2009. július 10., péntek

2007. szeptember


Mimoooo írta #

2007-09-30 15:03 vasárnap

Ugye az túl egyszerű lenne, hogy azok a hímnemű ismerőseim akik nem boldogulnak a nem egészem komplett nőcijeikkel összejönnének azokkal a nő ismerőseimmel akiknek hihetetlen pasijaik vannak és mindenki élne boldogan és nyugodtan végre....


6

Mimoooo írta #
2007-09-29 20:36 szombat

Mai napi összefoglaló:

A mai nap sz_r volt.

Sebaj, lesz ez még rosszabb is.


4

Mimoooo írta #
2007-09-28 21:04 péntek

Egyébként az ember gyomrát igencsak megterheli ha két halas-tojásos hagymás hamburger után amit sok sok sültkrumplival fogyaszt el, még egy jó adag frissen pirított mogyorót is betuszkol magába. Természetesen mindezeket forrón....

Auuu- auuu-jaj jaj


14

Mimoooo írta #
2007-09-28 14:54 péntek

http://www.ffk-wilkinson.com/


4

Mimoooo írta #
2007-09-28 09:42 péntek

Mai napi Mimoooo bölcselet:

A tudatlanság boldogít

..úgyhogy többet nem bóklászom a kórházam fórumán a kismamák írásait és véleményét olvasva, tudatlanul és naivan kívánok szülni menni....na persze a fenti közhely más dolgokra is igaz...


2

Mimoooo írta #
2007-09-28 08:34 péntek

Szótár az utolsó hónapra:

Alvás: Felejtsd el! Ha néha úgy is érzed, hogy van arra remény hogy aludj egy igazán jót, hiú ábránd. Hiába vetsz be minden trükköt párnát minden fordulásnál felébredsz, ha mégsem akkor a mellékhelység hivógató szavára cihelődsz ki a puha meleg ágyikóból és vonulsz el meghitt magányodba, hogy visszaérve a picid ugrálhasson egyet a pociban. Arra sincs esélyed, hogy megtalálod a megfelelő poziciót, ha netán olyan mázlista vagy, hogy egy párnákkal alátuszatolt helyzetben Neked jó, hidd el a picid erős rúgásokkal jelzi, hogy fordulnod kell, újra párnázhatsz....No és ha azt gondolod, már nem sok választ el egy jó kis hasonalvásról, akkor el mondjam, hihetetlen naiv vagy. Hallottál már az éjszakai szopizásról? Növekvő fogacskákról? Pocifájásról? Pedig még ez csak a kezdet. Szóval a saját érdekedben jobb ha elfelejted, hogy az alvás mint olyan létezik, hidd csak azt, hogy egy kismama állandó állapota a nyitott szemmel való pihengetés főzés, mosás késöbb pedig szopizás közben.

Nevetés: Egyik legnagyobb ellenségünk. Jelentése: bepisilés, görcsölés, ordítás. Ha valami ok folytán mégis erre a tevékenységre kényszerülsz a termetedhez képest a lehető legnagyobb sebességgel foglalj helyet egy ülőalkalmatosságon, kezeket a pocira, öleld, és elkezdhetsz nevetni. Általában ez sirásos jajongós kacarászásba torkollik. Sok esetben ha sikerül abbahagynod rohanhatsz azzal a lendülettel abba a helységbe ahol édes magányodban könnyíthetsz a szorultságodon. Ezek után feltehetően a picid jelzi, hogy az előbbi felrázásos hangoskodás nem volt kedvére, tehát jobbha ülve maradsz. Ha a fenti tevékenységet minidg ugyanaza személy idézi elő (lásd: apák gyöngye) sokat javíthatsz a helyzeteden ha tudatod vele, hogy ebben az állapotban is istenien célzol a párná..nem az túl gyengye...a távírányítóval.

Gravitáció: Tapasztalhatod, hogy minden lefelé esik. No persze ezt eddig is tudtad, de a hangsúly a mindenen van. Ugyanis ami leeshet az most le is fog. Sőt még az is ami egyébként sosem tesz veled ilyet. Általában a lent az ilyenkor már valami ködös fogalom, amiről csak sejtésed van, ugyanis ha megpróbálsz lenézni csak egy pocit látsz. Éppen ezért, amennyiben tudod, hogy olyan dologról beszélünk ami nem fontos rúgj egy hatalmasat belé, vagy abba a helybe ahol feltételezed. Majd a feltalálóját, gyártóját, forgalmazóját vagy egyes molekuláit szidva elégedetten távozz. Feltehetően a családod bármely tagja amint meglátja lehajol érte. Esetleg a nagy áldás hallatán előkerül a MIT VEGYEK FEL? kérdéssel ajkán. Ha fontos volt a tőled függőlegesen eltávolodott dolog, akkor erős kiabálással előidézheted azt az állapotot, hogy valaki előbújik rejtekéről NA MI VAN MÁR MEGINT? kérdéssel és segít.


8

Mimoooo írta #
2007-09-27 20:03 csütörtök

Ma voltunk dokinál. Azt mondja az asszisztensnő: jééh magácska várandós észre sem vettem.Hát a pikuló se tudja, de ha még mindig a belvárosban laknánk a pocóra VIGYÁZZ JÖVÖK tábla kéne a sarkokon....Itt Panka tudja...

Mazsikám jól van , kb 2800 gramm lehet, de arról nincs sejtésem, hogy az jó vagy nem vagymivan. Mostmár mindig csak doki doki doki....megfigyelnek ám minket. Bezony.

No nem pofázok, mert elmegy netem.

Majd jövő héten megcsinálja Apjuk.


8

Mimoooo írta #
2007-09-25 19:43 kedd

Nálunk a net némi szerelésnek lett alávetve. Éppen ezért nem igazán műkszik, én meg inkább nem is jövök. A fene se fog itt üldögélni a nagy büdös semmiért hosszú hosszú perceket várva egy oldalra. Mostanában Gábor elfoglalt...csak úgy említem.

Hogyan szokott le kicsi Mimoooo a netről című post volt olvasható.


9

Mimoooo írta #
2007-09-25 09:26 kedd

Nagypocakú mókus lettem a kerékben melynek mellékhatásaként magamba fordulódtam.


1

Mimoooo írta #
2007-09-24 11:08 hétfő

A védőnő megdicsért, mert már nem hízok egy jó ideje, viszont a pocakomat olyan óriásinak találta, hogy elküldött szülni Kár, hogy arra még várni kell.

Mostpedig várom a párom, rá akarom venni egy kis csinykedésre Hátha hajlamos lesz rá.

Különben meg jó a napom-pom-pom-pom


5

Mimoooo írta #
2007-09-22 21:41 szombat

Nincs itthon Apjuk , addig terveztük a nagy cincogást amíg késő nem lett. Úgyhogy most fogom édes Hancurkámat és kotródom az ágyikóba, hogy holnap hamarabb fel tudjak kelni,mint ahogy megérkeznek a fijúúúúúk.

Mimoooo okos bejegyzéséhez volt szerencsétek ismét.


1

Mimoooo írta #
2007-09-22 13:05 szombat

Ma egy olyan szikrázó napfényes őszi szombat van sok öleléssel, pocaksimivel.

Csendes, nyugodt.

Csak így egyszerűen.


5

NEKED #
2007-09-21 09:21 péntek

Azt hiszem az a baj a szerelemmel, hogy nem az agyunkkal választjuk ki a célszemélyt. Egyszerűen beleszetünk ha akarunk ha nem. Aztán pedig ha rájövünk, hogy nem működik a dolog, vagy valamiért vége lesz nem tudunk kiszeretni belőle varázsütésre. Sokáig a szívünkbe zárjuk és szenvedhetünk a hiányától.

Presser Gábor : A celofán nap meg a papír hold

Én tudtam, hogy ez lesz a vége
én tudtam, hogy nem szabad
én kiszámoltam a csillagokból
itt valami most szétszakad.

Én hallottam gyönyörű kürtszót
a felhők mögött szólt,
de a szerelem nap meg a szerenád hold
pont akkor, pont ott volt.

A francba én tényleg tudtam,
de az ember sose tanul
Mert a lemenő naptól megvakul,
a holdtól megvadul.

Én tudtam az első perctől
én tudtam, hogy fájni fog,
mert a celofán nap és a papírhold
pont akkor pont ott volt.

Mégis jó, hogy úgy fáj,
milyen jó, hogy úgy sajog
milyen jó jó jó jó jó,
hogy újra bolond vagyok.

Én tudtam, hogy ez lesz a vége,
én tudtam, hogy nem szabad,
hogy még egy, még egy ilyen
naplemente,
és valami szétszakad.


8

Mimoooo írta #
2007-09-20 09:33 csütörtök

Kérem szépen nem történik semmi izgalmatos. Na de nem gond, kidolgoztam valamit az esetre is ha ez történik vagyis nem történik. Mindenki kedvére válogathat. Miután nincs konkrét verzió de több lehetőség is akad mindenki úgy képzeli el, akkor és azt amihez csak kedve van

A verzió : Mimoooo éppen piszok boldog, mert az a csöppet egyszerű kis agya ippeg azon jár, hogy nemsokára Mazsizhat, meg ugyebár Hancurka és nem utolsó sorban Apjuk. Ennél a résznél a következő kulcsfontosságú szavak használatával tudunk tökéletes életképet kapni: ágybakávé, Mazsimocorgás, pocaksimi, Papamaciszeretet, Édespicitündérbogyókáim

B verzió: Mimoooo ippeg főz valamit piciny családja számára és ezzel a tevékenységgel nyelkidúgva küszködik. A végeredményről sohasemnem nincs információ. A használandó szavak: savanyú, édes, kíván, akar, kell, még, megint, újra ismét,

/verzió: Ez teljes mértékben a ti fantáziátokra van bízva.

C verzió: Sika - mika dől a víz, avagy a fészekrakósdi. Alapszavak: súros, mos, sikál, fertőtlenít , koszos csili-vili, csomagpakolás, kisruciválogatás

D verzió: nyaffancskodás Alapszavak: itt fáj, ott fáj, nyom, szúr, rúg, harap, alvásmegvonás, koffeinmentesítés, a kutyamacskáját már, fáradt, nincs kedvem, fránya gravitáció

A fenti verziókon kívül bármi megeshet de ebben az esetben esküszöm jelentkezem!


6

Mimoooo írta #
2007-09-19 20:16 szerda

Áááácsi 1: Ahogy beléptem az iwiwre látom, hogy firkusz az üzenőfalra írkált és a képen ami hozzá tartozik a csajhoz ott csekkol a férjem a háttérből

Áááácsi2: Gesztenye, a szakácskönyv - puska blogom már megent bezárt. Az áldóját, ha legközelebb kinyit istenuccse lementem a cuccot...


10

Mimoooo írta #
2007-09-18 15:54 kedd

FELHÍVÁS!!

Drágáim, van itt nekem savanyú káposztám és ennék is valami savanyú hamikát ami nem túl nehéz, de ötletem az nincs.

VALAKI?????

Valami jó kis dugi reci?

hmmmm??? hmm-hmm???

*reménykedő nézés*


11

Mimoooo írta #
2007-09-18 14:54 kedd

Nekem jól esett hazasétálni a gyerekkel a falu másik feléből. Azt pedig kimondottan élveztem, hogy ott voltam vele az angol óráján, mert én is részese lehetek újra az ő kis életének, mint rég...nem úgy, mint amikor dolgoztam és azt sem tudtam, hogy az oviban merre menjek a gyerekemért.Szóval jó volt. Ellentétben az nem lesz jó amit ezért a produkcióért kapni fogok Anyutól, szerinte nekem már nem lenne szabad sétálnom. Éppen ezért Apu a tőlünk 2 percre lévő buszmegállóban várt rám. Mindketten meglepődtünk, én azért, hogy már ennyit sem sétálhatok, Ő pedig azért mert ennyit sétáltam.

Szülők, mindig mindenki mindenen aggódik..


4

Mimoooo írta #
2007-09-18 09:59 kedd

Ma nem.

Ma könnyes szemmel kínlódok.

A fejem is zsibog.

Különben meg túrógombóc, mckoy féle.

üdv:

bambánbámulóbornyú


10

Mimoooo írta #
2007-09-17 17:34 hétfő

Én vagyok én a semmi közepén

juhuuuuuuuuuuuuuu

Különben meg,pedig, és olyan jó hogy hiányzik. Mert az hiányzik aki van. Ugyebár.

Azt is jó mondani, hogy szeretlek, mert aki nincs annak nem mondhatom.

De a legjobb amikor éjszaka vergödöm a szopipárnával és a takarómmal meg a hasammal és a fordulással, na akkor a sötétben egy kéz megigazítja a hátamon a takarót, eltünik és szuszog tovább.

Nyah.

Ennyi.


9

Firkusznak #
2007-09-17 11:08 hétfő


8

Mimoooo írta #
2007-09-17 07:12 hétfő

Na de mostmár torokfájós semmihez nincs kedvemes csúnya ködös anyós érkezikes hétfő reggel van.

Ez tuti! A gigámat rá!


4

Mimoooo írta #
2007-09-16 10:27 vasárnap

Ma vasárnap van.

Csendes, pakolós, konyhában tv-t bámulós és közben sütős főzős igazi vasárnap.

Csak a fejem ne fájna


8

Mimoooo írta #
2007-09-15 08:07 szombat

Bizti bizti bizti, hogy ma szombat van?

Nem hétfő?

Mert ma olyan hétfői szombat van, nem olyan puha hétvégés szombatosan szombat.

Szerintem emberek minket átvertek!

Holt tuti, hogyma HÉTFŐ VAN!!!


5

Mimoooo írta #
2007-09-14 15:58 péntek

Jó ez a fészekrakásos móka.

Eddig sem volt túl koszos a ház, de most lassan a domestost is fertőtelnítem még egy kis flóraszepttel

Szóval, jó de fárasztó...

Pedig még annyi suvickolni, mosni, vasalni valót találtam


3

Mimoooo írta #
2007-09-14 08:16 péntek

Mimoooo blogon kívül van. Jelenlegi ténykedése csakcsupán a takarításra és pakolászára no meg a kaja gyártásra irányul....

KI ÉRTI EZT????

*úúúúristeeeen már csak 45 nap!!!*


3

Mimoooo írta #
2007-09-12 08:43 szerda

Tegnap este megkértem Gáborom, hogy legyen olyan tünemény és valamikor újra mutassa meg a bébiörző működését, ugyanis anyuval próbálgattuk, de nekünk nem jött össze. Erre az én csodalatosan türelmes férjem sóhajtott egy nagyot (lásd: hülye liba még ezt sem tudja megjegyezni) a kezembe nyomta az egyik kütyürét a másikkal pedig kiszánkázott a szobából. Visszatérve bekapcsolta az én példányomat és újra kiviharzott. én néma csöndben vártam, hogy most akkor mi van. Egyszer csak kiöregedett kanmacska reked férfias hang rákezdett: oáááá oáááá oááááá.

Ami engem illet majdnem sikerült összerondítanom az ágyat a vihogástól kacagástól. Késöbb az ágyban fekve a sötétben is kuncogtam. Gáborom már nem tűrhette és feltette a nagy kérdést: -Miért mit kellett volna mondanom? Mikrofonpróba 1, 2, 3???

..és én kezdtem előlről a majdnem ágyösszerondítást...


15

Mimoooo írta #
2007-09-11 18:29 kedd

Pici Hancurka eddig is sokat simogatta és ölelte a pocit, énekelt Mazsinak meg minden ami kell. De most, hogy nem érzi jól magát extra szerethetnékje támadt. Ráfeküdt a hasamra és ölelte két kézzel, ha megrúgták egyből dugta a pocakba az arcát, hogy :-Én is szeretlek Mazsi. Mazsi persze átlagon felül mozgott örült a nagy szeretetnek.

Viszont a nagy mocorgásra el kellett sietnem pisilni, mire Hancurka megkédezte:

-Anyu segítettem pisilni?

-Igen.

-Nagyon szívesen

Én pici tündérvirágbogaraim


5

Mimoooo írta #
2007-09-11 11:24 kedd

Nem híztam, nem fogytam semmi sem nem történt, de annyira megtetszett


4

Mimoooo írta #
2007-09-11 11:23 kedd

Hancurka kidőlt némi megfázásnak köszönhetően.

Miért van az ha egy gyerek fekszik az szülei egyből pánikrohamot kapnak????


3

Mimoooo írta #
2007-09-10 22:41 hétfő

Neeeem akarooook lefeküdni aluszkálni!

Neeeem akarok holnap felkelni sem, nem!

Nem akarok semmit sem nem !

Írni sem, nem !

Itt ülni sem, nem!

A SEMMIT akarom!!!!!!!!!!!

Aztanagybüdössemmitaholsúlynélküllebegekafehérben


7

Mimoooo írta #
2007-09-10 21:17 hétfő

Csszpszt!

Kitörni készülő sárkányt rejtegetek!

Neeeeem, nem a hasamban, úgy mindenhol magamban.

Fordulj meg és lábujjhegyen MENEKÜÜÜÜÜLJJJJ, na persze csak ha kedves az életed vagy nem akarsz leüvöltöződve lenni!!!!!


4

Mimoooo írta #
2007-09-09 09:56 vasárnap

Ma megyünk a nagybüdösbe, pedig Nekem semmi hangultaom hozzá. Megvesszük a pelenkázót, a pelust, szőnyeget meg mindeféle fontos vacakot.

Azért bizté ami bizté csomagoltam magamnak egy csomó sütit....csakcsupán energiapótlás címén


4

Mimoooo írta #
2007-09-08 21:51 szombat


5

Mimoooo írta #
2007-09-08 08:18 szombat

Mimoooo kitotyog a vadzsiúj hálóból köntösben pizsiben vastag zokniban ragacsos fejjel álomittas arccal és rekedt hanggal:

-Jó reggelt!

Körbepislog és hallgatóságot nem találva elcsoszog...

Dóri alszik, Gábor 24 órázik...itt ma nyugodalmas nap van kilátásban kérem szépen .


4

Mimoooo írta #
2007-09-07 21:51 péntek

Mézga Géza dallamára:

......Mimoooo tiszta gyagya mert kész a szobája

és benne alszik mááár maaaaaaaaaaaaaaa........

tüptürürüp


2

Mimoooo írta #
2007-09-07 21:44 péntek

Ma micsoda bődületesen, orbitálisan, fenomenálisan, hihetetlenül nagyot fogok aluszkálni abban a gyönyörű új illatú szobában a hihetetlen kényelmes ágyamon!!!

Nektek is jó éjt !

*Boldog, boldog , boldog*

6

Mimoooo írta #
2007-09-07 19:54 péntek

Nah szóval jövő héttől Dórinak ismét angol..az elsősőkkel. Az óvodába a tanárnéni megy el érte és viszi a tanfolyamra magával .

Vidéki élet.

* A háttérből közben ágy összeszerelés hangjai hallatszanak, mert ma ..ma már....beeeezony!!! *


0

Mimoooo írta #
2007-09-07 13:49 péntek

Ma elfelejtettem ebédet csinálni.....ez nemrég jutott az eszembe....úgyhogy délutánig már csak azt moroghatom magamban, hogy: 4-kor angol értekezlet, 4-kor angol értekezlet....Jah Apu meg 3 cukrászt maszíroz mostanság....szűkek nekem már ezek a nacik.....


2

Mimoooo írta #
2007-09-07 09:41 péntek

Oké, még nincs tíz óra, talán még vissza lehet csinálni ezt a napot. Mindenki irány haza elő a hálórucikat és bebújni az ágyba szunyókálni reggelig.

Na ne olvasgass!

Sipirc!


8

Mimoooo írta #
2007-09-06 18:52 csütörtök

Ez a recept és vadmalacmentes leves úgy sikerült, hogy Papának bele kéne rántania a hazajövetelbe, mert vacsira nem marad.

Pedig Dórika nem is kér belőle

Ugyanez vonatkozik a túrós buktára is.


2

Mimoooo írta #
2007-09-06 12:38 csütörtök

Lehet, hogy kicsit együgyübb vagyok az átlagnál, de ez tök jó! Most is itt ülök egymagam és örülök a nemtom minek. Ha okos érett nő lennék szomorkodnék a világ dolgain.

Mire jó az?


5

Mimoooo írta #
2007-09-06 12:01 csütörtök

Ma Gábor dolgozik, tehát Anyuék átjöttek és a már egyébként befejezett szobában suvickolnak, húzzák - vonják a bútorokat, vitatkoznak minden amit kell....holnap estére már tutira igazi rendes ágyikóban alszom!!!!!

A tervek szerint hétvégén megvásároljuk a pelenkázó szekrényt is....mecsoda bőgés van kilátásban

*tegnap a szomszéd aki a papírgyárban dolgozózik rámsózott csomó pzs-t, sejt valamit? *


0

Mimoooo írta #
2007-09-06 10:02 csütörtök

Nem látta valaki a szemüvegem??? Eltökítettem, asszem.

Egyébként ma vadmalacragu levest csinálok, vagyis valami olyasmit, mert se vadmalacom se receptem hozzá, de ezek felesleges dolgok úgyis. Csak összezavarnának.


1

Mimoooo írta #
2007-09-06 08:40 csütörtök
Drága Firkucim, ha csak egy picirit is remélem így jobb
Viszont rá kellett jönnöm, hogy nem tudom merre keresek a neten ha pasis képet akarok találni (milyen nő az ilyen?!) másrészről ha mégis találok képet az gyerek képű szőrtelen mellkasú csupszcsiga pasi. Úgyhogy csak enyivel tudok szolgálni, ha nem megfelelő valaki súgjon hol vannak a FÉRFI képek....

13

Mimoooo írta #
2007-09-06 06:13 csütörtök

....hajnalban olyan vadul kezdte el csinálni, hogy arra eszméltem fel s le jár a hasam. Nem mondom, hogy nem élveztem, csakhát korán van még....

*pici Mazsi felcsuklott*


4

Mimoooo írta #
2007-09-05 19:08 szerda

Estére olyan depresszióba hajló hangulatom lett. Kenhetném az időre a nemevésre a lányom eszetlen viselkedésére vagy arra a tömérdek időre amit a gép előtt vertem el teljesen feleslegesen. De azt hiszem én vagyok a bolond, hát lehetett volna mást is csinálni, senki nem kéynszerített ide fegyverrel a homlokomon. A többi tényező meg van és kész. Mindenesetre este megnézünk egy kis filmet, háztartási kekszet majszolok (ezúton üzenem a vírusomnak ezer puszi neki) és arra gondolok, holnap már takarítjuk a hálót pénteken meg azt hiszem már ott alszom.

Az a baj a kórházi csomag összepakolással, hogy ahányszor átolvasom mi kell bele elbőgőm magam. Hormonok pfff, mindegy ráér.


5

Mimoooo írta #
2007-09-05 17:07 szerda

Anikóval történő beszélgetésem kapcsán itt most lenne egy bejegy azokról akik mindig látogatnak de nem ismerem őket. De Gábor azt mondta, hagyjam a francba és lőn.

Tehát ez nem az aminek látszik


12

Mimoooo írta #
2007-09-05 09:25 szerda

Szóval akkor mostmár tényleg ősz van?

Ugye Ti is érzitek?

Tehát? Mindjárt Mazsizunk?

Ugye?????

*Helyes válasz: igen kicsi Mimoooo, pitty putty babázhatsz*


14

Mimoooo írta #
2007-09-04 15:35 kedd

Miért nem olvas Mimoooo könyvet?

Eljött a várva várt perc. Pókhasú hősnőnk erős mancsaiba ragadja könyvét és rémisztő ámde kéjes mosollyal az arcán, megindul a nappali irányában. Igen, most megteheti: olvasni fog. Hancurka oviban, Papamacus a hálóba zárva dolgozik.

Már csak a gondolatba is beleremeg milyen izgalmatos dolgokat fog átélni, micsoda kalandok részese lehet Ő kicsi Mimoooo.

A kék fotel

Kényelmesen elhelyezkedik a kék fotelben. Megszemlézi a maga mellé helyezett pohárnyi itókát, egy piciny nasit. Óvatosan előredől és nyújtózkodik a sárga színű puffocskáért a lába alá. Rájön, hogy ez már nem megy. Lendületet vesz a felálláshoz, majd alább adja. Édes kicsi Mimoooo a lendület Neked már nem elég. Partra vetődött bálna módjára kievickél a fotelból, és hálát rebeg a fotel karfáját, az íróasztal sarkának és még megannyi berendezési tárgynak melyek segítették a felállásban. Nyögve lehajol, érzékeli a picinyke lábacska jelzését miszerint: Anyu nyomsz. De mégis megemeli a puffot és a fotel elé helyezi. Megáll elégedetten, szemlézi művét. Igen. MOST leülhet végre és olvashat. Mecsoda történések részese lehet, Ő kicsi Mimoooo innen a kék fotelból. Mint egy korcsolyázó tehén, amikor kiszalad a jég a lába alól belehuppan az ülőalkalmatosságba. Oldalra nézve szemlézi az áldozatot, a könyvet. Kicsit messze van, de némi nyelvkidugott nyújtózkodással elérhető. Középső ujjának leghegyével arrébb pöcköli az olvasmányt és IGEN, minden rendben. Kinyitja, és elégedetten elkezd olvasni VÉGRE. Szemeivel falja a sorokat, mind a másfelet, amit ez idő alatt sikerült picinyke agyába befogadnia. Ekkor hirtelen derékfájás tör rá. Édes pici terhe üzenetével, mely szerint ez NEKEM nem jó. Nyomatékosításul kap egy szép nagy rúgást a bordái közé. No de sebaj, nem adja fel a mi hősnőnk ilyen könnyen. Erős nyögdécselésekkel egybekötve megpróbál oldalra fordulni, hogy majd a karfára felcsapott égbe meredező lábakkal folytatja az áhított tevékenységet. Naja, álmodik a nyomor. A forduláshoz igénybe veszi ismét a karfát, az asztal sarkát és fotel fejtámaszát meg bármit, amit normál emberi agy fel nem foghat, miért kellhet neki. Hangos nyögésekkel sikerül oldalra fordulnia. Lábait felcsapja a fotel karfájára a fejét a másik karfára helyezi. Úgy érzi, rögtön megfullad. Mintha valaki a tüdejében lakna. Lehet, hogy nem is téved sokat. Testének mértékét meghaladó tempóval szinte az életéért és levegőért küzdve visszaevickél, igénybe véve az előző tárgyakat. De most valahogy gyorsabban sikerül neki az előző produkció ellenkezőjét bemutatnia. Majd úgy dönt egyenes háttal földön nyugvó lábakkal, próbál majd olvasni. Mint egy kisiskolás a régi időkben éppen csak a kezét nem teszi hátra, abban tartja a könyvét. Maga elé veszi, kinyitja, megkeresi az ötödik oldalt ameddig eljutott. Szépen maga elé tartva áldozatát észleli, hogy a pocak betakar, nem is kicsit. Nem esik kétségbe bátor hősnőnk, a már könyvtartónak is megfelelő méretű Mazsola lakhelyre helyezi olvasmányát, és elégedett mosollyal nekiáll keresni azt a részt, ahol abbahagyta az imént az olvasást. Valahol a második sor közepén. Ám ekkor arra lesz figyelmes, hogy erős fájdalommal kisérve ugrálni kezd a könyve a kezébe. Milyen kényes ez a tökmag ...még feljebb igazítja a könyvet gondosan ügyelve, hogy édes piciny Mazsolájához még picit sem érjen hozzá, még egy hajszálnyit sem. Igen, sikerül neki újabb két sort magáévá tennie, amikor el kezd zsibbadni a karja. Heves szitkozódások kíséretében, leteszi a könyvet maga mellé és a már fent ismert módon, feláll a nagy kék szuperkényelmes foteljéből, és őzgida léptekkel átvonul a szembe levő kék szuper kényelmes kanapéhoz.

A kék kanapé

Tanulva az előbbi esetből, először szépen beigazítja a kanapé párnáit, maga mellé veszi a könyvet, az itókáját a nasikát. Mégegyszer leellenőrzi, hogy minden rendben van-e, a legutolsó picinyke részletig, biztosan megfelelő szögben állnak-e a párnák, biztosan elérhető-e a könyv. Tudja, most siker fogja koronázni a próbálkozását, és igen olvasni fog Ő Mimoooo. A kanapé bevételét egy finom ráüléssel kezdi, majd egyik lábat feltesz a másik után. Viszont szomorúan nyugtázza, hogy ezt bizony benézte, a háta nem a megfelelő módon támaszkodik az olyan nagyon gondosan elhelyezett párnákhoz. Node nem baj, nem adja fel pont a cél előtt. Mert bizony MOST most sikerülni fog, sikerülnie kell! Hangos nyögdécselésekkel kisérve kukac módjára igyekszik feljebb araszolni a fekvőalkalmatosságon, amit Mazsikája édes hancurnak vesz és egyből heves örömködő mocorgásba kezd. Sikerül végre a megfelelő szögben elhelyezkednie a kanapén, ámde azok az átok párnák nem lettek odaszögezve. A kukacoskodásnak köszönhetően szerte szétcsúsztak mindenféle csücsökkel Mimoooo hátába fúródva. Na megálljatok csak! Mimoooo könnyed mozdulattal, melyben segítségére volt a kanapé teteje és némi nyögdécselés felemelkedik ülő helyzetbe, és megpróbálja fordulás nélkül megigazítani a háta mögött lévő párnákat így elkerülendő Mazsival a konfliktusokat. Amikor többszöri tapogatás útján ellenőrizte, hogy minden párna a helyén, óvatosan a kezét a kanapéra helyezve, mint egy régi gőzmozdony lassú mozdulatokkal araszolva közelíti meg azt a helyet, ahol kelő nyugalmat remél az olvasáshoz. Amikor érzi, hogy célba ért lassú óvatos párnamegnemmozdító figyelemmel hátradől. Elégedetten nyugtázza, hogy ezt a műveletet siker övezi. Boldog mosollyal az orcáján tapogatja ki könyvét. Úgy érzi elérkezett a perc.... a perc, hogy.....jól megrúgják. Édes picinyke kincse ugyanis nem viseli, ha az Anyukája a hátán fekszik. Hősnőnk megpróbálja felhúzott lábakkal, hátha, vár...de nem. Egyre erősödő nyögdécselésekkel oldalra fordul gondolván majd maga mellé teszi a könyvét és úgy hódítja meg a sorokat. Ámde azzal a lendülettel tovább is gurul, és a földön köt ki, jól gyakorlott ágyról pókhassal leszálló mozdulattal. Ugyanis az oldalra fordulás során szembesült Mazsi valós súlyával, amit úgy érzékelt menten leszakad a hasa. Jelenlegi állás szerint Mimoooo a földön a könyv az asztalon és áhítva nézik egymást. No de nem baj, ekkor tűnik szembe az a jó kis relax fotel amit Papus kapott a tanuláshoz.

A hiper szuper kényelmes relax fotel

A kiszemelt célpont elég közel volt ahhoz, hogy ne kelljen se a nasit se a könyvet átmozdítani, illetve párnát sem igényelt az elfoglalása. Mimooo mindféle tárgyak igénybevételével, a már jól ismert nyögdécseléseket hallatva feltápászkodik a földről, és suhanó léptekkel megcélozza fotelt. Előtte hirtelen befékez, és elé helyezi lábbal elérhető távolságba a sárga puffot, mert Ő tanul a hibáiból. Finoman belehelyezkedik, és egy pillanatra átengedi magát a kényelemnek. Na de elég a lazsálásból elő a könyvvel. Kezeiben tartja a könyvét, amikor vágyat érez a lábai puffon való elhelyezésére. mint egy gyakorlott focista a megfelelő helyre cselezi a könnyű kis bútordarabot, lassú mozdulatokkal felhelyezi elefánt méretű lábacskáit és örül. Rohadtul örül magának. Kinyitja a könyvét és észreveszi, a pocak ismét útban van. Fintorogni kezd, megpróbálja ismét a pocakra helyezve az olvasást, de Mazsi reménytelenül nemtetszését nyilvánítja ki, erre feljebb emeli a könyvet, de már érzi, hogy ez reménytelen vállalkozás. Viszont a szék és a póz rohadtul kényelmesnek tűnik, és akár végre lehet, hogy fél órát is kibír húzni itt egyhuzamban. Nagy kincs ám az ilyen, meg kell becsülni. Úgyhogy a könyvét maga mellé helyezi az asztalra fejét oldalra, biccenti szemeit, lecsukja, és édesded szunyókálásba kezd.........

Előkészületben: Miért nem ír Mimoooo rohadt hosszú bejegyeket?


6

Mimoooo írta #
2007-09-04 13:23 kedd

Egyszercsak éreztem, hogy ennyi volt az annyi. Elbotorkáltam a szivacsig, eldőltem és abban a pozícióban el is aludtam azonnal. Nem volt itt fáj, ott rúg. Csak pihe puha sötétség....

Mostmár nem is vagyok olyan hisztis


1

Mimoooo írta #
2007-09-04 07:42 kedd

Ágyban akarok aludni!!! Nem egy matracon a földön. Elég volt!

AZ ÁGYAMAT AKAROM!!!! MOST!!!!!!!!!!!!


4

Mimoooo írta #
2007-09-03 19:36 hétfő

Meggyújtottam a mécseseket a fürdőben, már hónapok óta nem voltak használva. Kiengetem a Hercegnő habos illatos vizét, elindítottam a kedvenc zenéjét. Csajbuli ismét. Bár most ketten nem férünk el a kádban, de nem számít. Ha kész finoman átkenegetem illatos krémmel.
Hancurka ugrál örömében, már hiányzott neki.
Apának nemámhogy valaki beárulja!!!!


7

Mimoooo írta #
2007-09-03 15:07 hétfő

Gáborom ma megy újra dolgozózni. Éccakás lesz a lelkem

Hiányozódni fog


3

Mimoooo írta #
2007-09-01 22:08 szombat

Összefoglalva a mai napom: Csinga tök sok mindent bevállal azért, hogy Nekünk jó legyen.

Mindenkinek jó.

MINDENT köszönünk.

De tényleg.


2




Nincsenek megjegyzések: