2009. július 10., péntek

2009. május

Mimoooo írta #

2009-05-31 22:38 vasárnap

Hirtelen felindulásból elkövetett Csinga-család látogatást követtünk el.

Következményképpen a gyerekek ájultan alszanak, az orrom még folyik,Apjuk meg mingyárt hasra vágja magát és csokiszagúvá vállik.


0

Mimoooo írta #
2009-05-29 18:17 péntek
Meg van a saját autóm, de most még Gábor vezeti.

9

Mimoooo írta #
2009-05-28 17:24 csütörtök
Rózsaszirom lekvárt készítünk.

3

Mimoooo írta #
2009-05-28 15:31 csütörtök

Hétfőn voltunk az okmányirodában a jogsit elintézni. Azt mondták majd küldik...

Ma felhívtam Gáborom és nemtetszésemet fejeztem az iránt, hogy elvitte az autót (nanáhogy elvitte, mindig elviszi azzal jár dolgozózni) és így nekem gyalog kell menni.

Csak nevetgélt, hogy nincs is jogsim. Mondtam van. Mondta nincs. Mondtam van. Mondta nincs. Mondtam VAN, egy perce hozta a postás. Elnémült.

Tegnap mondtam ugyancsak neki, lehet, hogy amikor Hajdúszoboszlóra megyünk esni fog. Azt mondta nem baj és nagyon pajkosan nézett. Megragadtam a lehetőséget és közöltem, hogy jó majd teszek el könyvet. Erre elvigyorodott, egyből tudtam mire gondol és egyszerre mondtuk: A káma szutrát.

A ki mit mondott és válaszolt rovatom volt olvasható.

Mim

*sikerült vennem egy olyan nacit, amiért érdemes nem fogynom többet és elkezdtem Dórinak varrni egy felsőt *


2

Mimoooo írta #
2009-05-28 07:38 csütörtök

Szerdán indulunk. Este félelmeimet meséltem Gábornak, melyek szoros összefüggésben vannak a megváltozott alakommal és a fürdőruhámmal.

Gábor azt mondta, hogy hazudna, ha azt állítaná hogy soha nem voltam még ilyen jó formában, DE sok nő örülne ha úgy nézne ki szülés előtt, mint én szülés után.

A fene se tudja, mindenestre annyira megnyugtatott hoyg ezen már ne izgassam magam.

Dórika eddigi 2 felmérőjéből mindkettő 100%-os lett . Tud a csaj.


4

Mimoooo írta #
2009-05-27 20:42 szerda
Fogalmam sincs hova menjünk gyereknapon.

7

Mimoooo írta #
2009-05-26 21:57 kedd

A gyerekeknek vannak kedvenc dolgaik. Hordozgatják egész nap, azzal alszanak. Normális. De vajon az is normális-e, hogy Gergő az Apja csavarhúzóját fogja egész nap. Kézmosáskor sem tudom kicsalni a kezéből. Azzal is alszik. Igen, egy böhöm nagy csavarhúzóval. Ez van.

Napközben sem játszik gyerekjátékokkal. Csak szerelne egész nap. Apu néhány deszkadarabot összeszögelt, belecsavart néhány csavart Gerinek oda adta csavarhúzókkal és az én fiam kiabált az örömtől. Amikor kirándulni voltunk mindenki nézte az érdekességeket amikor az én drágám meg azt nézte, hogy milyen szivattyúrendszer van ott és annyira szerette volna kicsit megszerelgetni. Amikor kapott távirányításos autót egyszerűen felfordította és csavarhúzóval szedte volna szét, istenem na elem kellett bele.... Picit kétségbe vagyok esve az a helyzet. Hancurka se piskóta, de attól félek Mazsola túl fog tenni rajta...


7

Mimoooo írta #
2009-05-24 09:12 vasárnap

Számolom a napokat.

Gábor elvisz kettesben 4 napra Hajdúszoboszlóra.

Ennek most a tökmagok is örülnek, nyuszimama ideköltözik addig és az szuper mert akkor mindent szabad.


10

Mimoooo írta #
2009-05-23 07:40 szombat

Tüp türüp.Pam param. Salalaaaa.

Jó a napom-pom-pom-pom.


0

Mimoooo írta #
2009-05-22 21:07 péntek

4 nap múlva Gábor elmondhatja, hogy az élete felét velem töltötte.

Hogy rohan az idő...


3

Mimoooo írta #
2009-05-22 20:47 péntek

Kicsi Mimoooo ma újra a plurk-ön járva érdekes dolgot talált.


0

Mimoooo írta #
2009-05-22 11:37 péntek

Állítólag Ligeten Liget napok lesznek, ezért mi megyünk Ligetre Liget napokra.


1

Mimoooo írta #
2009-05-22 11:08 péntek

0

Mimoooo írta #
2009-05-22 09:22 péntek

Az első igen, IGEN


0

Mimoooo írta #
2009-05-22 07:51 péntek

Ma az igenekre várok.

izgatottan, naaggggyyyyon izgatottan.


2

Mimoooo írta #
2009-05-21 10:46 csütörtök
Ma jól esne egy kis világgámenősdi.

5

Mimoooo írta #
2009-05-20 09:25 szerda

A szomszédok nagy örömére új szokást vettünk fel amikor belépünk kicsi házikónk kapuján.

Úgy néz ki a dolog hogy sietve rongyolunk nagy sebeséggel, amikor a kapuhoz érünk a hagyományos módon lenyomjuk a kilincset éééééés akkor orditunk egyet és hátraugrunk rémülve. Majd belépünk kissé elfehéredett orcával.

A postaládalankónk minden alkalommal kireppen, aki egyébként cinke. Nem cimke, cinke.


9

Mimoooo írta #
2009-05-19 13:25 kedd

Olyan nagyon borong, hogy az ember még a végén elhiszi, hogy esni fog.

Tegnap miközben locsoltam, megállt egy bácsi a kerítésnél és megkérdezte, hogy megvan-e már a jogsim. Amikor látta hogy se köpni se nyelni nem tudok hozzáfűzte, hogy látott vezetni.

Falu, kis hely nagy események...


4

Mimoooo írta #
2009-05-17 10:54 vasárnap
Ma valahogy olyan egy semmilyen nap van.

0

Mimoooo írta #
2009-05-15 21:12 péntek

Elkezdtünk a Bátyámmal kicsikocsit nézni nekem .

Lassan kezdhettek remegni...


9

Mimoooo írta #
2009-05-14 13:47 csütörtök

Esik, örülök neki, de nem élvezem.

Én nem tudom mi van a madarakkal, de egy másik balga egyed a kéményünkbe költözött. Az ebédlőnél lehet hallgatni a madárcsalád mindennapjait.

Azért bizté jó nálunk lakni..

csillag*csillag*csillag

Mazsola az Apját Gáolynak hívja. Ha nem figyel hangosabban odaszól, hogy Pa. Ha arra se figyel akkor kiabál neki, hogy Teeee.

Engem sehogy sem hív.Gondolom azért mert mindig kéznél vagyok....Legalábbis ezzel vigasztalom magam.


5

Mimoooo írta #
2009-05-13 08:23 szerda

Ha látom, hogy jönnek A FELHŐK gyorsan rohanok a locsolóért és szórom a vízet szakadatlan, merthát ugyebár a magamfajta lüketikekre egyből rázúdul az égi áldás ha öntözni támad kedve. De most hiába.


1

Mimoooo írta #
2009-05-12 08:00 kedd

Ma olyan csodálatos napra ébredtem, hogy keresztbe le tudnék nyelni bárkit.

Nem, nem éhes vagyok. Morcos.

Naggggyon morcos.


0

Mimoooo írta #
2009-05-11 17:30 hétfő

Van egy sikeres vizsgám és két újabb madár tojásom a postaládában.

Jó is az.


14

Mimoooo írta #
2009-05-11 08:47 hétfő

Eljött a mai nap is. Gábor nemsokára én pedig délután vizsgázom.

Állítólag ma a csillagok is jól állnak és nem kell izgulnom.

Gábor meg éjjelente tanul és különben sem szokása megbukni.

Szeretnék este duhajkodni.

Bor, cigi, terasz, vizes kert és akác illat, éjfélig tartó dumcsizás....


5

Mimoooo írta #
2009-05-09 17:58 szombat

Úgy látom egyre többen olvasnak Dányból.

Lassan nem merek írni.

Bár már régóta kihagyom a Tejesember, Postás, Tancsinéni témát, nem fogok írni a Zoktatóról sem asszem.

Nincs is mit, mindenkit szeretek

Haláljófej itt mindenki, csendes szép környék.

Semmi téma.

Uncsisos.

*mert még a végén jól megdobálnak az utcán *


3

Mimoooo írta #
2009-05-08 21:25 péntek

Mazsola tegnap óta nyaral, a mellékelt kép alapján jól érzi magát idegenben.


4

Mimoooo írta #
2009-05-08 21:11 péntek

Az egyik kismadár benézte és a postaládánkban rakott fészket. Már a tojását is belerakta. Én meg figyelem a levélküldemények kézbesítésére kijelölt célszemélyt, hogy megkérjem ne dobáljon be semmit (számlát meg aztán végképp ne) mert a ládánk postai küldemények kézbesítésére és tárolására átmenetileg nem alkalmas. Fontosabb dolga van neki.


5

Mimoooo írta #
2009-05-08 08:45 péntek

beír...kitöröl....beír...kitöröl....kommentel...kitöröl....kommenel kitöröl...beír...töröl...

...innen is töröl...

lüketik


8

Mimoooo írta #
2009-05-07 09:53 csütörtök

Nem önszántunkból lettünk cicamentes övezet.

Idegállapotunkra való tekintettel ez így is marad.

Panka az úr (nő ) .


3

Mimoooo írta #
2009-05-06 11:29 szerda

Szépen teszek veszek motyolászok, egyszercsak csörög a telefonom és olyan de olyan hírt kapok amitől napokig gombócot hordozgatok a gyomromban.

Mi az hogy hétfőn vizsgázom!?

ÉÉÉÉn???????


2

Mimoooo írta #
2009-05-05 19:54 kedd

Már nagyon kéne nekem a Gábor itthon.


1

Mimoooo írta #
2009-05-05 07:50 kedd

pampararra tüptürüüüüp

pampararaaaaa tüptüptürüp.


0

Mimoooo írta #
2009-05-03 20:10 vasárnap

Na ki az, aki egy nagy lapáttal kis vödörbe földet rakosgatott, és így óhajtotta sűrű ismétlések közepette nagyapja óriási kettévágott boroshordóját virágládává varázsolni?

Az akinek bibis a kiskeze és e dereka is féloldalas.


3

Mimoooo írta #
2009-05-03 14:23 vasárnap

Szóvalhát, voltunk a Mátrába.

Elsőnek összekevertük Mátraszenistvánt és Mátraszenimrét, aminek köszönhetően Anyós kockára fagyott a szálloda előtt amikoris lerohant üdvözölni minket, mert azt mondtuk már mindjárt ott vagyunk. Azóta kiolvadt.

Másnap voltunk az Ilona völgyben és fantasztikusan tudok babakocsival a hátamon túrázni.

Azután Hollókő volt terítéken, ismét babakocsi a háton produkció, majd pedig Csi család. *Csinek integet*

Már csak az maradt hogy hazajöttünk.

És most itt vagyunk.

Képek is lettek, csak a fényképező összeveszett a számítógéppel, most nem állnak szóba. Hiába békíteném őket.

Rövid és tömör.

pá-pá


1

Mimoooo írta #
2009-05-02 17:39 szombat
Hűűű de fáradtan értünk haza.

6

Nincsenek megjegyzések: