2009. július 10., péntek

2008. március


Mimoooo írta #
2008-03-31 20:43 hétfő

Én nagyon szeretem a férjemet.

Én nagyon szeretem a pizzát.

De a legjobban azt szeretem amikor a férjem pizzát rendel.

*A fenti esemény befolyásolni látszik a jó alvást, friss levegő ide meg oda, de vannak dolgok melyek megérik eme áldozatot *


2

Mimoooo írta #
2008-03-31 18:48 hétfő

Az a nagybüdös helyzet, hogy a gyerekek és ágyneműk egész délután szellőztek és élvezték a napsütést.

Remélem holnap elmondhatom, hogy az akció sikeres volt és mindenki jó nagyot aludt!


3

Mimoooo írta #
2008-03-31 14:37 hétfő

Azért vannak dolgok melyeket nem és nem értek.

Anyu két perc alatt képes annyira felhúzni, hogy órákig sőt néha napokig idegeskedjem, Ő meg már el is felejti az egészet.

Viszont, mint Anya nem vagyok képes annyira hatni a lányomra, hogy akár két percig is idegeskedjen, ellenben én ismét hosszú ideig morcogom.


6

Mimoooo írta #
2008-03-31 09:01 hétfő

Ma olyan igazi hétfő van.

Ráadásul piszok nehéz hetünk lesz.

Kipróbálom milyen lehet egyedül nevelni két gyereket.

Már most nem tetszik, de nem panaszkodhatok.

Hétvégén meg ha minden igaz megyünk cápákat nézni a Camponába, meg csavarogni. Talán sikerül végre kettesben lelépni Apjukkal valahova, no persze csak 1-2 órácskára (3-4esetleg????.)

Álmodik a nyomor.


7

Mimoooo írta #
2008-03-28 21:16 péntek

A hétvégén Gábor itthon lesz, úgyhogy sziasztok!!

2

Mimoooo írta #
2008-03-28 20:52 péntek
Nekem egyre jobban tetszik a freeblogon ez a meghívós rendszer.

12

Mimoooo írta #
2008-03-28 15:25 péntek

Kéretik szépen a mai napot abbafejezni és a holnapi napot elkezdeni!!!

MOST!!!


2

Mimoooo írta #
2008-03-28 13:48 péntek

Nagymama leszek!!!

A cicnya szélesebb, mint hosszabb

Valakinek kiscicnya esetleg?


4

Mimoooo írta #
2008-03-28 10:12 péntek

Csak úgy halkan suttogva jegyzem meg, hogy ráncosodás ellen nem jó a bőr kivasalása.

Én mán csak tudom.

Kipróbáltam.

Mostmár örökre ott marad a kacsómon a vasaló csücskének a háromszöge.

Látszik, hogy szorgos kis menyecske vagyok!

De szebb nem lett, ránctalanabb sem és fájt is.


3

Mimoooo írta #
2008-03-28 08:25 péntek

Ami igaz az igaz.

Várom már azt az időszakot, amikor a jelenleg testemre akasztott fehérneműnek nevezett nem csekély méretű ruhadarabok falatnyi méretűre csökkenek. Ezek meg mondjuk vihar esetén négycsücsnél fogja megmentik a kocsit a károktól, a szomszédok nem kis csodálkozására

Nah, fenékbebillentés és indulás a napi koffein bevitelt bedönteni a lepénylesőbe!


0

Mimoooo írta #
2008-03-28 07:37 péntek

Tegnap este azt állítottam Apjuknak, hogy csak egy pizzától jönne rendbe a fejfájásom. Vagy nagyon naív, vagy nagyon éhes volt, de elhitte.

De az is lehet, hogy arra spekulált, hogy este nem szabad ilyesmit fogyasztani és majd jól ledolgozom?!


4

Mimoooo írta #
2008-03-27 19:55 csütörtök

Itt is dicsekszik ám a büszekségtől dagadó mellkasú Mimoooo

FOGAK FOGAK!!!


10

Mimoooo írta #
2008-03-27 18:53 csütörtök

Fáj a fej.


3

Mimoooo írta #
2008-03-26 20:25 szerda

Hiányzik a ricsaj.

Akár bambulázhatnám is a tv-t. Olvashatnék is ebben a csendben.

De nekem hiányzik a családom zajosabbik fele.

No, de nem kell kétségek közt vergődni, van progim. Gábor gondoskodott rólam. Szépen felírta miről kell neki anyagot gyűjtenem a sulihoz.


1

Mimoooo írta #
2008-03-26 17:29 szerda

Ami azt illeti a napközbeni tejserkentésre már csak egy fortyogó üst felett motyorászó vasorrú boszit nem vetettem be.

No, de amint megtudom az elérhetőségét sorra kerül Ő is!!!


2

Mimoooo írta #
2008-03-26 08:25 szerda

A sok tej betonkemény és nyüsszögést okoz.

Mazsika végig aluszkálta az iccakát.

Nem minden ősember volt bunkó, mert lehet hogy ismerte az összes barlangrajzot, vagy netán ő rajzolta őket.

Félek a gyerekorvostól, de a Kemény mondta!!!! Majd jön Gábor és megvéd.

Ma érkezik az alfalfa.

Már nem úgy nézek ki, mint a Michelin gumiember.

Nyem, ma a kávé sem segít.


8

Mimoooo írta #
2008-03-18 19:05 kedd

No, nem fárasztok most egy darabig senkit a szütyüréimmel. Holnap nem vagyok, Gáborral élvezzük az életet!


17

Mimoooo írta #
2008-03-18 19:04 kedd


0

Mimoooo írta #
2008-03-18 18:56 kedd
Egy picike pocakos pocok pocakon pöckölt egy másik picike pocakos pockot, és a pocakon pöckölt picike pocakos pocok pocakon pöckölte az őt pocakon pöckölő picike pocakos pockot.

1

Mimoooo írta #
2008-03-18 08:45 kedd


...most inkább nem mond semmit sem nem...


5

Mimoooo írta #
2008-03-17 18:45 hétfő

Az arany középút az egy olyan titkos valami ami szerintem nem is létezik.

Olyan, mint a lelkem. Van, mert kell lennie és érzem is, de senki sem tudja hol.



4

Mimoooo írta #
2008-03-16 22:34 vasárnap

Az a szitu, hogy miközben a kertben az ásóval szórakoztunk és azt állítottuk, hogy műveljük a földet, becses és súlyos személyiségem be óhajtott vala ülni a diófa ágra akasztott hintába. Gáborom meg azt mondta,hogy talán nem kéne. Na erre jól felháborodtam és elmotyorásztam, hogy nem vagyok olyan kövér. Besérült állapotban a játékra helyeztem ülőalkalmatosságom, és jól a földre estem hintástúl dulifulistúl. A gyerek azonnal kiénekelte a magas c-t, merthogy most nincs neki hintája, Apjuk meg hangos vigyorgörcsöt kapott.

Különben meg éljen a citromlikőr és a répafőzi!


12

Mimoooo írta #
2008-03-15 20:17 szombat

Picuranyu!

Kérek szépen meghívót!


1

Mimoooo írta #
2008-03-15 20:13 szombat

Vagyok!

Ki vagyok!

Ki vagyok?

Ja igen!

Nagytakarítás, kertimunka, anyós

A beszélőkém, a fogalmazókám, a nyakincám meg nem használható.

Asszem, de semmiben nem vagyok biztos.

ööööö....


2

Mimoooo írta #
2008-03-12 09:43 szerda

Nemtudom ki volt az a személy aki feltalálta a mókuskereket, de sokan jobban jártunk volna, ha inkább valami mással foglalja el magát uncsis idejében.

..mert a mókuskerék bizony felőröl...


9

Mimoooo írta #
2008-03-10 09:55 hétfő

Zilált, mert zilált: (és még a zoknyit is fordítva húzta fel)

Az már csak úgy van, hogy amikor éjszakás az ember párja, akkor csap le a vírus egyszerre a két tökmagra. Aztán meg csak kapkodom a fejem melyikhez fussak.Egész éjjel zümmög a mosógép, mennek a mesék egymás után sorban és csak számolom a perceket mikor szenderednek el, mikor ér haza, mikor lesz már másnap. Jaaaah, már másnap van. Akkor egy másik más nap.

*Ne aggódj azóta már mindeki jól van*


6

Mimoooo írta #
2008-03-09 13:32 vasárnap

Szerintem normális dolog, hogy telefonálás közben hihetetlen vágy tör bennem felszínre, azonnal fültisztitó pöcörét és alkoholt ragadok, majd a billentyűzetet kezdem el megcsutakolni ezekkel.


10

Mimoooo írta #
2008-03-08 23:28 szombat

Teljes nyugalommal áztatom a kádban a puccost. Apjukkal beszélgetünk az élet nagy dolgairól, amikor a felettem elhelyezkedő vízmelegítő csodamasina elkezd zizegni. Apjuk odalép tekerget. Majd a tarkójáig húzza a szemöldökét és közli, hogy jó lenne ha lassacskán kikotornék a vízből. Amire kievickéltema kádból hozott egy csomó szerszámot beállt az elfekvőbe és elkezdett szerelni. Meg csúnya dolgokat is motyorogni. Még javában ott dolgozik. Kár hogy holnap 5-kor kel. Megint 24-ezik. Mondjuk miattam, a tegnapi vírusom miatt cserélgetett...nem mert itthon hagyni....sajnálom őt, meg csodálom is.


3

Mimoooo írta #
2008-03-07 18:36 péntek

Kaptam ajándékba egy tisztító kúrát, melynek keretében egész nap az ágyban aludhattam, illetve elefánt léptekkel kocogtam.

Ez időszak alatt a tejtermelés nem üzemelt zavartalanul.

*kis falunkban tombol egy cuki fogyókúrás vírus*


5

Mimoooo írta #
2008-03-06 10:47 csütörtök

habsala bazsala pam param!


9

Mimoooo írta #
2008-03-06 07:54 csütörtök

Gondoltam meglepem kicsi uramat. Reggel én főztem a kávét!!!

Meg is lepődött amikor belekortyolt.

Láss csodát még én is meglepődtem amikor a számhoz emeltem a reggeli frisseséget tartalmazó csetreszt.

Szerintem ha legközelebb ilyen kedvességre készülök kipattan az ágyból és fejvesztve menekíti a kávéfőzőt a közelemből.

*azon kedves olvasóim akik értenek a sorok közt rejlő nagy titokból , ezentúl reggelente ágyba kapják a kávét *


7

Mimoooo írta #
2008-03-05 18:04 szerda

Letiltva a letitható.

Egy éjszaka rendel.

Hosszú puhaléptű álomba süppedős éjfekete nesztelen éjszaka.

Finom szuszogással meghitt öleléssel.

...végül is már most álmodozom, nem igaz?!


4

Mimoooo írta #
2008-03-05 14:10 szerda

Házimunka kipipálva, kisded éppen elszunnyad a nagyobb pedig csak egy óra múlva érkezik haza. Ettem ittam halkan duruzsol a mosogatógép.

A lehető legjobb időpont lehetne -hansúlyozom LEHETNE- az alvásra, ha nem kaptam volna egy telefont életem párjától az elhagyott tárcája ügyében.

Alacsonyan repkednek a tárcák eső lesz.

Mimoooo játszi könnyedséggel beszél a gyomoridegéről című bejegyzést olvashattátok.


6

Mimoooo írta #
2008-03-05 06:38 szerda

Ma az a nap van amire ébredtünk.

A tegnapira is ébredtünk, de az már elmúlt, vagyis a mai ébredés kiváltotta a tegnapit és különben is közben volt egy éjszaka.

Bár az én szempontomból véve még tegnap van, mert minden egybefolyt az alvásnélküliség végett.

Gábor szempontjából meg pláne mindegy, csodálom, hogy neki tudott kezdeni a napnak.

Bár lehet, hogy a suliban a jegyzeteire borulva nyálcsorgatva alszik....vagy hátradöntött fejjel......vagy meghitten Pitti vállára borulva. De az is lehet, hogy körbe körbe utazik a buszon békésen szunyókálva


10

Mimoooo írta #
2008-03-04 10:16 kedd

Mit nekünk oltás?!

Geri hangos kacagásba tört ki amikor megszúrták .

Férfi az istenadta, nevetve tűri a fájdalmat!


11

Mimoooo írta #
2008-03-03 20:10 hétfő

Ami a telefonálási szokásaimat illeti, olyanok nekem nem nagoyn vannak. Ritkán telefonálok, sokszor azt sem tudom hol van a készülék. Követelményem a készülékkel szemben:

- fel tudjam venni ha hívnak

- tudjak sms-t küldeni

- legyen reggeli ébresztője.

Szóval tök mindegy milyen telóm van

..és akkor megláttam ezt:

Igazi nőcis csodamasina. Tehát nem olyan ami nekem való. Mégis kellett. Ráadásul be is állították nekem, hogy csengőhangként Presszer dúdolja, hogy jó velem....

Aztán jobban megnéztem, azóta nincs rosszkedvem, mert csak előveszem és olyanokat vihorászok hogy csuda.

Pölö:

-van benne MENSINAPTÁR

-bevásárlólista

-kalória

-illattipus meghatározás

-lépésszámláló

és ha ettől nem vihogom ki magam a telómmal akkor megnézem a hangok elnevezéseit, hogyasszongya:

-különös szerelem

-bájos teremtés

-tipegés

-boldogság nélküled

-késő éjszakai Acid

-szomorú álmodozás

-elfelejtett igéret

-meghitt hely

-az álom szekvencia

-vörös magas sarkú

stb....

Szóval ilyet vettek nekem

*egyébként férfi szemmel nézve minden olyat tud és jól tudja amit kell neki és nagyon jó kis telcsifon*

Jah és leszögezem, hogy a sógornőmtől vettük és pompomizálta!!! Bár én meg elkunyerbáltam


6

Mimoooo írta #
2008-03-03 15:13 hétfő

Még akarok írni az új mobilomról is.

De most mennem kell.

Azért bigyesztettem ide, hogy tudjam, hoyg mi akarok.

Mert elfelejtem.

Nincs idő arra, hogy mindent motyogjak amit nem akarok elfelejteni, naptárt meg még nem kaptam az idén.

Mert akinek nincs esze legyen notesze.


2

Mimoooo írta #
2008-03-03 15:11 hétfő

Egyébként tökre unom a sablonom.

No de no para.

A "meg kell még csinálni" listán ez a leguccsó.

Még marad...

3-4-5-10 évig


3

Mimoooo írta #
2008-03-03 15:09 hétfő

A múltkor kaptunk ajándékba egy nagy kupac sz@rt! Jobban mondva kettőt. Az egyikkel az Apu a másikkal a mi kertünket tisztelte meg egy hálás ügyfél, akinek kedves felesége ahelyett hogy nyugton maradt volna a fenekén, mostmár Apunak hála izeg-mozog. Nesze nekünk!

No mi sem voltunk ám restek, gyorsan elkezdtük betermelni eme természetes eredetű trágyát a földünkbe. Na de ugyebár van nekünk egy babánk is ( Dóri oviban volt) Mit lehet csinálni kertásáskor egy babócával?

Helyes megfejtés: ki kell rakni a kertbe a mobil önhintáztatós csodamasinériájával billegetni a pelust.

Nemtudom a szomszédok megemésztették-e a látvány, amint mi térdig a trágyában ásóval a kezünkben kalimpálunk és röhögcsélünk, a babánk ugyenezen a helyszínen hintapalintál.

Azt viszont mindenki tudja, hogy aki ilyen nehéz fizikai munkát végez az bizony sokat eszik.

Úgyhogy aznap reggelire ettem tükörtojást, szalonnát és még egy szendvicset, mert olyan jól nézett ki Apjuké, hogy nekem is kellett. Ebédre egy kis levest, krumplistésztát, krumplipogácsát és nudlit, melyet végül madártejjel nyomattam le.

Ebéd után ücsörögtünk az asztalnál, Gáborom készítette a kávét. Én tejszínnel szeretem, de most visszautasítottam.

Nanáhogy, az HÍZLAL bakker!!!

Figyelek én az alakomra!


1

Lazacnak! #
2008-03-03 11:30 hétfő

..na nehogy már azt gondolja , hogy nem megy


17

Mimoooo írta #
2008-03-02 22:18 vasárnap

- Nem is mondtam, tudod hogy szólít a Bíró?

- Hmm?

- Kis drágámnak

- A tejesember????

- Ühüm, hát bukik a tehenekre nah!



1

Mimoooo írta #
2008-03-01 11:50 szombat
Mazsi baba nagy a hasa belefér vagy ötven.....ööö...izé.....tejci

1

Mimoooo írta #
2008-03-01 08:22 szombat

..szombat reggeli együtt tévézés....


13

Nincsenek megjegyzések: