krumplit, tejfölös ubival ( az ebéd is ez volt )

-kacsazsíros kenyeret lilahagymával

-vajas kalácsot kakajóval.

...mindhármat kívánom, de csak nem kéne végig ennem ezeket...


12

Mimoooo írta #
2008-02-20 17:19 szerda

Tegnap óta nem tudom megnyitni a freeblogos oldalakat.

Mindenki aki ott blogol, elnézést


0

Mimoooo írta #
2008-02-20 15:50 szerda

Az előbb a postás csengetett. Csomagott hozott. 120cm magas 21 kilós rózsaszínbe öltözött vigyorgó kis csomagocskát. Kérdeztem is, hogy hogy ma Ő kézbesítette a gyerekemet az oviból. Vállat vont és azt mondta, úgyis arra jött a postáról.

Errefelé így megy ez kérem szépen!


2

Mimoooo írta #
2008-02-20 15:32 szerda


HOGYAN DÖNTSÜK EL, KIVEL HÁZASODJUNK?


Olyan embert kell keresni, aki ugyanazokat a dolgokat szereti mint mi.Például ha te szereted a sportot akkor a lánynak ezt szeretni kell, és hoznia kell mindig a chipset.
(Alan, 10 éves)

Igazából felnőtt kora előtt senki nem dönti el kivel akar összeházasodni.Isten mindent eldönt már előre, aztán később kiderül kihez ragasztottak.
(Kirsten, 10 éves)

HÁNY ÉVESEN KELL MEGHÁZASODNI?


23 a legjobb kor, mert addigra már örök idők óta ismered a másikat.
(Camille, 10 éves)

Nincs a házasságra alkalmas kor. Bolondnak kell lenni, hogy megnősülj.
(Freddie, 6 éves)

HONNAN TUDJA EGY IDEGEN, HOGY VALAKIK HÁZASOK?


Szerintem csak kitalálni lehet, pl ha mindketten ugyanazzal a gyerekkel ordítoznak.
(Derrick, 8 éves)

SZERINTED MI KÖZÖS A SZÜLEIDBEN?


Egyikük sem akar több gyereket (Lori, 8 éves)

MIT CSINÁLNAK AZ EMBEREK A RANDEVÚN?


A randi azért van, hogy jól érezzuk magunkat, és hogy megismerjük egymást.Meg a fiúk is tudnak mondani valamit, ha elég sokáig hallgatsz.
(Lynette, 8 éves)

Az első randin csak hazugságokat mondanak, ettől érdekesebbnek tűnnek és másodszor is találkozni akarnak.
(Martin, 10 éves)

MIT CSINÁLNÁL AZ ELSŐ RANDIN, HA ROSSZUL SÜLNE EL?


Hazaszaladnék és halottnak tettetném magam. Másnap felhívnám az összes újságot,hogy minden halotti rovatban szerepeljek.
(Craig, 9 éves)

MIKOR SZABAD MEGCSÓKOLNI VALAKIT?


Ha gazdag.
(Pam, 7 éves)

A törvény szerint 18 éves korodig várni kell, ezzel nem packáznék.
(Curt, 7 éves)

HÁZASNAK VAGY EGYEDÜLÁLLÓNAK JOBB LENNI?


A lányoknak jobb egyedülállónak lenni, de a fiúknak nem. A fiúknak kell valaki aki takarít utánuk.
(Anita, 9 éves)


HOGY MŰKÖDHET EGY HÁZASSÁG?


Mondd a feleségednek hogy jól néz ki akkor is, ha ronda, mint egy busz.
(Ricky, 10 éves)


4

Mimoooo írta #
2008-02-20 08:26 szerda

Nahát!

1 éve nem töröltem!


13

Mimoooo írta #
2008-02-19 10:18 kedd
Pazsu!
Boldog névnapot!

5

Mimoooo írta #
2008-02-18 21:54 hétfő

"Nem szeretem a steril levegő illatát"

" A jó házasság titka, hogy pont annyit mondj amennyit a szádba adnak, a többit köpd ki"

Férjecskével fejtegettük az élet nagy dolgait fürdés közben.


5

Mimoooo írta #
2008-02-18 16:28 hétfő


4

Mimoooo írta #
2008-02-16 22:28 szombat

Nálunk volt ma egyik régi iskolatársam. Olyanokat mondott, hogy néha alig kaptam levegőt. Bár díjnyertes az volt amikor szopiztattam Mazsit a másik szobában és Gábort elkezdte kérdezgetni, hogy ugye akkor mi most jobban szeretjük a kicsit, mint a nagyot. Amikor Gábor mondta, hogy bizony ez nem így van még győzködni is kezdte...mindezt Dórikám mellett...


18

Mimoooo írta #
2008-02-15 13:22 péntek

Mondtam már hogy nincs hangom?

Hehe ez jó..

Mondtam-e?


7

Mimoooo írta #
2008-02-15 13:20 péntek

Süt a nap és fáj a fej.

Mindjárt jön Dag és Dóri jól átadjuk a tortát, vagy azt a valamit amit mi annak nevezünk.

Vasárnapra Bátyámékhoz megyünk ünnepelni.

Gábor ma is éccakás.

Túl sokat reggeliztem.

Röviden, mert nem jó nézni sem.

Talán ha felvenném a szemüvegem segítene, azt hiszem azért van mert egyébként sem látok minek erölködöm itt nélküle.

Megahülyepics.


1

Mimoooo írta #
2008-02-14 13:45 csütörtök

Jelenleg nem vagyok sem

a virágtermesztők, -küldők, -csomagolók,

sem

a szívalakú édességgyártók

sem

a kínai zenélő, rózsaszín pompomos, csillámos szíves

és a piros ha meglátod röhögnöd kell fehérneműt gyártó szövetség tagja így a mai napot nem tartom semmire. Nem is ellenzem. Ez van nap.

Mindenesetre arra jó, hogy Dórival süssünk apjuknak egy tortát. Nem szívalakút, valszeg alaktalan lesz meg folyós is. Gyanítom, hogy mjad súgni kell Gábornak mi is az. De mi élvezni fogjuk, vagy nem Ha a királylánynak lesz kedve hozzá megpróbáljuk.

Régen emlékszem amikor anyu hajnalban kelt, hogy megrakja kazánt. Mi mindig a parázskotorás hangra ébredtünk. Apu szerint lesz itt gázmentességi romantika a köbön, mert kilyukadt a mi gázvalamink, állítólag...de különben jó napom van . Tényleg.

Bár napok óta az agymenésem, hogy rossz anya vagyok. Dóri miatt gondolom.

Szerintem komolyan, mások szerint meg agymenésesen.

Na rongyolok is tovább, mert be kell csámpálnom a Művházba Hancurka hazacigőlés végett.


7

Mimoooo írta #
2008-02-11 12:37 hétfő


8

Mimoooo írta #
2008-02-10 21:20 vasárnap

Ez a nap egész egyszerűen szar volt úgy ahogy volt.


4

Mimoooo írta #
2008-02-09 20:22 szombat

Hmmm

Semmi üdvrivalgás?

Semmi halleluja?

Semmi navégre Kicsi Mimoooo?

Akkor most megyek és jól leeszem magam miközben olvasok.

Na pusszantás holnap anyós nap!


6

Mimoooo írta #
2008-02-09 19:57 szombat

Ha megtörténne a csoda és korán ágyba vinném a testecském, bizony holnapra üde és kipihent lennék mire a kicsiférj hazaérkezik.

Áh, de ez hülyeség úgyse hinné el amit lát

Úgyhogy majd jól itt görnyedek sokáig....


1

Mimoooo írta #
2008-02-09 14:51 szombat

Jah és se nem főztem se nem takarítottam, csak Mazsibabáztam.

Bibibiiiiiiiiiiii

*mert van egy kicsi fiam*


3

Mimoooo írta #
2008-02-09 14:48 szombat

Aztaleborultszivarvégétnekije!

Találkoztam azzal az anyukával aki terhességem elején üzente, hogy egyek már valamit.

Olyan csudi jó dolgokat mondott:

-Még sosem láttalak ekkorának!

-Ez már megmarad!

-A hasad se megy már le, na de nem készülsz toppmodellnek!

Tavasszal még szétrúgtam volna a zrityóját, de most csak jól kivigyorogtam.

Aztán bevágtáztunk Mazsikámmal és jó nagyot aludt a napon én meg a lépcsőn olvasgattam, meg a Panka szőrét kikeféltem.Közben meg hallgattam ahogy a szomszéd gyerkőcök kiabálnak játék közben, meg a kertekben beszélgetnek az emberek.

Szupcsi nap ez kérem szépen.


0

Mimoooo írta #
2008-02-09 09:38 szombat

Az elkövetezendő 24 órát kettesben töltjük!

Mazsi & Mimoooo


3

Mimoooo írta #
2008-02-08 13:09 péntek

Nemtudom máshol mizujs de itt annyira süt a nap, hogy kivittem a ruhaszárítót. Mazsival is sétálgattunk a kertben, minden ajtó ablak tárva nyitva és szipákoljuk a tavasz illatot.

Ilynekor újra tudok éledni.


9

Mimoooo írta #
2008-02-08 09:52 péntek

Tegnap voltunk a Nagybüdösbe, többek közt elhoztuk a tanuló kutyusokat. Gáborom az ölembe adta zacsiba a két édest, mire az egyik rámkiabált:

-Kukucs látlak!

Aztán gyorsan megkapta Gergő. Amikor megérkeztünk Gabóca Gerin és a kutyuson áthajolva vacakolt a biztonsági öv csattjával mire a kuytus felkiálltott:

-Ez csikiz!

Bár nekem az jön be amikor a süt péknél azt mondja keee-nyeee-ret


11

Mimoooo írta #
2008-02-06 14:42 szerda

Az újságban megjelent az uccsó. Fényképekkel!

Amikor megláttam örültem, mint majom a farkának.

Erre most tényleg büszke lettem.

Főleg rájuk.

Mildi ha erre jársz NAGYON KÖSZÖNÖM!


1

Mimoooo írta #
2008-02-06 14:21 szerda

Gondoltam meglepem a páromat Én kicsi Mimoooo

mert már 3 egész napja a suliban gyötrődik és megérdemli na és mert jó fejnek akarom, hogy gondoljon Én kicsi Mimoooo

Ezért megcsináltam az egyik kedvencét Én kicsi Mimoooo

Bolognai spagettit, mert ügyes vagyok Én kicsi Mimoooo

Pedig nem is szeretem Én kicsi Mimoooo

De nem akármilyet ám, megkerestem a tuti receptet Én kicsi Mimoooo

és döbbentem álltam annál a résznél, hogy fahéjat is tegyek bele Én kicsi Mimoooo

De megrángattam a vállam, nekem aztán midegy Én kicsi Mimoooo

És jól beleszórtam a fűszert Én kicsi Mimoooo

Végeredményképp szerintem jó lett, mondom ezt Én kicsi Mimoooo

Szóval odavagyok magamtól Én kicsi Mimoooo

Remélem, hogy neki is ízlik Én kicsi Mimoooo

Mert a kedvenc borocskáját is belelöttyböltem Én kicsi Mimoooo


9

Mimoooo írta #
2008-02-06 07:30 szerda

Boldog névnapot Hancurkám!

11

Mimoooo írta #
2008-02-04 22:30 hétfő

Ma volt az oviban farsang. Erre az egy napra bevonultattam a hercegnőmet. Piroskának öltöződve, Szelcsóval mentek és jöttek. Megbeszéltem, hogy óvoda után a csajok hozzám jöhetnek és a tegnapi buli romjaiban farsangolhatnak még egy kicsit. Én naiv azt hittem majd tyű de jó lesz, amint a két kiscsaj hancúrozik a lufikban, (rugdosunk vagy 40darabot) Erre az én lányom teljesen el van kenődve, mert minden fiú Szeli-tavasz-tündérhercegnővel táncolt, vele meg senki. Éppenséggel átéreztem a problémát amikor átjött Szelcsóért a nádszálkarcsú szőke, enyhén sminkelt anyucija szépen ápolt műkörmökkel én meg ültem a szanaszét nappalink közepén a szabadidőalsómban Gábor pólójával egy kupac lufi, szerpentin és pattogatott kukorica maradványai közt a jó nagy seg..ööööömindegy. Szóval úgy.

Mindögy Gábor szeret az a lényeg.

Mellesleg a fent nevezett férfi nem szereti hogy miközben evezőpadon szenved beülök a kanapéra nápolyival és almalével a kezemben szurkolni és követelem, hogy az edzést kissé lengébb ruhában folytassa.

Ennyi örömöm sem lehet így estére???

Na menek követelődzni tovább, hátha levetköződik a nagy edzésben


15

Mimoooo írta #
2008-02-04 19:05 hétfő


6

Mimoooo írta #
2008-02-04 09:14 hétfő

Olyan nagyon fáradt vagyok, hogy azt is elfelejtem hogy nem ittam kévát azért vagyok olyan nagyon fáradt.

Ez is azért van, mert nincs itthon a férjecském.

Ő a bűnös!

Igen!

Ez az!!!!!!


2

Mimoooo írta #
2008-02-01 08:48 péntek

Szeretem a száraz hideg reggeleket. Amikor olyan friss a levegő, hogy harapni lehet az oxigént. Amikor kipirul az arcod és mosolyogni sem tudsz annyira lemerevednek az izmaid, de valahogy mégis erölteted...csakhát nem a lakásban....ma vendégünk jön. A fűtésszerelő....


3

Nincsenek megjegyzések: