2009. július 10., péntek

2007. július


Mimoooo írta #

2007-07-31 19:30 kedd

A fodrász háromórányi tötyekölés után olyan szép vöröses barnásos narancsos hajat csinált Nekem, hogy Pumukli hozzám képest egy kopott megszürkült kis paca... és mintha locsolás közben a paradicsomok is sárgultak volna az irigységtől

Miközben kipakoltam a mosógépet találtam egy húszforintost. Fel is lelkesültem, hogy látja a szívem csücseke aki azt várta hogy mikor szedhet fel a padlóról, hogy még itthon is csak a munka, meg a pénzmosás. Mire oldalbordaadományozóm kijelentette, hogy majd jól felnyom az APEH-nál. Én pedig a legpajkosabb tekintettemmel a vállamfölött visszakérdeztem, hogy ugyan miért kell azért elmenni az APEh-hoz. Erre fogta magát a drága odasétált teljes nyugalommal a konyha falához és elkezdte lebucbarizni... Na de most miért???

A nap eseményei az értelmes NŐ és a konyha tükrében című rovatunkat olvashatták.

Köszi a figyelmet, igérem egy hétig kussolok....


8

Mimoooo írta #
2007-07-31 09:51 kedd

Tegnap kezdett el a lelkünk háborogni..vagyis nem előbb elkezdtett, de tegnap megerősödött a dolog. Ma máshonnan jött még egy kis impulzus, amitől már hagosan morgunk, mint a bolhás kutyák...


4

Mimoooo írta #
2007-07-31 08:33 kedd

- A reggeli kávé ma hányingert okoz

- Aki nem bír magával pokrócba csomagolt ugrókukacként végzi és megnyúvasztódik

- Ma megrenoválódik a bozont a fejemen

- A müzlisdobozok megmondják a titkot, de mi nem hittük és kitöröltük

Különben pedig mindenki meneküljön Hajdúszoboszló és Debrecen környékéről, mert csacsikacsalád holnap érkezik.

Jah igen és álmos és nyafka vagyok.


7

Mimoooo írta #
2007-07-30 15:18 hétfő

Tegnap volt a faluban a búcsú.

Ott álltam a körhintánál, sminktelenül farmerban csoszogós papucsban amikor odajött két volt osztálytársnőm, mindkettő szabad préda. Mély dekoltázs, belőtt séró, tökéletes smink minden ami kell. Zavartan közölte az egyikük, hogy mindenki akivel találkoztak vagy terhes vagy már van gyereke és szomorúan megsimogatta Hancurkát.

Na azóta olyan mélyen kussolok a tehén seggemről, hogy csuda.


7

Mimoooo írta #
2007-07-30 09:49 hétfő

Lazacunknak:

Hancurka, Gáborom, Mazsi & Mimoooo pocaktársulás


1

Mimoooo írta #
2007-07-27 23:00 péntek

Miért van az, hogy mi nők épp abban az állapotunkban veszítjük el a nőiességünket, amikor valójában épp a legnőiesebbek vagyunk?

Tehénnek érzem magam, és engem igazol az a tény miszerint nemsokára tejet is adni fogok....

Na már megint a kismamaságról nyafogok.

Valaki lőjjön le!

Köcce


8

Mimoooo írta #
2007-07-26 08:44 csütörtök

Érdeklődésem az internet iránt olyan mértékben megfogyatokozott, hogy az már beteges. Oda a netfüggőségem??????????

Kérem szépen tessék szíves lenni meggyógyítani!


11

Mimoooo írta #
2007-07-25 17:45 szerda

Hancurka:

-Tudtad, hogy a nem mindegyik tüzet lehet vízzel oltani?

-Hanem folyékony hidrogénnel...

-Igen, és nekünk van itthon?

Apa közbevág:

-Hálistennek nincs, ki tudja mit művelne azzal anyád...


3

Mimoooo írta #
2007-07-23 23:29 hétfő

Összefoglalva a mai napot a világ végére mennék. Bár már most is ott vagyok...

És okosabb maradok, ha most befogom egy kicsit.


14

Mimoooo írta #
2007-07-23 14:36 hétfő

Kérem szépen itt olyan punnyadás van, hogy asszem inkább menek takarítani.

Mondjátok ti is takarítotok azért nem vagytok???


3

Mimoooo írta #
2007-07-22 23:16 vasárnap

A szúnyogok szeretik az egyébként is bibis bokámat megcsípni. Nem is egy, egyből sok...hogy a lecsapolójuk dugulna el nekik...és és kapjon defektet az összesnek a jobb szárnya...

Dögök


0

Mimoooo írta #
2007-07-22 19:38 vasárnap

A mai nap folyamán a hőségre való tekintettel feltett lábbal olvasgattam egy langyos kis történetet, sok folyadékot ittam és úgy viselkedtem ahogyan az egy kismamához illik. Arról sajnos semmi információm nincs, hogy akkor mitől lett a konyhám homár színű némi mediterrán behatással.....

Gábor is pihentette a karját, Apu masszírozta neki, finom kencével kenegették.Arról ismét nincs információm, hogy akkor hogyan dőlt le jó néhány mellékhelység és a használt téglák mitől állnak kupacban, és ezen a ponton is befigyel a konyhám új színe is....

Szóval mi jól viselkedtünk....


4

Mimoooo írta #
2007-07-21 22:54 szombat

Pankus élvezi a hőséget hosszú bunda ide vagy oda. A legjobban labdázni szeret a vízben. Kár, hogy ezt a tevékenységet a gyerekmedencében csinálja kitúrva onnan Hancurkát. A locsolóval is megkergettük szegény ebet Most aztán lucskos is és sáros is, de veszett boldog kuty, és mi is kiéltük gonosz hajlamainkat. Bár fogalmam sincs miért többes számban beszélek, amikor csak Apjuk kergette szegény párát....

Jah igen és a fent említett hímnemű egyed megberetválkozott, és a haját és megnyírbálták. Pff

POPSIKÉPŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰ


4

Mimoooo írta #
2007-07-21 19:04 szombat

Nagy arc vagyok!!!

*Jaja, ebben a melegben az is dagad *


1

Mimoooo írta #
2007-07-21 10:36 szombat

Jelentem alásan én feldobom a pacskert....


2

Mimoooo írta #
2007-07-20 21:19 péntek

Összefoglaló a zsédenyi kiruccanásunkról:

Sóhaj, sóhaj, vigyor, sóhaj sóhaj, vigyor sóhaj ...

Most egy kis pihenő és indulunk Hajdúszoboszlóra és Debrecenbe


1

Mimoooo írta #
2007-07-20 19:14 péntek

Mi a fityfiritty törpént itt??????


6

Mimoooo írta #
2007-07-16 21:13 hétfő

A n i k ó !


2

Mimoooo írta #
2007-07-16 10:54 hétfő

Szóval akkor pakolás, mert eljött a várva várt utazás ideje.

Erre nanáhogy én hülyepicsaságom jól bedepizik....mert tavaly akkora hálóinget tettem el, mint most a bugyim, az idei hálórucim meg akkora, mint a tavalyi lepedő....tavaly parfümöt csomagoltam, idén visszérkrémet..és tavalyi fodros mini is az eszembe jutott ami idén max a combonom tartaná meg a harisnyát...

Tudom én, hogy nekem most nagyon jó, sőt jobb, mint tavaly de akkor is nőből vagyok és csábítani akarok...jóóó, tudom hol kell akarni...


update: Végül is időközben rájöttem, hogy nincs miért aggódnom. Gábor rajtam kívül egy nőt sem vesz észre...ezzel a testtel beállok valahova, tutira nem látszódnak a neki tetsző karcsú hölgyek

T e s t , a tikos fegyver...


7

Mimoooo írta #
2007-07-15 21:48 vasárnap


5

Mimoooo írta #
2007-07-15 20:39 vasárnap

Azt árulja már el valaki, hogy az egyszer virágzós kaktusz miért épp az éjszaka folyamán öltözik harci díszbe?

Már két növény elvirágzott anélkül, hogy sikernyált volna leképezni...

Na de ma éjjel a harmadikra előkapjuk a zseblámpát, ízzitjuk a vakut....


6

Mimoooo írta #
2007-07-15 17:39 vasárnap

Kedves barátaim, bloggerek!

SEGÍTSETEK!

Aranyhal és Firkusz (a két diétázó) a nálunk tett látogatása során kievett minket a vagyonunkból. Jelenlegi helyzetünkben a hónap végéig sem tudunk mit enni.

Ezúton kérnénk adományaitokat a bankszámlánkra utalni illetve az élelmiszer segélycsomagokat elküldeni szíveskedjetek!

Hálás köszönet!

Mimoooo család

*PPPPPPPPP*


17

Mimoooo írta #
2007-07-14 21:40 szombat

Üdvözlet Mimoooo-falváról!

Itt a Mimoooo-Gábor-Firkusz-Lazac TEAM!

A mai nap eseményei:

1. Hancurka szerint csábító volt a leves.

2. Firkusz egész nap nem evett semmit, még Lazac lángosából sem, dányi kolbászt sem és mégis Becherofkát kellett inni a fájó pocakjára...ki érti ezt????????????

3. A helyi kocsmák végiglátogatása kimaradt a fakultatív programból..helyette Gábor sebhelyét csodáltuk..

4. Gábor még nem ment világgá, egész jól tűri a társaságot, viszont Hancurka már igen!

5. Hosszasan tagalatuk Lazac és Firka sz&sz életét! (Mimooooé rendben van!)

6. És a mai napnak még nincs vége.....sőt holnap jön egy vasárnap!

Jóccakát, léptünk inni....

Üdv: MI


7

Mimoooo írta #
2007-07-13 20:01 péntek

Dórika ma:

Apának:

-"Megtisztelnél azzal, hogy töltesz Nekem?"

Anyának:

- Amikor már kisebb leszel együtt fürdünk?"


2

Mimoooo írta #
2007-07-12 17:53 csütörtök

A mai nap folyamán az alábbi versenyekből került ki Gábor abszolult győztesen:

- Hogyan nyírjuk a fűvet minnél tovább

- Ki tudja a legjobban idegesíteni a szomszédokat a szegélynyíróval

Ehhez kapcsolodó egyéb kategória:

- Ki tudja a legtöbbet ki és bekapcsolni a szegélynyírót

- Ki tud a legtöbb vacakot összeszedni a szegélynyíróval

- Ki tudja az asszonyt a hintaágyban szemen találni egy szegénynyiróból kieső valamivel

- Ki hagy a legtöbb koszt maga után a szegénynyírás után

- Ki tudja legjobban összefoltozni fűnyírással simává varázsolt gyepet a....na mivel?


5

Mimoooo írta #
2007-07-12 08:42 csütörtök

Tegnap a dokibácsim is kuncogott már azon, hogy a picurka mennyire izeg mozog a pocakban.....éppen ezért az, hogy a családban a nemek aránya miként alakul nem derült ki. Dokibácsi azt mondta nagyon röstelli a dolgot, de nem tudja megmondani. Azt feleltem hagyja nem is olyan fontos. Viszont az már látszik, hogy a miénk. A kis gézengúz


3

Mimoooo írta #
2007-07-11 07:47 szerda

Tessék mondani a napjában többször elkapott már kóros röhögőgörcs árt Mazsinak???


9

Mimoooo írta #
2007-07-10 22:17 kedd

Visszakaptam a gyerekem meg egy bónuszt is itt egy perc nyugalom sem lesz az tuti....a kölcsöngyerek péntek este vissza jár, úgyhogy Firksuz nem lesz szivárvány alatt alvás.

A ház meg visszaállítva lakhatóvá és kitakarítva.

Szombaton pedig Lazac és Firkusz érkezik

No csak azért szólok, hogy ha eltünnék legyen sejtés mit csinálhatok..


5

Mimoooo írta #
2007-07-10 07:33 kedd

A volt főnököm lábnyomával díszitett pólóban nyomatom a takarítást.


6

Mimoooo írta #
2007-07-09 21:24 hétfő

Ma nehéz napom volt, fáj is a fejem rendesen, meg a lábikóm is zsibog és éhes vagyok és nyavalygok is Gáboromnak, hogy másszon le a létráról együnk valamit és dobjunk egy hátast az ágyba egy jó kis filmmel...majd holnap, semmit nem visznek el a csenőmanók ebből a házból. Tudom a szennyesekkel már kipróbáltam.


1

Mimoooo írta #
2007-07-08 22:14 vasárnap

Ahogy elnézem a naptárat amire észbe kapok szeptember...atyaég de gyorsan rohan az idő.

Na most ami azt illeti rugdosnámis, hogy még még még gyorsabban


3

Mimoooo írta #
2007-07-08 11:21 vasárnap

Mai napi csúcsmondat:

-" Te virágosrétet rajzoltál a hasadra?????"


5

Mimoooo írta #
2007-07-08 09:53 vasárnap

A jövő héten ezen az ágyon fekve nem alszok.

Végre utazunk!!

Na jó, a bezárt házba Apjuk maradhat....


3

Mimoooo írta #
2007-07-08 08:44 vasárnap

Bezárnám az ajtókat, elhúznám a függönyöket, kihúznék telefont, internetet, kiraknám a férjem és lennék csak úgy a nagy semmibe bele.

Ehelyett szavak nélkül fogok takarítnai, pakolni, festeni mint egy felhúzható játék.

Hülye pics szindróma? Lehet. Leszarom.


0

Mimoooo írta #
2007-07-07 21:22 szombat

Amikor pöttyet ideges vagyok sütök vagy takarítok. Most sütök főzök takarítok így este..még jó hogy van mit...

Ha a családunk így halad egy nap alatt megcsináljuk mindazt amit vagy két hónapra beterveztünk....

Asszem.


2

Mimoooo írta #
2007-07-07 12:23 szombat

Gáborom végre megőszült, a feje búbjától a szempilláján át mindene. Még vagy egy órán át élvezhetem, mert megy zuhanyozni. Így jár aki falat csiszatolt, ugyebár. Ebéd után alvás. Így a rumli kellős közepén, ugyanis kisebbségi sátoros lagzi lesz tőlünk nem messze. Ez azt jelenti, hogy éjjel itt senki nem alszik. Majd akkor folytatjuk a munkát.

A konyhámban való festegetés elmaradt, nem vagyok ma valami fényesen. Alvás után megyek is Apuhoz kezelésre.

Dinnyém viszont van dögivel, nagy baj nem lehet.

Jóccakát!


4

Mimoooo írta #
2007-07-06 17:22 péntek

Fehérre a kazánházat!

Végy egy jól lestrapált kazánházat, lehetőség szerint olyat aminek a csövektől nehezen hozzáférhető részébe robbant fel a tavalyi málnaszörpöd. Találd ki azt, hogy kifested hófehérre.Képzeld, hogy egyzserű a feladat , mert Te egy talpraesett csajesz vagy. Rámold ki. Hozd a bekevert festéket és az ecseteket. portalanítsd a falat. Egy perc után jusson eszedbe, hogy nem bírod a port. Tégy fel egy pormaszkot, majd rongyolj a tükör elé és vágj grimaszokat amíg a párod nem lát. Ha meguntad irány vissza portalanítani a falat. Ments meg néhány pókot. Ha ezekkel megvagy végre jöhet a festés. Mártsd az ecsetet a festékesvödörbe. Húzd végig a falon, csöpögtesd szét. Ennél a pontnál talán felmerül az a halovány emlékkép, hogy az ecsetről lehúzzuk a felesleges festéket. Innen már hiheted, hogy sínen vagy. Vedd észre azt a tény, hogy Neked a lehúzott ecsetből is vadul csöpög a festék. Ne add fel, vízalapú lejön.....Ne felejtsd el, hogy minden lefelé esik, az egyetlen irányba amit most nem tudsz elérni. Igen az ecset is arra esik főleg, ha pont ott a festékes vödör. Halászd ki, de ne fáradj tisztogatással, úgyis mindened már fehér a kezed, a hajad, az arcod a ruhád és a lábad....

Még egy jó tanács. Akkor menj pisilni, ha a párod épp a wc ajtón kívánja cserélni a zárat és már leszerelte, mert akkor tutirta becsapja a szél és úgy kell majd kimenteni vagy ha bevédőfóliázta, mert akkor tutira elvagy azzal a játékkal, hol megkeresd az ajtót....


4

Mimoooo írta #
2007-07-06 07:59 péntek

Álmomban nem az voltam aki vagyok, mást szerettem és máshol éltem, máshogyan. Nem voltam boldog.

Érdemes volt ma reggel felkelnem.


4

Mimoooo írta #
2007-07-04 09:15 szerda
Beindult az állóvízből vad folyó projekt!
Reggel felhívtuk Gáborom anyukáját, hogy a ma éjszakát nála töltenék, úgy alakult, hogy élt nagymamai jogával és szerelmünknek már megszületett és nagy gazságokra képes gyümölcsét kölcsibe kérte 1 hétre. Ha pedig már úgy alakult ám legyen, nekiállunk lakást felújítani.
Lesz nagy üvegajtó beépítés, csuszatolás, festés.....végre nem fogok unatkozni!
Azoknak a személyeknek, akik megígérték, hogy tiszteletüket teszik nálam üzenem, a dologba nem zavar be hogy szét lesz verve a lakás, legalább nem mi romboljuk szét, vagyis ti, mert én most ebben részt veszek, tehát nem ér lemondani!!!!
Na rohannom kell, öltözni, csomagolni, színmintákat bogarászni, méricskélni és egy gyönyörű házikóról álmodozni.

7

Mimoooo írta #
2007-07-03 14:17 kedd

Hmmm.....a horkolásból ami a mellettem lévő kanapéről érkezik a láng eszemmel arra a következtetésre jutottam, hogy Apjuknak nem kell A PÁRNA a piszok jó alváshoz, neki elég AZ EBÉD


5

Mimoooo írta #
2007-07-03 14:07 kedd

Apjukat elküldtem dinnyéért. A parancs úgy szólt,hogy amennyiben kisebbet hoz, mint a pocakom, haza se jöjjön.

Hozott egy 13 kilósat, hát beengedtem

Anyu megvarrta A PÁRNÁT, akkorát aludtam vele a hintaágyban, hogy utánna felhívtam Anyut immár 13x megköszönni.

...a betyárját...mecsoda párna...


4

Mimoooo írta #
2007-07-02 22:21 hétfő

Nehéz éjszakám lesz.... a dinnye és a tej a pocakomból megsúgták Nekem


6

Mimoooo írta #
2007-07-02 20:22 hétfő

Vénségem, drága Firkusz: BOLDOGOT!!!


5

Mimoooo írta #
2007-07-02 20:04 hétfő

Ma a védőnőnél csücsültömben rámtört a pánik, ahogy a babás anyukákat néztem...ilyen is van. Különben fürdikrémmel kenegethetem szexis "kis" testem...és csesztetett a védőnő a súlyom miatt is. Azt mondta egyek sok zölséget ( vacsira lecsó tehát kipipálva), fehérjét(egye fene ütöttem bele tojit) és egy kis vörös hús is fontos (rendi bendi, lehet szó kolbászról is elég vörös az) mégis hízok. Pff tanácsok....mit sem érnek...

A "vasboltosnak" érdemes volt ma felkelnie, Gábor Apuval karöltve beszabadult, vettek fűnyirót, motoros láncfűrészt, szegélyvágót, és valami kerti komposztálót.....kaptunk ajcsiba két konyhai ollót....szerintem azóta dörzsölgetik ott a tenyerüket, Anyu ki van akadva, én a fűnyíróig értem a vásárlást, mellesleg azt hittem megveszük azt a lámpát amit kinéztünk, de azt maaajd......de tőlem.

Aztán meg a lelkiismeretnek is ára van. Gáboré 30 000,-Ft.

...és ma már nagyon mozgalmas napunk volt, hulla fáradtak vagyunk...bár szerintem érezni mennyire ott vagyok a szeren..


1

Mimoooo írta #
2007-07-01 22:31 vasárnap

Ami minket illet elmondhatjuk, hogy élveztük a hétvégét. Ami a vendégeket illeti, nos nem tudok a nevükben nyilatkozni.... de végül is nem kiabálták a kocsiból távozáskor, hogy ide sem jönnek többet, az azért már jó .


5

Nincsenek megjegyzések: