2009. július 10., péntek


2007. december

Mimoooo írta #

2007-12-31 17:12 hétfő

Csak úgy gyorsan egy SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY:

EZÚTON ÉRTESÍTJÜK A KÖRNYÉKBELI LAKOSOKAT, HOGY FUSSON KI MERET LÁT!!!!

MENTSÉTEK AMI MENTHETŐŐŐ!!!!!!

*Gábor elruccan tüzijátékért*


A fent említett esemény elmaradt. Mármint Gábor nem ment el tüzijátékért....Pitti hozott magával.


1

Mimoooo írta #
2007-12-31 11:00 hétfő

Tegnap a nagy bevásárlásban épp csak a legfontosabb maradt el. Így most még futunk egy kört. Sajnos nem tudok mindenkinek külön-külön, ezért így egyben:

BOLDOG ÚJ ÉVET!!!!


6

Mimoooo írta #
2007-12-30 20:19 vasárnap

Hiányzik, hogy a telefon most nem nála van. Beleüvöltenék, hogy:

-Gyereeeee mááár haza, nem bííírok velük!!!!!!!

De nem tehetem, úgyhogy Ő most nyugodtan sétál és vásárolgat, én meg idegbajt kapok. (lásd: Dórinak hajmosásos napja van)

*tajtékzó mimoooo*

Lehet, hogy tudta mi lesz itt ma este???!!!


3

Mimoooo írta #
2007-12-30 10:26 vasárnap

Reggel az asztalon megtaláltam Apjuk telefonját. Kaptam volna a sajátomat, hogy felhívjam elmondani neki, hogy a kezembe van az övé ne keresse, de eszembe jutott, hogy ez így nem fog menni. Tehát az övén (mert az enyémbe nem tudom benne van-e még ) megkerestem a munkahelyi számát. Egyet csörrentettem csak, mert nem voltam biztos, hogy tényleg ott van. ( nem, nem csajozik csak több állomáson is dolgozik) Egyből visszahívott, aszongya:

- Szia, azt hiszem otthon hagytam a telefonom.

- Igen, azzal beszélsz. Mármint én beszélek azzal

- Megtaláltad?

- Nem, még keresem

pici csend, agyfogaskerékcsikorgás hang

- Most tényleg?

.... a mi saját bejáratú teremtés koronájának logikája volt olvasható.

*ezért este tutira popsitapsi lesz, tyuhéééj!*


12

Mimoooo írta #
2007-12-29 12:25 szombat

Áááácsiiiiiiii!!!

Ezer szikra és parázs!

Mckoy?????


0

Mimoooo írta #
2007-12-29 11:33 szombat

Ma este Gáborom VALAKIK hazaszállítmányozzák. Bezony. Ráadásul Ti is ismeritek ŐKET.

Nem, nem a Télapó.

Hm....

*Mimoooo elgondolkodik*

Bár lehet, nem esküszöm.


3

Mimoooo írta #
2007-12-28 20:55 péntek

6

Mimoooo írta #
2007-12-28 20:54 péntek

Ezeket ma hazafele készítettük.


3

Mimoooo írta #
2007-12-24 17:19 hétfő

http://www.icq.com/img/friendship/static/card_18991_rs.swf

Az idei nyertes


4

Mimoooo írta #
2007-12-24 08:56 hétfő

Mazsi háromnegyed ötkor kért elsőnek enni. Belegondolni is rossz mennyire jó lett volna, ha nem éjjel sütünk sütit meg csomagolunk ajándékokat...

Na de:

MINDEN ERRE TÉVEDT SZERENCSÉS ÉS SZERENCSÉTLEN LÉLEKNEK BOLDOG KARÁCSONYT!


15

Mimoooo írta #
2007-12-23 21:44 vasárnap

Gábortól sok szeretettel.

0

Mimoooo írta #
2007-12-23 20:21 vasárnap


1

Mimoooo írta #
2007-12-22 09:54 szombat

Mi lenne, ha karácsonyi takarítás címén szimplán nem venném fel a szemüvegem az ünnepek alatt???


9

Mimoooo írta #
2007-12-22 09:51 szombat

Tekintettel a hirtelen megnövekedett térfogatomra a térdgyem kalácsa jól megaszonta nekem és kiszúrt velem, ugyanis meg nem szűnő fájásba kezdett tegnap óta.

A karácsonyra szánt hal csapkodja meg a hátulsó úszástsegítő szervével!


3

Mimoooo írta #
2007-12-21 07:40 péntek

Nem írok egy pirinyit, mert uccsóhajrázunk, meg különben is a még ki nem hült érzelmek még jobban melegedése végett nyálas, ömlengős rózsaszín vattacukros bejegyek

lennének...

Mimoooo voltam, innen a fellegekből

...öööö Csi, Panka megette a lapot, bizté érezte a gyerköcök illatát rajta ...de összerakosgattuk


5

Mimoooo írta #
2007-12-20 21:22 csütörtök

Nem szeretem ha Gáborom éjszakás.

Olyan egyedül érzem magam, valahogy.

Bakker, hogy odanőttem ehhez a pasihoz.


4

Mimoooo írta #
2007-12-20 08:44 csütörtök

Jut eszembe nem is dicsekedtem még:

Mostmár fel tudjuk akasztani a kabátokat.

Meg Öcskös teki is magaslati levegőt szív.

Na meg a cipők is rendeződtek ám.


3

Mimoooo írta #
2007-12-20 08:42 csütörtök

vihihiiiiiiiiiiiiii

Kérem szépen vissza az éjszakámat.


1

Mimoooo írta #
2007-12-19 19:36 szerda

Visszavagyok érve.

Huncutka (Hancurka álnéven, mert titkos hadművelet ugyanis egy pirítóst csináltam de nem tudom hogy azt vajon Gábor bünteti-e) már eszik.

Mazslalt( Huncutka adta ezt az álnevet) meg beszunyált addig várt.


1

Mimoooo írta #
2007-12-19 19:14 szerda

Mi a ferde arcszőrzettel ellátott kecskebékáját csücsürészek itt, amikor az egyik törpördög arra vár, hogy pancsiztasam a popsikáját a másik hogy élelemmel tömjem be a lepénylesőjét?!

Hát milyen anya az ilyen?

*ne válaszolj!*


4

Mimoooo írta #
2007-12-19 15:44 szerda

Csittpszt, hogy le tudjam írni amíg Mazsola szundizik!

Egyik nap esett a hó ugyebár. Én meg tehénnek érzem magam, de nem diétázhatom ugyebár (nem mintha menne, csak nagyzolok). Szóval aznap elkezdtem nyafogni férjemuramnak, hogy ugyanmár megoldható-e az a tevékenység, hogy a fent említett fehér kristályos aláhullott képződményt egy seprűvel a kezembe én távolítsam el az udvar területéről. Természetesen be sem fejeztem a súlyos érvekkel alátámasztott mondadóm (fő szavak: súlyfelesleg, testmozgás, fogyás) Ő már bólogatott is. Így esett meg az eset, hogy eszkimónak öltözve (melyet a férjem részéről vihogás kisért, met nem is volt hideg) kivonultam és sepertem...sepertem...sepertem. De azt a hétszázát, hát csak nem esett annyi hó, hogy azt lehesen mondani: IGEN elég volt ahhoz, hogy jó legyen. Úgyhogy kitörpöltük, hogy majd jól becsöngetek a szomszédokhoz és felajánlom hósöprési szolgálataimat, merthogy fogynom kéne, cserébe csupán csak egy kis sütit kérek (kell az energia, nyah)..és itt ismét ki lettem röhörészve.

Ez a krapsi nem vesz engem komolyan, asszem


4

Mimoooo írta #
2007-12-19 13:25 szerda

ÉHES VAGYOK!

ENNI AKAROK!

HA NEM KAPOK KAJÁT

KITÉPEM A...saját magam haját?! (vagymostmivan? )


6

Mimoooo írta #
2007-12-19 12:11 szerda

Gyúrok a "jobb napok"-ra.

Egyenes derék , jobb kézzel is emel, nem erölkődik és PIHEN.

Gábor azt mondta, ha megtudja hogy főzök leveri a bibisemet.

jujjjj


12

Most kaptuk :) #
2007-12-18 13:48 kedd

Egyszer volt, régen volt, a Mikulás karácsony előtt észrevette, hogy a manósegédje megbetegedett. De a segédmanók nem tudtak olyan gyorsan csomagolni, mint az igazi manók. A sok baj közepette Mikulásné bejelentette, hogy az édesanyja velük fogja tölteni a Karácsonyt. Szegény meggyötört Mikulás ennek hallatán kiment a rénszarvasszánhoz, de szomorúan vette tudomásul, hogy az 5 rénszarvasból 3 vemhes, 2 meg ismeretlen helyre távozott a kerítésen átugorva. Ezek után a teljesen összetört Mikulás bement a házába, hogy igyon egy kis pálinkát, de azt látta, hogy a segédmanók már mindet megitták. Erre olyan mérges lett, hogy a kezében tartott poharat összetörte. Mikor össze akarta söpörni a szilánkokat, rájött, hogy az egerek régen megették a seprűt.Ekkor csöngettek, és a lelkileg meggyötört Mikulás ajtót nyitott. Az ajtóban egy angyalka állt, kezében karácsonyfával. Az angyalka így szólt:

- Hát nem csodálatos a mai nap?

Így alakult ki az a szokás, hogy a karácsonyfa csúcsára angyalkát húznak


6

Mimoooo írta #
2007-12-15 18:03 szombat

Apjuk másfél órája jön haza a nagybüdösből és még messze van attól, hogy ide is érjen.

..és én nem is szeretem a havat, mert hideg és vizes is, és a hideg vizet sem szeretem. A forró víz egy kádban na az a tuti.


7

Mimoooo írta #
2007-12-15 15:56 szombat

A macska nyalja körbe a száját!

Kezd elhatalmasodni rajtam a fejfájás.

Anyu meg varrt nekünk lábtörlőt. Nemtudom mit gondolt miért nincs nekünk olyanunk.

Mostmár tudni fogja....Egészségedre szemünk fénye, drága Panka....


2

Mimoooo írta #
2007-12-15 13:06 szombat

Biztos ami ziher alapon:

Én Gábor tételeit gépelem nagy - nagy szorgalommal.

Aki mást terjeszt hazudik.

Beeezony


0

kérés #
2007-12-15 10:51 szombat

Szerelmünk hisztis gyümölcse mostmeg azon szomorkodik, hogy nem kap levelet, mert minden levelet nekünk címeznek. Én hiába ajánlom fel neki a számlákat azt nem akarja. Kétévénete eljátszuk ezt a játékot. Én magam hiába írok neki és adom fel postán, nem vigasztalja. Éppen ezért ha valakinek lenne kedve egy pár sort írni Hancurkának és postára adni, hát azt megköszöném.


16

Mimoooo írta #
2007-12-13 08:26 csütörtök

Ez itten egy karika benne egy tizennyolcassal

Szóval tegnap éjjel IGEN le lettem fektetve sőőőt be is lettem takargatva és volt nagy nyögdécselés is a sötétben.

Rosszul csücsültem le és beállt a derekam

Nesze nekem arab démon meg lobogó sörény...


11

Mimoooo írta #
2007-12-12 22:46 szerda

Elhatároztam, hogy ma a vásárlás során szert teszek egy olyan női csipke vacakra amitől szexis leszek vad és ellenállhatatlan. Berontok AZT viselve a szobába megrázom a sörényem és akkor huuuuu meg haaaaaaa (meg hehehehee ) Bementem egy igéretesnek tünő boltba majd sokat törpöltem azon vajon mekkora most a TEST. Kértem eladói segítséget, de munkamániás eladóm végigmért ( arcán : ez akár a vécé ajtót is magára akaszthatja nem lesz szexis arckifejezés) és azt mondá lehet próbálkozni. Próbálkoztam is! Nanáhogy, mert azt gondolom így is dögös leszek egy tütüben csak megfelelő háttér mint például egy kupac elefánt vagy viziló és megfelelő megvílágítás lásd: éjszaka kérdése az egész. Az általam kiválasztott darab fekete anyaggal be is vonultam próbálkozni az erre kijelölt helyre és amint belebújtam a magam módján egyből szirénként kezdtem el mozogni. Mondom a magam módján, ugyanis felül volt az úszony, merthogy szűk volt az az átok ruca benne ragadt végig a karom és próbálkoztam kivergődni magam a fogságból.Emelt fővel távoztam a tett színhelyéről majd egy kis szünet után amíg elhitettem magammal, hogy nem lehetlen a vállalkozás amibe belefogtam bevonultam egy másik üzlethelységbe és bezony három tütékből kiválasztottam egyet és elrobogtam mielőtt kiröhögöm magam.Na és hogy szexis vagyok- e benne? Látta valaki a Három testőr Afrikában-t? ...Leila az arab démon hozzám képest ipari tanuló


Félreértések elkerülése végett : nem panaszkodom csak mesélek


9

Mimoooo írta #
2007-12-11 22:02 kedd

Holnap elviszenk vásárolni!!!

Beeezony

A miniatűrök meg le lesznek adva.

Beeeezony

Viszont egész éjjel fejem a tejet csöppetnek

Beeezony


8

Mimoooo írta #
2007-12-11 17:13 kedd
Vagyok, csak elúsztam ezzel a karácsony dologgal, meg aztán Gáborom is itthon van...

2

Mimoooo írta #
2007-12-10 14:22 hétfő

Tudjátok mit?

Most jól elmegyek a fenébe oszt kész.

*de előtte iszom egy kávét*


4

Mimoooo írta #
2007-12-10 11:05 hétfő

Most fogom fel:

Két hét múlva karácsony???????

Baaaaaszkiiiiiiiiiii!!!!!


11

Mimoooo írta #
2007-12-10 09:48 hétfő

Én lenni nagyon álmosos.

Kivételesen nem Mazsiztam éccaka, Apjukoztam meg vállgazdoztam.

Viszont drukk Apjuknak, ma vizsgázik esélye egyenlő a nullával de hát legalább megpróbálja, nemigaz?


5

Mimoooo írta #
2007-12-07 20:39 péntek

Ez egy titkos bejegyzés lesz, kéretik nem elolvasni ám!

Tegnap éjjel, amikor már végre közel jártam ahhoz, hogy ágyba rakjam magam arra a másfél órára amit Mazsika alszik fogat mostam. No nem ez a nagy titok. Csak annyira keresztbe álltak a szemeim, hogy a fogkrém helyett nanáááhogy a tubusos arckrémemet nyomtam a fogkefére és egyáltalán nem ízlett. No persze erről mélyen hallgatok, mert ha Apjuknak elmesélem kinevet és nem szeretnék kinevetve lenni, mert én egy komoly érett nő benyomását akarom kelteni. Az olyan szexi. Szóval ezért nem szabad ezt a bejegyet elolvasni!


14

Mimoooo írta #
2007-12-07 16:06 péntek

1. jelenet

Szereplők:

Anyu: Anyu

Mimoooo: én

helyszín: ebédlő

M: -Anyu vettem körmöt, csinálok egy kis körömpöreszt valamikor, majd megbeszéljük hogy akkor ne főzzetek.

A:-Jó akkor áthozom a kuktámat abban gyorsan megvan.

2. jelenet kicsit később

Szereplők:

Anyu és Mimoooo,

helyszín: ebédlő

-Na itt van a kukta, ezt itt íííígy azt meg....-közben Anyu kuktázik

Mimoooo felhúzott szemöldökkel nézi

-Te Anyu ebbe belefér 4 köröm?!

-Nem, főzzél benne hármat.

-De négy körmöt vettem, hogy főzzek hármat?

-Jó akkor főzzél benne mást.

-De miért főzzek benne mást ha körmöket vettem???


4

Mimoooo írta #
2007-12-07 13:17 péntek

Az elöző részek tartalmából:

Mimoooo otthon van és azt hiszi nem beszél senkivel, erre valaki mindig szól, hogy de bizony igen, pölö vele (Firka, Pitti) Hősnönk tehénnek érzi magát és fokozza ezt az érzést a a sterilizálás céljából főzött fejő berendezés is. Viszont épp készülődik elhagyni kis időre az otthonát és ez feldobja reménykedik kicsit kiszükül az ami beszűkült.

Ami most van:

Mimoooo el is utazott bár csak az anyóshoz, a bevásárlóközponthoz és az ügyvédhez jutott el mégis feldobódott. Megállapította, hogy a városi közlekedést nem szereti, mert bedugult és tapasztalatott gyűjtött mely szerint a csilivili irodaházban furcsán nézik az ember lányát ha egy csecsemővel (aki bőg) fel alá sétálgat motyogva és dudolva.Továbbá azt is megtudta, hogy hiába ír listát úgysem az kerül a kosárba.Szeretett volan tanuló kutyust is vásárolni, de mint kiderült hiába hirdetik nem volt és nem is lesz a nagyáruházba, ez szörnyű (mindenki szörnyülködni!! ).Aztán éjjel hazaérkezett megitta a sörét és álomra hajtotta vigyorgó fejecskéjét.

A következő epizodból előzetes:

Mimoooo tervezi a karácsonyt, de úgysem tudja megcsinálni amit akar.


3

Mimoooo írta #
2007-12-06 22:11 csütörtök

Piszok jól vagyok
Beeeeeeeeee


0

Mimoooo írta #
2007-12-05 12:33 szerda

Ebédidő van. Kinek mi fő a fazékban. Nekem spéci fejőgép.

Méghogy nem is vagyok tehén...


6

Mimoooo írta #
2007-12-05 11:04 szerda

Az éjszakát nem töltjük itthon és fogok más emberekkel is beszélni, mint az Anyu, Apu, Dóri, Gergő, Gábor, postás és tejesember.Ott lesz pölö az Anyós, meg a Sógornő Sógor és a tökmagjuk. Talán...talán még a buliba is eljutok...akkor meg ott lsz Zeusz a felesége meg az ikrek.

Tömeg baszki tööömeg

*Jah a felsorolásból kimaradt Z a szomszéd akivel szoktam telefonon beszélni, hogy ki hozza haza az oviból a tökmagokat...aztán belöki az enyimet a kapun...*


8

Mimoooo írta #
2007-12-04 11:39 kedd

Nemcsak pirulni hanem lilulni is képes vagyok.

Ezt akkor tudtam meg amikor a védőnő előrántotta a fiókból "az újságot" a doktornő orra alá nyomta és közölte, hogy na én vagyok az nézze csak ott a nevem is. Ráadásnak kigyűjtötte az összeset és ott előttem átadta olvasásra és mellesleg gratulált is.

Én meg csendben süllyedtem a földbe...


8

Mimoooo írta #
2007-12-04 08:07 kedd
....de nekem nincs kedvem készülődni a karácsonyra...inci finci se

5

Mimoooo írta #
2007-12-03 20:44 hétfő

Most menek és Hófehérkéset játszom.

Benyomok az arcomba egy almát, befekszem az ágyikómba és várom, hogy a későn hazatérő szerelmesem csókja keltsen mély álmomból.


0

Mimoooo írta #
2007-12-03 12:11 hétfő

Írtam és el is tökítettem egyből.

Így most sajnos nem fogjátok megtudni, hogy a cégemtől kaptam Mikulásünnepségre meghívót és még telefonálltak is hogy menjünk meg, hogy nem fogyok hanem hízok, de a lényeg hogy van tejecske és különben is van aki szerint jól áll és azt sem, hogy tudok olvasni újra ezért átmentem könyvmolymimooooba. Sajnálom, de én nem pötyörészem be újra .


4

Mimoooo írta #
2007-12-01 16:39 szombat

Hancurka és Mazsola átköltöztek a képeikkel és napi eseményeikkel együtt a www.tokmagek.blogol.hu oldalra


3

Nincsenek megjegyzések: