2009. július 10., péntek

2009. január

Mimoooo írta #

2009-01-30 07:50 péntek

Van aki ébresztőóra vinnyogó hangjára ébred. Ami engem illet én kaktuszra. Nem, a kaktusz nem vinnyog.

Ma jó a napom-po-pom-porompom.

Hancurkát azzal indítottam útnak, ha kérdik igenis elolvasta a házit, nem ám beárulni hogy anyu elvette a könyvet és szundizott tanulás helyett!

Felelősségteljes szülő vagyok.


7

Mimoooo írta #
2009-01-29 18:30 csütörtök

Sok mindent olyan dolog történt ma, amitől egész egyszerűen amikor Dórika az olvasáshoz ért kivettem a könyvet a kezéből, a lábára hajtottam a fejem és elaludtam.

Kicsi drágám meg simogatta a hajam és Mazsolát próbálta lerázni, hogy tudjak szunyizni.

Nem hiszem hogy pár percnél többet pihentem, de az a pár perc bármivel felért.

*Mimoooo és az élet apró öröme című bejegyhez volt szerencsétek *


4

Mimoooo írta #
2009-01-29 14:22 csütörtök

A múlt hónapban beizzítottuk a kazánt, ugyebár. Eltüzeltünk fát, szenet, szemetet és pisispelát. Mindezt tettük azért, hogy jól lecsökkentsük a gázszámlánkat.

Nanáááhogy valaki valahol valamit bebandzsált és kaptunk egy 46 000,-Ft-os számlát.

Update: Lehet, hoyg senki nem nézett el semmit. Ennyi oszt kész

A hónapban kenyéren és vizen élünk ...


9

Mimoooo írta #
2009-01-29 09:11 csütörtök

Tegnap eljött Bátyus és jól átrendezték Gáborommal a házat.

Reggel sokáig kovályogtam a hálóban, mire megtaláltam a bugyeszom .

Már várom a tavaszt.


3

Mimoooo írta #
2009-01-26 13:11 hétfő

Volt valami amire titokban régóta vágytam.

Hülyeség, de akkor is.

Megkaptam

Most sokszor felteszem és akkor örülök magamnak nagyon.

Tetszik na, evvan.

Szóval van egy szép, nagy piros bohóc orrom.



4

Mimoooo írta #
2009-01-26 09:14 hétfő

Ami az elmúlt napokat illeti, Apjuk lezárta ezt a félévet is. Éljen éljen és éljen.

Egyik nap becsöngetett egy számomra ismeretlen nő és érdeklődött, hogy tudok -e valamit egy zacskóról. Mivel igen hülyén néztem rá elmagyarázta, hogy a helyi majorett csoport fellépő cipőit Ny. Pestától küldték haza aki előbb került az elfogyasztott nem csekély mennyiségű alkohol hatására önkívületi állpotba mintsem hazaért volna, így elhagyta a pipellők tárolására szolgáló zacseszt. Legutoljáa Apuék háza előtt látták. Információval nem szolgálhattam viszont kibírtam vihogás nélkül amíg beértem.

Aztán meg fel akartam hívni Aput, de lemerült a telefonom. Sebaj, előrántottam Gáboromét kikerestem a telefonkönyvből Aput és hívtam. Megsem vártam, hogy megszólaljon már mondtam is az igét. Végül követeltem Dórit, mert kérdéseim voltak. Egy hang csodálkozva közölte, hogy nincs nála Dórika. Gyorsan ellenőriztem márpedig látszik a telefonon, hogy apuval beszélek. Fel lettem világosítva, hogy igen az illető úr is betölti ezt a nemes funkciót, csak épp nem az enyém, hanem a telefon tulajdonosáé. Azaz épp az Apóst hívtam. Ehhh.

Még lenne mit írnom, de Geri folyamatosan üvölt, mint minidg ha leülök ide.

Megyekis.


3

Mimoooo írta #
2009-01-26 08:53 hétfő

Add annak a három bloggernek, akiktől a legjobb írásokat olvastad, akiknek az oldalán a legérdekesebb fejtegetésekbe botlottál, akiktől a legtöbbet tanultad, vagy akikre a leginkább felhívnád saját olvasóid figyelmét.

Privát üzenetben, (e-mailban, kommentben, stb. ) küldd el nekik a „szabályokat" és ha tudod, akkor a két képet, azaz a díjat. Szentelj egy bejegyzést annak, akinek a „díjat" adod. A bejegyzésben említsd meg kitől kaptad, és kiknek adod, illetve azt, hogy miért pont Őket választottad. Ez nagyon fontos! Írd meg miért ajánlod őket másoknak is! A bejegyzésben ne feledd el behelyezni a díjazottak blogjára mutató linket. Akitől kaptam : Csillagvihar

Akik tőlem kapják:

Mckoy: mert szeretem a stílusát a szókimondását és nemes egyszerűségét. Nincs nála lacafaca

Gesztenye: mert fellendítette a konyhának kialakított kis vackom életét.

Itt ha lehetne Csi vagy egy titkos blog lenne, de miután egyik sem lehet kihagyom nekik az üres helyet.


4

Mimoooo írta #
2009-01-21 21:04 szerda

A napnak vége.

Kibirtam.

Ideje jól leinni magam.


4

Mimoooo írta #
2009-01-21 13:38 szerda

Bátyusomtól, szülinapomra Depeche Mode koncert jegyet kapok, mert a múltkori koncerten is együtt voltunk és jól éreztük magunkat.

Egyből feldobta ezt a ritka szar napom.


1

Mimoooo írta #
2009-01-20 17:53 kedd

Most a holnap reggelre gyúrunk, aztán egy nagy levegő és a szombatra.

Utánna húsleves, készkonyha és takarítás.

Lezárjuk ezt a félévet is.

Addig viszont NEM NEM ÉS NEM.


0

Mimoooo írta #
2009-01-19 07:51 hétfő

Fogytam egy kilót.

Ebédre sárgaborsó leves lesz kolbival és fánk.

Tehát a legelső mondat bátran feledésbe merülhet...


1

Mimoooo írta #
2009-01-18 17:18 vasárnap

Legmagasabb lázam közepette megálmodtam rég elhunyt nagyapám visszatértét. Álmomban nagyon haragudtam amiért ennyi időre magamra hagyott , pedig tudta mennyire szeretem és mennyire hiányzik. Annyira haragudtam rá, hogy oda se mentem hozzá. Aztán egy kis idő múlva mégiscsak odamentem és sírva megöleltem. Álmomban annyira jó érzés volt ahogyan megölelt, most is érzem. Pedig nem tudom mikor ölelt meg, arra sem emlékszem egyáltalán megölelt-e valaha. Mégis annyira jó volt és megnyugtató. Sokszor eszembe jut az a puha ölelés.

Ezt az álmomat soha nem felejtem el.

Egyébként nem tudom úgy megfogalmazni ahogyan érzem.


2

Mimoooo írta #
2009-01-18 13:43 vasárnap

A héten a családunk dögrováson volt. Kezdte Dóri, Mazsi majd én. Anyós jött ápolni.

Már jól vagyunk, mami is elment.

Írással olvasással le vagyok maradva, majd pótlom.

Csakúgy mint a Dóri, bár ő verset is tanul.


3

Mimoooo írta #
2009-01-11 13:08 vasárnap

Válság van, gáz nincs, szmog az megint van.

Gábor boldog, hogy páratlan a rendszáma, mert haza tud jönni.

Kissé kétségbe vagyok esve manapság.

Jó, bevallom. Nagyon.

Ahányszor Gábor 24-zik valamelyik gyerek beteg lesz. Azonnal.

Most ippeg Dóri.

Mindegyis. Eldöcögünk.

Kajánk és humorérzékünk még van.

Meg kazánunk is. Úgyis drága a gáz. Különben ha elkezdesz tüzelni rájösz, hogy mennyi háztartási hulladék éghető. Mazsi is jó fiú, beszáll a fűtésköltség csökkentési projektbe. A "csakpisis" pela isteni tüzelő anyag

Meg ilyenek vannak itt ...manapság...


8

Mimoooo írta #
2009-01-11 12:57 vasárnap

Csi által lettel felkérve az ötkönyves játékra. Namármost az a feladatom, hogy nevezzek meg 5 könyvet 2008-ból ami meghatározó volt számomra.

Szerencsére könyvről beszélünk így kissé alternatívabban is értelmezhetem .

1, Mazsola egészségügyi kiskönyve fontos volt számomra mert bele van írva mennyirreszépen fejlődik.

2, Dóri olvasókönyve is nagy hatással volt rám, mert az első szavak és mondatok hihetetlen boldoggá tettek.

3, Gábor leckekönyve is tetszett szép jegyekkel van tele és büszke vagyok arra, hogy legalább az énférjem tök okos.

4, Megvettük Móra Ferenctől a Kótyomfitty királyfi almafája című mesekönyvet amit azóta nagyon - nagyon sokszor olvasok, mert olyan IGAZI mesék vannak benne.

5, Bár ez már átnyúlik 2009-re is, de idetartozik, ugyanis iszonyatos hatással lesz az egész családomra, a falubeliekre sőt talán az ország is megemlegeti : KRESZ könyvet bogarászok .

Az adott időszak alatt, ha lett volna annyi magamra fordítható időm, hogy 5 könyvet kiolvassak azt alvásra vagy szexre fordítottam volna.

Nem panaszkodom....csak mesélek..

Labdatovábbgurítás: ha van olyan anyuka aki be tud számolni olvasnivalóiról kérem tegye meg


4

Mimoooo írta #
2009-01-06 18:59 kedd

Csi!!!

Jogsira gyúrok!!!

Az okmány megszerzésére segítséget nyújtó helyi személy első hozzám intézett kérdése:

- Te a P. Misi öccse vagy?

Igazából azt kellett volna válaszolni, hogy: - IGEN és Ő a feleségem- Gáborra célozva, de ehelyett vihogásba törünk ki és csak egy "nemahugá"-t tudtam kipréselni a fogaim közt.


5

Nincsenek megjegyzések: