2009. július 10., péntek

2008. január

Mimoooo írta #

2008-01-30 09:56 szerda

Szeretném bejelenteni két napi igazolt távollétemet!

Házon és neten ezenfelül önmagamon kívül leszek.


15

Mimoooo írta #
2008-01-29 21:44 kedd

Karácsonyra annyira nagyon szerettem volna Mazsinak egy ilyen kutyust. Hirdették is az összes hipermarketben, csak éppen nem volt...pedig Gábor már lassan többet járt oda, mint haza. De én jó Mimóca módján nem adtam fel. Addig addig ügyeskedtem, amíg sikerült normál áron megszereznem. Sőt túl ügyeskedtem, úgy néz ki kettő is lett nagy hirtelen.
Namármost vagy eladom az egyiket, vagy szerzek még egy kisbabát

15

Mimoooo írta #
2008-01-28 17:15 hétfő

Nemtudom mondtam-e már, hogy ma piszok rossz napom van?

Bár lehet, hogy magadtól is észrevetted.


10

Mimoooo írta #
2008-01-28 13:41 hétfő

Éppen kézi habverővel és némi tojásfehérjével szerencsétlenkedtem amikor átjött Anyu. Kapásból sikerült 2 perc alatt olyan habot vernem, hogy csak ámultam és bámultam. Mondjuk mellékhatásként ott van a gyomorideg a fejfájás és az is, hogy máris bőgve lemondanám a hétvégén rendezendő össznépi bulinkat...viszont a tojáshabom...az csuda kemény.


1

Mimoooo írta #
2008-01-28 08:01 hétfő

Amióta a szívemcsücskei javarészt elköltöztek, már a blogolás sem az igazi.


16

Mimoooo írta #
2008-01-27 10:13 vasárnap

Ma reggeli leltár eredménye szerint kevesebb van itt nekem:

  • egy fő férjecskével
  • egy fő Hancurkával és
  • kevéske kilóval.

Viszont több van:

  • erős széllel,
  • egy fáradt Hancurkára önként vigyázó barátnővel és
  • egy takarítani vágyó önmagammal.

1

Mimoooo írta #
2008-01-24 21:10 csütörtök

Írnék én, de Hancurka itt csicsereg megállás nélkül.

Mondjuk mostmár a kanapén ugrál mellettem és azt énekli, hogy:- "Öltözök, öltözök csak jár a szám és kotyogok"

Úgyhogy én nem írok , hanem mingyárt jól megkergetem és megharapdálom.

*Még most is csipog bakker, ebben az aprónépben nincs semmi félelem érzet? *


4

Mimoooo írta #
2008-01-24 10:32 csütörtök

Mostanában annyi esemény történik, hogy csak kapkodom a fejem

Mostmegpedig a barátnőm hívott meg szombaton ebédre. Ez azért is piszok nagy megtiszteltés, mert uuutál főzni. Mi meg olyannyira megtiszteltésnek érezzük, hogy csuda.

Úgyhogy mindenki nagyon boldog

Események, események!!!


1

Mimoooo írta #
2008-01-24 09:33 csütörtök

Figyelj jól bonyolult lesz!

Majdnem két éve úgy döntöttünk, hogy anyóstól elköltözünk. Tehát mi ideköltöztünk a faluba. Anyuék házába akik elköltöztek nagymamámhoz. Akit kénytelenek voltak a pszichés állapota miatt állandó felügyletre bízni így beköltözött nálunk az idősek otthonába. Eddig ok?

Aztán anyós ahogyan egyedül maradt elköltözött a sógornőmhöz, de úgy nem maradhattak így vettek egy házat oda költöztek mindannyian.

Apósom is kénytelen lett költözni, így megvette Bátyóék házát (Gábor nagybátyja) akik elköltöznek vidéki rokonaikhoz és nemsokára beköltözik, de a Gabóca nagymamája nem tud közlekedni a saját házában így állítólag Ő is odaköltözik, Após meg a nagymamáéba.

Végül is tökmindegy ha nem tudtad nyomon követni a lényeg az, hogy azóta csak a tesómék nem költöztek el, mindenki más egészen máshol lakik mint ahol két éve.


22

Mimoooo írta #
2008-01-23 22:03 szerda

Nem mondooooom meeeeeg!!

PPPP


6

Mimoooo írta #
2008-01-23 09:35 szerda

Tegnap volt utoljáta óvodába a Dóri. Nem jár amíg tart az influenza, végül is itthon vagyok miért ne maradhatna Ő is velem. Tyúkanyó szoknyája mellett ugyebár.

Erre a nagy féltésben Apjuknak is meg Nekem is ma reggelre elkezdett folyni az orrunk....

Aztaleborultszivavégétneki!


6

Mimoooo írta #
2008-01-23 08:09 szerda

Végül változatos éjszaka volt.

Aludtam:

- kézbe tartott picivel piciket ringatózva

- Kiskifli nagykifli variációban a nagyobbal

- Szájoncsapva egy mozgékony kezecske által

- Cikkcakkban két kinyújtott karú gyerkőc között

- Hason tejben vajban

- Esztelenül nesztelenül az éppen visszaszendergők kedvéért.

Végeredményben édes kis nyulambulam vörös szemem lett. Bár oly mindegy. Akkor is piszok jó élmény hármasban aludni és remélem az aprólékok nagy korukban is emlékezni fognak ezekre az éjszakákra, merthogy én tutira vissza fogom sírni.


2

Mimoooo írta #
2008-01-22 19:27 kedd

A FÉRFI ma éjszakázik. Erre a tényre való tekintettel az aprónép már finom illatot áraszt. Amelyiknek van, annak csillog a foga és éhezni sem éheznek éppen. Én is szépen kézen fogom magam gyorsan hálóruciba rakom a TEST-et (természetesen a napi rutin után) és álomra hajtódik minden buksi.Naivan abban a hitben teszem mindezt, hogy amennyiben a gyerkőcök is hagynak most elaludni holnapra kipihent vidám élettel teli nőcivé alszom magam.

Tudom, hogy olyan naív vagyok, de álmodozni kötelező!


3

Mimoooo írta #
2008-01-22 17:31 kedd

..mert ma olyan emlékezős....


2

Mimoooo írta #
2008-01-22 09:21 kedd

Huuuu tegnap mecsoda mozgalmas nap volt!

Voltunk vizsgálaton, de nincs semmi. Aztán lefilmezték Mazsikámat, aztán voltunk anyósnál, meg jól bevásároltunk. Irtunk szerelmetes levelet a parkolóban, és a mellettünk lévő autó szélvédőjére tűzte a Gabóca, aztán meg korán le akartunk feküdni, de helyette naggyon sokáig pletyáztunk Batyóval meg Csirivel.

Gábor meg kapott ajcsiba egy evezőgépet.

Mára begyógyult szemmel kóválygunk..és bezony holnap is szaladgálós napunk lesz.

Mennyi inger, mennyi de mennyi esemény.

Na rohanok, megjött apjuk, irány a reggeli!


1

Mimoooo írta #
2008-01-21 07:10 hétfő

A probléma megoldódott. Este sikerült egy cumisüvegnyi tejcsit egyszercsak lefejni

Még hogy nem vagyok tehén....


11

Mimoooo írta #
2008-01-20 17:55 vasárnap

Kérdés:

-Tud valaki abban segíteni, hogyha nem sikerül holnapra egy adag tejcsit összegyűjteni akkor mégis mit tudok egy evés erejéig a cumisüvegbe rakni egy majdnem három hónaposnak, ha nincs itthon tápszer?


10

Mimoooo írta #
2008-01-20 17:39 vasárnap

Az iskoláját neki, ma minden lefelé esik. Oké már le tudok hajolni értük, általában....de a piszok nagy küzdelem árán holnapra kincsnek lefejt anyatej is kiborult a hűtőben. Az volt az a pillanat amikor Gábor vállára zuhantam és hangos zokogásba törtem ki. Tényleg nehéz volt ma összegyűjteni azt a picike tejcsit.

Na mindegy, sörözöm, csak lesz még ott ahonnan ez jött....muszáj , muszááááj


0

Mimoooo írta #
2008-01-19 20:23 szombat

Felhívnám és mondanám, hogy siessen haza, mert ez a két nap nélküle nagyon nehéz volt. Rohanjon ahogyan csak tud, mert már nagyon vágyom rá pokolian hiányzik. Ugyanakkor, elmondanám, hogy lassan jöjjön, mert nehéz napja volt és az utak sem túl jók és féltem.Nagyon nagyon féltem.

Ellentmondások, tele velük az ÉLET.


4

Mimoooo írta #
2008-01-19 16:44 szombat

Holnapra kerestem valami tuti kis recepet és nocsak, nocsak mit leltem:

Tüttyölt ratyli

Hozzávalók:
Másfél kiló nyersratyli
egy jókora pese
2 csobolyó gönyézde (ha lehet pörögősi)
3 csipet cihánta
4 ölej csikmány
kb.5 zamecsli
1 suttyonyos petrecel
1 véka vatyek

Elkészítés:
A nyersratylit fertályórát posvásztjuk a gönyézdével, míg csurmot nem erszt, közben a vatyekot megdicsikicseljük. Szépen höllyén megpicskázzuk, a nyesedékből pedig apró csulmákat gyúrunk, ezek kerülnek a koshadtba. Közben a pocadékot meg peccsentjük, a ratylit pedig hagyjuk slottyanni. Tüttyölni csak akkor kezdjük, ha már jó vatyálós. A pesét lesolyvasztjuk, aztán már csak röttyengetjük, mart hamar odakaphat. Végül a suttyonyos petrecelt belebibározzuk a 4 ölej csikmányba majd jól összegyöröszjézzük. Várunk amíg a széle be nem tockosodik és rádurungoljuk a cihátát.

Vajon ízlene a családnak?


14

Mimoooo írta #
2008-01-19 09:50 szombat

..csendes szombat, esik az eső...és én szeretem a csendes szombatokat amikor esik az eső...


5

Mimoooo írta #
2008-01-18 10:55 péntek

Legyen ide feljegyezve az útókor számára, hogy Após felhívott és normális beszélgetést sikerült lebonyolítanunk.

Tök normálisat.

Szerintem sokat fejlődök (-ünk)

Nah jah, kismamák egymást közt.

*fejfalbaver*


1

Mimoooo írta #
2008-01-18 08:59 péntek

Tegnap iwiwen felköszöntött egy ismerős szülinapom alkalmából. Kellemes és mégis zavarba ejtő ilyen üzit kapni, ha nincs szülinapja az ember lányának. Ennél már csak az volt kínosabb amikor az ismerős párja is gyorsan küldött ugyanolyan üzit.

Bár ha jobban belegondolok egyszerűen csak arról lehet szó, hogy annyira öregszem, hogy előbbre jött a szülinapom is a gyors haladás érdekében.


7

Mimoooo írta #
2008-01-16 20:17 szerda

Gyerkőcök ágyban, férj écakkás.

Semmi mégegyszer mondom semmi nem gátolhat meg abban, hogy vegyek egy forró fürdőt fél deci borocskával ( vérszegény vagyok ennyi kell) és egy könyvvel.

És akkor nekem jó lesz.

Tyuujjjj de milyen jó.

Jah és Apjuk holnap egész nap az enyém lesz és csak az enyém. Lesz hajehuja vigadalom, dinomdánom és répás fasírt

Az "élet apró örömei" című művemet olvashattátok a naposabbik oldalról.


6

Mimoooo írta #
2008-01-16 11:27 szerda
..és IGEN!!!! Sikerült Apamaci vizsgája!!!!!
az összes! Véégeee!! *
Úgyhogy, meglesz csinálva a konyhám, a redőny, a bébiforgó éés
és
ééééés
azt mondta, hogy valamikor elvisz kettesben mozizni.
Vihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
(elnézést de nagyon boldog lettem)
*erre a félévre
Ui: és kérte, hogy csináljak neki még egy adag sárgarépás-zabkorpás fasirtot, mert nagyon ízlett neki Pihennie kell szegénynek.

17

Mimoooo írta #
2008-01-16 10:24 szerda

Problémának márpedig lennie kell. Ha nincs majd találok magamnak egyet.

Nanehogymárne?!

Pedig de leszoknék róla...


4

Mimoooo írta #
2008-01-15 21:02 kedd

Megkérdeztem A férjecskémet, hogy mit csinálunk holnap este, ha sikerül a vizsgája. Miközben ezt a kérdést nekiszegeztem lélegzet visszafojtva vártam a választ és reménykedtem, hogy a szavak melyek elhagyják számomra olyan szexisnek ható száját kedvemre valók lesznek. No és mit mondott az én drágám?

-"Hálát adunk Istennek, hogy ismét csodát tett!"

Bár jobb dolgot terveztem de egye fityus!


6

Mimoooo írta #
2008-01-15 09:54 kedd

Kezitcsókolom.

A mai nap a tejtermelés fokozásáról és a hústermelés csökkenéséről szól a csend tükrében.

Mentem, dolgomra.


5

Mimoooo írta #
2008-01-14 20:46 hétfő

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

ááá

á á á á á á á

ááááááááááááááááááááááááááááá

Á

Á Á Á

ÁÁÁÁÁÁ


Á Á Á Á Á

Á á Á á Á á Á á Á

..na mentem fejfalbaverni


4

Mimoooo írta #
2008-01-14 19:41 hétfő

Remélem az emberemnek sikerül szerdán a vizsgája, mert kezdek magamba fordulni nem is kicsit. Itt vagyok mucsajröcsöge szélén, menni nem tudok sehova. Igazán beszélgetni vele lehetne, de nem szólhatok hozzá mert tanul.

Ráadásul már nem vonul el .Kiül a nappaliba vagy az ebédlőbe ami sehogysemsincs jó helyen, ugyanis mi az életünket pont-e két helységbe élnénk hangosan. Ehelyett félrehúzódva igyekszünk kussolni.

Igen már mondtam neki, de jelenleg csak szaknyelven ért, mindenmás csak áthalad a fején, én meg úgy nem tudom ezt elmondani neki.


Ehhhhh


4

Mimoooo írta #
2008-01-14 15:29 hétfő
...hogy ma mennyire csendes és uncsis nap van...

0

Mimoooo írta #
2008-01-14 07:36 hétfő

Azt hiszem már meg is oldottam ezt a mindent egyszerre akarok dolgot. Egész éjjel varrtam álmomban.

Meg kell, hogy mondjam elég fárasztó volt!


2

Mimoooo írta #
2008-01-13 19:44 vasárnap

Ott cseszem el a dolgot, hoyg amikor akad egy inci finci mikroszkópikus méretű szabadidőm egyszerre szeretnék olvasni, horgolni, varrni és internetezni.


3

Mimoooo írta #
2008-01-10 19:59 csütörtök


glitter-graphics.com


10

Mimoooo írta #
2008-01-09 11:06 szerda

Fáj a fejem.

Bizonyára az agyacskám dübörög odabenttről, hogy mostanában nem veszek tudomást a létezéséről és mellőzöm.

Dórinak is fáj.

Éppen ez a bizonyíték a fenti következtetés valóságára.

Olyan eszetlen mostanság ez a gyerek.


8

Mimoooo írta #
2008-01-09 08:45 szerda
Nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafffffffff

0

Mimoooo írta #
2008-01-08 11:17 kedd

Akkor csajok a sajt recije gyorsan, mert Gergő ma kapott szúrit és nyűgös napja van.

Vigyázat pokolian bonyolult és sok minden kell hozzá. Lehetőség szerint csak akkor fogj hozzá ha sok időd van és ráérsz pacsmagolni!

Én figyelmeztettelek!

Szóval:

Végy 2 liter házi tejet ( ez kb 25-30dkg sajt lesz) forrald fel, tégy bele 2 evőkanál sót, 2 evőkanál 10%-os ecetet kavard amíg szét nem vállik. Tedd bele amivel ízesíteni óhajtod. Szűr le (én konyharucin át) és présed (nálunk zacsiba tett kilós cukor).Hagyd 2-3 órát hülni és ennyi volt.


6

Mimoooo írta #
2008-01-07 10:21 hétfő
Szeretlek titeket!
Mindenkit szeretek
és ma talán olvasni is fogok
Dóri meg megint kipróbálta az ollót a haján
és van egy fiam

8

Mimoooo írta #
2008-01-06 21:31 vasárnap

A gyerekek ma korán elaludtak. Apjuk meg még mindig tanul. Tehát mit csináltam?

Sajtot. Lilahagymával és olajbigyóval.

Úgyhogy most megérdemlem, hogy sokáig áztassam a popsit a habok közt.

Meg én!


22

Mimoooo írta #
2008-01-06 17:13 vasárnap

Kaptam egy varrógépet. Kár, hogy nem tudok varrni. Mindesetre rendeltem hozzá egy könyvet is.

Tudtátok, hogy a neten nincsenek szabásminták?!

Még ilyet!


7

Mimoooo írta #
2008-01-06 11:50 vasárnap

Gábornak idő-, nekem meg szeretethiányom van.


3

Mimoooo írta #
2008-01-05 23:39 szombat

Namármost én vagy piszok elszánt vagyok, vagy sík hülye.


5

Mimoooo írta #
2008-01-05 16:06 szombat

Ma azt játszuk, hogy Gábor nincs itthon, pedig itthon van.

Hozzá sem szólunk!

Még csak meg sem nézzük! (jó én néha bepillogok a hálóba, de az nem számít)

Mert jófejek vagyunk, azért!


5

Mimoooo írta #
2008-01-04 08:26 péntek

Ma olyan hideg, fázós - Hol van már a kávém?Hol van már a férjem?- nap van. Kibújtam a meleg ágyikóból, mert viszik a szemetet és kitettem a kukát. Közben pedig olyanokat gondoltam, hogy azt a leborult szivarvégét, meg hogy az árgyélusát. De sikerült előbb kitenni a kukát, mint Apunak

*Ez itten kérem szépen Mimoooo semmilyensem postja volt*


3

Mimoooo írta #
2008-01-03 21:31 csütörtök

Az alvás nyert...mert lusta vagyok.

Jó éjt!


2

Mimoooo írta #
2008-01-03 19:56 csütörtök

Gáborom éjszakás (ezért ez a nagy blogolás ) namármost két lehetőségem van:

-az első szerint kihasználom a dolgot és miután a tökmagokat korán ágyabdugtam (álmodik a nyomor) behelyezem a TEST-et a fürdőkádba a habok közé kiszoratván ezzel a vizet, olvasgatok gyertya miegymás és korán lefekszem, hogy holnap reggel meg tudjam csinálni a dolgom..vaaaaagy

-kivasalok, elpakolászok és későn fekszem le, de akkor holnap reggel már nincs sok dolgom és Apjukkal lehetek meg a tökmagokkal...

Esküszöm nem tudom mi lenne nekem a jobb.


7

Mimoooo írta #
2008-01-03 18:23 csütörtök

Na egy közös kép ide is...


9

Mimoooo írta #
2008-01-03 17:10 csütörtök
Olyan meghittek az ebéd utánni kávézások. Ülünk a konyhában, közben az ablakpárkányról a cicus pofozza Pankát, Öcsi teknős túrja a kavicsokat még egy kis kajáért, Hancurka valami hihetetlen szörnyű hangon énekelget, Mazsi szundizik és fel fel nyög minden egy-egy félresikeredett Hancurhangnál....jó is ez , semmiért nem adnám ...

0

Mimoooo írta #
2008-01-03 09:11 csütörtök
Újra itt van! Újra itt van!


3

Mimoooo írta #
2008-01-02 18:14 szerda


10

Mimoooo írta #
2008-01-01 22:49 kedd

Jelenlegi állapotom szoros együttműködésnek köszönhető.Olyan szoros, hogy már belém is bújt.

Üdvözöllek bennem drága vírusom.

...hogy a franc vinne el....


4

Nincsenek megjegyzések: