2009. július 10., péntek

2008. április

Mimoooo írta #

2008-04-30 21:15 szerda
...végülis állatkertbe megyünk...

8

Mimoooo írta #
2008-04-30 09:18 szerda

Nem bírtam ki, felhívtam a tanárnőt a dolog tisztázása végett.

Majd még tisztázgatunk, tisztázgatunk.

Holnap meg nem megyünk a Balatonhoz. A másik család apukája úgy gondolta az autójuk egy kis szerelésre szorul...sajnos nem tudni mikorra sikerül újra összerakni a gépjárműt, de az már biztos, hogy nem holnap lesz.


4

Mimoooo írta #
2008-04-29 20:24 kedd

Próbálom én leírni, de nem megy.

Még mindig holt ideg vagyok.

Lényegében az angoltanárnője elhagyta a gyerekemet, miután elhozta órára az óvodából.

A szomszéd találta meg amint bőgött. Egyedül.

20 percig fel se tünt, hogy nincs.

Persze nekem nem ezt mesélte a tanárnő.

A gyerek sokáig remegett még.

Jövő héten megkérem mesélje már el újra.


16

Mimoooo írta #
2008-04-29 11:51 kedd


3

Mimoooo írta #
2008-04-29 11:41 kedd

Érdekes érzés lesz bemenni a régi általános iskolámba és beíratni Hancurkát.

Remélem olyan tancsinénihez kerül, aki nem tanított.


2

Mimoooo írta #
2008-04-28 08:49 hétfő

antiszoc


8

Mimoooo írta #
2008-04-27 20:54 vasárnap

Azt csiripelték a verebek, hogy csütörtökön leugrunk a Balatonhoz.

*drukk drukk drukkk*


9

Mimoooo írta #
2008-04-26 18:06 szombat

Hancurka mamánál van, mert a DIÁKIGAZOLVÁNYBA!!!!!! kell fényképet csináltatni neki, itt meg ugyebár nem lehet. Erre kiesett előtte egy nappal ez első foga, mondtam neki, nehogy vigyorogjon amikor fényképezik. Szeptemberben bőgne.

Egyébként amint kiesett még a kezében tartva az volt az első dolga,hogy kimondta: sarok, aztán megnyugodott.

Holnap jönnek a barátosnőmék.

Írtam Apjuknak a bevásárlólistát, hogy mit hozzon. Egyszercsak azt mondja írjam már oda, hogy miből mennyi kell. Odaírtam:

- üditő sok-sok...

Erre hátraforul és közli, nehogy azt írjam, hogy sok.

Azt hiszem ismer.

Anyu is itt volt. Vigyáznia kellett Mazsolára. Teszek veszek nagy nyugalomban, ugyanis ahányszor arrajártam amerre ők voltak Anyu ült a székben, Mazsola meg szuszmákolt. Egyszer csak jön a Gábor, hogy Anyu kapál.Rohantam, mint egy félörült. De hiába. Porcsinrózsáknak kampec.

Meglocsoltam a kiszáradt cseresznyefa torzóját.

Ezt fejtsétek meg szomszédok!


0

Mimoooo írta #
2008-04-25 20:43 péntek

Geri szopizik , majd

brümmög .

Több mondanivalóm most nincs.


2

Mimoooo írta #
2008-04-25 08:11 péntek

M A G Á N K Í V Ü L

Egy nap az anyóssal cimű bejegyzésem volt olvasható...

*bezzeg Gáborom seholsemsincs*


4

Mimoooo írta #
2008-04-24 20:05 csütörtök

Mit érdemel az a bűnös...Na ki tudja ezmijez?

A helyes megfejtőnek exluzív névre szóló csokoládé jár


24

Mimoooo írta #
2008-04-24 08:16 csütörtök

Tülkön ülve várja,

hogy hazaérjen a párja.


4

Mimoooo írta #
2008-04-23 20:00 szerda

Ez a mai nap lenne az, amit kitörölnék a megtörtént események közül HA emlékeznék rá.

De majd holnap elmesélik....vagy nem.


0

Mimoooo írta #
2008-04-22 19:00 kedd

Lagenária
Kolbásztök

Kabakosok közé soroljuk. Kerítés vagy támrendszer mellett neveljük, mert folyamatosan növő indái több métert (4-5 m) is elérhetnek. Tápanyag- és melegigényes növény. Érdekes színfoltja lehet kertünknek. Csüngő, 1,5-2 m hosszú termése már 20-25 cm-es korában felhasználható, amelyből ha egy darabkát levágunk - mint a mesebeli kolbászkerítés -, újból kinő.

Vetés:
április végétől fészkekbe. Felhasználás: lugasok, falak elé helyezett rácsokon magasra felkúszik. Csüngő termései a növényen is mutatósak, kiszárítva lakások díszítésére is használják.


6

Mimoooo írta #
2008-04-22 14:27 kedd

Mimoooo kertészkedik:

Eljött az ebéd utánni alvás ideje. Pici dünnyögő Mazsolát kitoljuk a babakocsiban a föld közepére. Beállítjuk a diófa alá kissé dünnyögünk neki. Néha egy-egy "ez van" mosolyt küldünk a járókelők felé. Amikor szívem csücseke kezd beszunnyadni lehet rohanni a kerti szerszámokért.

Felettébb nagy feltűnést tud kelteni a szomszédok körében a kolbásztök elültetése!

Ennek a látszólag egyszerű feladatnak is megvan a maga rituáléja. Elsőnek szemeld ki, hogy hova kívánod ültetni ezt az általad még nem ismert de nagy reményekkel kecsegtető növényt. Majd ásd ki a fészket. Ne törődj azzal ki mit gondol, amikor azt látja, hogy a Béres Alexandra gyakorlatai utánni kecses mozdulatokkal egy szál kapával kotrod a földet és legfőképp ne zavarjon,hogy mindez a gyep közepén a volt cseresznyafa tövébe esik. Ugyanmár.Ha kész vagy a vizesárokkal jöhet a tárgya. NA DE! Mégis mivel szállíthatnád pitty putty tempóval úgy a tápanyagot a helyére, hogy gyors, pontos, esztétikus és mimooos maradj mindeközben. Nanááhogy a gyerek kiszuperált homokozókészletével. Fogd meg a rózsaszín homokozóvödröcskét a piros kislapátot és hajrá. Ebben a fázisban a szomszédos kertekből átleselkedő szomszédok joggal feltételezik, hogy a fűves rész közepén homokozol az alvó kisbabádnak.Mondjuk a trágya dolgot nem tudják hova tenni de végül is elmondhatod, hogy TE megtudod mozgatni bárki fantáziáját.

Ha beügyeskedted a cuccot a lyukba jöhet még egy kis föld, majd a mag. Ennél a pontnál állj meg és csodálkozz a tenyeredbe hosszú időn át tátott szájjal, -ilyen tököt én még nem láttam- arckifejezéssel. Ha ezzel is megvagy dobáld a köralakú árokba a felettébb furcsa magokat. Majd egy nagyon fontos, odafigyelés és szakértelmet kívánó speciális mozdulattal rugdost vissza a földet, jól taposd meg, porold le a tenyered és kész.

Micsoda kertész ez a Mimoooo!!!


8

Mimoooo írta #
2008-04-21 09:16 hétfő

Ma egyszerüen csak ma van.

A jelenleg folyamatban levő napon kívül semmi máshoz nem hasonlítható időszak.


2

Mimoooo írta #
2008-04-19 18:27 szombat

Megkérdeztem szerelmünk gyümölcsét, azt amelyik már válaszolni is tud, hogy a mai nap folyamán mivel érdemeltem ki a nem éppenséggel jó gyereknek megfelelő viselkedését.

Azt hiszem nem lepődtem meg.

Szeretné ismét felküzdeni magát a szekrény tetejére.

Ez mondják úgy,hogy csődöt mondott a nevelési módszerünk?!


8

Mimoooo írta #
2008-04-19 17:26 szombat


2

Mimoooo írta #
2008-04-19 17:22 szombat

Valahol azt olvastam, hogy kisgyermekesként takarítani olyan, mint havat lapátolni hóesésben.

Szerintem pedig olyan, mint liliomfa szirmait összeszedni a szélben.

Tudom, se takarítanom, se az udvart rendbe raknom nem érdemes.

A Béres Alexandra meg szadista.

Csakis miatta van az, hogy nem elég hogy szélben kergettem a szirmokat, ráadásként még hajlítani se bírom a lábam.

...mert MINIDG más a bűnös....


0

Mimoooo írta #
2008-04-18 19:07 péntek

A gyönyörűsödés jegyében úgy volt, hogy Apjuktól kapok egy fenék és lábformázó szerkezetet. Neki is lendültünk és családilag elmentünk megvásárolni a csodamasinát.

Amikor megtaláltuk a kívánt szerkezetet addig gondolkodtunk, hogy biztos-e a vásárlási szándékunk illetve, hogy mennyire biztos hogy azt a masinát használva válok majd ellenállhatatlanul szexivé, hogy az utolsó darabot is elvitték a szemünk láttára. Bár addig azt gondoltam, hogy nem is biztos hogy kell, mégis abban a szent pillanatban, ahogy az a szőke spiné elvitte a dobozt nekem KELLETT. Úgyhogy nagy bánatomban a földig lógattam az orrom és tovább. Teljesen elszontyolodva kullogtam a családom után, amikor Gábor kijelentette, hogy nem bírja tovább nézni a citrombaharapott sündisznó formám, úgyhogy kaptam egy virágot. Bezony. Olyat amilyet már régen szerettem volna. Aztán meg addig-addig gondolkodtunk, amíg megvásároltunk egy szeletelő gépet meg két rúd szalámit. Na attól aztán formás lesz a popsim. Szépen párnázott.

Megemlítem, hogy egy keresett akciós mosópor nem volt kapható, ez volt a másik amiért mentünk és a virágom is a pénztárosnál maradt, mert kódolatlan volt. Aztán meg rossz pizzát ettem véletlen, nem a diétásabbat. Néztem is, milyen jóízű ma ez a pizza

Aztán ami azt illeti a gyerekek zsámolyán ülve néztük a konyhában Apjukkal a tv-t a mosogatnivalók alatt, szorosan összebújva.

Dóri meg a szekrény tetejére lett száműzve rosszalkodás miatt. Egyenlőre még ott reklamál, nem tudni mennyi ideig tart a bünti.

Meg ilyenek...



9

Mimoooo írta #
2008-04-17 18:35 csütörtök

Végy hátközépig érő, hullámos nagyon-nagyon sok hajat. Annyit, hogy már csatolni se bírd, csakis gumizni lehessen. Vidd el a fodrászhoz mond hogy íme az alapanyag, lehet dolgozni. Gyere ki felül rövidre nyírt hátul alig hajjal és okozz a pasidnak döbbenetet.

Egyébként nem rossz. Csak más.

naggggyon más


18

Mimoooo írta #
2008-04-16 20:23 szerda

Nálunk biza holnap hétvége lesz.

Meg hétvégén is hétvége lesz.

Körkörösen nyomjuk a hétvégét!

Jah kérem, élni tudni kell!!!


9

Mimoooo írta #
2008-04-16 20:14 szerda

Anitának és Kendének

ugyanis sikerült 5000. kommentet beírniuk!

GRATULAAAAA

*sajnálatos módon nem tudom, hogy miért nem virágzik a liliomfátok*


1

Mimoooo írta #
2008-04-16 14:03 szerda

Lassacskán begolyózok a balatoni szálláshelyek bogarászásától.


6

Mimoooo írta #
2008-04-16 11:10 szerda

Ma azzal szórakoztatom magam ( és páromat), hogy fel-fel hívom és elkezdem csiripelni mit kell megvásárolnia ahhoz, hogy jobb legyen nekünk. Természetesen közben a háttérből a tvshop bömböl.

Elvagyok.

Na fenékbillentés és rongyolás porszívózni.

Jaja, ki ne hagyjam a mai napi okosságot: Qva szép a virágzó liliomfa, fantasztikus az illata is, de hullanak a szirmai.

Nem, nem megyek pihenni!!!!!! Ma így vagyok jól.


1

Mimoooo írta #
2008-04-16 08:56 szerda

Kezeket a magasba!

Van olyan aki érti a pasikat?????


13

Mimoooo írta #
2008-04-15 20:08 kedd

Gábor:

-Lekapcsoltam a locsolót.

-?

-Gondoltam hülyének néznek, ha esőben locsolom a füvet..

...és valóban, különben pedig azóta szakad....



2

Mimoooo írta #
2008-04-15 18:19 kedd

Miután legyártottam az ebéd háromféle verzióját (alap: Apának, diétás :nekem és egyéb: Dórinak) Jól megettük. No nem ez a lényeg, csak mondom (vagyishogy írom, de mindögy). Na ezek után rám olyan álmososság tört, hogy majdnem lebuciztam a tányért, aztán meg a szák támláját (oldalazva ültem). Úgyhogy a család úgy döntött negyedóra pihenésre van szükségem. Rohantam, de tényleg szó szerint rohantam a kanapéra, eldöltem, Papamacus betakart a kedvenc takarómmal és bő másfél óra múlva tértem magamhoz. Vagyis nem, hazudok. Akkor még csak felkeltem, jóval utánna tértem magamhoz.

Na ez volt a hír! ALUDTAM!

*és észre vettem, hogy nem vagyok az az aszott képű ráncos sápadt spiné akinek hittem magam, mert pitty putty elmúlt*


1

Mimoooo írta #
2008-04-14 19:20 hétfő

A helyzet az, hogy mint egy kiskamasz dugiban a pólóm alatt elrejtve egy szál cigit lógtam ki az udvarra a fenyőfa mögé és gyors szippantásokkal végeztem ki. Csikket és hamut elrejtettem, nehogy Dóri beköpjön Anyunak.

Terrorban tart a gyerek


12

Mimoooo írta #
2008-04-14 17:54 hétfő

Locsoltam a kertben úgyhogy most várom az esőt.

A család egyik része zsizsereg, úgyhogy eladó ház hirdetéseket adok fel. Ha nem vigyázok valakik megint költöznek.

Aztán meg pedig csütörtökön átszabatom a fejem. Jah nem, csak a hajam. Kíváncsi vagyok mit tud kihozni a fodrász ebből a dzsungelből ami idenőtt nekem.

Éjjel pedig vasalok, meg adóbevallást bogarászok.

Vagy nem.

Jah igen. Elmondtam a gondom Gábornak. Szerinte kezdek felnőni.

Hát nem lett jobb. Nem óhajtok felnőni.

Mára ennyi.


1

Mimoooo írta #
2008-04-13 09:11 vasárnap

Jaj de nem akarom ezt a vasánapot!

Kéretik új napot osztani!


8

Mimoooo írta #
2008-04-12 23:10 szombat
Elsőnek olivás tengeri sóval dörgöld át a képed. Majd kend be joghurtos mézzel.Hagyd rajta fél órát aztán örülhetsz magadnak, hogy mecsoda jó bőr vagy.

3

Mimoooo írta #
2008-04-12 00:40 szombat

Aztahétmeganyolcát!

Mit kell nekem észrevennem?!

Egyszer csak ma lett.

Ráadásul nem is kicsit.

Alattomos módon lopakodott el a tegnap!

Én meg csak itt ülök a köntösömben fejemen törcsivel és csodálkozom, hogyan is történhetett ez velem. Pont velem?!


2

Mimoooo írta #
2008-04-11 21:25 péntek

Miért blogolok?

Na de tényleg?


3

Mimoooo írta #
2008-04-11 11:05 péntek

Beszéltem az urammal. Meg is kérdezte, hogy mi a baj, mert hallja a hangomon, hogy nem minden kerek. Mondtam, hogy semmi baj sincs, éppen csak minden. De konkrétan mégsenem semmi. Némi hümmögés után megigérte, hogy este hoz nekem pizzát. BUGACIT!!!!

Aztán beszéltem a barátosnémmal is. Valamelyik hétvégén lejönnek ittalvósra. Meg elkezdtük szervezni a nyaralást, merthogy együtt fogunk menni. A cél vagy Olaszország (bár szűkös a költségvetésünk) vagy a Balaton. Máris széles vigyorral az arcomon toltam a porszívót. Elképzeltem ahogy sellő módjára vetem magam a hűs habok közé.....AJJJAAAAJJJJ!!!

Máris hívom Gábort nem kell az a pizza.


2

Mimoooo írta #
2008-04-11 09:50 péntek

Ma kicsit zilált..


2

Mimoooo írta #
2008-04-11 09:14 péntek

Annyira naiv tudok lenni.

Virágokat ültetgetek és azt hiszem majd nem alázza le a kutyám.

Nekiállok takarítani babócástól és azt hiszem majd egyszer a végére érek ...

Baromság.

Nem van jó kedv.

Vígyázz keresztbe lenyelek ma mindenkit!


0

Mimoooo írta #
2008-04-10 21:32 csütörtök
Ha csöndben maradok okosabbnak látszom.

2

Mimoooo írta #
2008-04-10 19:45 csütörtök

Egyre nehezebben viselem ha a ház ura 24-ezik.


1

Mimoooo írta #
2008-04-10 14:59 csütörtök

Kutya nehéz feljutni a garázs feletti padlásra.

Két fekete és egy vörös macskoszunk is van ám!

Gondok lesznek, ugyanis a vöröset már most nem akarom odaadni senkinek sem!

Nem én!

MORRRR


0

Mimoooo írta #
2008-04-09 20:51 szerda

Lassacskán eljutok abba a fázisba amikor egészen egyszerűen törlöm magam az iwiwről.

Nem hiszem, hogy sokat vesztenék.


9

Mimoooo írta #
2008-04-09 20:49 szerda

Holnap kutató munkát fogok végezni!!!

Hol vannak? Hol lehetnek?


0

Mimoooo írta #
2008-04-08 20:48 kedd

Az időgép létezik.

Legalábbis részben.

Holnap megyünk a nagybüdösbe ezért-azért és lesz olyan rész ami nekünk nagyon jó lesz.

Különben meg van páfrány fenyőm. Évek óta álmodoztam róla.

Ma a bátyámmal is beszélgettem, megnyugtatott nem vagyok egyedül, Ő velem van. Kiáll mellettem akármiben is, viszont nem tudtuk mi az akármi

Holnap meg megint sajtot kell koytvasztanom.

Apjuk rendelte.

Vacsi meg tőkehalmáj, zőccségek, meg lestyán! Na ja kenyérke nélkül

Így is elloptam a gyerek uzsiját. Olyan jól nézett ki nyah...


18

Mimoooo írta #
2008-04-08 16:28 kedd

Az Alfa Alfa, Herbolakt, zöldségleves vagy baracklé kombó azért ott van tejügyileg.

Nálam nagyon bejön.

Dőlalé.

No azért egy kevéske főzit követel a férfiember, de azt csak úgy.

Nemlényeg.


2

Mimoooo írta #
2008-04-08 09:42 kedd

Ami azt illeti engem lehet felelősségre vonni a rossz idő végett!

Vettem néhány ültetni való öngyilok jelölt növényként a kertbe, és földbe kéne tennem az erre alkalmas végét. Na azóta van ilyen szötyörgés az idő terén.

Reklamálás végetti elérhetőségek az előző postban találhatók.


2

Mimoooo írta #
2008-04-08 08:21 kedd

Sürgősen keresek alig használt időgépeket. Elsősorban olyan érdekelne, amelyen vissza tudnám magunkat állítani két nappal ezelőttre. Bár ha valakinek időjárást változtató szerkezete van kérem azt is jelezze számomra!

Fényképes ajánlatokat privátban és a mimoooo@citromail címre várom.

Jelige: "szütyörgős nap ez a mai"


15

Mimoooo írta #
2008-04-07 17:28 hétfő

Az elébb becsengetett két fiatal hölgy, sminkbe, lengébe, majd az egyik megkérdezte hogy Gabika itthon van-e.

Nincs.

Egyébként.

..és szerintem jobb ha nem is jön


13

Mimoooo írta #
2008-04-07 16:25 hétfő

Ma pont olyan szeszélyes a hangulatom, mint az időjárás.


2

Mimoooo írta #
2008-04-04 19:13 péntek

Holnap már hajnalban lelépünk és csak vasárnap későn jövünk.

Mindenkinek jó hétvégét!


1

Mimoooo írta #
2008-04-04 13:21 péntek

Nincs is jobb, mint a szabadban üldögélni a napozószékemben, mellettem Geri babakocsiban szundikál. Miközben hallgatom a madarakat, süttetem a napom az arcom. Kezemben egy jó könyv és bele bele szundizok a történetbe. Akkor az olvasott események összefonódnak a szomszédoktól jövő hangfoszlányokkal...

Végre tavasz.


1

Mimoooo írta #
2008-04-04 09:15 péntek

Kirobbanó örömmel jelentem, hogy popótájéki gatyalötyögésem van!


7

Mimoooo írta #
2008-04-04 07:39 péntek

Tegnap ismét ültettünk virágokat.

Néha magamon is el tudok csodálkozni. Évről évre küzdök ezzel az elképzelésemmel.

Közben Panka be volt zárva. A kerítésen át szemlélődött. Okos kutya. Szerintem már megtervezte a sorrendet ami szerint végig fog haladni a növényeimen és egymás után kicibálja őket a földből. Látszott a szemén.

Nem Ő a rossz, én vagyok hülye.


13

Mimoooo írta #
2008-04-03 08:39 csütörtök

Tegnap délután korán hazajött. Ma reggel késöbb akart indulni. Felöltözött, készülődött, mellémült az ágyba a friss kávéval. Egyszer csak határozottan kijelentette, hogy ma nem megy sehova. Majd holnap elintézi a dolgait. Hát jóóóóó No azért megkérdeztem, hogy mit kér enni, ha már egyszer így a nyakamon maradt...

Jó a napom-pom-pom-porrrorrrrpompom


1

Mimoooo írta #
2008-04-02 10:39 szerda


9

Mimoooo írta #
2008-04-02 09:48 szerda

Annyira belejöttem a sajtgyártásba, hogy ma ementálit csináltam, lyukacsosat!

A tejesmeber meg olyanokat mondott, hogy zavaromba a szőnyeg alatt kúsztam haza, pedig Apu is ott volt. Aztán meg kezembe nyomott egy darab sajtot ajcsiba.

Apuval feleztük a zsákmányt.

No nemhiába diétázok, az ajándék sajt a kézzel fogható eredmény

*öööö igen, lassan annyi sajt lesz itthon, mint tea*


6

Mimoooo írta #
2008-04-01 21:30 kedd
..még nem ért haza....

0

Mimoooo írta #
2008-04-01 19:16 kedd

Lehet, hogy nyertem egy uatzást...

....vagy egy autót....

..vagy az álomházat.....

..vagy néhány válogatott szitkot, már nem fogom megtudni.

Történt ugyanis, hogy csörgött a telefonom (ühöm az a szép csili vili fekete pomponos). Felvettem, de a túloldalon csak addig jutottak, hogy Kicsi Mimoooot keresik én belekiabáltam, hogy:

E L N ÉÉÉÉÉÉ Z ÉÉÉÉÉÉÉÉ S T !!!!!

és lecsaptam. Rohannom kellett, mert Geri kidobta a taccsot.

Azóta se nem cseng.

*Geri jól van,nem beteg*


4

Mimoooo írta #
2008-04-01 08:35 kedd
Miért van az, ha egyik nap véletlen előbb hazaér az ember férje, mint ahogyan azt vártam, azt gondolom ez már mindig így lesz?!

3

Mimoooo írta #
2008-04-01 08:33 kedd

Ha reggel az ember lányának a pocijánál egy ici pici férfi ember összegömbölöydve durmol, akkor egész egyszerüen LEHETETLEN kikelni az ágyból és ott hagyni a kis gombolyagot!

Az egyetlen oka ha mégis megteszem a hencegő Hercegnőm.


1

Nincsenek megjegyzések: