2009. július 10., péntek

2008. december

Mimoooo írta #

2008-12-27 10:38 szombat

...ééééééééééééés igen! Mindenhol végigettem a menüt.

Oooooohhhhh jeeeeah!

*A nagy ajándék című bejegyet olvashattátok*


4

Mimoooo írta #
2008-12-24 09:39 szerda

BOLDOG KARÁCSONYT MINDEKINEK!!!


7

Mimoooo írta #
2008-12-22 15:40 hétfő

Kicsi Mimoooo elégedetten nézelődik a teraszon állva, kezében tartja a trónörököst ,Mazsolát. Szemléli a kertet, csodálkozik hogy a tél ellenére milyen szépen zöldel. Hát igen, nemhiába. Hátul a málnabokroknál a libája is elégedetten kotorászik.Egy pillantra döbbenet ül ki az arcára.

-Ácsika! Nincs libám! -gondolja de a következő pillanat felismerése ismét megnyugtatóan hat.

-Ja! Ez egy kacsa... -bólogat helyeslően, majd újra megdöbben, hiszen kacsája sincs.

Kissé kétségbeesetten toporog a teraszon kezében az ifjú trónörökössel. Ellenőrzi a szemüvegét, azt bizony felbigyesztette az orrára, tehát nagy az esély arra hogy jól lát. Mereszti újra a szemét, bizony a kacsa a málnabokroknál van telekhatáron belül. Végigpörgeti az elmúlt napok eseményeit, nem akad-e véletlen egy pillanat ami eddig elhomályosult volna, amikor is lett egy élő kacsája. De semmi.

Gábor az udvaron mit sem sejtve pakolászik. Mimómama felszólítja az azonnali asszonymelléállásra és kacsaellenőrzésre. Gábor kissé csodálkozik, hogy mit akarhat tőle az asszony, de miután az évek során sokszor megbizonyosodott már arról, hogy az ő oldalbordája nem teljesen százas eleget tesz a kérésnek. Majd csodálkozik.

Gyors egyeztetetés folyik a pár között , de hiába senkisenem vett kacsát.

Most néha ki-ki bámulnak a kertbe, nézegetik a kétlábú és nagyon finom húsú állatot és várnak.

A fene se tudja mire.

*A falumbeli kedves ismeretlen olvasómnak üzenem, hogy mi nem vagyunk olyanok *


14

Mimoooo írta #
2008-12-19 11:26 péntek

Egyik nap csörgött a telefonom és egyik középiskolai osztálytársam hívott.

Kissé meglepett így ennyi év elteltével.

Bejelentkezett mára, jön meglátogatni.

Gáboról mondja:

-..." emlékszem még rá. Azokra a sötét vidáman mosolygó göndör fürtjeire"

Egyébként ez említett vidám fürtöcskés gazfickót hiába bíztam meg a csomagocskák feladásával. Napok óta hordozgatja a táskájában.

Ez a méreg, nem a cián.


4

Mimoooo írta #
2008-12-18 17:28 csütörtök

Az van, hogy pár napja be vagyok oltva főzés ellen.

Tegnap próbálkoztam lencsefőzelékkel, nem egy nagy kunszt Panka köszöni neki se jött be. Miután kiderült hogy lencsét nem eszünk gyorsan odadobtam egy kis vizet tésztának azt gondolván, némi túrós tészta legyártására alkalmas vagyok. Tévedtem, a tészta valahogy összeragadt. Pedig beccszóra azt már tudok főzni.

Ma gondoltam nem erősködöm. Egy kis paradicsomleves és grízestészta volt a terv. Azt nem tudom minek nevezzem a végeredményt.

Dóri az uzsiját se ette meg, ami nem jellemző. Azt hittem egy szendvics még megy, úgy tünik azsenem

Nos.

Vacsira rendeltem pizzát.

Ugyanis éhesek vagyunk


2

Mimoooo írta #
2008-12-18 11:09 csütörtök

Okos kis fejecskémmel jól kiagyaltam, hogy az alábbi ruhadarabot ( felső ) majd én megcsinálom magamnak.

*A kárörvendő rötyörészés ennél a postnál engedélyzett *


11

Mimoooo írta #
2008-12-16 21:05 kedd

Ma rácsos pizzás táskát csináltam!

Bezony!

Apjuk meg könyörgött hogy mentsek neki is.

Kiváncsi az istenadta


6

Mimoooo írta #
2008-12-16 13:10 kedd

Napok óta harangokat gyártok. Hancurka meg mézeskalácsokat.

Annyira díszített tegnap, hogy itthon maradt az olvasókönyve meg az írás füzete

DE MA, ma végre becsomagoltam

Holnap már utaznak.


6

Mimoooo írta #
2008-12-15 10:18 hétfő

PINTYŐNEK VAN INTERNETE!!!!!!

Beindult a Putnoki féle pletykalánc.


0

Mimoooo írta #
2008-12-13 09:07 szombat

Azt gondoltam jó kis móka lesz a gyerkőcökkel a nappaliban aluszkálni.

Tévedtem.

Az arcom alapfunkcióként az orrnyergem fölé ráncolva hordja a szemöldökömet...

...és harapok is.


4

Mimoooo írta #
2008-12-11 15:46 csütörtök

Mijakénkövesménkűvanitt????


7

Mimoooo írta #
2008-12-10 07:52 szerda
Minden errejáró Juditnak nagyon boldog névnapot!!!!!

4

Mimoooo írta #
2008-12-09 14:58 kedd

Harangokat gyártok.

No, csakmert nem felejtek


1

Mimoooo írta #
2008-12-04 07:40 csütörtök

Olyan igazi csajos napok elé nézünk!

- hessentsd el a plázákban sétáló szatyrokkal megtömött a mindenféle gezemicét magára kenő hajbodorító rózsaszín tütükés Mimoooo képét, mert nem

- hessentsd el a nappaliban ugráló Hancurkával testápoló pazarló és dalokat üvöltöző Mimoooo képét, mert az sem.

*helyes megfejtés, jön az anyós és takaríthatok amíg gyerekfelügyel*

.....na de minden jó ha a vége jó! Ha itt végeztünk megyünk anyóshoz Télapózni.

..mert a mamából sosenem elég


3

Mimoooo írta #
2008-12-02 11:51 kedd
Fogacskától való szenvedés okozta evés, ivás és legfőképp alvás megtagadása végetti nemtudomholállazeszem típusú határozatlan idejű szünet.

0

Nincsenek megjegyzések: