2009. július 10., péntek

2007. június



Mimoooo írta #

2007-06-30 08:25 szombat

Nyah szóval a hétvégi programtervezet:

(finomított verzió)

Ma reggel indítunk friss bagettel. Ez fog alapjául szolgálni a nagy és tökéletes gyomorrontásnak ami a célunk. Én elkezdek almáspitét gyártani a többiek pakolásznak még egy picit, aztán feltehetően megérkeznek a vendégek. A fiúk elmennek vadászni bevásárolni mi meg lányok gyűjtögetünk pletykálunk. Amikor az erősebbik nem tagjai visszaérnek a portyáról szerintem röhögő görcsöt kapunk és még egy rövidke portyára küldjük őket, mindig elfelejtenek valamit. Csak csendben jegyzem meg, én a grillre tippelek, ugyanis az a legfontosabb, mert grillpartira hívtunk embereket és egyetlen árva ilyen jelegű szerkenytűnk sincs. Apró lényegtelen kérdés.....

Ezek után, valahogyan megsütjük a pácolt cuccot, és veszekszünk a gyerekekkel akik csak a nasit eszit. Ami engem illet FANTA narancs...ez most a menő, pedig egyébként meg nem innám..

Este a csapat kivonul szúnyogot etetni szalonnát sütni a tópartra...

Kérdéseimre, mint pl: Ha isztok hogyan vezettek ki a tóhoz, Ha ott isztok hogyan jutunk haza? Ennyiem hogyan megyünk ki ha Te nem tudsz vezetni? - egyenlőre még nem kaptam választ.

Másnap:

Könnyű reggeli, mindenki elfogyasztja a gyomorkeserűjét összecihelődünk, és ismét a tópart, immár Anyuék nyaralója ahol bográcsolunk. Csatlakozik hozzánk még egy pár, pálinka és sör. (itt ismét felmerült bennem a kérdés, hogy szegénykéim akkor hogyan fognak hazavezetni, de le csittpisszeztek)

Aztán hókotrólapát előkeresése és romeltakarítás...bár azt hiszem ez mégis inkább a hétfői program.

Na igen, hétfő az az a nap amikor édi bédi kipihent kismamaként meg kell látogatnom a védőnőt... majd megoldom valahogy

Ennyi voltam, mert odaég a bagett.

Jó hétvégét!!!

HAVEROK BULI FANTA


10

Mimoooo írta #
2007-06-29 12:41 péntek

Mindenki aki él s mozog kitakarítja a házat.

Az életünket miért nem lehet????


4

Mimoooo írta #
2007-06-29 10:05 péntek

Kitöröltem....

Viszont megjegyzem magunknak, most leszünk nagy szarba, és kész...


3

Mimoooo írta #
2007-06-28 20:20 csütörtök

Szóval az úgy volt, hogy Gábor rácsapott a gyerek fenekére viccesen és futni kezdett...le 3 lépcsőfokon, aztán jött a küszöb és megbotlott...szerencsére a jobb kezére esett, a nem bibisre...szerencsére festem a hajam és nem látszik ahogyan hirtelen kifehéredett. Elmondhatatlan érzés volt, azt hittem MOST...csak bementem a hálóba és sírtam. Szoktam vele viccelődni, kinevetni az ügyetlensége miatt (ő dettó engem), de belül elmondhatatlanul féltem.

Bejött és vigasztalt, azt mondta előbb esik pofára, mint a bibis kezére (mert az még annyira nem mozog, hogy maga elé tudja kapni).

Szeretem, nem kicsit nagyon.


2

Mimoooo írta #
2007-06-28 16:53 csütörtök

Az alábbiakban minimitől érkezett TE MIÉRT UTAZOL? című körkérdés sorozat megfejtéseit láthatjátok:

1, Mi a legjobb az utazásban?

Amikor összecsomagolunk, amikor nekiindulunk, amikor odafelé úton már szájmenésem van és vihorászunk, amikor eltévedünk, amikor belépünk a szobába, amikor ki sem csomagolunk és nekiindulunk csavarogni, amikor valamilyen betegséget összeszedünk, amikor éjjel nappal csavargunk vagy épp alszunk, amikor a szálloda személyzete már szinte ujjal mutogat ránk, amikor sokat eszünk, amikor együtt vagyunk és még sok-sok amikor...

2, Hova utaznál legközelebb Magyarorságon?

Zsédeny, kettesben Gáborral, elméletileg ahogy rendbe jön a karja nekivágunk.....el sem tudom mondani mennyire várom.

3, Hova utaznál legszivesebben külföldön?

Bármelyik tengerparta mert már nagyon hiányzik. Dórival nem mertünk nekivágni, mert picinek tartottuk idén szerettünk volna menni, de jobb dolog történt. Remélem Mazsival bátrabbak leszünk.

4, Mi volt az eddigi legjobb utazási élmény?

nem publikus

5, Mi a legkülönlegesebb utazási álmod?

Most épp nincs, ami volt már megvalósult a 4-es pontban

..és mint minden körkérdéses blogolós megválaszolós izébizé olyan, mint egy járvány így áldozatokat gyűjt akik a továbbiakban megkapják:

  • Anikó, aki most ért haza Helsinkiből
  • Zsizsu
  • Csinga (bár amennyit mostanság írni tud jobb lesz ha rá is csörgök, nem mellesleg a nászutamon is ott volt )
  • kismami
  • firka

...ennyi voltam...görcsöltetem a pocakom tovább....


5

Mimoooo írta #
2007-06-28 14:38 csütörtök

Sütöttem egy olyan átlagos kinézetű sütit, ami szenzációs izzel rendelkezik. Mondjuk a hozzávalókból is rá lehett jönni. Ugyanis mákos, cseresznyés mogyorós feketeribizlis.....

Ha kihevertem a gyomorrontásom, mert hogy ráadásul még forró is volt...szóval akkor jövök...

MohóMimoooo jelenti című rovatunkat olvashatták, a fergeteges napi események tükrében


1

Mimoooo írta #
2007-06-28 09:45 csütörtök

Lehetőség szerint ma mindenki akinek nincs egy jó feketeribizlis süti receptje hagyjon békén mert különben keresztbe lenyelem.

És nem fogom bánni...sőőőőt.

Ez van ma.

*vállatránt*


6

Mimoooo írta #
2007-06-27 13:35 szerda

Üldögélek a kanapén Gáborom mellett és elfoglalom magam. Éppen azzal szórakoztatom hihetetlen komoly személyiségem, hogy megbökdösöm a pocit, lélegzetvisszafolytva várok, majd a poci hullámzik egy nagyot. Felszisszenek, eldörmögöm, hogy hát ha harc hát legyen harc és újabb bökdösés, újabb hullámzás újabb szisszenés, újabb harc. Gáborom egy darabig nézi majd közli velem, hogy mi nők bizonyára ezért szeretjük ezt az állapotot. Leveszem a tekintetem a pocról és rácsodálkozom, mire Ő azt válaszolja flegmán, hogy mert beépített játékunk van...na igen...


4

Mimoooo írta #
2007-06-27 09:10 szerda

Miközben eszem kiesik a barack a számból, mert ügyes vagyok és mert megérdemlem.....


16

Mimoooo írta #
2007-06-25 20:35 hétfő

Nyah szóval:

Felmentünk a nagybüdösbe, ahol átvillingereztünk a fertőtlenítőszagúba, ahol nem találtuk akit kerestünk,mert nyakig zöld volt én láttam elmenni ezért vártunk sokat. De aztán én inkább lecsatlakoztam és átmentem az fkfszbe, ahol mindenki nagyon örült nekem és mindenki megmutatta ellenőrzésre tuti ami fix, meg folyamatosan csörgött is. Aztán behívott a nagyfehérfőnök és a kezembe adott kicsi tömött borítékot ez nagyon jó, mert meglesz a szopizos. Aztán csatlakozott Dagobert, levágták a levágandót csak nem mozog fehér és kisebb, mint nekem, de majd jobb lesz. Aztán irány a I. utca, onnan a kék-sárga áruház, onnan a piros légkondissal haza, megint a vad sofőröm volt napszemiben. A fásfaluban az emléktábla előtt kirázta a lelkem, de evvan. Aztán mentük Keményhez, de nem ma van, hanem holnap, úgyhogy majd futunk még egy kört aztán lábbusz hazáig.Augusztus közepéig enyim embör.

Na csáááá


40

Mimoooo írta #
2007-06-24 23:34 vasárnap

Hát nagyon reménykedünk, hogy holnap levágják a levágandót, hazahozhatjuk és jól szétverhetjük...

Szurkolás rendel!!!


4

Mimoooo írta #
2007-06-24 14:05 vasárnap

Van valami olyasféle mondás, hogy az vagy amit eszel.

Ebben az esetben én tök vagyok meg dinnye...

..és érjen már ide az a fagyisautóóóóóóóóóóó!!!!!!!!!!


2

Mimoooo írta #
2007-06-24 09:29 vasárnap

Nem úgy vagyok másnapos, hogy sokat ittam, hanem úgy hogy sokat ettem, és nem is tudtam igazán aluszkálni sem.

Na de egyrészről megünnepeltük Gáboromék sikeres vizsgáit. Másrészről hétvégén fogjuk anyuék telkén kétnapos ottalvós bulival.....Na az lesz a szép kis "ereszedelahajam".

Na csoszogtam pocakgyógyító húslevest készíteni.


3

Mimoooo írta #
2007-06-23 23:23 szombat

Óda napjaink karrierista hölgyeihez...


Nyirkos lett a cicim a pusáp alatt,

Mer az ofiszban a mítingen nem éri a nap,

Pedig, asz'ondják, a szilikonnak jót tesz az úvé,

Mint hó végén a számlámnak az aputól jött lóvé.


A nonfigi a derekamon marha jól mutat,

Tolatáskor jelzi az agyamhoz az utat,
Bár szolcsiban a csajok szerint egész jó a mellem,

De nem nyerhetnék vele még a légzsákom ellen.


Kígyóbőr csizmám, kicsit több volt, mint hetven,

Külsöm, mint egy statisztáé a LeniKrevic klipben.

Mango szatyor, telcsi, szájfény felken,

Fontos az összhang, a trendem rendben.


Karrierem építése nem egyszerű feladat,

Gyakran kell térdelnem, az asztalok alatt.

A píáros szakma nem könnyű kenyér,

A háton fekvő egértől kérges lesz a tenyér.


De hagyjuk is a munkát, mert sietek éppen,

Talizunk a csajokkal a Liszt Ferenc téren.

Péntek esti "Szex és Nyújork" paródia túra

Ez a nagyvárosi, kozmo, trendi kultúra.


Egy negyvenes ügyvéd, álmaim lovagja,

Bájos az a poci, ha fakormányra rakja,
Nem minden a külső, tartja a mondás,

Dzsípiesz és klíma nélkül hiába vagy Hondás.


Ha eltűnnek a pasik, az ágyjelenet után,

Hogy miért történik veled, te csak nézel bután,

Főzni azt nem tudsz, és nem akarsz gyereket,

Egy liter tejért meg nem tartunk tehenet.


Húspiaci értéked, ahogy konvergál a nullához,

Sorsod, mint a folyó, mely olvadáskor hullát hoz.

Macskát tartasz gyerek helyett, beszélsz a kutyádhoz.

A vénlányok klubja lassan téged is elátkoz.


Nem az élet ver, hanem Te szívatod magad,

Kicsit sokat néztél tévét, átmosta az agyad.
Bármit is mond anyukád, és tömi fejed a média,

Az az út, amit jársz, az nem vezet sehova.


Családod az nem lesz, igaz lóvé, mint a pelyva.

De a temetőben tudod, nincs menedzser fejfa,

Az önmegvalósítás, meg a karrier a fő cél,

Te döntöttél, cicám, eszed, amit főztél.


7

Mimoooo írta #
2007-06-23 10:05 szombat

Ma nem van az a nap.

Este meg buliba vagyunk hivatalosak, végre történik valami, erre én az ágyikóba hivatnám meg magam.

Erről jut eszembe a horoszpókom szerint ezen a héten jön álmaim pasija, aki minden téren tökéletes számomra, sőt mindeközben a házasságom tönkre megy. Mondtam is Apjuknak, jól kiröhögött. Bár érdekes módon ez az én uram akkor is kiröhög amikor szexisnek akarok tünni, csak akkor még hangosabban.

Pffff hegyek, asszem az ágyamba megyek és durmolok még.

Pasik.

Ehhhhh


0

Mimoooo írta #
2007-06-22 21:01 péntek

Jah ja ja ja ja és jaaaaah!!!

Hétfőn lesz a NAGY NAP!!!!


7

Mimoooo írta #
2007-06-22 20:44 péntek

Tegnap este kaptam egy egész tálca villanyt.

Különben pedig nem érdemes Gáborommal kötözködni, ugyanis ha azt mondom neki, hogy irigyli a két kicsi kacsóm a csomók kibontása közben azt válaszolja:-"meg a gazella tested..."


0

Mimoooo írta #
2007-06-20 22:24 szerda

Vacsira óhajtottam enni egy kis zsenge locsolás utánni harmatos fokhagymát a szendvicsemhez, mert miért ne alapon. Az elöl ujjközös műanyag kerti papucsomban el is kezdtem csattogni a kert irányába amikor megláttam. Hallottam én előtte is vaalmicske zajt, de hát nem hatnak már meg olyan könnyen a szomszédok. Elsőnek döbbentem álltam, majd visszafordultam és megkértem Gáborom, hogy ugyan jöjjön már ki velem a kertbe, mert én nem akarom elhinni amit látok, nézze meg , mesélje el. Tényleg? Az ebédlőből visszakiabált, hogy jól látom, Ő is rácsodálkozott már. Háát bakker az egyik szomszéd a medencéje elé felszereltetett egy óriás kivetítőt. Akkorát, hogy a kertből sirályosul tudom majd nézni locsoláskor, hogy a Barátok köztben mi történik.Ez ám a királyság


9

Mimoooo írta #
2007-06-20 10:06 szerda

A mai nap folyamán csakcsupán dühből az alábbi szavak lettek törölve a Mimoooo nagyszótárból:

    1. gravitáció
    2. lehajol
    3. felvesz
    4. zoknit húz
    5. leesik

Ezen felül abszolut semmiről nem vagyok hajlandó tudomást venni, ami derékmagasságon alul méltóztat tartozkódni.

P u n k t u m .


7

Mimoooo írta #
2007-06-19 19:54 kedd

ööööööö...találtam egy katicát a bugyeszomban, de én nagylelkűségem felmentette rabságából a kis bozótharcost.....


14

Mimoooo írta #
2007-06-19 19:32 kedd

Mindent megteszük, hogy mozgalmassá tegyük az életünket. A tegnapi nap folyamán a NAGY CSALÁDI KUPAKTANÁCS úgy döntött, hogy belefolyunk a társasági életbe. Ennek a mozgalomnak szentelve az esténket felkerekedtünk és elmentünk fagyizni. 3 km-es sétálás után elértük a helyi kocsmát és vettünk jégkrémet, én a szomszédos netkávézó telefonálló pultosát zavartam meg azzal a cselekedettel, hogy megvásároltam a fennt említett vendéglátó egységben található utolsó csokoládé-mogyoró kombinációjú krémfagylaltot. Miután az árúcserére sor került, majd mindenki megnyalta a másikét, nekiindultunk a hazafele vezető útnak, ami újabb 3km-es sétát jelentett. Mindeközben az utcán találkoztunk 4 emberkével.

Ma reggel ugyanezt a tevékenységet folytattuk és besétáltunk a COOP-ba ahhoz képest, hogy jó szomszéd ismét csak 3 km-re van. Most több emberrel találkoztunk....pezseg az élet aaaz holttutkó.

Firkusz megígérte, hogy meglátogat minket, kéne neki mutatni ám valamit, végülis nem egy nyugodt életvitelű a csaj. Azon kezdtem el törpölni, hogy lassan befolyahatnánk az esti "kiülük a ház elé a padra" partiba.Felejthetetlen élmény lenne számára amint Kővágó Böske az alig másfél mázsájával és helyi ízes káromkodásokban gazdag nyelvezetével elmesélné neki, hogy hogyan is kell permetezni a kertben. Én már csak tudom, az orvosi rendelőben is mellém ült, merthát ugye szomszéd vagyok és elmesélte nekem is. Istenemre ha valaki a hátamra akasztana egy permetezésre szolgáló szerkentyűt a szó szoros értelmében dobnék egy hátast.....

Na mentem, mert Apu a kertben fűnyíróval garázdálkodik és őszintén szólva féltem a málnabokrokat. Mostanában olyan vadul teszik rendbe a kertet....remélem Gáborom keze hamarosan újra teljes fényében mozog, mert.....szóval mert remélem

*......én elmentem a vásárba félkézzel, tyúúúkot vettem a vásárba fél kézzeeeel , tyúúkom mondja kitykárotty, kárikittyom édes tyúkom mégis van egy felk...öööööö...mindegy *


23

Mimoooo írta #
2007-06-18 22:33 hétfő

Ma nem kellett a reggeli, az ebéd sem, csak dinnye kellett volna....a helyi zöldséges erre hozott ajándékba egy felet. Drága jó ember. Kár hogy még sosem láttam az arcát és meg sem ismerném, max az alsógatyójában ahhoz ugyanis már volt szerencsém


6

Mimoooo írta #
2007-06-18 15:42 hétfő

Itt olyan borongós idő van, hogy csak aludni vagy vasalni lehet. Még nem dőlt el melyiket választjuk. Az is lehet, hogy egyiket sem és sóhajtozunk tovább egymást kerülgetve

Izgalmatos történések ezek, kérem szépen!


3

Mimoooo írta #
2007-06-18 07:34 hétfő

Már csak 8 nap!

A fentebb látható vigyor az egész családunk által kifejezett örömködést hivatott jelképezni!!!

Jah, és mi lesz 8 nap múlva? Hogyhogy mi? Felszabadul a fél kötötűm!!!


1

Mimoooo írta #
2007-06-17 20:48 vasárnap

Nemrég az volt a gondom, hogy mit fogunk mi csinálni itthon.....címszavakban:

ropogós meleg kenyér, omlós kakaóscsiga, frissen locsolt kert illat, soha nem látott filmek, jégkrém, beszélgetés éjjel a hintaágyban, virágillat, sokáig alvás,tollaslabdázás, gyereküvöltés, horzsolás betadin.


3

Mimoooo írta #
2007-06-17 09:56 vasárnap

Emlékeztek amikor olyasmiket írtam, hogy szeretném érzeni a szívem alatt a pillangók táncát? Nos nem érzem, amit én jelenleg érzek az a lepkepankráció.....

Mi lesz velem még 20 héten át???


7

Mimoooo írta #
2007-06-16 16:35 szombat


4

Mimoooo írta #
2007-06-16 16:35 szombat


4

Mimoooo írta #
2007-06-16 10:38 szombat

Gyakorlati tapasztalat alapján biztosan állíthatom, hogy szünidő alatt határozottan kevés a házban az egy főre jutó retyók és számítógépek száma...


1

Mimoooo írta #
2007-06-15 19:20 péntek

Gáborom nem díjazza, ha miközben a locsolófejet helyezi át lesből bekapcsolom a szerkentyűt.

Szerintem vicces, és különben is meleg van

Különben is csak egy kis víííííííííz

*Mimooooék kertészkednek című rovatunkat olvashattátok*


8

Mimoooo írta #
2007-06-15 09:14 péntek

Gáborom kézbe vette AZ ÜGYET. Elmondta (ismét) Anyunak, hogy ne kapálon már mindent ki. (persze finoman) , de Anyu nagyon besérült, most kicsi férjem a vasalóját szerelgeti engesztelésül. Én teljes csendre vagyok intve ingerültség címén. Pedig nem vagyok ingerült, csak épp nem szólalok meg


9

Mimoooo írta #
2007-06-15 07:49 péntek

Valaki lenne olyan drága, hogy észhez térít?

Mostanság kissé magamba fordultam.

Kifordítom befordítom mégis lufnya a lufnya


4

Mimoooo írta #
2007-06-14 21:09 csütörtök

Vacsira grillezett cukkinit, kapros tejfölt és kölest ettem. De vettem hajdinát és vörös lencsét is.

IGEN

A gyomrom azt hiszi hülye vagyok.


2

Mimoooo írta #
2007-06-14 20:04 csütörtök

Hazaértünk.

Anyu , kert, kapa, idegbaj.

Nem tudom kifejezni mennyire dühös vagyok.


3

Mimoooo írta #
2007-06-13 09:51 szerda

A mai nap fő részét illetve az éjszakát anyósnál töltjük, mert este mi is hivatalosak vagyunk Csinga Pannikájának a bulijára, merthogy ugyebár nyert a Shrek versenyen a kis sárkány... (legközelebb akkor is hazalopom a kiscsajt) Holnap Gábor megcsinálja az utolsó vizsgáját és utánna nem tudom mi lesz...mindenki itthon,se suli se munka se ovi......

Na megyek beizzítom a házörzőt.


2

Mimoooo írta #
2007-06-12 21:23 kedd


3

Mimoooo írta #
2007-06-12 21:14 kedd

A Pitti kutyája


0

Mimoooo írta #
2007-06-12 20:03 kedd

Ma olyan szuper napom volt, mint a mesékben:

- a közlekdési káoszt kikerülendő olyan helyzetbe keveredtem, hogy álltam ...álltam és álltam..és késtem.

- a fehér blúzomat leettem sárga foltossá, majd kimostam zöldé végül sikerül fehérítenem (elnézést attól a munkatárstól aki mindeközben a retyóra várt) és végezetül részt vettem egy felhőszakadában ahol is célpontként totyogtam az éppen aláhulló esőcseppeknek

- a buszt ippeg elértem, de az esernyőt nem tudtam becsukni miközben felcuppogtam a jármű lépcsőjén édes kis tócsákat magam után hagyva, így a buszon ülőket végigcsepegtettem avagy levertem az esernyővel hosszas kínlódás után mindent alkatrészt a helyére toltam meglibbentettem szempilláim és helyet foglaltam.

- átázott a hambis zacsim, kifolyt a kólám

- még mindig nincs afp-m

- evés közben több ízben lecsepegtettem hadonászva Papapamcit és nagyon megkívántam a ketcupot ami éppen kifogyott, bár Papamaci a nagy és bátor férfi facsart nekem egy adagot nagy türelemmel és odaadással, köszönöm.

Megemlítem, hogy miközben én rongyá áztam itthon gyönyörűen sütött a nap és édesen csiripeltek a madarak így nem igazán volt érthető, hogy tulajdonképp miért tocsog utánnam a gatya, dehát kit érdekelnek a szomszédok, nem igaz???


4

Mimoooo írta #
2007-06-11 21:06 hétfő

Elég fárasztó nap volt ez a mai. A munkahelyen a két lány között ülök és csak mondom és mondom és mutatom és számolom és magyarázom és mondom és mutatom és számolom.....őszintén szólva nem is tudtam, hogy ennyire bonyolult és sok amit eddig csináltam, hogy a fenébe tudtam én eddig egész nap pletyizni Firkával?????

Utánna voltunk a dokibácsinál. Gáborom is bejöhetett az ultrahangra sokat nem látott, mármint a monitort látta ő csak nem fogta fel mindig, hogy épp mi van épp rajta, de amit látott azon mosolygott és olyan meleg volt a szeme. Én nem láttam a monitort, ezért őt néztem inkább, néha az arca ugyanolyan élményt nyújtott, de ez titok, nem tudja!!!

Szolgálati közlemények:

1, a pestesélyes email címem megszűnik, az otthonira lehet küldeni dolgokat (aki azt nem ismeri priviben elárulom)

2, az msn és skype fiókom is megszűnik létezni, akiket felvettem jelentkezni fogok a gábor cimével, otthon ugyanis csak azt szoktuk használni kettőt meg tudunk egyszerre elindítani.

Szerdától pedig iiittthooooooooooooooon!!!!

Jah holnap ellenőrők jönnek a céghez ismét nem tudok lenni.


5

Mimoooo írta #
2007-06-11 08:06 hétfő

Annyi van előre, mint hátra.

20. hét.


4

Mimoooo írta #
2007-06-10 14:27 vasárnap

Hülyepics vallomásai:

Megkívántam a zöldbabfőzeléket úgyhogy főzök magamnak egy kis zöldbabfőzeléket.

Én a rózsaszín zöldbabfőzeléket szeretem, zöld babbal.

Az esemény fő támogatója a : K.E.R.T.


2

Mimoooo írta #
2007-06-10 13:47 vasárnap


1

Mimoooo írta #
2007-06-10 13:47 vasárnap


3

Mimoooo írta #
2007-06-08 17:46 péntek

A "szakirodalom" szerint mostanában előfordulhatik, hogy pöttyet feledékenyebb vagyok, mint máskor. Így amikor a kerti locsoló iszaposra áztatta a kertet tudtam minden rendben, most ez van. Ugyanezt éreztem amikor Gábornak virnyákoltam fürdés közben, hogy nem mosta meg a hátacskámat már harmadik napja Ő pedig döbbenten közölte, hogy dehát most mosta meg.....de ma ma azt hiszem minden határon túltettem.

Történt ugyanis, hogy a cégtől kifele jövet Tamáskával beszélgetésbe kezdtem. Álltuk a villamosmegállóba beszélgettünk erről arról és akkor beugrott , hogy piacra kell mennem gyorsan elkezdtem gondolkodni mit is kell vegyek nehogy megint kimaradjon valami, mert mostanában ugyebár....elkezdtem fel s alá sétálni a villamost várva közben törpöltem, meg is érkezett fel is szálltam...de akkor hiányérzetem támadt. BAKKER A TAMÁÁÁÁÁS!!! Szóval azért szegénykémet beszélgetés közben elfelejteni...Gáborom szerint vajon mennyi ideig állthatott ott döbbenten és azt mondta reménykedjem, hogy nem beszélt épp hozzám.

tudom.....ne mondjátok...


5

Mimoooo írta #
2007-06-08 11:02 péntek

Mi az abszolult kitolás?

Gábornak összerakható várat venni.....

...még 4 hétig majd csak nézegeti.

De szemét tudok lenni


14

Mimoooo írta #
2007-06-08 10:28 péntek

Anyukám telefonált, hogy egy nagyobb mennyiségű cseresznyeadagot jutatt el a számomra, melynek következtében az este folyamán a beszélgetést cseresznyemagozással egybekötötten töltjük. Na de!! Holnap valami veszett fincsi cseresznyés sütit csinálok majd, éppen csak receptet kell hozzá találnom

*bár hogy fog Gáborom magozni?*

*mostanában milyen izgi vagyok..., nyem baj*


4

Mimoooo írta #
2007-06-08 09:26 péntek

Hancurka elutazott nyaralni.

Kettesben papával...hmmmm.......mai éjszakát a hintaágyban tervezem tölteni a csillagok alatt (felhők huss) Kaptunk tegnap finom borocskát, (nekem limonádé) vannak jó kis témák amikről lehet beszélgetni........sóhajt.Közben a virágok illata, (remélem Pankus nem rondít a hintaágyam alá )

Vajon ha előretekerem az órát az segít?


6

Hancurka #
2007-06-07 21:36 csütörtök


17

Mimoooo írta #
2007-06-07 12:12 csütörtök

Eltünt az AFP eredményem, a dokim azt mondja hétfőre meglesz. Nemtudom mit nem értek ezen.

Kedden meg ellenőrök jönnek. A lyányoknak meg megaszontam, hogy ne csináljanak úgy, mintha én lennék a fönökük, mert fusztrál. (Firka, így írják?)Vitatkozni kezdtek, hogy az vagyok tehát ha vitáznak nem kezelnek úgy...


7

Mimoooo írta #
2007-06-07 07:29 csütörtök

Ma jött el annak a napja, hogy 15 évvel ezelőtt találkoztunk Apjukkal.

Annak is ma jött el a napja, hogy pont 10 évvel ezelőtt összeházasodtunk...

...és azt hiszem ami rossz volt is jó volt, mert lennie kellett ahhoz ami most van.


14

Mimoooo írta #
2007-06-06 14:52 szerda

Na majd holnap.

..és ezzel folytatom a holnapvárást.....


1

Mimoooo írta #
2007-06-06 12:30 szerda

Bébisintérkedem, de a munkahelyemen...ugyanis az egyik titkárnőnek el kellett mennie, én pedig megigértem, hogy figyelek a lányára.

Iskolaszünetekben gyakran előfordul, hogy egy két gyerek jön megy köztünk.

Mondtam, hogy kismamabarát


1

Mimoooo írta #
2007-06-06 10:30 szerda

Hancurka:

-Anyu tudod, hogy minden kisbaba megszületésével egy új anyuka is születik?


6

Mimoooo írta #
2007-06-05 15:20 kedd

Apjuk ma megy Marci nevű rokonunkhoz villanyt szerelni. Vagyis inkább viszi a tudását, Marci meg aki nem ért ehhez a tevékenységhez adja a két kicsi kacsóját...én pedig úgy kerülök bele a történetbe, hogy szerény személyem az aki piszkosul sajnálja, hogy nem láthatja ezt a jó kis mókát, mert tutkóra piszok jól szórakoznék.


8

Mimoooo írta #
2007-06-05 11:03 kedd

Hópipellőm csurdoluság hazatipegek oszt kész.

Ellenvetés?


6

Mimoooo írta #
2007-06-04 15:30 hétfő

Állítólag lesz prémium.

Na erre most kiváncsi vagyok.

*Mimoooo dörzsöli a tenyerét*


6

Mimoooo írta #
2007-06-04 08:00 hétfő

Na akkor csapjunk a lecsóba


9

Mimoooo írta #
2007-06-03 18:55 vasárnap

Holnap hétfő és egy új hét. Nincs kedvem hozzá hét.

Döntések, szembenézések, vállalások, végigcsinálások, ünneplések, jubileumok hete. No meg a két kismamáé akik azzal visznek a sírba, hogy ahhoz engedélyt kérnek, hogy igyanak , ez nem ovi bakker.

Nemvan kedvem lenni.

Jövő hétfőn ha minden igaz Gábor befejezi a vizsgáit. Hééé ez a jó hír volt, örülni kell.

Azt , hogy velem mi lesz a jővő héten nemtudom, leszarom. Valami.

Jah, és ezt a hetet már egy éve várom, akkor még úgy volt, nem így lesz


5

Mimoooo írta #
2007-06-03 10:45 vasárnap

Ma egyszerűen csak aludni vágyom.


6

Mimoooo írta #
2007-06-02 18:39 szombat

Gáboromtól lopva:

A fent említett emberem skype-on, osztálytársával:

Osztálytársnak nevezett hímnemű egyed:

- Gábor, karod?

Gábornak nevezett hímnemű egyed:

-gipszben

Osztálytársnak nevezett hímnemű egyed:

-tudom, de hogy viseled?

Gábornak nevezett hímnemű egyed:

- felkötve


7

Mimoooo írta #
2007-06-01 08:51 péntek

Mától hivatalosan is főnök lettem két szerencsétlenül járt kismamával, ugyanis a kismamák elhelyezkedését segítő program keretein belül kerültek szegények a kezem alá. Fingom nincs miért kell itt bohóckodnom velük . Vagyis van, bejött két program nagyon sürgős elszámolással.....a kismamáim nem nem tudnák megoldani, most elkezdhetek tipródni, hogy mit csináljak. Igazság szerint nem akartam volna jönni dolgozni már.

Megapiccsbe.

Sőt dupla tripla megapicsbe


1

Nincsenek megjegyzések: