2009. július 10., péntek


2007. november

Mimoooo írta #

2007-11-29 21:56 csütörtök

Akár jó napom is lehetett volna. Úgy kezdődött, hogy Gábornak tanulós nekem pakolgatós, olvasgatós Mazsigatós napom lesz, de közbe szólt a humánerőforrás mindenre elszánt osztálya és felrongyoltunk a nagybüdösbe. Én meg vigyorogtam, mint ló a tökre (tökre vigyorogtam), mert:

  • Végre ki lett mozdítva a nagy kufferem
  • A nagy kufferen lötyögött a vadzsi új XL-es naci

Aztán akkor bementem egy dm-be és a pénztáros megkérdezte, hogy előre vásárolok-e a babának. Tekintettel a bamba tekintetemre elmagyarázta a kérdését szájbarágósan és világossá vált szerény befogadóképességű agyacskámnak, hogy AZ A NŐ AZT HITTE, HOGY TERHES VAGYOk. De nem nekem nincs is olyan nagy hasam.Ugye nincs, ugye hogy ugye?Bár nem csodálkoznom kellett volna, hanem megkérdezni, hogy miből jutott erre a szuper okfejtésre, Gábor nagykabátjából (az enyim szűk rám nyah...) a vásárolt melltartóbetétből, pocakfájás elleni babagyógyszerből vagy a puffasztott kölesből?

Aztán meg ma már a harmadik nagy tálca sütit kezdjük el fogyasztani. No nem olyan kis lightos tálcikára kell gondolni, hanem olyan nagy nagy tálcára teli isteni házi sütivel. Olyanok vagyunk, mint a szezámuccába a sütiszörny. Bírom a vidéki szokásokat.


5

Mimoooo írta #
2007-11-28 14:22 szerda


8

Mimoooo írta #
2007-11-28 08:48 szerda
Ma nem.

4

Mimoooo írta #
2007-11-27 19:03 kedd

Azt mondja az úr a háznál:

-..."itt olyan amper szag van"

Na ezt nevezem szakmai ártalomnak


5

Mimoooo írta #
2007-11-27 18:11 kedd
Kis Herceg tud ám fogni. Na persze nem úgy, mint a nagyok de ahhoz hogy könnyeket csaljon ki a szememből az Ő tudománya is bőven elég. Történt ugyanis, hogy éppen rózsaszín felhők közt lebegve puszilgattam azt az édes kis hurkás kezecskét, amikor az egyszerűen rászorított a csücsörgő sütilesőmre olyan erővel és apró körmökkel, hogy nem tudtam nem észre venni az új tudományt. Meg is könnyeztem egyből, duplán is egyrészt örömtől másrészt a szorítástól. Kell nekem csücsörgetni nem igaz?!

4

Mimoooo írta #
2007-11-27 17:07 kedd
Csakcsupán Anikó miatt...

1

Mimoooo írta #
2007-11-26 13:07 hétfő

Az én kicsi fiam (de jó ilyet írni) egyre többet van ébren napközben, ezért a nappali kiegészítésre szorul.Kell egy alkalmatosság amiben napközben tölti az idejét a kis herceg. Nincs probléma gondoltam, majd ÉN előkapom az utazóágyat. A nagy ötlettől vezérelve tepertem le a fent említett "bútordarab" lelőhelyére. Lelkesen felcigőltem, kicsomagoltam éééééssssss.....próbálkoztam jobbról, balról, alulról, felülről ééés oldalról is. De csak nem merevedett meg nekem (miről is beszélek most? ) Felhívtam A FÉRFIT, mondja már meg mitől lesz merev (ismét kérdem, miről beszélek én itt most?????? ) Azt mondja, tapogasd ki (.....és ismét) van felül középen egy izé azt baszkuráljam amíg be nem kattan. Egyébként próbálgatom, egy oldal ok, három meg itt cseklik nyaklik a lábaim előtt.

Namármost vagy Ő vagy én bekattan az tutkó.

AZ ÉN NAPPALIMBAN KATTANÁS LESZ!!!

*Mimoooo zilált idegállapotú bjegyzése*


14

Mimoooo írta #
2007-11-25 20:51 vasárnap


3

Mimoooo írta #
2007-11-23 17:36 péntek

Dorci reggel olyan rossz volt, hogy bizony egy hét tv és számítógép eltiltást érdemelt ki.

Na azóta olyan piszok jól elvagyunk.

Kérte, legyen inkább egy hónap eltiltás

Tőőőőőőőőőlem, a kegyetlenkedés a véremben van.


3

Mimoooo írta #
2007-11-23 12:52 péntek

Arra a tudományos tényre jutottam -tekintettel az utóbbi időben végzett nagyfokú és perzíc tanulmányaimra- , hogy a kialvatlanságnak fokozatai vannak.

Na mondom:

1, Morcogós kialvatlanság: Ebben az esetben szimplán nem tudsz aludni morcos vagy és slusszpassz.

2, Terhes kialvatlanság: Ilyenkor kialvatlan vagy, picit morogsz is netán, de nem fogható amit érzel ahhoz amikor szimplán nem tud valaki aludni. Ráadásul tele vagy izgatottsággal a jövendő babád miatt is.

3, Kismamás kialvatlanság: Na ez a csúcs. Igenis lehetsz boldog attól, hogy nem tudsz aluszkálni. Amikor éjjel óránként kelsz és a szemed sem tudok már igazán kinyitni akkor is képes vagy arra, hogy rávigyorogj a babádra amikor észreveszed, hogy kiváncsian vizsgálja az arcod. Ez párosul némi földöntúli boldogságérzettel amitól jól megszorongatod a kis csomagod. És...és....és....és nem tudom leírni.


4

Mimoooo írta #
2007-11-22 20:53 csütörtök

Pöttye én elárulom a márkát, ha végre megnézhetem a blogod.

PPPPP


0

Mimoooo írta #
2007-11-22 15:06 csütörtök

Keddtől hivatalosan megkezdődik a család és a barátok által szervezett "Mazsika meglátogatása és gyömöszkölése " projekt.


11

Mimoooo írta #
2007-11-21 20:35 szerda

Borúra derű

Gábor hazaért

(mert eddig 24 órázott)

Felvidított, megnyugtatott pedig istenuccse nem mondott semmit csak van.

sejetem.


1

Mimoooo írta #
2007-11-21 20:32 szerda


7

Mimoooo írta #
2007-11-21 20:32 szerda


2

Mimoooo írta #
2007-11-21 20:31 szerda


8

Mimoooo írta #
2007-11-21 20:25 szerda

Dóri kedvenc filméből a kedvenc jelenetem. Az a test az a tánc...

4

Mimoooo írta #
2007-11-21 10:30 szerda

Mit is lehet mondani egy olyan napra mely teljesen átlagosan indul és teljes összeomlás lesz a vége?

No baj az nincs, csak...

Reggel a védőnőnél látszólagos csend és nyugalom, méreckedés dicséret meg minden ami kell. Vigyorogtunk is ahányan voltunk, baba, mama, nagytesó. Aztán jött a dokinéni. Hallgatja a kisszívét és kéri most csüccsben is ráhallgat, most megint fekve, most újra és megint...aztán azt mondja itt valami nem stimmel. Két nap múlva korán reggel eljön hozzánk is meghallgatja, hogyha van valami még a héten el tudjunk jutni kivizsgálásra...na paff.Ennél a résznél már kezdtem a gondoltataimba merülni és csak automatikusan cselekedni.

Aztán átjött Apu, beszélgetni akart, mert nem olyan rég az egyik éjjel mentők vitték a kórházba... agyérgörcs... a második. Megrémült és úgy gondolta itt az ideje, hogy elmondja az élete nagy titkát. Elmondta, én meg csak ültem. Minden amit hittem 30 évig nem is az aminek tünt eddig. Sok mindent megértettem. Szólni semmit nem tudtam, talán még mindig csak ülnék, ha nem hívott volna a gyerekorvos. Szerzett időpontott tegnap 3-ra kivizsgálásra. Na innen megint pánik.Nem jó ha az orvos ennyire sürget.

Mentünk, vizsgáltak. nem minősítem, hogy mit kellett a háromhetes Mazsinak végigszenvednie nem a vizsgálatok, hanem a rendszer miatt. Végülis megállapították tényleg nem smakkol valami, de előfordul az Ő korában. Nemsokára kinővi. Nincs ok a félelemre.

Végül is ennyi.

Majd rendbeszedem a gondolataimat egyszercsak.


18

Mimoooo írta #
2007-11-20 11:27 kedd
Idegeskedés ezerrel.


13

Mimoooo írta #
2007-11-19 08:26 hétfő

Törölhetnékem és zárhatnékom van, úgyhogy kikapcs gép és megyek sikamikálni.

Úgyis ma csak hisztizek meg harapok.

Talán ha aludtam egy picirit ismét....


9

Mimoooo írta #
2007-11-18 10:08 vasárnap

A konyhai mérleget bevetve nyelvkidugva megmértük Mazsit, majd döbbenten álltunk a kijelző előtt ami 4730 grammot mutatott. Mondjuk lila már a mellbimbóm annyira szívja a kis éhenkórászunk

A barátnőmék meg hoztak Németországból pelenkát Picirinek, messze felül múlja itthon kapható társait, de kiderült a bnőm párja egy ideig nem fog arra járni, így nem tud utánpótólni. De megaszonták nincs ok a rinyálásra ugyanis a LIDL-ben kapható Rohant is Dag venni egy csomaggal, pedig mindig is azt gondoltuk ki az aki a LIDL-ben vesz ezekből a noném pelusokból?! Hát mi.....

Kismamóca-mimóca voltam.


4

Mimoooo írta #
2007-11-17 21:49 szombat

Nem mindegy, hogy az okosok hülyéskednek vagy a hülyék okoskodnak.


1

Mimoooo írta #
2007-11-17 20:08 szombat

Ma volt Gergő első névnapja.

Igazából még nem tartottuk, mert azt gondoljuk szegény picipöttynek jelenleg még nyűg lenne és nem öröm. Pöttöm Ő még ehhez.

De az átlagnál ezerszer többször puszilgattam


6

Mimoooo írta #
2007-11-16 20:02 péntek


17

Mimoooo írta #
2007-11-16 20:02 péntek


2

Mimoooo írta #
2007-11-16 20:02 péntek

Pazsu kérésére


7

Mimoooo írta #
2007-11-16 17:27 péntek

Szóval a falunk egyik butikjában (a 3-ból ) végkiárusítás van, az óriási fizetőképes keresletre való tekintettel méltóztat végleg megszünni...mi meg mint a dögkeselyűk odagyülekeztünk gondoltuk körbenézünk, mert kéne egy-két ruhadarab. Találtam is hosszas próbálgatás után ( a fene se tudta a jelenlegi méretem) egy nadrágot töltött strucc galamb alakomra. Meglepett, hogy erre a megnövekedett nőiségemre az XL méretű naci jött fel, igaz az is szűk de nem voltam hajlandó nagyobb méretet felvenni, mert az XS helyett XL az még belefér az csak egy betűnyi hízás de az XXL már sok betű (mindig is a matek volt az erősségem) Mindegy megvettem egyenlőre még nem tudok leülni benne a pici pocitól de az ugyebár napról napra egyre kisebb és nem számít mert hamar visszamászik a helyére (aki ellenkezőt mer ide kommetelni letiltom!!!!)

"Evvan" cimű postomhoz volt szerencsétek.


7

Mimoooo írta #
2007-11-15 22:35 csütörtök

Itt csücsülök és bambán bámulok magam elé miközben a teremtés koronáját várom aki a szokásos tisztálkodási hadműveletét végzi. Na de kérdem én miért várok rá, mikor mehetnék szundizni????? Így egy csomó bambálás után becsámpázunk a hálóba és fél perc után hangos hortyogásba kezdünk felfáltva. Hát ezért érdemes??? Mégis itt könnyezem a monitort.Megalükepics

Lüke szerelmetes tik Mimoooot elmélkedései este 10 után cimű rovatunk vált láthatóvá számotokra.

*Most nem van rajtam pasi alsó, csak mondom, mert mittomén miért*


1

Mimoooo írta #
2007-11-15 16:23 csütörtök

Mán megint.

Battya meg!


3

Mimoooo írta #
2007-11-14 13:32 szerda

Mostanság sok sört iszom és van az úgy, hogy férfi boxeralsót viselek.

Hmmm........

Na ezen most én is elgondolkodom egy pöttyet.


18

Mimoooo írta #
2007-11-13 15:57 kedd

Élek vagy valami olyasmit produkálok.

Asszem

Legalábbis úgy tűnik.

Addig ennél a verziónál maradok amíg nem lesz bizonyított az ellenkezője.


4

Mimoooo írta #
2007-11-11 16:02 vasárnap

Már volt olyan, hogy aluszkáltam

ÉÉÉÉÉÉÉÉÉS

Esik a hóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó

*le akartam a macskoszt fényképezni a hóban, de lemerült az aksi *

ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS

Hancurkát jól meghavaztam és kacagott

ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS

Mindjárt hazaér Papamacus és jóóóól hozzá lehet bújni

ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS

Tudtátok, hogy van már egy kicsi fiam is????

ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS

naszóval Mimoooo kicsi lüke tik BOLDOG, mint a fene

*mennyire boldog a fene? ugye ugye naggggyon???*


6

Mimoooo írta #
2007-11-10 10:25 szombat
Mostanság az a baj a reggellel, hogy túl korán jön el.

4

Mimoooo írta #
2007-11-08 20:41 csütörtök


13

Mimoooo írta #
2007-11-08 20:40 csütörtök


10

Mimoooo írta #
2007-11-08 10:42 csütörtök

Á Á Á L L L J J J ! ! ! ! !

Senki ne mozduljon!!!

Hova tünt Kiszel Tünde szemöldöke??????????

Keleten kel fel a nap nyugaton nyugszik és Kiszel Tündének nagy randa bozontos látószervi szörzete van.

Egy világ omlott össze bennem.

Mostmár Nekem is oda kell figyusznom magamra, nem mondhatom, hogy Tündikésre vettem a figurát, mese nincs szednem kell???!!!!!

Másrészről KIJAZA szürke bőrű, lapos hajú, lila táskás szemű zord némber aki a tükörbe költözött???


5

Mimoooo írta #
2007-11-06 21:22 kedd

Hancurka:

"-...ha Apa nem lenne semmi sem lenne...."

Nincs mit hozzáfűznöm.


7

Mimoooo írta #
2007-11-05 21:35 hétfő

Ma a varratszedésen azt mondta a dokibácsi, hogy gyönyörű sebem van

Na igen, ki mit talál bennem vonzónak....

*mostmár tudok nevetni*


10

Mimoooo írta #
2007-11-04 18:42 vasárnap

Nekem hanglokátoros cickóm van, bezony. Ha babasírást észlel el kezd csöpögni. Mondjuk Dórinál ez a funkció nem jól működött, mert pisilés után pöcsögött. (höhö ez rímmel). Viszont a gyerek magasságérzékelőjét meg fogom reklamálni, mi nem kértünk olyat és nem is szeretjük ezt a funkciót.

Jaja tom, pihenni kéne.


7

Mimoooo írta #
2007-11-04 12:18 vasárnap

Bakker!

Hancurka tütükébe balettcipővell és angyalszárnyakkal rajzolt le.

ENGEM!!!

*szerintem délutánra kinyögi mit akar*


6

/privát/ Mimoooo írta #
2007-11-03 17:43 szombat

Na most meg a nagylányom lelkével nem birok. Bár az is lehet, hogy Ő nem bír az enyémmel.Mindenestre én bőgök ő meg úgy érzi nem van vele törődve. Pedig van, csak egyszerűen hogy felhívja magára figyelmet olyanokat csinál amiket tényleg nem kéne.

Na paff

Nesze nekem gyereknevelés, meg következetesség.


0

Mimoooo írta #
2007-11-02 22:09 péntek

Azért egy fontos bölcselet:

Igenis lehet két pasiba egyszerre szerelmes az ember!

Az egyikbe a másikért és viszont.

hatnaposan


23

Mimoooo írta #
2007-11-02 22:07 péntek

Iszonyatosan nehezen viselem azt a tényt, hogy nem tudok nevetni. Úgyhogy jelenleg a Mimoooo-lak igen komoly. Ha Gábor elkezdené mondani feltartom a mutiujjam és szigorúan nézek, egyből elhallgat. Kínzás ez a magunkfajtáknak kérem szépen. Mindögy, talán majd varratszedés után. Mindenestre akinél humorgyanus dolgot láttam a blogok visszanézése közben nem olvastam el. Ezer bocsesz.


9

Mimoooo írta #
2007-11-01 16:34 csütörtök

Sziasztok!

Nagyon köszönöm a sok sms-t, hívást, kommentet és mindent.

Hazaértünk, végre

Még nem vagyok egészen százas de alakugatok

Ezer pusz

Mimoooo


14

Nincsenek megjegyzések: