2009. július 10., péntek

2009. február

Mimoooo írta #

2009-02-26 20:25 csütörtök

A gyerekek már alszanak, a családfő nincs itthon, úgyhoyg kihasználom az adódott lehetőséget és elmegyek aludni.

Hátha...


1

Mimoooo írta #
2009-02-26 08:40 csütörtök
Alvást és türelmet az anyukáknak!!!!!

1

Mimoooo írta #
2009-02-24 10:30 kedd

Egész egyszerűen nem vagyok hajlandó kimenni havat lapátolni!

Úgyhogy aki szeretne hozzánk jönni, hozzon magával hólapátot.

Ha előre bejelentkezik egye fene kiküzdök neki egyet, de én nem biztosítok senki számára szabad utat.

Oké, ha pizzafutár az illető van mód az alkudozásra....

.....vagy ha kolbászfutár


2

Mimoooo írta #
2009-02-24 07:33 kedd

Jólvanmár!!!

Oké!

Felfogtam!

Nincs tavasz!

Abba lehet hagyni a hóesést!


3

Mimoooo írta #
2009-02-23 22:04 hétfő

Hancurka ma azt mondta, hogy én vagyok az ő aranygöröngye.

Ugyan nem tudom, hogy az mi, de mindenesetre nagyon aranyosnak hangzik, úgyhogy egyefene bevállalom.


4

Mimoooo írta #
2009-02-23 10:50 hétfő

Mától ismét diéta, az utolsó gaz kilókkal folytatok ádáz harcot.


0

Mimoooo írta #
2009-02-22 21:22 vasárnap

Mostmeg Gáborom nagybátyáéktól kaptunk 1 hetes pihenőt a Mátrába.

Nahát!

Aztaaaaa

Tyűűűűű


2

Mimoooo írta #
2009-02-22 09:28 vasárnap

A nap sőőőőt

a hét sőőőőőt

a hónap sőőőőőt

a félév nagy eseménye, hogy lefoglaltunk a megmaradt üdülési csekkünkből egy soproni szuper hétvégét!!!!

Március végén utazunk!!!


4

Mimoooo írta #
2009-02-21 21:01 szombat

Én tűzpiros Tigrát szeretnék, na meg persze a jogsit.

Álmodik a nyomor, de ez élteti.

* na tanulás tovább*


3

Mimoooo írta #
2009-02-20 19:01 péntek

Amikor felnövök olyan akarok lenni....... mint az anyu!

És a levél amit az anyuka írt másnap a tanárnak:

Kedves Mr Jones!

Szeretném tisztázni, hogy sem most sem pedig a múltban nem voltam rúd-táncos.

A Home Depot-ban dolgozom (ez olyan, mint a Praktiker) és meséltem a kislányomnak milyen őrült volt a múlt hét mielőtt a hóvihar kitört. Mondtam neki, hogy sikerült minden hólapátot eladnunk, de a raktárban ráleltem még egyre , amiért többen is a vevők közül elkezdtek veszekedni, hogy kié legyen. A kislányom rajza nem azt mutatja, hogy amint épp egy rúd körül táncolok, hanem azt ábrázolja amint eladom az utolsó hólapátot az üzletben.

Mostantól fogva emlékezni, hogy alaposabban átnézzem a házimunkáját, mielőtt beviszi az iskolába.

Tisztelettel:

Mrs Smith


5

Mimoooo írta #
2009-02-20 18:04 péntek

Mivel én általában nem törődöm a szabályokkal és bummbele módon cselekszem hihetetlen nagyszabású dolgokat, élem az életem és nagykanállal habzsolom úgy gondoltam eljött az idő, hogy a tapasztalataim megosszam másokkal is.

Na csak győzzetek figyelni

Elsősorban szeretném elmondani, hogy nem minden mosható ami befér a mosógépbe.

*ugyanebben az időbe a naptárba bevésésre kerül: hétfőn új szőnyeget venni a konyhába*

Joggal gondoljátok mától: wáááááóóóóóó ez a nő tud ám élni.


0

Mimoooo írta #
2009-02-20 10:13 péntek
2 éve nem töröltem blogot!


9

Mimoooo írta #
2009-02-19 09:22 csütörtök

éééééééééééééééééééééééééssss IGEN!

Szombaton jönnek Ágiék!

Nagyon boldogságos*!

*túlzott Micimackó bámulás következménye*


5

Mimoooo írta #
2009-02-19 08:24 csütörtök

Tüp türüp tüm tüm türüp tüm...

lalaaaaallaaaaaaaaa

subidubidduuuuuuuuuuuu

pampam

*az, hogy jó kedvem van-e avagy megbuggyantam szabadon választott*


4

Mimoooo írta #
2009-02-18 21:25 szerda

Hosszú évek óta vágyom egy igazi szép tetkórra éééés ma végre egy a

teljes hátamat betöltő tetoválást kaptam.

A remekmű a fürdőben készült és ami azt illeti picit fájt is. Még most is érzem .

Finom puha habok közt vésték a hátamba piciny vékony ujjacskák:

SZERETLEK APA

Tetováló művésznek készül az istenadta


4

Mimoooo írta #
2009-02-18 11:21 szerda

Miss "Itt a tavasz érzem a zsigereimben" most jött a hólapátolásból.

Ehhhhh


3

Mimoooo írta #
2009-02-17 11:57 kedd

Aztaleborultszivarvégit!

A dödölle jól lepírítva friss salival, az ablaknak és a szakadó hóesésnek háttal, ISTENI és tavaszi hangulatba lendít.

Kár, hogy most a szakadó hóesésben vágtázhatok 3km-t Hancurka angol órájára, picit ront a helyzeten.


3

Mimoooo írta #
2009-02-17 08:11 kedd

Az időjárás gonosz!

Esik a hó, cudar hideg van és rajtam kívül az egész család lebetegedett.

A macska rúgja meg!

Felháborító.


3

Mimoooo írta #
2009-02-16 16:59 hétfő

Lassan hazaér, jól bevackolok a pocakjához és akkor jó lesz. Naggggyon jó.

Kitudja mikor jár újra erre....


2

Mimoooo írta #
2009-02-16 11:10 hétfő

A francért nem lehet világgá menni a gondok elől, mondjuk csak a héten?


5

Mimoooo írta #
2009-02-12 15:02 csütörtök

..tavasz van...


5

Mimoooo írta #
2009-02-11 11:15 szerda

Van egy bizonyos aranyér elleni gyógyszer reklám, tudjátok ami segíti a sebgyógyulást. A fene vigye, hát én azt mindig félre hallom. Bár mentségemre szóljon végülis amit hallok az is rendjén van, csakhát...


12

Mimoooo írta #
2009-02-11 10:14 szerda

Barátom a víz.....

...és nemcsak azért, mert habtestem itt sikálhatom illatosra, hanem mert könnyűvé és légiessé tesz. Ha elmerülök a habokban minden súlyos gondom megszűnik. Minden értelemben . Könnyedén lebeghetek a vízben. Azám! És nem ám csakhogy könnyeddebnek érzem magam! Határozottan állíthatom fiatalít is! Ha megnézem szétszittyózott ( lásd : folyamatos babatáplálástól kissé megereszkedett) cickómiat, bizony úgy állnak mint 20 évesen!

Egy szó, mint száz. Nekem jót tesz egy kis pancsizás!

Ollléééééééé!

Jah igen, nem tudtok átverni!

Hiába esett le a hó én érzem itt legbelül , akkor is : JÖN A TAVASZ és punktum!


1

Mimoooo írta #
2009-02-10 08:09 kedd

Apjuknak elkezdődött az UTOLSÓ!!!!

félév.

El sem hiszem.



3

Mimoooo írta #
2009-02-08 22:36 vasárnap

Az én hiper szuper csudaszép piros telómban van női részleg.

Abban van súlykalkulátor!

Ha abba bepötyörészem az adataim azt írjaki, hogy : SOVÁNY

Jó most már egy szék elég a sejhaj alá, de sovány az nem vagyok. Még túlozva sem.

Arra gondoltam jópénzért viszont eladhatnám örökfogyisoknak, önbizalomhiányosoknak vagy egoistáknak.


5

Mimoooo írta #
2009-02-07 15:53 szombat

Olyan szerelmesedős hangulatom van, hogy csuda.

Jön a tavasz! Érzem a zsigereimben


1

Mimoooo írta #
2009-02-06 19:47 péntek

Apa és Anya beszélget:

-Te mindek öltözöl a Dóri buliján? Ő boszorkány lesz én bohóc.

-Minek öltöznék? Felveszem a munkaruhám és villanyszerelőnek.

...édes lesz, amint kérdik, hogy :

-a bácsi minek öltözött??

-elektrikusnak

Az említett szuper fantáziával megáldott embert egyébiránt bezártam a konyhaszekrénybe. A gyerkzárat is rázártam. Na nehogymár baj érje ott belül.

Apropó gyerekzár! A dányi táskás által gyártott csattos eddig a legjobb.


1

Mimoooo írta #
2009-02-05 10:03 csütörtök

Tegnap megláttam, beleszerettem.


4

Mimoooo írta #
2009-02-05 10:00 csütörtök

Tegnap megérkezett Geri bogyója ééééés lássatok csodát, hatott.

Aludtunk is!

Mégegyszer köszönjük!


2

Mimoooo írta #
2009-02-04 09:49 szerda

Elmegyek a nagybüdösbe.


2

Mimoooo írta #
2009-02-03 07:51 kedd

Ez a negyedik éjjel, hogy egyáltalán nem aludtam. Finoman szólva sem kinézetre sem pedig stílusra nem vagyok szalonképes.

Azt hiszem a fanyűvő óriást hétmérföldes csizmával együtt le tudnám keresztbe nyelni, ha csakcsupán a nézése miatt.

No, csak miheztartás végett szóltam.



2

Mimoooo írta #
2009-02-01 22:29 vasárnap

Érdekes, hoyg senki nem féltette családom apraját s nagyját a mai ebédtől

Ti tudtátok amit amivel mi most szembesültünk?

Gáborom nagyon jól főz.

...na csak legyen túl a sulin....neeeeeem lesz kegyelem.


6

Mimoooo írta #
2009-02-01 11:07 vasárnap

Ma Gáborom főz és gyerekek után futkározik, miközben én be vagyok zárva a hálóba a laptopjával tanulásra kötelezve.

Mivé lesz a világ?!


4

Nincsenek megjegyzések: