2009. július 10., péntek


2007. október

Friss hírek... #

2007-10-31 14:22 szerda

Ma beszéltem Mimooooval, mindketten nagyon jól vannak! A kis Gergő anyja fia..ugyanis imád enni...nem keveset! Holnap pedig már mehetnek is haza!

Firkusz


5

Az első sztárfotók... :):) #
2007-10-27 18:54 szombat


23

Mimoooo írta #
2007-10-27 18:54 szombat


2

Mimoooo írta #
2007-10-27 18:54 szombat


2

Mimoooo írta #
2007-10-27 18:53 szombat


9

Megérkeztem!!! #
2007-10-27 16:25 szombat

Ma szüleim és nővérkém legnagyobb örömére végre kibújtam Anyukám pocakjából...

Én is és Anyukám is jól vagyunk!!

Gergő


12

:) #
2007-10-26 19:25 péntek

Na szóval, Mimoooo engem bízott meg, hogy ha van valami osszam meg Veletek!!..Hát most vannak törpénések!! Az éjszakát Mimoooonk már a kórházban tölti, holnap valószínű császárral születik meg a kicsi Gergő!!! Baba és mama is jól vannak!

Firkusz


45

Mimoooo írta #
2007-10-26 13:09 péntek

Nahát!

Az előbb felhívott egy hölgy, hogy munkatársat keresnek és az egyik kollegájuk aki egyébként iszonyatosan régi ismerősöm és nem is tudom mikor láttam utoljára elsőként engem ajánlott a munkára.

Nagyon megköszöntem, pusziltattam az ismerőst, de mondtam, hogy tényleg igazán nem alkalmas.

Egyébként rohadt jól esett.

Jó a napom-pom-pom-pom

Na pusz, kezdjük a körutazást


1

Mimoooo írta #
2007-10-26 08:31 péntek

Az éjszaka eltelt .

Viszont a mai nap igazán nagyon nyugalmas, kismamás lesz.Mindjárt megérkezik Dag én meg majd gyorsan visszaosonok az ágyikóba csakcsupán az ágybakávé végett. Mert AZ csak ott jó, beszélgetve nevetgélve. Azután reggeli, jön a védőnő. Teszünk veszünk pakolászunk. Ami engem illett valami jó kis film közben kivasalok. Ezek után ebéd. Majd némi nyammogás éssatöbbi után elmegyünk, elsőként a csirkés tescoba vásárolni, majd az orvosomhoz majd a gyerekért mert az éjszakát a nagyinál töltötte.

Valószínűleg nagyon nagyon későn érünk haza.


9

Mimoooo írta #
2007-10-25 10:45 csütörtök

Dag és Mimoooo üldögél, nevetgél , reggelizik a háttérben a rádió andalító zenét játszik. Mimóca elkezdi a végre soron következő kakóscsigáját amikor hirtelen megfeszül Mazsi. A fájdalom végigsugárzik az egész derekán, pocakon. A levegőt is visszatartja és vár. Miután ez mindennapos sőt szinte mindenórás eset nem esik kétségbe, Dag is tudja ez nem az, ha az lenne kicsi párja jelezné. Meg lett neki aszondva, ha látja is hogy fáj csinálja nyugodtan a dolgát, nem fogunk minden egyes görcsnél kétségbeesni. Tehát úgy csinál, mintha mi sem lenne, de közben figyel. Egyre feszültebben. Na mi van, ez az? Lesz jel, hogy ez az? Közben ahogyan feszülten figyel kerekednek a szemei ééééés akkor felemeli a szendvicsét és jól beleharap lassú mozdulatokkal, olyan feszülten, mintha élete legjobb filmje teljesedne ki előtte. Ekkor Mimoooo könnyes szemmel elkezd nevetni, majd bőgni, bőgve artikulálatlanu ordítani és bizony érkezik a jel, MOST , most húzzon ki a konyhából de piszok gyorsan. Közben az asszony felváltva sír és röhög, majd kitotyog a fürdőbe, ahonnan elfojtott sírás és nevetés egyvelege továbbra is hallatszik keveredve a férje elmeállapotára vonatkozó szitkokkal.

Viszont azóta ha meglátom eszembe ötlik milyen arcot vágott, röhögök mint a fene, vagy épp görcsölök.

Jó nap lesz ez már látom


17

Mimoooo írta #
2007-10-25 09:30 csütörtök

Ma olyan vinnyogósan röhögösen bolond egy nap van.

Voltunk bevásárolni értelmes felnőttek módjára, a Coopban vettünk: kakajóscsigát, kakajót, pogit, sport szeletet meggyes és téli változatban. Ezek után átmentünk a helyi zöldségeshez akit sikerült végre ruhában is szemügyre vennem (és nem mellesleg KIS tündérnek szólított) ahol vettünk tojást (mert azt csak ott és sehol máshol) és csokis meg mogyorós fánkokat.

*tehát naggggyon várandós nőcivel ne menj reggelit venni *


13

Mimoooo írta #
2007-10-24 17:12 szerda

Jól át lett lazítva a hátam és a medencém sőt kaptam energiakezelést is. Most úgy fel vagyok töltődve, hogy csuda.

Csak nehogy aztán este jól kisüljek.


10

Mimoooo írta #
2007-10-24 14:37 szerda

Amikor itt járt úgy két hete Julika néni (védőnő ) nagyon elszomorodott, hogy én nyitottam ki a kaput. most felhívott pedig azt remélte, hogy nem veszem fel a telefont, vagy hogy arra a kérdésre, hogy mizujs nem azt válaszolom, hogy semmi.Ki is akadt, hogy hogy hogy semmiiiiii??!!!!! (ez olyan édes rekedt hangon tudja mondani ) Mondjuk Ő már a nyolcadik hónapban azt mondta, hogy már mindjárt.. Mindenesetre felíratkozott az sms listára és ez Nekem igen nagyon jól esett. Mondjuk minden egyes ember aki kéri, hogy írjak neki jól esik. Mármint értitek.

Különben meg minnél jobban fokozódik a környezetem izgalma én annál nyugodtabb vagyok. Végül is minek izgassam magam, megteszik helyettem mások.

Inkább sütöttem egy kis márványkuglit Dórinak, mostanában a vajas mézes kalácsra/ kuglira bukik.


5

Mimoooo írta #
2007-10-24 08:32 szerda

Nincs mondandóm úgyhogy csak lejelentkezem.


4

Mimoooo írta #
2007-10-23 21:55 kedd

Tudjátok mihez van most kedvem? A nagy büdös semmihez. Végül is az is valami.

Megint egy éjjel jön, de legalább fogynak ezek az átok iccakák.


9

Mimoooo írta #
2007-10-23 13:10 kedd

Ma olyan szomorkásos álmosos csendes nap van. Semmi de semmi nem történik.

Az ebédhez dupla kávét rendeltem.

Ennyi


3

Mimoooo írta #
2007-10-22 18:27 hétfő

Papamacus elment előtte lehajolt a pocihoz és megaszonta Mazsinak,mint férfi a férfinak, hogy viselkedjen rendesen

Semmi izgalmatos nincs, továbbra is feszülgetünk, de azt hiszem ez nem a mi napunk.

Rajtam már nyugibugyi van

Az Apjára csak hallgat a drága.

Többen kértétek, hogy ha van valami küldjek sms-t, természetesen mindenkinek akinek tudom a számát mindezt kérés nélkül is megteszem. Nanááááhogy dicsekedni fogok! Még szép!


25

Mimoooo írta #
2007-10-22 12:29 hétfő

A kettős fronthatás viharos erejű széllökésekkel nem megnyugtató abban az esetben, ha az ember párja éjszakás és nem tudta elcserélni.

Tehát senki sem van helyette.

Ráadásul reggel óta feszülgetünk, feszülgetünk, ahogyan az orvosom mondja

*pöttyet beszarva*


3

Mimoooo írta #
2007-10-22 11:15 hétfő


7

Mimoooo írta #
2007-10-22 11:14 hétfő


2

Mimoooo írta #
2007-10-22 09:52 hétfő

Tudom én, hogy a krokodil bőr kistáska menő, de nekem narancsbőr kufferom van, és igenis a mennyiség ebben az esetben kárpótolja a minőséget.

Mert asszontam azé!


6

Mimoooo írta #
2007-10-21 20:42 vasárnap

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssss

Rooooohaaaaaaaaaanj KicsiMimooooooo

Megjött a várva várt FÉRJ


5

Mimoooo írta #
2007-10-21 20:31 vasárnap
Jelentés Csinek:
Cicnya jól van.


7

Mimoooo írta #
2007-10-21 14:35 vasárnap

Ha pont feleannyi idős lennék, mint amennyi vagyok én is nyitnék egy blogot emomimoooo néven.


3

Mimoooo írta #
2007-10-21 08:58 vasárnap

Ma jó kislány módjára csak üldögélek, olvasgatok , játszadozom hol egyik hol másik tökmaggal, horgolok és csendben várom, hogy hazaérjen a párom.

Ma nem szabad semminek sem történnie.


1

Mimoooo írta #
2007-10-20 10:50 szombat

Szeretem.


9

Mimoooo írta #
2007-10-19 07:16 péntek

Tegnap reggel Papamacusom a harci filmekből elcsent hihetetlen mozgástechnikával hozta lengésbe a levetett pizsamáját, majd döbbent csodálkozásomra való tekintettel közölte, hogy Ő Bruce Lee. Mire mondtam akkor én Kate Moss és elefánt léptekkel killibentem a szobából otthagyva egy párduc mozgású férfit és egy megsemmisült nyögést.

Este ágyba bújva pedig a lányom közölte, hogy most bizony Ő mond mesét, ámbár figyelmeztetett :-" Ez most saját adaptáció lesz" (egyébként a Piroska és a farkas volt azzal a különbséggel, hogy a főhösnőt egy robot alakította)

A családom....szeretem őket.


4

Mimoooo írta #
2007-10-18 17:35 csütörtök

Ja és még valami!

Az ásványvizes kupaknak üzenem amelyik tegnap leesett és virgonc kis hurkokat írva fürgén beméltoztatott gurulni az éjjeli szekrényem alá, hogy le van tojva. Ott marad ahol van, nem szedem ki és Gábornak sem árulom el. Kuksoljon csak és szolgáljon ez minden leeső dolog számára elrettentő példaként.


4

Mimoooo írta #
2007-10-18 17:31 csütörtök

Ma voltunk a nagybüdösbe bevásároltunk, voltunk játékboltba és a dokibácsinál is.

Szerencse, hogy a csigák nem japán turisták, mert ha azok lennének önelégült vigyorral a képükön fényképeztek volna, merthogy végre valaki náluk is lassabban totyogott.


1

Mimoooo írta #
2007-10-17 22:55 szerda
Nekem Hancurkának kell szereznem egy ilyet

11

Mimoooo írta #
2007-10-17 19:38 szerda

Apu átjött és közölte, hogy nem kell idegeskedni, november 4-én fog érkezik Gergő. És pont.

...hát ..majd szólok Gábornak, hogy aznap kérje magát szabadra...ha már Apu is megmondta...


8

Mimoooo írta #
2007-10-17 15:34 szerda


7

Mimoooo írta #
2007-10-17 08:05 szerda

Az öngyógyítás módszerei Mimoooo módra:

Önsajnálat ellen nagyon hatásos módszer a HancurkaR.

Hogyan használjuk önsajnálatra az egy szál HancurkánkatR?

Először szerezzük meg valahogyan, jelen esetben ez nagyon egyszerű, ugyanis már van. Fogjuk a gyógyszerünket és jól mondjuk meg neki, hogy a gyógyítás tervezett időpontján nem kell neki az gyermekmegörzésre szánt intézménybe látogatnia. Ettől a hírtől gyógyszerünk igen nagyon boldoggá és egyben csintalanná is válik. Pontosan ez a cél, ugyanais a csintalan HancurkaR olyan gyógymód, mely egész nap elfoglaltá tesz, nem kell félni nem marad egy fél perc időnk sem arra, hogy sajnáljuk magunkat. Pittye putty gyógyultak vagyunk.


8

Mimoooo írta #
2007-10-16 18:34 kedd

A mai napból elegem lett.

Elmentem világgá és nem is áll szándékomban visszajönni.

Az is lehet hogy a világot zárom ki és nem engedem be.

Majdmég eldől.


6

Mimoooo írta #
2007-10-16 10:04 kedd

OOOHHH de lüke vagyok!!!

Hát nem a "Kerekecske gombocská"-t kéne énekelnem Mazsinak, hanem a "Csiga Biga gyere ki"-t!!!

Ha ez előbb eszembe jut, lehet már rég puszilgathatnám a cipó képét!


2

Mimoooo írta #
2007-10-16 09:49 kedd

Programtervezet 2007. október 16, kedd Gál napja.

Végrehajtó alany:Mimoooo-hap-cica

A tervezet létrejötte előtti időszak nem tartozik a megjelenítendő teendők közé, mert már el van múlva. ( a magyar nyelv meg nincs megtanulva)

9.41. Kicsi Mimoooo (továbbiakban kM) megkapaszkodik erősen az iróasztal szélébe, erős nyögdécselést hallatva gazella testét ellöki a székről és elkezdi a napot.

*

9.43. kM átér a hálóba mely helységet lebegő balerina módjára énekelgetve és táncolva rendbe rak. Ezen mutatvány közben több piruett is elhagyja a testét.

*** ***** ******

10.05. kM abbahagyja a fujtatás az ágyon és tényleg rendbeteszi a szobát

** * *

10.35. kM átvonul a gyerekszobába, és ott is rendet rak, de pár perc után dolgavégezetlen feladja. Nem neki való már a Barbizás.

***** ***

10.45. kM bevonul a nappaliba rendrakás céljából

**** **** * ***

11.03 kM észreveszi az őt körülvevő kupit miközben a székeny punnyad a gép előtt

*** ****

11.30. Nyah ez is rendben van, át lehet tipegni a konyhába

*** ***

11.31 Heves szitkózódások közepette visszalibegés a szennyestartóhoz egy adag ruci kiválogatása, feltápászkodás a ruhák szétszórása, lehajolás úgymaradás, újrakezdés, végül a mosógépbe bepakolás.

**** ********** ********

11.46. kM csak ül a széken és liheg, a mosás fárasztó

**

11.52 Na akkor mosogatás, főzés

*******

14.32 Megérkezik Hancurka és döbbenten nézi a csatakos konyhát minek a közepén anyucija csücsül és a pocakjának gügyög.

******** ************* ******************** *************** ***************

* Mazsikának simike, gügyögés, kerekecske gombocska ésatöbbi ésatöbbi...


3

Mimoooo írta #
2007-10-16 08:55 kedd

Basszics itt hideg van lefagyott a tököm.

Neeeeeem aaaaaz!!! A kertben!!


6

Mimoooo írta #
2007-10-15 22:08 hétfő

Fél deci borocska jó vérszegénység és alvástalanság ellen, ezenfelül lazít és eltereli a gondolatokat is, legalábbis annál a célszemélynél aki nem bírja az alkoholt ilyen pici mennyiségben sem. Próba szekerce, ahogy Gáborom mondá.

Kiökörködtük magunkat Hancurkával menek aluszkálni.

Cakkát!


0

Mimoooo írta #
2007-10-15 22:03 hétfő

Új fodrászom van....aki egyben a fényképészem is..


4

Mimoooo írta #
2007-10-15 20:21 hétfő

Gergő kuckó


12

/privát/ Mimoooo írta #
2007-10-15 13:59 hétfő

Ma meglátogatott a védőnő, de nem örült Nekem azt remélte, hogy már nem vagyok itthon. Sajnálom, de megigértem Gábornak, hogy a hét első három napján nyugton maradok...most nem tudna jönni. Aztán bekukkolt a szobába, de pár kérdés után azt mondta hagyjuk ezt a csomag és kelengye témát, látja nagyon fel vagyunk már készülve. Persze jobb dolgom sincs mint a kisbabánkat várni, és becsszóra azt jól tudom csinálni

Érdekes, most hogy nem aludtam semmit és napközben be kellene pótolnom, mindenki elkezdett félteni, éppen ezért nem tudok aludni. Na persze ezerszer jobb, mintha a kutya se nézne rám, hogy jól vagyok-e....különben pedig tegnap délután óta szinte megállás nélkül jönnek a pici összehúzódások, fájdogálások. Szegény Gáborom meg annyira félt, hogy lassan a levegőt is Ő venné helyettem, nehogy megterheljen...


0

Mimoooo írta #
2007-10-15 08:41 hétfő

Jó, hogy nincsenek ellenségeim. Legalábbis nem tudok olyan igaziról. Meg az is jó, hogy nem utálok senkit, maximum közömbös. Így az elöző éjszakát nem kívánom senkinek. Megtartom magamnak.


10

Mimoooo írta #
2007-10-14 17:11 vasárnap

A hangulatom erőteljesen csökkenő tendenciát mutat. Mit akarok, végülis volt egy pár szép napom. Most jött a trotty. De asszem mostanság ez normális, kikészít a várakozás, a jóslófájás, meg a bálnaság. Nyah majd jól kinyűsszögöm magam, aztán megint jó lesz pöttyet, aztán megint nyüssz aztán jó. aztán nyüssz és már a kezemben is lesz.


4

Mimoooo írta #
2007-10-14 11:28 vasárnap

A nagy reggeli alvásomkor még félálomban elhatároztam, hogy valahogyan ráveszem az én kicsi férjecskémet arra a tevékenységre, hogy elmenjen a helyi nem túl jó ámde mégiscsak cukrászdába és hozzon Nekem némi kis habos -babos felfújt tartósítós, mesterséges sütit. Erre mire magamhoz tértem az asztalon várt jó pár szelet torta. Apukám hozta. Nem nem gondolatolvasó, csak most cukrászokat is kezel.


3

Mimoooo írta #
2007-10-13 22:37 szombat

Képtelen vagyok rávenni magam, hogy nekilendüljek és elmenjek szunyókálni.

Valakinek fülcimpán kéne ragadnia és eltuszkolni...


6

Mimoooo írta #
2007-10-13 19:20 szombat

Most pedig dokumentálom a mai nap eseményeit az utókor számára:

Ma nem történt semmi.

..és ez így van jól...


1

Mimoooo írta #
2007-10-12 20:40 péntek

Kezdtem kigyógyulni a megfázásból...de előtte jól megfertőztem az oldalbordaadományozóm. Most meg mit tesz az a szőrős szexis mosolyú krapek??!!! Hát nem visszafertőz ?! Mindenestre csináltam egy fűszeres enyhe alkoholtartalmú forralt bort. Ha kimesélte magát Apjuk megágyaz a nappaliba, addig én belibbentem hab (tudjátok egy nagy buborék) testem a kádba gőzölgök egy pöttyet, kicsámpálok a meleg ágyikóba és egy filmmel a szőrős urammal és a forralt borocskával összebújok.

És nekem most ez jó lesz.

Bezony


4

Mimoooo írta #
2007-10-12 18:44 péntek


0

Mimoooo írta #
2007-10-12 15:44 péntek

Mindenki csttpszt! Gábor tanul.


5

Mimoooo írta #
2007-10-11 22:19 csütörtök

Nem vontak ki a forgalomból, sőt az elkövetkező pár napban nem várható még trónörökös.

Holnap lesz egy különút a kórházba, a laborba de az valszeg csak a megfázásom miatt van.

Viszont a leleten attól a résztől megrettentem, hogy a becsült súly: 3428g

Két hete 2800g volt, még van 3 hét...mi lesz ha így haladunk?????


14

Mimoooo írta #
2007-10-11 17:34 csütörtök

Megyünk doktorbácsihoz, lesz nst, ultrahang és mindeféle nyalánkság.

Azért benne van már ilyenkor az emberben a félsz, mert akár ki is vonhatják a forgalomból, csak úgy pity puty, és bár tisztában vagyok vele (nanáhogy) meg talán várom is (nanáhogy) de azért.......


1

Mimoooo írta #
2007-10-11 14:08 csütörtök

Van valami megnyugtató abban, ahogy a háttérben a mosogép duruzsol......


8

Mimoooo írta #
2007-10-11 10:52 csütörtök

Azoknak a dolgoknak a száma melyeket még meg tudok csinálni igencsak csekély

éppen ezért csak tengetem a napom

éppen ezért nem foglalom el magam

éppen ezért baromságok jutnak az eszembe

éppen ezért teljesen kikészítem magam

éppen ezért baromi szar kedvem van

éppen ezért Gáboréknak sem olyan jó most velem

éppen ezért .....szóval sok még az a 18 nap. Nehezen viselem a végét...Pedig egyébként leírhatatlanul boldog vagyok, mert lesz egy fiam.

Azzal vigasztalom magam biztike csak hormonális...én nem lehetek ennyire buta, magamtól nem. Ugye nem?


4

Mimoooo írta #
2007-10-10 17:47 szerda

Nyah jól itt lettem hagyva 3 és fél gyerekkel.

A legtöbb szomszéd bejelentkezett, hogy amennyiben bármi történik azonnal szóljak neki és már száguld is velem a kórházba...mármint ha Gábor nem lenne. Még Polika néni felajánlását várom, de lehet hogy hiába egyrészt mert nem csípjük egymást másrészt mert nem igazán bír járni, autója csiccsen, de kitudja hátha felajánlja hogy az ölébe véve beszáguld velem Kerepesre...


23

Mimoooo írta #
2007-10-10 10:27 szerda

Ma egyszerűen csak nem, nem nem és nem.


2

Mimoooo írta #
2007-10-09 19:08 kedd

Valahogy érzem, hogy ma szar éjszaka lesz. Nem is szeretnék lefeküdni aludni. Azt hiszem csak ülni fogok a konyhában és olvasok...amíg bírom..aztán majd amikor nem megy tovább akkor dőlök az ágyikóba.Bizony ilyen is van.


7

Mimoooo írta #
2007-10-09 11:47 kedd

Üdvözlet a szivárvány alól, a rószaszin Barbiek világából. Kicsi asztal, kicsi monitor, kicsi gép.

Ezt is megéltük, kirakták a pereputtyom a nappaliból most Kitty cicás háttérrel nyomulok a világhálón.

OOOhhhh jeaaaaaah.

*Azért a gyerek gépén is beizzítottam a régi msn fiókom a pletyák miatt, meg aztán nincs is jobb móka, minta szomszéd szobába olyan üzit küldeni, hogy ménemtanusz?*


4

Mimoooo írta #
2007-10-09 10:07 kedd

Igenis a röhögés nevetgélés fáj.

Gábor meg ki lesz tiltva házból. Csak ne lenne olyan imádnivaló lüke.


0

Mimoooo írta #
2007-10-08 18:25 hétfő
Nagyon várom, hogy hazaérjen...és nemcsak azért mert Ő hozza a vacsit. Amúgy is.

1

Mimoooo írta #
2007-10-08 15:17 hétfő

Aki egész nap Firkusszal trécsel msn-en a végére el is felejti, hogy tulajdonképp mi is a baj....


2

Mimoooo írta #
2007-10-08 09:21 hétfő

A változatosság jegyében ma nem nyüglődöm, ma idegeskedem.

Juhééééé

..és jó lenne ma nem egyedül lenni, beszélgetni egy kicsit a félelmekről, megnyugodni és kinevetni magam.


9

Mimoooo írta #
2007-10-07 19:31 vasárnap

Miért csinálok rizses lecsót ha nem szeretem? Senki nem szereti nálunk. Na jó, de miért eszem????????? Hát mondom, hogy nem szeretem!!

Lükelibus


4

Mimoooo írta #
2007-10-07 15:14 vasárnap

Hancurkámmal a konyhában tevékenykedtünk. Túrós zebratortát sütöttünk, bezony. Hancurka felhívta Gábort és megaszonta, hogy csak az érdemli meg, hogy kapjon belőle aki időben hazaér és rendbeteszi Öcsköst.

Így már csak Hancurnak meg Mazsi & Mimoooo pocaktársulásnak azaz jómagamnak jut belőle.

Kiiktattuk a konkurenciát


6

Mimoooo írta #
2007-10-07 09:43 vasárnap

Gáborom nem hagyott kávé nélkül. Ásványvízzel csinált egyet, nem lett bubis.

Aztán a kútból telehorda a kádat vízzel.

Aztán elment.

Aztán lett víz.

elválasztó sordísz elválasztó sordísz

Ma reggel pedig úgy ébredtem, hogy megint reggel, megint egy nap eleje. A végeket jobban szeretem mostanában, jobb az a tudat, hogy egyet letudtunk...Gábor azt mondta Ő is így volt amikor nyáron a gipszlevételt várta. Naja.

Nem kell sokidő és madarat lehet velem fogatni, de addig nyűgösködöm.

Jogom van hozzá.


5

Mimoooo írta #
2007-10-07 07:40 vasárnap

Nincs víz. Ha nincs víz hiába van Gábor, nincs kávé sem.

Meg van még ami nem van.

Jóóó nap lesz ez! Én mondom kicsi Mimoooo.


0

Mimoooo írta #
2007-10-06 23:40 szombat

Azt hiszem az alvás lassan kimarad az életemből...bár emlékeim szerint jobb is ha hozzászokom.


3

/privát/ Mimoooo írta #
2007-10-06 20:18 szombat

A folyosón van a bébihordó, ahányszor elmegyek előtte (napi 100x) mindig hihetetlenkedem, hogy nemsoká Gáborom ezzel a hordóval e kezében áll a kórház liftje előtt, mellette fogok én is állni és megnyomjuk a gombot. Indulunk haza Gergővel.


0

Mimoooo írta #
2007-10-06 11:11 szombat

Tudok hastáncolni csipőmozgatás nélkül, ráadásul egy skorpió van a hasamban. Legalábbis úgy néz ki.

Remek, van egy rákunk meg lesz hozzá egy skorpiónk


9

Mimoooo írta #
2007-10-05 19:00 péntek

Nyah, nekiültünk Apjukkal és összeraktuk a csomagot, csakmert ha nem tettük volna kellene...így megnyugodhatunk tutira nem lesz rá hirtelen szükség.


5

Mimoooo írta #
2007-10-05 08:03 péntek

Jajajajaaaaaaa ma mindenki itthon van.....


2

Mimoooo írta #
2007-10-05 08:02 péntek

Szépen három , nem négy kifli kuksol az ágyikóban. Egy kicsi egy nagy felosztásban. (Nekem lehet hogy nem hiszitek de Mazsi jutott ) Szóval kuksolunk. Egyszer csak az a kiskifli aki már beszédképes megszólal rekedt hangon:

-Apa majd lelöksz

Nagykifli erre:

-Minek??????

Kiskifli:

- De nézd meg Apu, mindjárt leesek...

Két lüke péksütim.


1

Mimoooo írta #
2007-10-04 21:42 csütörtök

Olyan jó amikor hazajön hozám, nekem.


1

Mimoooo írta #
2007-10-04 09:33 csütörtök

Na ezt figyu:

-A napokban Gábor hozott egy üveg mézet, holott még volt itthon. Azt mondta azért, mert úgy érzi erre szükség lesz...erre mára jól megfázok és sok mézet kell ennem

-Aztán azt mondta Gábor amikor telefonon beszéltünk (ma már vagy 5x), hogy egyek sok fokhagymát, most leöblögetem hagymahéjteácskával ÉÉÉÉÉÉÉÉÉS olyan veszett büdös leszek, hogy a baktériumok vagy vírusok vagy akármilyen kis pirinyó dolgok amik miatt szenvedek inkább lelécelnek mintsem velem legyenek egy légtérben!

-Amikor elkezdtem írni volt még itt valami, csak elfelejtettem.

Na mindegy, Mimoooo ma összeesküvés elméletesdit játszik itt egymagában


10

Mimoooo írta #
2007-10-04 08:43 csütörtök
Ez a jótestű és jómozgású hetyke legényke a jutalma annak a hölgynek aki 3001.-ként kommentelt ma hozzám.
Sok szeretettel FIRKUSZnak

12

Mimoooo írta #
2007-10-04 05:36 csütörtök

Elsőnek csak rosszat álmodtam, aztán jól felriadtam és nem tudtam nem észrevenni, hogy igencsak meghültem. Köhögök, mint a helyi szódás pöffögő nemtomilyen járműve. Odáig fajult ez a dolog, hogy orvosi pemetefűcukorkát rágcsázok hajnalok hajnalán és mindjárt beizzítom a teaelkészítőcitromsárgaelektromoscsudaformásháztartásikészüléket. Nem is szeretem a teát.

Egy csodálatos nap pocsék kezdete című nyavalygásához volt szerencsétek, ha egyáltalán ezt az élmény bárki is a szerencse tartományába sorolja...

Vissza kéne feküdnöm mi?

Neked is szija Pitti, te aki blogott nyitottál, te akinek a netemet köszönhetem ésatöbbi ésatöbbi

(nem biztos, hogy akart reklámot szegény, de evvan)


6

Mimoooo írta #
2007-10-03 11:57 szerda

Jajajajajaaaaaa!!!!

Találtam a házban egy pontot, ahol kényelmesen tudok OLVASNI, úgyhogy végre nagy kalandok részese leszek én kicsi Mimoooo innen a rózsaszín lilaakácos házból.

BEEEZONNNNY


4

Mimoooo írta #
2007-10-03 11:52 szerda

Hancurka:

-Nagy anyúúúúú...

-NAGY ANYUU??????

-Igen, olyan nagy vagy

Reggeli ébredésnél:

-Apu?

-Elment dolgozni

-Adott előtte kávét Neked???

-Nem, korán kellett mennie..

-Pff


2

Mimoooo írta #
2007-10-02 18:58 kedd

Holnap megyünk dokibácsihoz, aki bevisz minket a szülőszobára rémisztgetősdit játszani.

Uuuuhhh

*előre berosálva*

A védőnő meg azt mondta már nem is kell többet mennem hozzá.

Akkor ez már a vég?!!!


8

Mimoooo írta #
2007-10-02 11:03 kedd

Milyen pasi az ilyen????

Ugyebár ma úgy döntöttem, hogy magamba roskadok, az önsajnálat legmélyebb fokát fogom űzni. Az élet gyötrelmein rágódni ésatöbbi ésatöbbi. Erre az én uram felhív csilingelő nevetgélős hangon és jobb kedvre merészel deríteni. Csak így. Meg aszongya :-Mit vigyek Neked Muuuci???

Szóval így hogy sajnáljam magam??? Én már depis sem lehetek mi???

Lüke pasi, imádom.


3

/privát/ Mimoooo írta #
2007-10-02 10:11 kedd

Megkérdezték tőlem, hogy nem zavar-e, hogy mostanában Gábor alig van velem. Na igen, nem állítom, hogy piszok jól megvagyok nélküle, mert ez nem lenne igaz. Na de nézzük csak hol is van a Gábor. Májustól szeptemberig csak és kizárólag itthon volt velem a balesete miatt, szerintem természetes, hogy most viszont dolgoznia KELL, nem lébecolhat itthon. Amikor nem dolgozik akkor tanul. Annak idején én hisztiztem ki, hogy elkezdjen tanulni, most azért hisztizzek mert meg is teszi? Nálam valahol ez nem fér össze. Amikor nem dolgozik és nem tanul akkor itthon van, pelenkázót szerel, meg kiságyat, meg netet , meg segít segít segít. Lényegében mostanság nem látom szórakozni, pihenni és amikor van egy kis ideje akkor is azt kérdezi, hogy mit segítsen még. Szóval egy szavam sem lehet azt gondolom. Tegnap épp mondtam neki, hogy menniyt dolgozik mostanában soha nem pihen, a válasza annyi volt: LÜKE és rongyolt tovább a pelenka tartóval, mert úgy gondolta kissé átalakítja, hogy szebb legyen....

Aztán meg Dóri. Tudtam, hogy Ő is szeretne egy kistestvért, mint mi, de azt nem is sejtettem mennyire. Minden áldott nap kicsomagolja a pocakom és simogatja cirógatja, a tv-t is úgy szeretné nézni, hogy a kiskezét rajta tartja. Persze Mazsi már most felismeri, ha csak picit a pocihoz ér egyből iszonyatos ugrabugra van, pláne ha még a hangját is hallja. Minden reggel és esre pusziszkodást rendeznek, de ha Dóri hazajön az oviból akkor első dolga, hogy Mazsit megölelgesse és elmotyorogja , hogy hiányzott neki és sokat gondolt rá az oviban is. Mondjuk a csoportba se megy be anélkül, hogy el ne búcsúzna a kistesójától.Szóval Dóri


0

Mimoooo írta #
2007-10-02 06:14 kedd

Kicsit magamra zárom magam. Van egy kis rendezni valónk lelkiügyileg, úgy tűnik a világ nem változik Nekem kell. Naiv uncsis bigékre semmi szükség, hát majd jól előkapom a rosszabbik énem megint.


5

Mimoooo írta #
2007-10-01 13:09 hétfő

A mai népfénypontjaként Gáborom kiporszívózott a két lábam között, ugyanis nagyon beporosodott miközben húzogattam a zsinórt, olyannyira, hogy nem is tudtam felállni.

Ojeah

Jah igen, és újra stabil a net nálunk.

Itt egy hálaima, Pittinek, Atisnak és nem uccsó sorban Gáboromnak *bár ha a gyerek szoba fala nem szakadt volna be...*


9

Nincsenek megjegyzések: