2009. július 10., péntek

2008. június

Mimoooo írta #

2008-06-26 20:31 csütörtök

Ma csak úgy szimplán ma volt a maga imádnivaló egyszerűségével.


6

Mimoooo írta #
2008-06-25 22:55 szerda

Elég sok fekete ribizlim lett ebben az évben, viszont elég csekély a felhasználására az ötletem.

Gabóca szerint csináljunk belöle szörpöt.

De nincs hozzá receptem.

Esetleg valakinek?


5

Mimoooo írta #
2008-06-24 22:43 kedd

Jét nehéz nap lezárásaként kivégeztük Barbás Bözsi fantázia pizzáját a teraszon, utánna küldtünk egy kis jégrémet, pezsgőt, melyekhez hátra botorkáltam a kertbe egy öngyújtóval gyümölcsöt szüretelni. Ekszívtunk egy cigit és most épp jó.

Olyan zsibogósan kacagósan szuper minden.

Apjuk ippeg a háziaállatokat eteti (vajon bele talál-e a tálkákba? Lehet fogadásokat kötni ) én meg dicsekszem.

Ki ne hagykam a dologból az orrotokra kötni, hogy nézünk házakat

Élni és ábrándozni jó

Cakkát.

*a többi kismamának monodm, hogy csak egy deci se pezsitől virgonckodom ám, nehogy kapjak letolást a szopi miatt *


6

Mimoooo írta #
2008-06-24 06:59 kedd

Farkasszemet nézek a fájdalommal.

Minden nap megküzdök vele.

Minden órában legyűröm a félelmeimet és megteszem.

Igen, tudom szeretek veszélyesen élni!

Ühüm......egy négyfogas kisbabát szopiztatok.


6

Mimoooo írta #
2008-06-22 07:34 vasárnap

Életem legszőrösebb értelme hajnalban felkelt, hogy az elkövetkező 24 órát munkával töltse. Bebumszlizott a munkahelyére, jól kiröhögtette magát és hazaindult.

Elbandzsálta a beosztását, ma estétől holnap estig dolgozik.

Úgy morog, mint a bolhás kutya.

*a tündéri megértő felesége pedig képes csak azért felhívni, hogy mégegyszer jól beleröhögjön a telefonba*


5

Mimoooo írta #
2008-06-21 23:30 szombat

Ma délután Pazsuéknál voltunk!

Zavartan megkopasztottuk a cseresznyefáját, meg szájtátva megcsodáltuk a kertjét. Aztán nagyon finomat ettünk. Sétáltunk is. Dóri újra megkopasztotta cseresznyefát, meg a málnát meg a ribizlit. Búcsút vett a kerttől és eljöttünk.

A végén nem kiabálták utánnunk, többet vissza se menjünk.

Nagyon jó volt Pazsu!

Köszönjük!


5

Mimoooo írta #
2008-06-20 12:26 péntek

Bármit egy kis csendért.

Bááármit!

*Ez az ajánlat csak délután 5-ig érvényes, akkor jönnek Anettért*


5

Mimoooo írta #
2008-06-18 08:30 szerda

Tegnap amikor Pazsuhoz mentünk volna Gábor főnökének hívására ébredünk. Az egyik munkatársa kidőlt azonnal be kellett mennie.

Ma kirándulni mentünk volna, úgyhogy arra ébredtünk, hogy a tejesember a szakadó esőben nyomja a csengőt mint az állat mert szarrá ázik miközben mi édesdeden, szunyókálunk, hogy szakad az eső úgyhogy ma is maradunk.



3

Mimoooo írta #
2008-06-16 22:13 hétfő

Anett a pizsijében hirtelen beugrik az ágyba majd felkiállt:

-"Árnyékra vetődtem !!! "


2

Mimoooo írta #
2008-06-16 12:56 hétfő

Glyc????


11

Mimoooo írta #
2008-06-15 22:01 vasárnap

Gábor ma éjjel dolgozik ugyan, de az egész jövő hete szabad. Akár pihenhetnénk is, de mi ismét szabad teret engedünk a szenvedni vágyó énünknek és Hancurka régi nagybüdösbeli barátosnéja nálunk nyaral.

Az élet úgy jó ha zajlik.


3

Mimoooo írta #
2008-06-14 10:47 szombat

Tegnap Gáborom sikeresen zárta a vizsgaidőszakot.

Azóta megváltozott a világ.


8

Mimoooo írta #
2008-06-12 07:20 csütörtök

Tekintettel a Duracell-baba katasztrófa elhárítási üzemmódra a blog írás és olvasási funkcióm bizonytalan ideig üzemel szünetel.

*jóvanna nem aludtam*


2

Mimoooo írta #
2008-06-10 16:55 kedd

7 hónaposak feláll.

Jó legyen.

Mászik, egyedül ül.

Jó legyen.

Mindenre felkapaszkodik, ha valaki megfogja a kezét járkál.

Jó legyen.

Na de az már kiccsé sok, hogy kimászik az etetőszék karfájára és lovaglóülésbe csücsül.

Fél perc alatt.

*Mimoooo feladott egy hiredtést, miszerint 5 pontos biztonsági övvel rendelkező etetőszéket keres. *

A mi kicsi fiúnk.


9

Mimoooo írta #
2008-06-09 20:45 hétfő

Reggel azért sírtam, mert fogytam.

De Gábor átölelt jóóóóóóóó nagyon és kaptam új ruhákat.

Geri meg új cipőt, mert totyogóskodik.

Dóri meg büntetést ami 1 hónapon át tart, meg pár nap szabit.

Este meg mángoldot főztem spenótnak.

Mindmegettem.

Még mindig nem aludtam összefüggően 2 óránál többet.

Nem műkszik a beszélőkém és a gondolkodókám.

Szerintem Gábor boldog. Csendben, gondolkodás nélkül elfogyok.


6

Mimoooo írta #
2008-06-08 21:35 vasárnap
Amikor nem alszom -mint az éjjel- ideges vagyok.

Amikor ideges vagyok sütit sütök, vagy takarítok.

Most fogyozóm.

Kitakarítottam a sütőt, a mikrót, a hűtőt, az etetőszéket, a mosogatókat...

Tehát ahelyett, hogy elkotródtam volna aludni sikamikáltam csakcsupán azért mert fáradt vagyok.

Ha Gábor nem ott tanult volna, most épp az ebédlőt csiszatolnám.

De zavartam.

Említettem már, hogy kiskoromban szőke voltam?


4

Mimoooo írta #
2008-06-08 13:26 vasárnap

Linborinál gyorsan csatlakoztam a következő játékhoz, izgatottan várom az Ő általa készített ajcsimat. Ráadásul jó alkalom, hogy Dórival alkossunk....

A játékszabályok:
1. Csatlakozhat bárki, akinek van blogja.
2. Az első három kommentben jelentkező kézzel készített ajándékot kap tőlem.
3. Az ajándék az elkövetkező 365 nap valamelyikén fog érkezni.
4. Cserébe előre kell fizetni, mégpedig úgy, hogy ezt a felhívást a jelentkezők is közzéteszik a saját blogjukban, vagyis ők maguk is megajándékoznak három embert.

(nem csak gasztrobloggereknek )


9

Mimoooo írta #
2008-06-08 08:45 vasárnap

A kedvenc csokimat a dugicsokis szekrényből odaadnám 4 óra alvásért.

Sőt, adnék Dóri gumicukros dobozából is egy kis gumimacit.

De akár Panka jutifalatjait is odacsomagolnám.

Vagy ami kell.


5

Mimoooo írta #
2008-06-07 08:52 szombat

Különleges nap ez a mai.

Apjukkal 16 éve vagyunk együtt és 11 éve házasodtunk össze.

Vén trottyok vagyunk

Volt jó. volt rossz, volt hogy szenvedtünk, volt hogy nem.

Hittünk, hogy a másik a legcsodálatosabb a világon, meg volt hogy azt gondoltuk, hogy nem az .

Legcsillapodtunk, lenyugodtunk, beletörődtünk, megtörtünk


9

Mimoooo írta #
2008-06-06 10:50 péntek


4

Mimoooo írta #
2008-06-06 07:19 péntek

Azt a hétszázát!

Két faluval arébb nyílt egy Tesco.

Bringával átugrok ha kell valami


Holnapra meg kéne meglepi Gábornak a házassági évfordulónk végett, de semmi ötletem
Ezt mind én írtam, ma, Nektek.

5

Mimoooo írta #
2008-06-05 19:13 csütörtök

Ha valakire haragszol, sokat segít, ha nyugodtn leülsz és elgondolkozol rajta.....


4

Mimoooo írta #
2008-06-02 21:34 hétfő

Ma olyan pamparam nap volt.

Simán le tudnám élni az életem úgy, hogy folyamatosan Gáborral vagyok. Éjjel-nappal.

Azt viszont nem állítom, hogy ez kölcsönös


2

Mimoooo írta #
2008-06-02 11:21 hétfő


10

Mimoooo írta #
2008-06-02 08:17 hétfő

Már csak pár nap és kitör a NYÁR!!!

éééés lesz szabadság, szerelem , móka , kacagás, dinomdánom haddelhadd


3

Mimoooo írta #
2008-06-01 18:04 vasárnap

Nemtudom miért kell úgy nézni a másikat, hogy orra essen az ember. Igen, egy cipőkefével súroltam végig a paprikapalántáim leveleit egyenként...Na és???? Én így kertészkedem.



7

/privát/ Mimoooo írta #
2008-06-01 17:13 vasárnap

Gábororn kívül mindenki rendelkezik A VÍRUS-sal. Mi Dórival nem panaszkodhatunk ennyivel megúsztuk. Kicsi Mazsola viszont egyszerre növeszti a fogát, szedte össze a megfázást, állt fel elsőnek így már csak kétlábon szeretne lenni, de annyira azért nem megy és ráadásnak még ez az időjárás is nyomasztja szegénykémet. Apjukkal felváltva szórakoztatjuk hajnal 5 óta. Édes pici rigófüttyöm.Ha bírnánk csak a karunkban tartanánk mindhárman és puszilgatnánk.


0

Nincsenek megjegyzések: