2009. július 10., péntek


2007. május

Mimoooo írta #

2007-05-31 21:21 csütörtök


13

Mimoooo írta #
2007-05-31 15:47 csütörtök

Esik az eső süt a nap Paprika Jancsi mosogat, hát az öreg mit csinál kézen állva trombitál....

Jól vagyok, csak a mostani időjárásról valahogy ez ugrott be. Bár az is lehet hogy csak lefárasztottam magam itt nagy magányomban.Ne törödjetek vele. El vagyok


3

Mimoooo írta #
2007-05-31 13:45 csütörtök

Történelmi fontosságú bejelenteni valóm van:

Lazábbra kellett engedni a nacimat.

Na mert ez egy fontos hír volt.


5

Mimoooo írta #
2007-05-31 10:43 csütörtök

*fejfalbaver*

Hüje tyúk a köbön


4

Mimoooo írta #
2007-05-31 08:57 csütörtök

Holnaptól már hárman vagyok!

A mai nap pakolászás és rendezgetés jegyében telik...


3

Mimoooo írta #
2007-05-30 20:32 szerda

Mindent felülmúló google kulcsszóval találtak meg: Mimoooo

Hogy lehet ilyen kulcsszót beírni ????


3

Mimoooo írta #
2007-05-30 15:36 szerda

Nemsokára indulok és megnövekedett nőiességemmel végigtipegek a körúton azzal a szándékkal, hogy találjak egy számomra megfelelő topánkát ugyanis a jelenlegi valami csoda folytán (mondjuk így, szörnyű az igazság) nem megfelelő jelenleg a lábikómra. Mindeközben finoman elfogyasztok némi rágcsálnivalót (lásd : benyomok az arcomba egy gyrost).

További szép napot mindenkinek!


21

Mimoooo írta #
2007-05-30 14:24 szerda

Tegnap a fürdőben felmerült bennem a kérdés:

Ülve miért csúszik ki a talaj a lábam alól?

A nappaliban a fenti kérdés el is hagyta a szám, melyre Hancurka kacagásba tört ki. Innentől tudtuk, hogy ő tudja.Sejtettük, hogy nem fogunk örülni ha mi is megtudjuk. Spéci én nem örültem. A kedvenc tusfürdőm öntötte a kőre, csak csúszkálni óhajtott, igazán megérthetnék idén nem volt tél....hát vágyott rá na. Talán meg is értettük volna, de miután ez azután volt, hogy fél liternyi ásványvizzel meglocsolta a szobájában a laminált parkettát, hát az a nagy büdös helyzet nem voltunk megértőek.....


4

Mimoooo írta #
2007-05-30 10:59 szerda

Elkezdtem alkotni egy hosszú irományt arról, hogy miért szeretek itt dolgozni. De végül is azt hiszem elég annyit írnom, hogy mert jó.


3

Mimoooo írta #
2007-05-30 10:13 szerda

Az ügyfélszolgálaton megint üvöltözés van.Megint jöhetnek a biztonságiak....


3

Mimoooo írta #
2007-05-29 19:37 kedd

Körözvény

Kerestetik az a személy aki vacsira benyomott egy nagy tányér gulyást, majd ezt követően betuszkolt 1 doboz tőkehalmájat újhagymával és némi tejjel, majd elégedetten magába nyomott kisebb mennyiségű epret.Majd orvosolandó a hibát pár nyelet Becherovkát kortyol rá.

Ismertető jel: erősen nyögdécsel fogja a pocakját, de amikor a közelébe ér egy gipszelt kezű szőrös szexis mosolyú férfi egyed hangos röhögésbe tör ki.

Vigyázat nagyon veszélyes!! Ha egyszer kijön ami bennt van jaj mindenkinek

*hmmm ez a legutolsó mondat akár Mazsira is vonatkozhat*


10

Mimoooo írta #
2007-05-29 15:09 kedd

Gábort az Anyukája kisérte el a kórházba, merthát ugye egyedül még nem igazán menne....és ha már ott volt kiszedte neki a varratokat ....és ha már oda keverdtek akkor az Anyukájának a barátja gipszelte be a karját....ha már egyszer....ppfffff.PUNCSOOOOOSSSS!!!!


2

Mimoooo írta #
2007-05-29 10:02 kedd

Megragadom a lehetőséget és panasszal élek! Gáborom engem halálra kínoz!!! Most, hogy otthon van elég nehéz vele, még nem tudom mi lesz a vége de ez így nem mehet tovább az tuti. Persze tudom, mégis így fog tovább menni. Minden áldott nap ugyanaz a téma, vagy bepisilek, vagy megfulladok, vagy a hasam esik szét a röhögéstől.

Mindenestre ma megkapta amit érdemelt!!! A varratszedésre az otthoni szétesett papucsába érkezett Mr Szórakozottság, most mielőtt berongyol a kórházba rohan valami normális lábbelit beszerezni. Pedig uuuuuuuuuuuutál vásárolni.


10

Mimoooo írta #
2007-05-29 09:45 kedd

Jelentem végre megtaláltam a Nekem megfelelő külsőt.

Ez lesz a végleges.

Becsszóra!!

De tényleg


18

Mimoooo írta #
2007-05-28 21:28 hétfő

Igenis hab testem van!!!!

Egy szép nagy buborék


4

Mimoooo írta #
2007-05-28 16:36 hétfő

A kenyérsütésben az a legnehezebb, hogy meg kell várni amíg kihül a mű.

Nemsokára elérkezik az a pillanat, amikor a locsolófejet egy kalapáccsal ripityomra verem. Üvöltve...és IGEN élvezni fogom.


3

Mimoooo írta #
2007-05-26 08:58 szombat
Boldog szülinapot Papamaci!!!!

16

Mimoooo írta #
2007-05-25 21:08 péntek

...ééééééééés IGEN itt van az udvarban egy egész doboz hintaágyikó.......

Holnap már billegetem magam!!!


6

Mimoooo írta #
2007-05-25 13:04 péntek

Úgy tünik nagy eséllyel pályázom a rég áhított hintaágyra. Bár Apjukat simán levettem némi pocakbavalóval a lábáról, de a balesete miatt a hintaágyikó akció teljesen reménytelennek mutatkozott. Némi halovány fényként drága bátyám megígérte, hogy beszerez nekem egy általam kinézett példányt , lefuvarozza és össze is szereli, de miután kiverte a balhét az egyik áruházban, melynek a katalógusát az orra alá nyomtam kiderült, hoyg abban az egységben éppen nem árulnak kerti bútorokat. Vizsont itt van Gáborom egyik osztálytársa aki hallotta a Bátyussal folytatott dumákolást és nagylelkűen felajánlotta, hogy majd ő szerez egyet harcisebesült családunk számára. Méghozzá azt mondta ma. Na Papamaci se rest, lelkesen magyarázza neki az anált, én meg sütök sütit és reménykedő pillantásokkal bombázom.

SzurkoljatoK!! Kell nekem az a hintaágyikó, a hétvégét már abban akarom lebegtetni a gömbölyded formáimat


7

Mimoooo írta #
2007-05-24 18:00 csütörtök

Tekintettel arra a hihetetlen fizikai erőre amit Gáborommal produkálunk kaptunk segítséget. Elsőnek Gábor Anyukája érkezett meg, és tett meg olyan dolgokat amelyekről egyhangúlag le lettem tiltva. A mai nap folyamán pedig Anyukámék vették kezükbe a dolgokat, azaz a kapát és a fűnyírót. A tavalyi év folyamán Anyu suttyóba járt át kapáni a semmit, ugyanis fű az nem volt, de nem bírta a nagyanyám idegileg, ezért ha nem voltam itthon átjött és kapált kapált kapált. Ennek a ténykedésnek jó néhány általa nem ismert növény látta a kárát, melyeket könnyes szemmel búcsúztattam. Természetesen ma se volt ez másképp. A már tavalyi év folyamánis kiírtott fehérítő zellerem ismét hősi halált halt. Amikor kidöcögve ezt észrevettem és halovány elhaló sikítást hallattam, Apu nagy rutinnal közölte: -"Na mama megint kikapált valamit". Mire anyukám erős egyéniség lévén, kifejette, hogy szerinte inkább Apu követte el a galádságot a fűnyíróval. Apu nem lévén erős egyéniség, inkább csak szomorúan nézte, amint elég érdekes pozícióban (nem férek a pocaktól) letelepedtem a kupac kikapált fű mellé, és szálanként vizslatom, nem marad-e egy árva picike palántácska a fent említett általam igencsak kedvelt növényzetből. Hosszadalmas válogatás után sikerült megmentenem néhány incirifinciri példányt, melyek túl kicsik voltak a kertiszerzsám által halni.

Mindenestre szegény szomszédok , akik már nem rökönyödnek meg, hogy négykézláb mászva, hasalva, vagy valamin lógva kattogtatom a fényképezőt most ismét egy pár percre rám tudtak csodálkozni. Azt hiszem, ha az oviban furcsán néznek, mélyen kussolok mostanság. Na és ha bogaras vagyok?!

Nem mellesleg jegyzem meg, hogy több, mint 10kg-mal vagyok nagyobb, mint tavaly ilyenkor. Ez borzasztó nagy büszkeséggel tölt el. Bár még mindig 36-os nacim van

Gyerek a szomszédban, Gábor tanul én pedig megyek és megpróbálok valahova elhinteni egy újabb adag zeller magot bizti ami ziher alapon....

Langyos erotikától fűtött estét mindenkinek!!!


8

Mimoooo írta #
2007-05-24 09:01 csütörtök

100 volt kószál a mosógatógépemben


6

Mimoooo írta #
2007-05-22 17:52 kedd

Egy olyan picike lány, mint Hancurka, hogyan tud annyit hányni, mint egy csorda "ki tud többet enni ?" buliról hazafelé tartó kismama elefánt??????

Körbenézni nincs idöm, jelenleg katasztrófa sújtotta övezet vagyunk és az ostromállapotot is kihirdettük

De puszi mindenkinek!


16

Mimoooo írta #
2007-05-20 20:33 vasárnap

Még a végén elfelejtem: a mai nap nagyon fontos eseménye, hogy Mazsi érezhetően megrúgta Hancúrka kezét. Apa kezétől viszont teljesen visszavonult


7

Mimoooo írta #
2007-05-20 19:10 vasárnap

Tanulunk. Egyikőnk sem hajlandó felismerni a saját korlátait, pedig pitty putty annyi lett. Mindketten a másiknak akarunk segíteni....Nyomatjuk a "vak vezet világtalant" rengeteg témában...én beledöglök, hogy nem bírok annyit segíteni neki, ő beledöglik, hogy látja, hogy nem tehet semmit.

Sirály.

Mindegy, amire észbekapunk remélem azt vesszük észre, hogy megszoktuk az új helyzetet.

No és mi az abszolult szeretet?

Amikor Dórika összeszedi az udvarból a Panka csomagokat, elviszi és utánna még a lapátot is lemossa, mert Apunak nem menne...beszedi a ruhákat és próbálja cigőlni a ruháskosarat, mert Anyu ma nincs jól, nem bírja...

Szar a helyzet, de nem ismerek nálam szerencsésebb embert.


8

Mimoooo írta #
2007-05-18 20:10 péntek

Olyan nagyon üres a ház.

Csak itt ott ülök és bámulok magam elé.

Soha nem hiányzott még ennyire.

Tudom, tudom holnap már velem lesz. Azt is tudom, hogy szokott ő éjszakás lenni, de ez olyan más.


7

Mimoooo írta #
2007-05-18 15:24 péntek

Sziasztok!

Elsőként köszönöm az aggódó telefonhívásokat, sms-eket és kommenteket!

Gáborom a körülményekhez képest jól van. Egyfolytában csak vigyorog, jó tudni,hoyg nincs kétségbe esve. Holnap mégis hazaengedik, de hétfőn döcögünk vissza mindeféle dolog miatt, meg szerintem sokszor még a héten. A csuklójától a válláig gipszet fog viselni az elkövetkezendő 5 hétben, ami ne lesz egyszerű eset. Előreláthatólag 3 hónapra megkaptam teljeskörű házi használatra . Kicsit defektes a páciens, de nekem megteszi

A munkahelyemen is megértették, hogy lemondom a 3 napos konferenciát és kivehettem 1 hét szabit is.


3

Mimoooo írta #
2007-05-17 21:35 csütörtök

Anyósom most telefonállt a kórházból, Gábor nemcsak az éjszakát de a teljes hétvégét ott tölti, ugyanis elég nagy műtétet csinálnak rajta épp....elkezdte a csontátfúrásos, feltárásos magyarázást, de megkértem, hoyg inkább ne avasson be így is átbőgöm az éjszakát.

Baszkics, én itt ülök és ő meg alszik és épp a csontját fúrják.

Kész.

Besokalltam asszem, mentem bőgni

Jót éjt vagy mi.


18

Mimoooo írta #
2007-05-17 20:25 csütörtök

Nem szeretem telefon.

Gábor az éjszakát kórházban tölti. Most fogják a karját műteni, szalagszakadással (vagy izom, mittomén kissé kiakadtam).

*itt most csúnya szavak tömkelege van , csak nem látszik*

...abba bele!!!


10

Mimoooo írta #
2007-05-17 14:46 csütörtök

Hát én piszkosul unatkozom, leadtam minden anyagot és ennyi. Semmi de semmi dolgom. A következő határidő augusztusi.... Legközelebb júniusban fog itt történni valami, de akkor is én már csak pofázok......

*A titkárnőnk megsúgta, hogy a főnökök 4 előtt összeülnek és ki sem jönnek a tárgyalóból nyugodtan leléphetek Ő majd fedez....*


30

Mimoooo írta #
2007-05-17 10:24 csütörtök

Drágáim! Ha valaki tudja, hogyan tudom oldalról eltüntetni a görgetősávot, legyen olyan tünemény és szóljon, mert két napja szenvedek vele, de ott marad az a dög.

Köcce


139

Mimoooo írta #
2007-05-17 09:34 csütörtök

Szerkesztés alatt.....


1

Mimoooo írta #
2007-05-16 09:46 szerda

Elcsóreválták a cég utcamosó autóját

Mihez kezdenek vele? Ők fogják mosni ezentúl az utakat? Kertet locsolnak?

*nemésnemért*


14

Mimoooo írta #
2007-05-16 08:52 szerda

Este volt nálunk nagy nagy badabumm. Jégeső és villámlás. Volt gyertyánál főzés, vacsorázás és fürdés. Sötétben mese mondás meg ilyenek. Mindenestre a kertemet jelenleg virágszirmok, levelek, ágak és hajtások no meg különböző termések borítják. Nincs jó kedvem.

Oda a kertecském, úgy érzem magam, mint egy kisgyerek akinek elvették a játékát. Ez bizonyára azért van, mert gyerekes vagyok és imádtam a kertemben játszadozni

Gáborom viszont kipróbálhatott egy igazi nagy motort. Szeretett volna menni vele két karikát. Neki is lendült az én vad motorosom, de az egyik keresztutcánál megállt egy autósnak elsőbbséget adni. Állóhelyből eldőlt a mocival.... Az autóból csodálozva szálltak ki megszemlézni, hogy jól van-e (amikor mesélte ennél a résznél már nagyon röhögtem) Utánna nem tudta felállítani a motort a járókelők segítettek neki (itt potyogtak a könnyeim a szolid és visszafogott vinnyogástól) végül a moci gazdája vitte száguldozni inkább......A keze viszont meghúzodott...mellékesen jegyzem meg, hogy motort egy tinédzser korú kislány is használja....most teszi le a vizsgát hozzá

Egyéb mondandom jelenleg nincs


5

Mimoooo írta #
2007-05-15 11:05 kedd


4

Mimoooo írta #
2007-05-15 10:31 kedd

Hála az elöző munkahelyem bérszámfejtőjének, egy hintaágynyi pénz jár vissza a befizetett adómból. El is kezdtem duruzsolást Papamaci fülébe. Nagyon el tudnám képzelni magam egy pihepuha párnás hintaágyikóban délutánonként szundizni....végülis van esélyem, mert eddig csak kacagás volt a PÉNZÜGYMINISZTERünk válasza. Estére csinálok egy kis gompapaprikást nokedlivel, salátával és szerintem meglesz az a hintaágy


1

Mimoooo írta #
2007-05-15 07:48 kedd

Ma is minden vidámság móka és kacagás, már inkább nem is részletezem, lassan el sem hiszitek, hogy mennyire jól vagyok.

Mindenesetre azt elárulhatom, hogy Mazsikánk a legszebb pici szürke homályos baba alakú folt a monitoron


9

Mimoooo írta #
2007-05-14 12:39 hétfő

Sertéspöri tésztával és kovi ubival. Természetesen a fehér blúzomon, természetesen pocakon, természetesen a másik kettő mellett. Természetesen megint a mosdóban próbáltam eltüntetni és természetesen reménytelenül. Amire a dokibácsimhoz érek úgy fogok kinézni, mint egy olvasástudtalannak készült interaktív étlap. Mit fogok? Már most úgy nézek ki! Ügyes kislány....


8

Mimoooo írta #
2007-05-14 09:51 hétfő

Mi tutira imádjuk sanyargatni magunkat.

Mimooooéknál az úgy járja, hogy nyári kánikulában állnak neki túrázni, dombnak fel aztán pedig biztos ami biztos irány a Visegrádi vár. Jó is az, sok a lépcső . No de nem elég ennyi, ugyanmár. Kértük még egy törpét. Úgyhogy mindezt két hisztis hatévessel, akiket néha szabályosan szét kellett szedni.

Szóval kérem, így kell ezt csinálni.

Reggel a szemembe sütött a nap..ezért nekimentem egy fának.....

Dióhéjban ennyi.

Élek és virulok.

Ma dokibácsi, remélem látjuk Mazsit.

Még valami, miért van az, hogyha hófehér ruhát veszek fel egyből leeszem?


8

Mimoooo írta #
2007-05-12 09:00 szombat

Volt ma ágybareggeli Hancurkától (és ehető lett!!)

Lesz süti sütés Buci Maci féle sütikével

Holnap meg megyünk kirándulni, bár még nem tudjuk hova. Van valakinek valami szupi ötlete?

Szóóóval ma is:


5

Mimoooo írta #
2007-05-11 12:58 péntek

Kezdődik a hétvége!!

Remélem jó idő lesz,mert kertben vacakolós, napsütéses teraszon fagyizgatós, olvasgatós, kutyát kergetős, nagyokat szundizós hétvégét tervezek.


6

Mimoooo írta #
2007-05-11 08:37 péntek

A manóba!

Ennél a cégnél engem nagyon szeretnek

A fönök is.

És és és

Döbb

Bár nem értem, most miért hirtelen. Mindenestre fönök lettem vagy mi. Itt a fönöki laptomon is. És dolgoznom is késöbb kell, mint a többieknek.

Nemért.

Nem jut szóhoz és döbb.

Mimoooo nem tud ételmes mondatot leírni a döbbenettől cimű műsorunkat láthatták.

Döbb


14

Mimoooo írta #
2007-05-10 20:53 csütörtök

A mai nap zárása:

- tőkehalmáj friss zöldhagymával a kertből (Gábor éjszakás szabad a pálya

- a kertben locsolgatás, a diófára akasztott hintából telefonálás, friss kert illat szippantgatása

- észrevettem, hogy van már pici paradicsomunk, pici paprikánk és elkezdett zsendülni az eper

- gyertyás, halk zenés habfürdő Hancurkával....

és és és és és ami nagyon fontos infó : HOLNAP PÉNTEK!!!!!


6

Mimoooo írta #
2007-05-10 14:41 csütörtök

Szobatárssal már csak jókat rötyörészünk a többieken...ő jól nyugdíjba megy és horgászgat.....én meg babázok.

Ez a mi nagy haditervünk


2

Mimoooo írta #
2007-05-10 07:41 csütörtök

A reggel azzal kezdődött, hogy jól lábon rúgtam a főkönyvelőt

Még a végén jó lesz ez a nap


11

Mimoooo írta #
2007-05-09 12:47 szerda

Mostmár a fönököm is tudja, hogy egyre nehezebben viselem ezt a hajnali felkeléses este hazaéréses mókát.

Pénteken meghallgatunk két embert, mindkettő jönni fog helyettem.

Remélem minnél hamarabb.....


4

Mimoooo írta #
2007-05-09 07:23 szerda

Egyre nyűgösebben viselem ezt a hajnalban felkelek este hazaérek és akkor még család dolgot.


3

Mimoooo írta #
2007-05-08 11:21 kedd

A mai nap folyamán méltóztattam elveszni a szerény személyem körülvevő hivatalos papírkupacok közt. Amennyiben létezik olyan személy akinek fontos az elmém eddig fenntartott nem túl épp állapotának megmentése a továbbromlástól kérem, fél négytől négyig indítson expedicíót a megmentésemre.

Köszönöm.

Ui: Csak úgy megemlítem, hogy az "Expedició Mimoooo megmentésére" című akciónak nem jó ötlet ha a kulcsszereplője egy mániákus gyújtógató gyufával a kezében....szerintem legalábbis....nehogy valakinek az eszébe jusson!!!


3

Mimoooo írta #
2007-05-07 12:41 hétfő

A hozzám beérkezett kérések ellenőrzése és alapos elbírálása után nyugodtan állíthatom, hogy a mai nap július 2.-a van.

Fellebezésnek nincs helye.


12

Mimoooo írta #
2007-05-07 09:13 hétfő

A kommunikációs csatornámon történt némi meghibásodás, melynek következtében nagyfokú antiszociális viselkedést produkálok.

Mindenkitől szíves elnézést!

*nincs kedvem ma beszélni*


2

Mimoooo írta #
2007-05-05 11:06 szombat

Ma érkezett egy levél az előző fönököm hugicájától.

Több,mint meglepő


3

Mimoooo írta #
2007-05-05 09:00 szombat

Ma olyan szontyoli napom van....

Na majd Csinga elkapja a frakkom..


1

Mimoooo írta #
2007-05-04 08:30 péntek

Nyah szóval:

- tegnap elmentem álmaim kismama felsőjét megvásárolni, és a pénztárnál vettem észre, hogy 24 óra leforgása alatt amíg mérlegeltem, hogy valóban megveszem-e bizony majdnem a felére leárazták. Így maradt pénzem másra is.

*Hirtelen felpattani a székből kezeket a magasba lendíteni ááájvééé kiálltással! Hajrá!*

- Tegnap észrevettem, hogy megjelent! A szüleimnek megmutattam, akik az estét felváltva töltötték sírással és olvasással, illetve elkobozták a példányomat.

*Nem törődik azzal, hogy nem érti, úgyis csak jó lehet! Hirtelen felpattan kezeket a magasba lendítí áááájvéééééé kiálltással!*

-Sajnos a vásárlás miatt nem volt időm indulás előtt enni, pedig az nagyon fontos, különben rosszul leszek. Hazafele rájöttem, hogy otthon nincs semmi kaja és még főznöm kell, féltem, hogy dobni fogok egy hátast. De anyukám főzőtt nekem meglepi kaját, amit mind megettem.

*Hiretelen felugrik kezeket a magasba lendítí áááájvéééééé kiálltással*

-Gáborom megírta a zh-it, és ismét kiemelték az osztályból a kimagasló eredményéért. Az enyim ember okos!*

* Na most nagyon nagyon lengeti a karját és dobhártyarepesztően kiabál ááááájvééééééééééé*

-Hétvégén anyósom beköltözik az új házikójába

*áááájvééééééééé*

-A fenti eset miatt sajnos nem tudunk vasárnap kirándulni menni...

*Nemámhogy felugrik és kiabál, hogy ááájvééééé!!!!*

Köszönöm a szíves együttműködést

Kiegészítés: Holnap Csinga férje értünk jön (lásd Hancurka és Mimoooo) és elvisz hozzájuk egész napra pletyusozni. Közben lesz nagy dőzs heje- huja vigadalom.

*Na egy uccsó ááájvééééééé*


20

Mimoooo írta #
2007-05-03 14:55 csütörtök

A belső képzés erőteljesen lehangolt.

Viszont egy régi ismerőstől kapott képeslap, amire aztán tényleg nem is számítottam valamicskét javított a helyzeten. Csak ez a belső képzés....

Anyukámtól megkapom álmaim pocakos felsőjét és ráadásul Papamacival megyek haza. Hát csak nem állok neki szomorkodni...nemde?

nem..

de...

picsbe...

biztosan az idő teszi


2

Mimoooo írta #
2007-05-03 12:25 csütörtök

Miközben a fénymásolónál tevékenykedtem a tárgyalóból heves pakolászás hangjaira lettem figyelmes. Akciófilmekből ismert hirtelen mozdulattal rányitottam az ajtót a bennt ténykedő és immár ijedt kollegára: -" Te mit csinálsz:" felkiáltással. Az illető úriember igen tágra nyílt szemekkel közölte, hogy szereli össze a különböző szerkenytűket, ugyanis ma belső képzés lesz. Na itt véltem némi szemrehányást felfeldezni a hangjában. Ekkor kicsit kedvesebb hangon a : mikor, miről, ki tartja kérdésekkel bombáztam meg igen türelmes munkatársamat. És bizony kiderült, nemsokára húzhatom a szennyest okulni a projektírás rejtelmeiről. Baszkics, egyszer azt veszem észre, hogy elfelejtettem hazamenni. Ha sejtenétek milyen közel állok hozzá.....


0

Mimoooo írta #
2007-05-03 09:46 csütörtök

Olyan gyorsan repül az idő...


7

Mimoooo írta #
2007-05-03 07:37 csütörtök

A nap erős fejfájással indult. Utánna a fejfájás elleni gyógyszertől való émelygéssel. Aztán lebuciztam ügyesen a buszt.

De utánna Apjuk mellém ült és nagyon sokat nevetgéltünk, meg lehetett még egy kicst durmolni a vállán is...

Azóta szupi ez a nap.....


8

Mimoooo írta #
2007-05-02 20:17 szerda

Az egyik legkedvesebb blog boszimnak barátnémnak!

BOLDOGOT BÉBIIIII!!!


10

Mimoooo írta #
2007-05-02 14:12 szerda

Csak úgy halványan kérdezem, nincs-e valakinél véletlen egy kis fokhagymás tejfölös ubisali?

*Tutira Ata beleköt a "halvány kérdésbe"*


5

Mimoooo írta #
2007-05-02 09:43 szerda

FEJEZD BE!!!!

Újra kérdezem, melyik szót nem érted????

Csinálod itt nekem a családi perpatvart....


8

Mimoooo írta #
2007-05-02 08:36 szerda

Azt számolta,hoyg ez a hónap pitty putty el fog röppeni....most 15-éig el leszek havazva, amit nem is bánok. Utánna hétvége Zsizsuékkal, amit szintén nem bánok , utánna utazás a céggel amit ugyancsak nem bánok és már vége is a hónapnak. Közben ha minden igaz megérkezik a két utódom is velük is kell majd foglalkozni...Az pedig a jövő zenéje még, hogy mi lesz júniusban. Ha jól érzem magam jövök, ha már fáraszt maradok a fenekemen otthon....

Közben nyárra nagyon sok mindent tervezünk. Gábor kérte, hogy írjam össze miket szeretnénk.Reggel a buszon ezen törpöltem és hát mit ne mondjak, nem lesz könnyű.

Szeretnénk kifesteni a házikó nagy részét, a teraszokat cakkompakk fel kell újítani, Gáborom az egyik bejárati ajtó helyére üvegfalat szeretne. Kellene új függöny, karnis és hálószoba lámpa. Talán ha a folyosóra is kerülne egy kis laminált padló, meg küszöb. A konyhát végleg befejezni, és falvédő burkolat is kéne egy helyre. Aztán nagyon szeretnék egy hintaágyat, a konyhába tv-t. Gábor a nappaliba kér egy tv-t. Akkor még jönnek a kisbaba cuccok...babakocsi és társai.......ezenfelül elmegyünk hétvégére a 10 éves házassági évfordulónk kapcsán és most foglaltam le a szállást nyárra Hajdúszoboszlóra egy hotelbe.....na meg ami hirtelen nem jutott az eszembe..ugyebár....bakker....nekem semmi nem elég asszem .....


12

Nincsenek megjegyzések: