2009. július 10., péntek

2009. április


Mimoooo írta #

2009-04-28 07:39 kedd

Ott szúrom el, hogy a mai naphoz már csípőből rosszul állok hozzá.


2

Mimoooo írta #
2009-04-27 16:32 hétfő

Mostanság nem vagyok valami nagy blogger.

A héten sem leszek.

Egyébiránt azon törpölök, hogy Apjuknak szervezek valami jó kis hétvégét. Csak mi ketten, sőt vagyok olyan merész hogy azt gondolom majd én vezetek (egy darabig) Júniusig csak meglesz. Meg jó lenne valami kis meglepit kifundálni neki, mert megérdemli.

Egyéb közölnivaló híjján megyek Mazsolázgatok...


0

Mimoooo írta #
2009-04-25 21:13 szombat

Áááááh semmi.


0

Mimoooo írta #
2009-04-23 07:40 csütörtök

Tények:

A jogsit nem nekem találták ki.

Az oktatómat se nekem találták ki.

Nekem az alvást találták ki.


6

Mimoooo írta #
2009-04-19 19:27 vasárnap

Anyukám, Apukám kórházban ( nincs gond), Gábor iskolába, este érkezik az Anyós kisegíteni.

Az elkövetkezendő napokban igazoltan leszek távol, se nem írok senem olvasok.

Pá-pá


1

Mimoooo írta #
2009-04-19 12:51 vasárnap

Túl jól vagyok.


2

Mimoooo írta #
2009-04-17 22:35 péntek

Az úgy volt, hogy kicsi ámde nagyon szőrős férjem este készített el laza kis porkávét, felöntötte finom krémlikőrrel és vigyorogva a kezembe adta. A gyerekeket is lefürdette. Értettem én a füstjelekből gyorsan összerámoltam és vártam, amíg Mazsolát (akinek mostmár annyi de annyi foga van, hoyg nem is tudom mennyi) próbálta álomba szenderíteni. Vártam...vártam....közben letöltöttem egy filmet, de az én jó uram csak nem jött. Így elslattyogtam fürdeni. No engem se kell félteni, mire megmostam a hajam, bekentem a bekenendővel, lemostam mindenem azzal amivel kell, majd bekentem, rákentem, bemasszíroztam, kifésültem éssatöbbi már fel is ébredt!

Háááháááá háááhááááá hááááhááááááá

Ma az oktatóm szembesített azzal, hogy nem tudok vezetni.

Az Apukám meg bemasszírozta egy jó kis helyre a katalógusaimat *kezet dörzsölget*

A bátyámat meg nyílvántartásba vették, mostantól bűnöző.

Végre egy rendes családtag.

Befejezem túlzott szószátyárságom és húzok elaludni, mire kiér az embör a zuhanyozásból, mert ez egy ilyen nap úgy tűnik.

Jajajaaaaa! Holnap Dórival kettesben (plusz egy-két osztály) cirkuszba megyünk. Érdekes lesz végigmenni az exhelyeken.


2

Mimoooo írta #
2009-04-16 22:04 csütörtök

Ma olyat kérdeztek tőlem, hogy én vagyok-e a Gábor nagybátyjának a huga. Jobban mondva a kérdés az volt, hogy ki a Gábor nagybátyjának a huga. Hát jól fellendítettem a kiskacsóm, gondolván csak én lehetek. Nanáhogy én voltam. Ezen a tenfolyamon mindig ilyeneket fogank már tőlem kérdezni???

Aztán meg Mária Magdolnát forgattam.

Emiatt nem értem haza fürdetésre, altatásra.


0

Mimoooo írta #
2009-04-16 12:57 csütörtök

Ma Mazsolával jól beszunyáltunk a virágzó liliomfa alatt, szikrázó napsütésben, madárcsiripelésben és méhzümmögésben.

Aztaleborult szivarvégit, hogy mi mekkorát aludtunk!


0

Mimoooo írta #
2009-04-14 08:33 kedd

Az van, hogy amióta Mazsola átalussza az éjszakát, nem tudunk hova lenni a nagy örömtől és jól kihasználjuk az estéket.

Dag pedig lassan elkezdi írni a diploma munkáját.

El sem hiszem.


7

Mimoooo írta #
2009-04-12 21:46 vasárnap
Sok tojást, sonkát meg locsolót!

4

Mimoooo írta #
2009-04-10 08:52 péntek


5

Mimoooo írta #
2009-04-09 12:44 csütörtök
Sikerült.

12

Mimoooo írta #
2009-04-08 20:46 szerda

Gáborom ma késik.

De nem ám úgy CSAK késik, azért teszi azt amit tesz, mert útközben borocskát szerez be. Szerintem tervei vannak az estével meg velem.

Hát én nem vagyok semmi jónak az elrontója.

A gödöllői rutinpálya a vasútállomásnál van. Így amíg a "tanulótársam" gyakorolt alkalmam nyílt megcsodálni a sínek közt burjánzó növényzetet. Oda-vissza, hátrafelé emígy meg amúgy kanyarodva is. Elképesztő hogy a sínek közt mennyi csudaszép virág vírít. Bezzeg az én virágoskertem, ahol próbálok a kedvükre tenni a drágáknak, szóval az olyan kopár, mint a sivatag. Vagy csak síneket kéne fektetni a kertben? Vagy csak Pankust elzárni

No hallom az autónk duruzsolását, rohanok Apjukomhoz.

Cakkáááát.


1

Mimoooo írta #
2009-04-08 08:43 szerda
Nem írok ide olyat, hogy holnap vizsgázok rutinból, mert ha nem sikerül az nagyon ciki.

6

Mimoooo írta #
2009-04-07 10:48 kedd

Jelentem itt beborult!

Hál'az égnek.

Anyukám szerint, azért van rossz idő, hogy a magunkfajták (lásd:akik túrják a földet, mint a vakond) tudjanak pihenni.

Ennek keretében a ház belsőbbik felét ganéééézom.

Éljen Mimooooland.

Megcsináltam a havi családi költségvetésünket.

Majd áttekintettük és Gábor hirtelen késztetést érzett arra, hogy riasztórendszerelek szerelését vállalja. Ha akad aki beszerelteti.

Mondjuk válság van, emiatt a "megélhetési bűnözés" felvirágzik a környéken, emiatt reménykedhetünk hogy Gábor is felvirágzik a környéken. Úgylegyen.

Lassan elkéne kezdeni németül tanulni


3

Mimoooo írta #
2009-04-06 21:29 hétfő

Kert feltúrva, egyéni szisztéma szerint magok belehintve.

Kertibútor előrátva, csíkos napernyő rábizerálva.

Muskátlik a ládákban vigyorognak, a locsoló locsol, az új pampafű kornyadozik.

Egy létra megépítve a szederne mászás céljából. A másik szeder egyenlőre csak nézheti elfogyott a léc

A lakás üresen áll egésznap, mindenki odakünn kíván lenni.

(Tehát senem felmosva, elpakolva, letörölve vagy bármi módon tisztítva nincs)

Tehát nyár van.


0

Mimoooo írta #
2009-04-05 16:36 vasárnap

...hogy a nyakunkba szakadt a nyár...


1

Mimoooo írta #
2009-04-05 08:09 vasárnap

*hümmög*

Nekilendültek a kilóim.

Bizonyára nem érzik jól magukat rajtam, mert ellógtak.

Pedig már nem is fogyózom.

Egész egyszerűen napról napra hussss, egy-egy elillan.

Nabazz, a végén megint gizda leszek

Nekem semmisenem jó.


5

Mimoooo írta #
2009-04-02 07:45 csütörtök

Tegnap nagy küzdelem árán leoperáltam a nagy karmaimat. 5 hétig tartottam ki. Tőlem az is sok.

A szoptatás utánni változások is láthatóak lettek nőiességemen.

Szerencsére ippeg a méreteimből adódik, hogy most pölö nem kell a nyakamba venni ha futok, ha mondjuk nagyobb lenne már sál lenne.

Viszont az étvágyam hatalmasat nőt, pedig nem eszem. Jobban mondva AZ az étvágyam. .

Egyszómintszáz újra az vagyok , aki valaha nagyon régen voltam.

*vigyor fel, jobbra el*


1

Nincsenek megjegyzések: